Nixona 320iSPORT
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 27
- chevron_right
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Īstenībš viņu var nopirkt vācu ebayā pa 550 eiro
@ ZzevsS nu protektors ir 4mm+
@ ZzevsS nu protektors ir 4mm+
Jaucu E46 automobiļus detaļās !
Sveiciens, vecīt!
Jau gaidīju kādu laiciņu, kad atkal sāksi kaut ko būvēt! :)
Starp citu - ir man zināmi pāris zēni, kuri ar M50B20 tīri veiksmīgi slīd arī pa sausu asfaltu, tā kā, vismaz kartingu trasēs var likt slīpi arī ar divlitrīgo. :)
Darbojies un dod daudz skatāma materiāla!
Jau gaidīju kādu laiciņu, kad atkal sāksi kaut ko būvēt! :)
Starp citu - ir man zināmi pāris zēni, kuri ar M50B20 tīri veiksmīgi slīd arī pa sausu asfaltu, tā kā, vismaz kartingu trasēs var likt slīpi arī ar divlitrīgo. :)
Darbojies un dod daudz skatāma materiāla!
Šķiet, ka arī zinu to aparātu, par kuru runā.
Materāls būs, jo es topiku bez bildēm nemaz neapdeitoju.
Materāls būs, jo es topiku bez bildēm nemaz neapdeitoju.
Spogulis no Burnouta ar saviem Salaspils pipariem satūnējuši.Nixon rakstīja:Šķiet, ka arī zinu to aparātu, par kuru runā.
Protams, ka nav jau stocks ar salonu un galertu piekarē. :) Kad mani izvizināja, tiešām biju patīkami pārsteigts par tā auto performanci.
Pie svētdienas vakara atkal pabūts garāžā
Tik ērti reduktoru vēl nekad nebiju skrūvējis... Kas nesaprata, tad uzmetināts ''bloķis''.
Kā arī, tikts pie šādas jaukas mantiņas Un maza cerība, ka varbūt kādam ir viens šāds R15 Ronal disks? Kā arī, meklēju vienu E34 bleķinieku.
Kā arī, tikts pie šādas jaukas mantiņas Un maza cerība, ka varbūt kādam ir viens šāds R15 Ronal disks? Kā arī, meklēju vienu E34 bleķinieku.
Patik nixon tavi topiki !Var iemācīties, kā būvet sporta auto . Nesaprotu, kapēc izdariji izvēli par labu 2.0 . 1.8is jau tālu no viņa neatpaliek jaudas ziņā. 2.0 čuguna katls jau ir arī smagāks par isu .
BMW forever
Šo gan atļaušos palabot - amatieru/budžeta sporta auto.stalone rakstīja:Patik nixon tavi topiki !Var iemācīties, kā būvet sporta auto ..
Par dzinēju runājot - čomam bija Compacts ar M42 arī krosam, gājā lopistiski, labāk par manu ex sporta kupeju, jo bija ar vadību šis tas sadarīts. Tad tas dzinējs viņam nograbēja, ielika M50B20 ar Siemens vadību un iet labāk kā tas IS. Tāda man tā pieredze, tāpēc arī tiek izvēlēts 'divnieks'. Bet viss, protams, vēl var mainīties... Bet ja tomēr 4 cyl, tad varbūt gribētos pamēģināt M44. Vispār jau gribētos kautko uzbūvēt/pavīlēt, bet tas noteikti nenotiks šajā sezonā.
Tas tā, pārdomas.
Ja kas dod ziņu, jo mans M44B19 šīs nedēļas beigās būs izņemts no auto un uzlikts uz ragaviņām, lai var vieglāk transportētNixon rakstīja:Šo gan atļaušos palabot - amatieru/budžeta sporta auto.stalone rakstīja:Patik nixon tavi topiki !Var iemācīties, kā būvet sporta auto ..
Par dzinēju runājot - čomam bija Compacts ar M42 arī krosam, gājā lopistiski, labāk par manu ex sporta kupeju, jo bija ar vadību šis tas sadarīts. Tad tas dzinējs viņam nograbēja, ielika M50B20 ar Siemens vadību un iet labāk kā tas IS. Tāda man tā pieredze, tāpēc arī tiek izvēlēts 'divnieks'. Bet viss, protams, vēl var mainīties... Bet ja tomēr 4 cyl, tad varbūt gribētos pamēģināt M44. Vispār jau gribētos kautko uzbūvēt/pavīlēt, bet tas noteikti nenotiks šajā sezonā.
Tas tā, pārdomas.
Grieze divlitrīgajam ir krietni patīkamāka. Pieļauju, ka krosā, pa tiem dubļiem maļoties, tas varētu noderēt.stalone rakstīja:Patik nixon tavi topiki !Var iemācīties, kā būvet sporta auto . Nesaprotu, kapēc izdariji izvēli par labu 2.0 . 1.8is jau tālu no viņa neatpaliek jaudas ziņā. 2.0 čuguna katls jau ir arī smagāks par isu .
Katram auto savs stāsts, Tavi topiki as always interesanti!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Vēl nesteidzos ar to dzinēju, visticamāk, aprīlī tikai sākšu tādus nopietnākus meklējumus.sirmais rakstīja:Ja kas dod ziņu, jo mans M44B19 šīs nedēļas beigās būs izņemts no auto un uzlikts uz ragaviņām, lai var vieglāk transportēt
Pa piektdienas vakaru un šodienu šis tas atkal sadarīts.
Nolēmu sametināt izrūsējušo caurumu aiz arkas Sākot griezt ārā brūno, atklājās, ka tur Leiši izlīdzējušies ar stiklašķiedru... Bildē sarkanā apviltā daļa ir šķiedras. Negribēju tagad čakarēties un nolēmu sametināt tikai tā, lai nebūtu vairs cauruma... To šķiedras daļu atstāju līdz pirmajam ''kontaktam'' - kad izšķīdīs, tad tur varēs izpausties ar metināšanu. Pie reizes aizmetinātas bagāžnieka ventilācijas lūkas. Tad vēl izgriezts aizmugurējais stikls, izvākti visādi klipši un citas nevajadzīgas lietas no salona. Kā arī, uzfrišināts un nokrāsots X-Brace, bet bildes kautkur pazuda.
Tagad nedaudz bažījos, vai tā aizmugure nebūs pa vieglu... Es pats nevaru, bet čoms var viens pats viņu pacelt.
Vēl jau gan jāiemetina tā grīda aizmugurē, aķis vēl būs, bāka drošvien, tāpat drošības karkass vēl, bet šķiet, ka ar to tāpat varētu būt par maz. Kupejai zapasku liku bagāžniekā, lai nedaudz pakaļu spiež pie zemes, bet kupeja nebija šitik daudz atvieglināta. Svaru jau iemest nav problēmas, bet gribētos to svaru dabūt tiltā, lai nav tik liela slodze uz amīšiem, kā tas ir, ja svaru ieliek bagāžniekā. Ir kādi varianti, kur svinu ieliet?
Nu, svinu jau var dabūt katrā riepu servisā, apbrauc kādus 8 servisus, uztaisi no tilta trauku, pielej pilnu ar svinu, notin ar makgaivereni vaļējo trauka daļu un būs gatavs
Nixon rakstīja:uztaisi no tilta trauku
Nu kā, pakaļējā balstekārtā ir daudz stieņi, precīzi nezinu, man liekas, ka vismaz dažiem no tiem gan jau ir jābūt tukšiem vidiem, tad ja viņā uztaisa caurumtiņu no noslēgtas telpas rodas trauks
Cik es zinu, nav tādu stieņu, lai varētu ar kautko piepildīt... Nav jau atkarīgais tilts. Žiguļiem tas ir vienkāršāk, Igauņiem tie Žiki kā pielīmēti turas trasē.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 27
- chevron_right