E36-evaness2
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
Kāpēc uzreiz 2.8 vai kas tas tāds.
Varbūt 2.5 plīti.
1.6 arī variants.
Cilvēks liek tas kas viņam izdevīgāk
Varbūt 2.5 plīti.
1.6 arī variants.
Cilvēks liek tas kas viņam izdevīgāk
Nav vairs jēgas runāt par to, ko liek un ko nē, jo ir jau ielikts.
Smukais ej takš tuSMUKAIS rakstīja:Balcer atdziesti. Tas,ka pašam kādreiz 2.8 ir bijis nenozīmē ,ka tas ir pats labākais kas ir.Ļauj cilvēkam darboties un ej blato škodu forumā!woldens rakstīja:tā pat vienīgais motors kurš stokā kaut cik iet ir m3 evoBalcers rakstīja:Kopš kura laika Škoda ir kaut kas kruts?
Vnk tas swaps ko te taisa ir dirsā darbs un materiāls.
2.0 rij, neiet un ir sūds
piemaksā "pāris eiro", būs vismaz ir dzinējs, kurš iet.
Ja naudas galīgi nav, varbūt vajag pāriet uz ko lētāku, piemēram, golf ??
to pašu 2.8i var piesmiet pat ar sačipotu 4cyl dīzeli
Kurā vietā es blatoju ?
Tas, ka uzskata 2.0l motoru par sūdu ir blatošana ???
P.s. man bija un ir M52B30
2,0 ir optimālais daily driving dzinējs,kāda suņa pēc ikdienai vajag to 2.8 krāmēt.Neteiktu ka neiet,iet tāpat pietiekami ok.
Kāda suņa pēc ikdienai vajag e36 ???Ģirts rakstīja:2,0 ir optimālais daily driving dzinējs,kāda suņa pēc ikdienai vajag to 2.8 krāmēt.Neteiktu ka neiet,iet tāpat pietiekami ok.
Nu ja, tam domāta škoda.Balcers rakstīja:Kāda suņa pēc ikdienai vajag e36 ???Ģirts rakstīja:2,0 ir optimālais daily driving dzinējs,kāda suņa pēc ikdienai vajag to 2.8 krāmēt.Neteiktu ka neiet,iet tāpat pietiekami ok.
Tak beidz dzīt sviestu..
Ko piepisies par Škodu ?Rob rakstīja:Nu ja, tam domāta škoda.Balcers rakstīja:Kāda suņa pēc ikdienai vajag e36 ???Ģirts rakstīja:2,0 ir optimālais daily driving dzinējs,kāda suņa pēc ikdienai vajag to 2.8 krāmēt.Neteiktu ka neiet,iet tāpat pietiekami ok.
Tak beidz dzīt sviestu..
e36 ir vecs šrots.
izņēmums - smuks vizuālais, vai slīpējamais aprāts, viss.
visi pārējie e36, kuri nav kopti, smuki, pakoti, utt ir mēsli
Lai tā būtu. Izteici savu viedokli, un miers.
Rob rakstīja:Lai tā būtu. Izteici savu viedokli, un miers.
tak liec manuāli un miers, nekas diži dārgāks manuprāt tur nesanāk, ja neliec zf
Tev izrādījās taisnība.Balcers rakstīja:Vnk tas swaps ko te taisa ir dirsā darbs un materiāls.
Informācija visiem, auto iet pārdošanā, vai arī daļās. Skate beidzas jūlija beigās, apdrošināšana pēc mēneša.
Lai izietu skati, vajag mainīt šarnīrus, metināt grīdu un vēl šur tur, gan jau skatē vēl ko uzraus.
Pa lielam viss šeit ir sarakstīts kas ir darīts, pēdējā laikā tika nomainīts degvielas cauruļvads, degvielas sūknis, priekšējie bremžu diski un kluči, aizmugurējie loki un cilindrīši. Mainīts un taisīts ir daudz, bet kaut kad jau arī apnīk.
P.S. kārba tagad iet.
Auto reģistrēts kā gāzes auto, reduktors (jauns) un viss pārējais ir, tik jāpieslēdz un jāuzliek šis tas, vai arī noņemt nost to gāzi.
Lai izietu skati, vajag mainīt šarnīrus, metināt grīdu un vēl šur tur, gan jau skatē vēl ko uzraus.
Pa lielam viss šeit ir sarakstīts kas ir darīts, pēdējā laikā tika nomainīts degvielas cauruļvads, degvielas sūknis, priekšējie bremžu diski un kluči, aizmugurējie loki un cilindrīši. Mainīts un taisīts ir daudz, bet kaut kad jau arī apnīk.
P.S. kārba tagad iet.
Auto reģistrēts kā gāzes auto, reduktors (jauns) un viss pārējais ir, tik jāpieslēdz un jāuzliek šis tas, vai arī noņemt nost to gāzi.
No manas puses, stāsts par šo auto ir beidzies. 5gadi nobraukti, pieredze iegūta, u.t.t. Tagad šis auto ripos pa Liepāju.
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4