Motoring 318ti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 10
- chevron_right
Tieši tā! Visu info esmu salasījies netā, no manis motorsists kā balerīna, bet man par laimi apkārt ir padaudz gudru cilvēku, kas man palīdzēs (cerams) visu izdarīt pareizifunkyasshit rakstīja:Kāds ir plāns? M47D20 kloķene, bloka un virzuļu pārtaisīšana vai cits domu gājiens?xtreme21 rakstīja:Ja viss pareizi, tad ar virzuļu un kloķenes palīdzību vajadzētu sasniegt 2069cc
Pats personīgi vislabāk izprotu M60/M62/S62 dzinēja uzbūvi, jo ar tiem visvairāk sanācis saskarties
Protams, lielākoties visi saka - iemet normālu motoru un nečakarējies, bet nu vēlos pamēģināt.
Plāni pa lielam
STAGE I - Pašsaprotamā daļa
* Savest auto tehniskā kārtībā - IR
* sporta piekare - IR
* Sporta ruļs - IR
* Pareizāka izplūde - IR
* Bloķis (LSD vai 100%) - pending....
* Vienmasas sajūga swaps - pending....
STAGE II - Neloģiskā daļa - salikt strokeri aļa S42B20
* Vēl viens M44 motors
* S50B32 virzuļi
* Pārveidots bloks
* 110kw kloķene
* Portēta galva
* Droseles
* Niknākas sprauslas
* Pārprogrammēts DME vai vislabāk VEMS
* Niknākas gāzes sprauslas un reduktors
* Air-box
STAGE III - trakas domas, bet, ja tikšu otrajam līdz galam - noteikti publicēšu un realizēšu
P.S. Skaidrs ir tas, ka darīšu visu pakāpeniski, jo gribu arī ik pa laikam pakapāt ar to auto, lai nav tā ka izjauc un tad krāj putekļus, jo kkas nav
Ērika auto?xtreme21 rakstīja:... vairāk gan pagaidām neko nedrīkstu publicēt/teikt....
Sent from my iPhone using Tapatalk
Cik pūtīsiet?
Cik sapratu būs 46?
@xtreme21 Nu tam S42 tur ir ko pakasīt galvu. Jādomā arī ko darīt ar kompresijas pakāpi. Tīri tā iesākumā domāju, ka saliktu kloķeni ar virzuļiem, izdomātu kompresiju, saregulētu vadību un skatītos, ko sanāk dabūt laukā. Jo, kad sāksies galvas portēšana ir jādomā arī par vārstiem, sadalenēm, ieplūdi, izplūdi.
Jap - zinu, esmu gana papētījis to s42, protams, mans setups ne tuvu nebus s42, bet doma lidziga. Plans primari sakartot, sabalanset apakshu un tad skatisies. Dikti gribas ari pareizas sadalenes, bet tas ir dargi. Gana lbi rezultatu vares dabut ari apstradajot esosho galvu. Par varstiem vel domashu, kad lidz tam tikshu. Par sadalenem 50/50, ka buus standarta. Tapec doma ir te visu publicet, neko neslept, uzklausit gan ieteikumus gan kritiku un ljoooti ceru - novest visu lidz vismaz kaut kadam iznakumam.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu kaut kur arī pārtaisot tās sadalenes uz kādiem grādiem gribi, bet nezinu kā tas ir un kur to LV kāds dara.
Patìkami §eit vienmèr palasìt, kas notiek!
Merry 2nd X-mas kompotam!
Vēl vien M44 iepirkts un atgādāts! Varēšu sākt jaukt ārā un taisīt :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vēl vien M44 iepirkts un atgādāts! Varēšu sākt jaukt ārā un taisīt :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Un neizsakāms prieks, ka piemērot e46 dīzeła kārbu - konstatēju, ka varēšu to uzlikt! :) Skruves vietas sapas, tikai startera vieta nobīdīta. Pagaidām traucē klokenes devējs, bet to pārcelšu uz priekšu un būs labi :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kāpēc e46 kārba? Attiecība cita?
Teoretiski var tikpat vienkarshi uzlikt 6nieci, bet man bus 5 robi. Dizelja karba ir ZF un paredzeta lielakai griezei lidz ar to bus izturigaka un krietni isaka. Visiem DD karbas ir iisas un reduktori gari. Atrodot pareizo kombinaciju piedzinjaa - spararats, karba, reduktors - var diezgan daudz izmainit
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Plans par sajugu pagaidam - m30 spararats vienmasas d240mm, sachs performance kurvis un standarta disks 240mm. Ar kadam problemam man naksies saskarties?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ar ko m30 spararats atšķirās no m20?xtreme21 rakstīja:Plans par sajugu pagaidam - m30 spararats vienmasas d240mm, sachs performance kurvis un standarta disks 240mm. Ar kadam problemam man naksies saskarties?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ja nemaldos tad m20 ir tikai 228 mmmāriņš rakstīja:Ar ko m30 spararats atšķirās no m20?xtreme21 rakstīja:Plans par sajugu pagaidam - m30 spararats vienmasas d240mm, sachs performance kurvis un standarta disks 240mm. Ar kadam problemam man naksies saskarties?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tādā gadijumā jaliek izspiedēj gultnis cits vai pa lauciskam var sajūga darba cilindrītim būdītājstieni pagarināt, bet tāds variants man nepatīk.Kapteinis rakstīja:Ja nemaldos tad m20 ir tikai 228 mmmāriņš rakstīja:Ar ko m30 spararats atšķirās no m20?xtreme21 rakstīja:Plans par sajugu pagaidam - m30 spararats vienmasas d240mm, sachs performance kurvis un standarta disks 240mm. Ar kadam problemam man naksies saskarties?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kapteinis rakstīja:Ja nemaldos tad m20 ir tikai 228 mmmāriņš rakstīja:Ar ko m30 spararats atšķirās no m20?xtreme21 rakstīja:Plans par sajugu pagaidam - m30 spararats vienmasas d240mm, sachs performance kurvis un standarta disks 240mm. Ar kadam problemam man naksies saskarties?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Tieši tā! Un 240 pret 228 ir liela starpiba. Baidos, ka 228 man varetu neturēt...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Korišam uz m50tub30 ir m20b20 spararats, nav sūdzējies.xtreme21 rakstīja:Tieši tā! Un 240 pret 228 ir liela starpiba. Baidos, ka 228 man varetu neturēt...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu esmu pārliecināts, ka man līdz Stage 2 arī tāds derētu, bet tālāk nē! Negribu divas reizes taisīt vienu un to pašu - labāk vienreiz, bet tā lai nav jāpārtaisa...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu pats tagad domāju ko sakomplektēt man šosezon 2 diski aizgāja un pagaišonedēļ vēl viens.
Viens saka, ka jaliek keramika viens atkal kaut ko citu..
Viens saka, ka jaliek keramika viens atkal kaut ko citu..
[quote="xtreme21"]Teoretiski var tikpat vienkarshi uzlikt 6nieci, bet man bus 5 robi. Dizelja karba ir ZF un paredzeta lielakai griezei lidz ar to bus izturigaka un krietni isaka. Visiem DD karbas ir iisas un reduktori gari. Atrodot pareizo kombinaciju piedzinjaa - spararats, karba, reduktors - var diezgan daudz izmainit
Tiešām dīzeļa kārba ir īsāka? jo cik e36 esu licis benzīnam dīzeļa ZF kārbas, nav nekādu izmaiņu. Vienīgi kādiem e46 atškiras?
Tiešām dīzeļa kārba ir īsāka? jo cik e36 esu licis benzīnam dīzeļa ZF kārbas, nav nekādu izmaiņu. Vienīgi kādiem e46 atškiras?
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 10
- chevron_right