duuj's 325 kupeja
O , bleķinieki normaļna izskatas! Nestrīķējas?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
strīķējās tikai bērni pie virtuves durju stenderes, lai iedotu konču vai tikai laši upēs
cik tam e34 bleķim et ir? un kāds šūza izmers ir uz tāda uzmaukts?
ET 20Ridlihs rakstīja:cik tam e34 bleķim et ir? un kāds šūza izmers ir uz tāda uzmaukts?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
labāk pasaki cik J (platums)?
iznesums viņiem visiem (e34 bleķiem) vienāds bet platumi atšķiras
iznesums viņiem visiem (e34 bleķiem) vienāds bet platumi atšķiras
Ja nemaldos bija 6j vai 6.5jseeingman rakstīja:labāk pasaki cik J (platums)?
Castroll rakstīja:nerauj stresu rauj dūrē
pff man aizmugurē stāv 7j būtu arī priekšā uzlicis, bet ir tikai 3 tādi, ja kādam vajag 1gb....
aizmugurē 195/65,priekšā 185/65.Ridlihs rakstīja:cik tam e34 bleķim et ir? un kāds šūza izmers ir uz tāda uzmaukts?
Par platumu hz cik ir bet pašam patīk
Nekas nekur nestrīķējas pie 60/40 sēdinājumaraudzha rakstīja:O , bleķinieki normaļna izskatas! Nestrīķējas?
ar blekiem izskatas
Kāds var pateikt, kas tieši tajos baltajos, ar atsvariem uz plauktiem bleķiniekos ir "labs"?
Tie ir ziemas diski un man patīk.Kurlis rakstīja:Kāds var pateikt, kas tieši tajos baltajos, ar atsvariem uz plauktiem bleķiniekos ir "labs"?
Diski der, bet tie atsvari vnk acis ēd ārā. Vismaz jaunus varēja salikt vai ideālā variantā līmējamos.
Nav redzēts līmējamie uz bleķiniekiemmarux rakstīja:Diski der, bet tie atsvari vnk acis ēd ārā. Vismaz jaunus varēja salikt vai ideālā variantā līmējamos.
Beidzot dabūts un nomainīts kloķenes devējs
Tgd jautājums ...siemens vadību jaslēdz pie kompi un jadzēš kļūdu nost vai viņa pati pazūd?
Tgd jautājums ...siemens vadību jaslēdz pie kompi un jadzēš kļūdu nost vai viņa pati pazūd?
Lai strādātu korekti, nekas nav jādzēš, tik paliks kļūda atmiņā un viss.
Jaatsvaidzina mazliet topiks.
Nekas pozitivs līdz šim nav noticis. Braucot uz 50km/h puteņa laikā laukos sabučojos ar stirnas pakaļu un tās pašas dienas vakarā slīpējot sniegotās Limbažu ielas,uzsitu pa apmali ar aizm kreiso ratu. Tā rezultātā nomainīts gandrīz viss aizmugurējais tilts. Daudzkas bija izšķīdis un salocīts No 3 ned stāvēšanas,parādījušoes kasjaki slieksņos un virsbūves detaļās. Itkā nekas traks. Labi,ka ar motoru un ap to viss kedā,jo priekš b20 tiešām iet uz urrā
Tgd nevaru izlemt..swapot kko nopietnāku iekšā vai atstāt par winterbīteri-pārdot ar laiku,ja būs ņēmējs un meklēt kupeju ar dzīvu m52b25 līdz b28 ar lielāku komplektāciju.
Vizuāli daudzmaz iztaisnota priekšas dzelži un pielietots savilcēja spēks tas pagaidām. Uz doto brīdi rokas neceļas un nav arī laika tam visam. Bija pielikti moldingi,bet viens ir kkur pad...ies no visiem action gājieniem
Nekas pozitivs līdz šim nav noticis. Braucot uz 50km/h puteņa laikā laukos sabučojos ar stirnas pakaļu un tās pašas dienas vakarā slīpējot sniegotās Limbažu ielas,uzsitu pa apmali ar aizm kreiso ratu. Tā rezultātā nomainīts gandrīz viss aizmugurējais tilts. Daudzkas bija izšķīdis un salocīts No 3 ned stāvēšanas,parādījušoes kasjaki slieksņos un virsbūves detaļās. Itkā nekas traks. Labi,ka ar motoru un ap to viss kedā,jo priekš b20 tiešām iet uz urrā
Tgd nevaru izlemt..swapot kko nopietnāku iekšā vai atstāt par winterbīteri-pārdot ar laiku,ja būs ņēmējs un meklēt kupeju ar dzīvu m52b25 līdz b28 ar lielāku komplektāciju.
Vizuāli daudzmaz iztaisnota priekšas dzelži un pielietots savilcēja spēks tas pagaidām. Uz doto brīdi rokas neceļas un nav arī laika tam visam. Bija pielikti moldingi,bet viens ir kkur pad...ies no visiem action gājieniem
nja parasti tās stirnas ir tādas