Mans 323i
Tas tiesa, kamēr neko netaisi viss kārtībā, kā ko sāc darīt, tā viss pēc kārtas mirst
Vēl arī tiem, kas taupa kkas lūzt, bet tiem kas ārdās un īpaši bedres neskatās - nekāds vainas
Vēl arī tiem, kas taupa kkas lūzt, bet tiem kas ārdās un īpaši bedres neskatās - nekāds vainas
tam otrajam variantam ir taa ka , vinjiem pofig kaa auto turas uz celja, var braukt arii ari ziguli :D nesen pats dabuuju dzirdeet, ka bezjeegaa naudu tereejot ritoshajai un visam paareejam ko daru..
Nu, es taisu tapēc, ka man besī ka uz bedrēm baigi sit cauri, ceru, ka ar šaru un bukšu nomaiņu pietiks.
Vai arī pie vainas ir kyb amīši priekšā un monroe aizmugurē..
Vai arī pie vainas ir kyb amīši priekšā un monroe aizmugurē..
Arī fakts, viņi brauc kamēr vairs nevar pabraukt vai baigi kaitina kāda skaņa vai klaudzoņa
skanju un klaudzonju ta var noveerst, bet asaas bedres uz e36 taapat laikam jutiis..
drošība jau arī ir no svara, nevar tak braukt normāli, ja tu zini, ka tev var šara izlekt ārā un beigu beigās vari attapties aptinies ap koku.
nu jā, bez asām bedrēm dikti gribētos - šodien nostopēju jauno vectru, vadītājs pofigā močīja uz 120 pa ceļu no ogres uz tīnūžiem, posmā kas ir tūlīt aiz ogres (viss vienās bedrēs un ielāpos drausmīgos), knapi kaut ko just varēja, ka brauc pa nelīdzenu ceļu...
nu jā, bez asām bedrēm dikti gribētos - šodien nostopēju jauno vectru, vadītājs pofigā močīja uz 120 pa ceļu no ogres uz tīnūžiem, posmā kas ir tūlīt aiz ogres (viss vienās bedrēs un ielāpos drausmīgos), knapi kaut ko just varēja, ka brauc pa nelīdzenu ceļu...
Viss jau labi tai vectrai, ja katrs servisa apmeklējums neietu simtos
Smuki esi savedis kārtībā aizmugures bremzes
Pilnīgi skauž jo es ar gribēju nomainīt aizmugures bremžu diskus bet atklājās ka motora poduškas jāmaina...
Pilnīgi skauž jo es ar gribēju nomainīt aizmugures bremžu diskus bet atklājās ka motora poduškas jāmaina...
Bez Žiguļevskajas nekas nesanāktu
beidzot arī uzstīvēts m20 spararats, to gan darīja serviss, bet tgd braukšanas komforsts salīdzinot ar veco ir
vecasi ari bija nereāli sadilis, demferis galīgi pagalam, saj;uga diskam abrazīvā virsma nolūzusi nost un kurvim arī galīgi pzc
tagad vēl degvielas sūknis jādabū, citādi pirms darbināšanas bieži vien nākas klapēt pa aizmugurējo beņķi
un vēl protams piekare un rūsa.
vecasi ari bija nereāli sadilis, demferis galīgi pagalam, saj;uga diskam abrazīvā virsma nolūzusi nost un kurvim arī galīgi pzc
tagad vēl degvielas sūknis jādabū, citādi pirms darbināšanas bieži vien nākas klapēt pa aizmugurējo beņķi
un vēl protams piekare un rūsa.
Apraksti sajūtas ar jauno/veco spararatu. Čota man ar savu diskomforts braukt līdz 3ajam ātrumam. No pirmā liekot otrā vispār sabremzē, tad noraustās un aiziet. Tā teikt - liekas ka nemāku braukt un likt pa ātrumiem, bet nu tā nevar būt..
Jā, bildēs tev labāk tas autiņš izskatās, kā dzīvē..tā rūsa "maita" pa pāris nedēļām jau aug plašumā
Kas zin, kas zin Ruu..moš nemāki braukt ..
Kas zin, kas zin Ruu..moš nemāki braukt ..
nu man arī liekas ka nemāki braukt
nekāda diskomforta nav, ja māk normāli nepārgāzēt uz katra roba un normāli pārslēgties tad viss ir gludi
pēc šitās visas maiņas liekas, ka arī motors pats klusāk strādā, mazāk vibrāciju utt vienīgais jāpierod pie tā, ka sajūgs ir ļoti mīksts.
par rūsu: tāpat visu autiņu pārkrāsošu, tagad pofig, to neglīto skatu jau taisa tieši priekšējie spārni un brille, kas vispār ir izmetami + vēl mana džipa priekša, dogMa pat teica, ka tur izskatās nevis oriģinālās atsperes, bet +20mm
nekāda diskomforta nav, ja māk normāli nepārgāzēt uz katra roba un normāli pārslēgties tad viss ir gludi
pēc šitās visas maiņas liekas, ka arī motors pats klusāk strādā, mazāk vibrāciju utt vienīgais jāpierod pie tā, ka sajūgs ir ļoti mīksts.
par rūsu: tāpat visu autiņu pārkrāsošu, tagad pofig, to neglīto skatu jau taisa tieši priekšējie spārni un brille, kas vispār ir izmetami + vēl mana džipa priekša, dogMa pat teica, ka tur izskatās nevis oriģinālās atsperes, bet +20mm
Tā kā nopirku degvielas sūkni no m50b25
Tam kas bija iekšā gāja degvielas izejas trubiņa un kaut kāds pipsis, bet tas bija ciet
a sūknim no m50 tas pispsis reāli arī ir vaļā.
jautājums, kas tas tāds ir un ko ar to darīt
Tam kas bija iekšā gāja degvielas izejas trubiņa un kaut kāds pipsis, bet tas bija ciet
a sūknim no m50 tas pispsis reāli arī ir vaļā.
jautājums, kas tas tāds ir un ko ar to darīt
seeingman rakstīja:nu man arī liekas ka nemāki braukt
nekāda diskomforta nav, ja māk normāli nepārgāzēt uz katra roba un normāli pārslēgties tad viss ir gludi
pēc šitās visas maiņas liekas, ka arī motors pats klusāk strādā, mazāk vibrāciju utt vienīgais jāpierod pie tā, ka sajūgs ir ļoti mīksts.
par rūsu: tāpat visu autiņu pārkrāsošu, tagad pofig, to neglīto skatu jau taisa tieši priekšējie spārni un brille, kas vispār ir izmetami + vēl mana džipa priekša, dogMa pat teica, ka tur izskatās nevis oriģinālās atsperes, bet +20mm
Man viss ir stocks (es vismaz tā domāju), tapēc jautāju kā ir ar m20 spararatu, jo man sajūgs iet uz beigām un tāpat kaut kad visai tai uzpariktei nāksies ķerties klāt, tapēc gribu zināt, vai atstāt original vai likt to m20 spararatu.
viennozīmīgi m20, man tas prieks ar visu kārbu citu izmaksāja 150 ls, imo nav dārgi - labāk & lētāk nekā jaunu divmasnieku pirkt
A kārba arī jāmaina, vai tur viss der tip top, tikai vajag spararatu un sajūga komplektu?
Kārba nav jāmaina, spararats, sajūga komplekts un starteris.
Nu es kārbu mainīju tāpēc ka man bija kārba no nemotora, kas jau gāja uz beigām un bija ar sulojošiem saļņikiem
te vēl saskrūvējos - uzliku priekšā brilli buktētu, bet toties bez rūsas
kā arī konstatēju, ka manārējais kondiškas ventilators ir vajadzīgs jauns
un vēl iegādātas dažas lietiņas, lai tie, kas brauc ar diskotētu nevarētu piesieties
bez tam starteri man nemainīja bet spararata "kroni" pārsēdināja uz m20 spararatu
te vēl saskrūvējos - uzliku priekšā brilli buktētu, bet toties bez rūsas
kā arī konstatēju, ka manārējais kondiškas ventilators ir vajadzīgs jauns
un vēl iegādātas dažas lietiņas, lai tie, kas brauc ar diskotētu nevarētu piesieties
bez tam starteri man nemainīja bet spararata "kroni" pārsēdināja uz m20 spararatu
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.