Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right
Vairāk interesēja noteikumu un izmaksu jautājums. Bet nu to tad, kad būšu gatavs kautkur startēt.riebeklis rakstīja:Tatad:
- bremžu kluči, EBC vai CL, ar ko citu grūti garantēt ka nobrauksi 4 apļus normali. Maybe Ferodo 2500
- Šķidrumi tehniskie
- Liekais svars, krēsli utt, jāastaj majas
- aptuveni 15 litri degvielas uz sacensībam, vairak nevajag
- riepas, ar lisām var nakties maksāt par sētas remontu
Katrā ziņa man piekare (Koili) un svars deva daudz. Pirmo apli brauc iesildoties, jo nav smuki aizkavēt visas sacensības, kamēr tevi velk lauka no vaļņa.
Ieguvums ir, ja jau cilvēki viņas liek... Manā gadījumā nevar atrast īsto regulējumu dēļ tās 2.5 galvas. Plus vēl tas, ka kad bija saregulēts pie pašām augšām, uz asfalta juta, ka toč gāja labāk, jo ar trešo vēl pakaļa rāvās nost. Bet trasē pie pārslēgšanās tomēr ir cits apgriezienu diapazons pie kura vajag to jaudu, tapēc ir jāatrod labākais regulējums.rvars rakstīja:No tām sadalenēm ir tik liels ieguvums, ka ir vērts jau n nedēļas čakarēties ar to uzstādīšanu?
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
40-50 dalibas maksa
16-22 apdrošināšana
ugunsdzēšamais aprāts
ķivere, cimdi
Jack Daniels man
Laikam viss no izmaksam!
16-22 apdrošināšana
ugunsdzēšamais aprāts
ķivere, cimdi
Jack Daniels man
Laikam viss no izmaksam!
Treilers
Šaubos ka Nixons būs ar mieru braukt uz trasi ar 4.44 reduktoru
Šaubos ka Nixons būs ar mieru braukt uz trasi ar 4.44 reduktoru
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
3.91 katlos par īsu ar otro atrumu, vajag nedaudz garāku vainu īsaku!ValtersZ rakstīja:Treilers
Šaubos ka Nixons būs ar mieru braukt uz trasi ar 4.44 reduktoru
Ar to uzstādīsanu nav čakars, tās ir vnk pareizi jāuzliek un viss ir labirvars rakstīja:No tām sadalenēm ir tik liels ieguvums, ka ir vērts jau n nedēļas čakarēties ar to uzstādīšanu?
Priekškam treileri, ja būs TA? Un nē, man nevajag īso reduktoru.ValtersZ rakstīja:Treilers
Šaubos ka Nixons būs ar mieru braukt uz trasi ar 4.44 reduktoru
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Apdrošināšana man jau ir.riebeklis rakstīja:40-50 dalibas maksa
16-22 apdrošināšana
ugunsdzēšamais aprāts
ķivere, cimdi
Jack Daniels man
Laikam viss no izmaksam!
Tad vienīgais šķērslis laikam paliek tas Jack Daniels. [emoji38]
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Buusi?
Sent from my LG-D620 using Tapatalk
Sent from my LG-D620 using Tapatalk
Shodien jau poh, airus tikai vajag!!Nixon rakstīja:Man tak vel ne motora nav, ne skates.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my LG-D620 using Tapatalk
Kas par lietu, ka dzirkstele ir, degviela pienāk, bet motors nelec? Sit atpakaļ gaisa filtra kastē liesmu pat.
Sākumā domāju, ka sajaukti vietām sadalenes un kloķenes devēja štekeri, bet laikam būs pareizi, jo tad dzirkstele nebija, kad samainiju vietām.
Autiņā ir vilktais EWS, bet tam jau nekāda sakara, jo tas bija pievilkts pie M43 motora.
Noņemts tukšgaitas regulators, jo vel neesmu atradis Bosch.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sākumā domāju, ka sajaukti vietām sadalenes un kloķenes devēja štekeri, bet laikam būs pareizi, jo tad dzirkstele nebija, kad samainiju vietām.
Autiņā ir vilktais EWS, bet tam jau nekāda sakara, jo tas bija pievilkts pie M43 motora.
Noņemts tukšgaitas regulators, jo vel neesmu atradis Bosch.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
es domaju ka bez tuks. regulatora nepielaidisi padaudz vai pamaz tuksgaitas gaisa, un noteikti ka ari kompim tas nepatiik.
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
pielaist ta pat vajadzetu
vinjs nenotures apgrizienus un slaps nost,bet pielekt vajadzetu
vinjs nenotures apgrizienus un slaps nost,bet pielekt vajadzetu
ar kompatu pa brugji
Noteikti ka neleks nav atieciga gaisa daudzuma, ja spied gazi tad pa daudz gaisa. Bij reiz joks ar nosprudushu tuksgaitas reg. Nevar pielaist un maini ko velies kamer atklaj isto vainu!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
nu hvz.ja jau bez iepludes kolektoriem un GMM var pielaist,tad ari bez tukshgaitas reg.var pielaist.vismaz man audis gaaja ari ar beigtu T R
ar kompatu pa brugji
Protams ieplūdniekā un gofrā tukšgaitas regulatora trubas ir noglušītas.
Skaidrs. Jāsameklē tukšgaitas regulators un jāmēģina vēlreiz.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Skaidrs. Jāsameklē tukšgaitas regulators un jāmēģina vēlreiz.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
pielaist var, spiežot gāzi var pat pabraukt.cipruss18 rakstīja:pielaist ta pat vajadzetu
vinjs nenotures apgrizienus un slaps nost,bet pielekt vajadzetu
Nu man tieši, kad drosele atveras, pa viņu šauj uguni, bet motors nepielec.
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Sent from my SM-A500FU using Tapatalk
Tev tas motors ir laikā ?
ieplūdē var būt uguns tikai tad ja, intake vārsti ir vaļā brīdī kad sprāgst, ne?
ieplūdē var būt uguns tikai tad ja, intake vārsti ir vaļā brīdī kad sprāgst, ne?
- ikey07
bez tukšgaitas regulatora viņam 100% ir jāiet!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- chevron_right