zurkae36 iesaldētā kupeja un track Day sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 73
- chevron_right
Nekas netiek metināts pa virsu griezu ārā gabalu un lieku jaunu ieksaInferno rakstīja:Huj s ņim ar to metinājumu, vienkārši spriežot pēc bildes metināts tiek pa virsu/blakus rūsai, tākā tur viss šķiet ir čerez žopu anyway.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Neizskatās, tiešām. Bet nu ok, ja ir tā kā Tu saki - tad turpini cīnīties.zurkae36 rakstīja:Nekas netiek metināts pa virsu griezu ārā gabalu un lieku jaunu ieksaInferno rakstīja:Huj s ņim ar to metinājumu, vienkārši spriežot pēc bildes metināts tiek pa virsu/blakus rūsai, tākā tur viss šķiet ir čerez žopu anyway.
Rīt paradīzi izgriezto gabalu ar visu korķa vietuInferno rakstīja:Neizskatās, tiešām. Bet nu ok, ja ir tā kā Tu saki - tad turpini cīnīties.zurkae36 rakstīja:Nekas netiek metināts pa virsu griezu ārā gabalu un lieku jaunu ieksaInferno rakstīja:Huj s ņim ar to metinājumu, vienkārši spriežot pēc bildes metināts tiek pa virsu/blakus rūsai, tākā tur viss šķiet ir čerez žopu anyway.
Metināmais aparāts profesionālais vai lētā gala, vai varbūt paštaisīts?
No pieredzes zinu, ka ar nekvalitatīvu metināmo var nojūgties metinot - brīžiem dedzina cauri, brīžiem drāti dod par daudz... Citreiz pat ar profesionālo metināmo sanāk sapļūtīt nevis sametināt, ja drāts aprūsējusi...
No pieredzes zinu, ka ar nekvalitatīvu metināmo var nojūgties metinot - brīžiem dedzina cauri, brīžiem drāti dod par daudz... Citreiz pat ar profesionālo metināmo sanāk sapļūtīt nevis sametināt, ja drāts aprūsējusi...
Aparāts ir profesionāls bet taka savā dzīvē ir piedzīvojis pāris kritienus tad pusē no funkicjam vairs nestrādā un uz mazu strāvu nevar normāli pametinat bet uz lielām strāvām viss tip top
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tev nevienam nekas nav jāpierāda, darī tā kā uzskati par vajadzīgu. Es gan vispirms izberztu visu iespējamo rūsu kas ir tuvumā un tikai tad šķiltu klāt svarku.zurkae36 rakstīja: Rīt paradīzi izgriezto gabalu ar visu korķa vietu
Vnk nesasteidz un būs ok. Piekrītu Inferno,izberž rūsas ganāmpulks tomēr nav līdz galam. Bet par padarīto cepumsInferno rakstīja:Tev nevienam nekas nav jāpierāda, darī tā kā uzskati par vajadzīgu. Es gan vispirms izberztu visu iespējamo rūsu kas ir tuvumā un tikai tad šķiltu klāt svarku.zurkae36 rakstīja: Rīt paradīzi izgriezto gabalu ar visu korķa vietu
Vēl nemsu bērziņš rūsu izucu tik lielumu un nodauziju skaņas izolāciju uz aci jau apmēram var pateikt kur ir jametina un kur pietiks tīri ar drāšu birsti un fleksivitjazz rakstīja:Vnk nesasteidz un būs ok. Piekrītu Inferno,izberž rūsas ganāmpulks tomēr nav līdz galam. Bet par padarīto cepumsInferno rakstīja:Tev nevienam nekas nav jāpierāda, darī tā kā uzskati par vajadzīgu. Es gan vispirms izberztu visu iespējamo rūsu kas ir tuvumā un tikai tad šķiltu klāt svarku.zurkae36 rakstīja: Rīt paradīzi izgriezto gabalu ar visu korķa vietu
Kāds var pastāstīt vai vispār ir iespējams salikt atpakaļ izjauktu krēsla pamatni nu nekādi nesanāk ievērot tos riņķus nervi jau vairāk netur
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Es kad mainīju apsildes elementu beņķim atpakaļ saliku uz vismazākajiem savilcējiem kādus atradu. Dirsā nedūrās un itkā viss turējās
Šodien ķēros klāt otrai pusei nervi čupā ar to plutišanu bet ganjau pēctam pašam būs prieks par paveikto.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Ja mēģina griezt +/- taisni, tad pēctam formu piegriezt ir daudz vienkāršāk!
Baka nonjemta vai megini uzsperties gaisa?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Loģiski ka noņemtabestbmw rakstīja:Baka nonjemta vai megini uzsperties gaisa?
Ieteiktu raut uz punktiem ik pa pus cenim tad laut atdzist un tad starp punktiem velreiz parpunktot. Metals parkarsets un pec laika vinsh savilnosies!
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Dirsā darbs un materiāls, pēc 1-2 gadi būs atkal puveklis. Saku no pierexzes, lai kāds homemade proffesional
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
Izklausās ka nesi vispār tad apstrādājis neko. Koleģi cilvēkiem tādus puvekļus ir cēluši augšā kas vel pat šodien braukā un nesūdzas par rūsu.Rob rakstīja:Dirsā darbs un materiāls, pēc 1-2 gadi būs atkal puveklis. Saku no pierexzes, lai kāds homemade proffesional
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
Ja virsmu tiešām izberž līdz tīram metālam, ļoti kvalitatīvi apstrādā un tad nokrāso, tad arī pa ziemu var gāzt un nekāda rūsa ārā neizlīdīs, kamēr kāds akmentiņš vai kas cits nesabojās aizsargslāņus (gruntis, krāsu, laku, mastiku). Šeit neņemšos spriest cik kvalitatīvi tas viss būs paveikts, bet pagaidām varu piekrist, ka neizskatās diez ko kvalitatīvi. Bet ja Tu gribēji teikt, ka var darīt ko grib, bet rūsa tik un tā atgriezīsies, respektīvi, ka to nevar uzvarēt, tad nu sorry - Tu ierāvi zarā.Rob rakstīja:Dirsā darbs un materiāls, pēc 1-2 gadi būs atkal puveklis. Saku no pierexzes, lai kāds homemade proffesional
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
Iespējams viņi turpina metināt citur. Nav vērts noliegt taisnību, te redzu to, kā man metināja ex e36, to darīja kādi 5 metinātāji, un nevajag teikt, ka viņi bija lohi, un te viens the best. Redzu, ka rezultāts būs īslaicīgs, nekas vairāk.zurkae36 rakstīja:Izklausās ka nesi vispār tad apstrādājis neko. Koleģi cilvēkiem tādus puvekļus ir cēluši augšā kas vel pat šodien braukā un nesūdzas par rūsu.Rob rakstīja:Dirsā darbs un materiāls, pēc 1-2 gadi būs atkal puveklis. Saku no pierexzes, lai kāds homemade proffesional
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
Es grīdu vispār vēl nesmu sacis slipet no rūsas. Tīri izgriezu nopuvuāo gabalu un iemetinu jauno vieta un sakšu slipet tikai tad kad būs viss sametināts no iekšpuses apstrādāti ar skābo grunti tad ar parasto un krāsu pa virsu un vēl skaņas izolāciju. No apakšas skāba grunts parastā grunts krāsa un grubulisInferno rakstīja:Ja virsmu tiešām izberž līdz tīram metālam, ļoti kvalitatīvi apstrādā un tad nokrāso, tad arī pa ziemu var gāzt un nekāda rūsa ārā neizlīdīs, kamēr kāds akmentiņš vai kas cits nesabojās aizsargslāņus (gruntis, krāsu, laku, mastiku). Šeit neņemšos spriest cik kvalitatīvi tas viss būs paveikts, bet pagaidām varu piekrist, ka neizskatās diez ko kvalitatīvi. Bet ja Tu gribēji teikt, ka var darīt ko grib, bet rūsa tik un tā atgriezīsies, respektīvi, ka to nevar uzvarēt, tad nu sorry - Tu ierāvi zarā.Rob rakstīja:Dirsā darbs un materiāls, pēc 1-2 gadi būs atkal puveklis. Saku no pierexzes, lai kāds homemade proffesional
būtu, lieki pasēts laiks, tik vien, kā roku taisnošana vēža ārstēšanā.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- …
- 73
- chevron_right