Rews 320i coupe
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right
Un 2.0 neiesaku pirkt nevienam,jaudas stipri pa maz un patēriņš īpaši neatpaliek no 2.5 Priekā
Manam 2.8 +/- tas pats, tpc nebaidijos likt vinju ieksha!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
nu nezinu man bija 2.0 nesudzējos ,nezinu ko visi sudzas
Es ar nesūdzos par savu divlitrīgo.
i patēriņš ok, i jauda ok.
i patēriņš ok, i jauda ok.
protams ka 2.5 labāks, un gribu tādu bet arī ar sava 2.0 jaudu un patēriņu esmu apmierinātsSkudraa rakstīja:Es ar nesūdzos par savu divlitrīgo.
i patēriņš ok, i jauda ok.
Man arī ir 2.0 , bet nu , neiet ne sūda, patēriņs tāds pats kā varētu izspiest no 2.8. Tāpēc jāņem lielāks dzinējs un jāliek iekšā gāze. Būs gan ekonomija, gan varēs pielipināt nakļeni - ekoloģiski tīra degviela.
wrum, wrūūūm
tad labāk braucu ar 2.0 nekā knapinoties ar 2.8 kam gāze
Kas vainas gaazei??? Un kapeec knapinoties???
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
nezinu gan , ja pasam jaliek gaze tad loti daudz ir jabrauc , lai vinu atpelnitu.
E85, jauda un ekonomija!:)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Nemaz jau ar nav tik daudz! Starpiiba ir pietiekoshi liela lai to fiksi justu macinjaa. Pa pilseetu braukaajot man sanaaca ar benziinu 10Ls -80 kmklimpis rakstīja:nezinu gan , ja pasam jaliek gaze tad loti daudz ir jabrauc , lai vinu atpelnitu.
Gaaze 5Ls -100km
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Vienam pazinam SAAB 9-7x 5.3 benz. ar gāzi virsū, un nevis tāpēc ka kapeik pisējs, bet tāpēc ka domā par ekoloģiju. Kā arī zinu cayanus ar gāzi un vienu s8
p.s. Vispār diezgan smirdīgi ir iegājies - ja tu brauc ar gāzi , tu esi nelaimīgs kapeikpisējs...
bet pienemsim tu brauc ar 1,8-2,0 tere 10ls uz 100km, bet es ar to pasu 2,8 tereju 5ls uz 100km, varu nesatraukties par smagakas kurpes uzvilkšanu, attiecīgi tev jādomā lai ka tik nav 15ls uz 100km.
p.s.s. esmu pamanījis ka diezgan liels off-topic iet vaļā visos topicos , ja kāds kaut ko meklēs, neko neatradīs.
p.s. Vispār diezgan smirdīgi ir iegājies - ja tu brauc ar gāzi , tu esi nelaimīgs kapeikpisējs...
bet pienemsim tu brauc ar 1,8-2,0 tere 10ls uz 100km, bet es ar to pasu 2,8 tereju 5ls uz 100km, varu nesatraukties par smagakas kurpes uzvilkšanu, attiecīgi tev jādomā lai ka tik nav 15ls uz 100km.
p.s.s. esmu pamanījis ka diezgan liels off-topic iet vaļā visos topicos , ja kāds kaut ko meklēs, neko neatradīs.
wrum, wrūūūm
Man kā reiz bija 320i un tagad ir 328i, abi M52 motori. Degvielas patēriņš pilnīgi identisks (12-13l/100km). Ar abiem stiepju/stiepu vienādi, tikai 328i griežas simtreiz labāk. :shura:
Bet nu tā jau 100x izrunāta tēma.
Tāpat kā gāze.
Un par gāzi vispār nav jēgas diskutēt, manuprāt. Tas ir tāpat kā latvieši vs krievi, bmw vs audi, mākslinieki vs inženieri utt. Vienīgais ko varu pateikt - ja man ikdienā būtu jānobrauc tiešām lieli attālumi, bez jebkādiem sirdsapziņās pārmetumiem uzliktu gāzi.
Bet nu tā jau 100x izrunāta tēma.
Tāpat kā gāze.
Un par gāzi vispār nav jēgas diskutēt, manuprāt. Tas ir tāpat kā latvieši vs krievi, bmw vs audi, mākslinieki vs inženieri utt. Vienīgais ko varu pateikt - ja man ikdienā būtu jānobrauc tiešām lieli attālumi, bez jebkādiem sirdsapziņās pārmetumiem uzliktu gāzi.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Protams kā jau visi saka, nav viņa tik traki slikta lieta,ekonomija u.t.t.
bet man ir iegājies tāds stulbs uzskats ka īpaši negribētos to gāzi,ja apstākļi ļoti spiestu un būtu ikdienā lieli gabali jabrauc, tad jau noteikti upurētos un piesmirdinātu pasauli bet motora mūžš tak paliek īsāks arī dēļ viņas, un bmw vispār kā tāds, ar gāzi vairs neliekas īsts bmw
p.s. tas tikai mans personigais viedoklis. varat nemēģināt man pierādīt pretējo, ka viņa ir laba,tik un tā neatbalstīšu. beigsim piesārņot topiku ar ekoloģiju
bet man ir iegājies tāds stulbs uzskats ka īpaši negribētos to gāzi,ja apstākļi ļoti spiestu un būtu ikdienā lieli gabali jabrauc, tad jau noteikti upurētos un piesmirdinātu pasauli bet motora mūžš tak paliek īsāks arī dēļ viņas, un bmw vispār kā tāds, ar gāzi vairs neliekas īsts bmw
p.s. tas tikai mans personigais viedoklis. varat nemēģināt man pierādīt pretējo, ka viņa ir laba,tik un tā neatbalstīšu. beigsim piesārņot topiku ar ekoloģiju
Tie visi ir tikai galvā iestumti pieņēmumi :)
Es agrāk biju traks gāzes nolicējs, bet beigās pats braucu un priecājos
Es agrāk biju traks gāzes nolicējs, bet beigās pats braucu un priecājos
Vienam čalim nomainīju motoru no M52B20 uz M50B25. Tikai tāpēc, ka tas 2.0 ne pi$t negāja (nedaudz labāk par manu M40B18). Pēc motora maiņas izrādījās, ka tam 2.0 ir Siemens vadība, bet Bosch zondes...waarna rakstīja:Man arī ir 2.0 , bet nu , neiet ne sūda, patēriņs tāds pats kā varētu izspiest no 2.8. Tāpēc jāņem lielāks dzinējs un jāliek iekšā gāze. Būs gan ekonomija, gan varēs pielipināt nakļeni - ekoloģiski tīra degviela.
: offtopic :
Cik cilveku tik viedokļu.
Katrs auto perk savām vajadzībām'.
Ja iegādājas BMW tas nenozīme, ka vajag uzreiz 2.8, katru līkumu slīpēt, būt baigi krutam un staigā vienās bikses visu mūžu.
Katrs auto perk savām vajadzībām'.
Ja iegādājas BMW tas nenozīme, ka vajag uzreiz 2.8, katru līkumu slīpēt, būt baigi krutam un staigā vienās bikses visu mūžu.
Kur tu saskati upureshanos?kapec tavuprat uzliekot gazi bmw vairs nav bmw?dzineja muzhs jau nepaliek 10 reizes isaksm4z rakstīja:Protams kā jau visi saka, nav viņa tik traki slikta lieta,ekonomija u.t.t.
bet man ir iegājies tāds stulbs uzskats ka īpaši negribētos to gāzi,ja apstākļi ļoti spiestu un būtu ikdienā lieli gabali jabrauc, tad jau noteikti upurētos un piesmirdinātu pasauli bet motora mūžš tak paliek īsāks arī dēļ viņas, un bmw vispār kā tāds, ar gāzi vairs neliekas īsts bmw
p.s. tas tikai mans personigais viedoklis. varat nemēģināt man pierādīt pretējo, ka viņa ir laba,tik un tā neatbalstīšu. beigsim piesārņot topiku ar ekoloģiju
NU nezinu, bmw ar gāzi neliekas īsts bmw, jebkura cita marka - audi, citroen, da jebkas cits liekas ok ar gāzi (ar izņēmumiem- mercedes, jaguar un šāda tipa auto), bet bmw liekas tomēr ir biznesa vai sporta stila automobīlis, kuram ekonomija neliekas kā primārais, protams, ja cilvēkam ir katru dienu jāpārvietojas gari gabali un bmw ir sirds lieta, tad viss ok. Bet pats laikam tomēr vienalga izvēltos tad ikdienai citu auto marku un bmw vai nu tiktu izmantots tikai brīvdienām, vai vispār nepirktu ja nesanāktu finanses. Bmw ar gāzi pašam liekas kā uzvalka bikses kopā ar sporta apaviem, ērtāk kājai, bet skats tad nekāds.m4z rakstīja:Protams kā jau visi saka, nav viņa tik traki slikta lieta,ekonomija u.t.t.
bet man ir iegājies tāds stulbs uzskats ka īpaši negribētos to gāzi,ja apstākļi ļoti spiestu un būtu ikdienā lieli gabali jabrauc, tad jau noteikti upurētos un piesmirdinātu pasauli bet motora mūžš tak paliek īsāks arī dēļ viņas, un bmw vispār kā tāds, ar gāzi vairs neliekas īsts bmw
p.s. tas tikai mans personigais viedoklis. varat nemēģināt man pierādīt pretējo, ka viņa ir laba,tik un tā neatbalstīšu. beigsim piesārņot topiku ar ekoloģiju
Kur tu saskati upureshanos?kapec tavuprat uzliekot gazi bmw vairs nav bmw?dzineja muzhs jau nepaliek 10 reizes isaks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- …
- 11
- chevron_right