2 x 325i E36-Ridlihs
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 72
- chevron_right
Rudziņš rakstīja:Man arī dirsā ar gāzi, pirmās 2ned. bija oke, pēc tam sākās problēmas ar sprauslām, tās nomainīja, tad ar apgriezieniem, nomainīju zondi, brīvgaitas regulatoru, un nu jau pus gads pagājis un apgriezieni joprojām peld, un neviens nezin kas tas ir.Ridlihs rakstīja:ar gāzi iet tā it kā Kamaz piesiets aizmugurē būtu.... smagi, grūti.... tak es zinu, ka iet tie motori normāli arī ar gāzi. Pēc Driver diagnostikas nomainījām zondi un aizdomas, ka viena benzīna sprausla mošk tidirk (lej pari vai kas tur). Kroče ja tagad nevarēs sataisīt un saregulēt, tad dirsā to gāzi, es labāk pastrādāju vēl vairāk bet braucu ar benzīnu un bēdu nezinu.
Vieglāk ir nopelnīt vēl nekā šitā jāties.
nu kaut kas tml man arī ir . es čista nez ko lai iesāk.
Pēdējais labojis Ridlihs - 11 Feb 2014, 20:09, kopā labots 1 reizi.
m52b28
bet ja nopietni tad neapskauzami
bet ja nopietni tad neapskauzami
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
nu pie BMW-Valcha. Es jau vairs nemeklēju kaut kādu svainīgos vai ko vnk vajag atrast situācijai risinājumu, lai iet un miers motoringā ņēmas ilgi un dikti gan Driver, gan gāzes veči. Uzrādījās tikai , ka zonde nobeigusies un aizdomas uz benzīna sprauslām. Bija jau desmit vakarā un beigās pieregulējām kaut cik un likās, ka iet labāk, bet tagad atkal apgriezieni papeld, noslāpst ar gāzi un vēl ievēroju, ka apgriezieni noraustās, ja aiztiek jeb kādu slēdzi auto, kur iesaistīta elektrība. Piemēram, logu atvēršanas pogu nospiež un noraustās apgriezieni. tufta gatavā. Redzēs, rītā būšu motoringā un skatīsim tālāk kas par na*uj .pēc tam es vnk nezinu vairs..... ja drīzumā atļaus finanses uztaisīt swapu uz m52b28, tad diez vai likšu gāzi vēlreiz.rvars rakstīja:Pie kā tev lika to gāzi? Normālam meistaram tā kā būtu jāzina, kāda izmēra dīzes jāliek uz attiecīgā dzinēja. Man arī sākumā peldēja tukšgaita un negāja, bet meistars uzreiz ierubijās, ka dīzes neder, tāpēc nomainīja un viss ok
Ko motoringā saka par to, ka braucot ar gāzi aizmugurē piesiets kamazs?
BMW-Valcha rakstīja:Tev tas seeingmans nesataisīja to gāzi? nebija vaina reduktora novietojumā?
Un draivers arī neko? Nav tev kaut kāds nepareizs motora vadības bloks vai dačiks? detonācijas sensori?
Kaut kas tev tam motoram saknē nav, nevis gāzē!
Nu Tu pats vari lasīt ko rakstu ko mēs daram/nedaram..... diagnostika nopietna bija, ilgi ņēmās, pētīja. Šobrīd aizdoma vēl par benzīna sprauslām, pagaidām tas arī viss. Iziets ir laikam jau visam cauri. Es toč nezinu vairs. Un nevajag man stātīt, ka nojāts auto utt. Nekad neielaižu problēmu, netaupu īpaši uz remontu vai rezerves daļām, apkopēm.
nu a Tu esi vedis pie kāda cita meistara vai ar kādu konsultējies? nekādu ideju kas pie velna par lietu, ka tā?BMW-Valcha rakstīja:Es arī varu paraudāt, man kompaktam kamēr auksts (30-70c) peld apgriezieni tā, ka grib slāp nost. uzliku pat baracuda sprauslas, jo bija aizdoma, ka velteki līp. visu samainīju. pat uzliku citu vadības bloku un viss tieši tas pats. kad uzsilsts viss ok - vid patēriņš 9l/100km . man tam motoram vairs nav ko mainīt, vienīgi pašu motoru, bet to nē - patēriņa dēļ. ar bendzīnu nekādu problēmu.
pilnīgi pareizi!!!! m52b28 un vēl vienu darbu nevis gāziKLAVINS rakstīja:m52b28
bet ja nopietni tad neapskauzami
Pie Ulda mārupē bij? . Sprauslas vaina arī točna tā nav!
Kāpēc nav?
nu rītā paskatīšos.
Nē, pie Driver un motoring.lv biju
nu rītā paskatīšos.
Nē, pie Driver un motoring.lv biju
tad viņai jātek ar strūkliņu, lai tā čakarētu. Un tad viens stobrs kratītu.
nu jā, bet es tak vedu pie normāliem meistariem nevis pa krūmu kantoriem.
Jā, es esmu bijis uz 4 saloniem, un visi saka: Samierinies, veca mašīna vai nav pohuj kāda mašīna, motors man pārlasīts un brīvgaitas regulators jauns, zonde jauna, visas trubas okey, vakums nevienā nav. Uz bendzīnu darbojas smuki kā šuvmašīna, līdz ko uzliek gāzi auzas. Visu laiku brīvgaitā peld apgriezieni, un bija viens brīdis ka uz zemiem apgriezieniem slāpa nost.Ridlihs rakstīja:nu jā, bet es tak vedu pie normāliem meistariem nevis pa krūmu kantoriem.
nu man tieši tāpat
Tu esi klonsRidlihs rakstīja:nu man tieši tāpat
KLAVINS rakstīja:netaisiet off topic
Ridliham -> kompresiju mērīja?
Izskatās ka Valcha negrib atklāt savu vainu ja tu liki !
Jo kāda reiz vairs atšķirība ir vai nav kompresija, ja nebija kārtīgi uzlikts un sprauslas bijušas lielas tad arī pastāv iespējamība dēl kāda līkajiem pirkstiem, kad dzinējs jau ir izdilis ar gāzi, jo viņa tak ir sausa ! Nav jau viņam pirmo mēnesi tā gāze !
Jo kāda reiz vairs atšķirība ir vai nav kompresija, ja nebija kārtīgi uzlikts un sprauslas bijušas lielas tad arī pastāv iespējamība dēl kāda līkajiem pirkstiem, kad dzinējs jau ir izdilis ar gāzi, jo viņa tak ir sausa ! Nav jau viņam pirmo mēnesi tā gāze !
Es tagad gribētu redzēt, kas tajā kompī ir saregulēts Un savu vainu es neatzīšu! Nez kāpēc x5 4,4 vai lexus rx350 brauc no problem.
Tiem ir V veida dzinējs Labi jūs jau paši tiksiet galā es tikai tā !
Un speciāli priekš tevis ! Ja ir lieli caurumi izurbti, nenozīmē, ka motorā viņa vairāk iet iekšā! Vairāk priekšā neteikšu priekš asoba tupix . Izdomā, kas būs, ja caurumi būs par mazu!? kad izdomāsi, atraksti pm.Riccijs rakstīja:Izskatās ka Valcha negrib atklāt savu vainu ja tu liki !
Jo kāda reiz vairs atšķirība ir vai nav kompresija, ja nebija kārtīgi uzlikts un sprauslas bijušas lielas tad arī pastāv iespējamība dēl kāda līkajiem pirkstiem, kad dzinējs jau ir izdilis ar gāzi, jo viņa tak ir sausa ! Nav jau viņam pirmo mēnesi tā gāze !
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 72
- chevron_right