Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 70
- chevron_right
Lēnam galvā iznēsāju domu startēt velreiz minišosejā. Kādi ieteikumi uzlabotu auto un butu daudz maz konkurēt spējigs.
Kādā klasē domā startēt?riebeklis rakstīja:Lēnam galvā iznēsāju domu startēt velreiz minišosejā. Kādi ieteikumi uzlabotu auto un butu daudz maz konkurēt spējigs.
Jālasa teh. noteikumi, jāskatās ko var ko nevar
Riepas/bremzes/piekare/
Pēdējais labojis kars - 06 Dec 2016, 20:38, kopā labots 1 reizi.
:B16A2:
Credit Cards? Drug smuggling? Selling your body for cheap?
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
It doesn't matter. All sins are forgiven on the path to boost.
Atkarīgs no noteikumiem, klases un vēlamās naudas izteiksmes, ko ielikt.
Kaut kas no M42 uztaisīts vai drīzāk vienkārši M54B30 swaps.
Kaut kas no M42 uztaisīts vai drīzāk vienkārši M54B30 swaps.
Gribētos jau 3000, jo lētāk nomainīt dzinēju uz lielāku tilpumu nekā celti jaudu 2.0. Pie ši jautājuma esmu vēl pārdomās.kars rakstīja:Kādā klasē domā startēt?riebeklis rakstīja:Lēnam galvā iznēsāju domu startēt velreiz minišosejā. Kādi ieteikumi uzlabotu auto un butu daudz maz konkurēt spējigs.
Jālasa teh. noteikumi, jāskatās ko var ko nevar
Riepas/bremzes/piekare/
Cik esmu lasījis tehniskie noteikumi demokrātiski.
Riepas - kā parasti semi-slick, tikai platumu var palielināt, bet uz 2.0 nav jēgas.
Piekarē atlika tikai stabilizātora stieņus uzlikt aftermārket un saregulēt coilu cietību, testējot. Kur un kā to varētu nav ne jausmas.
Bremzes, jā, sāpīgs jautājums.
Street bremžu diskus, kaut ko no ATE power vai Brembo Max.
Un EBC blue, CL šoreiz negribu pirkti.
Labāk tad taisi no m42 hibrīdu.
Edit: Pārpratu. Gribētu palikt tur, bet lētāk pacelt tilpumu. Tieši tā arī ir.
Visur jau tāpat tur citiem savīlētas mašīnas. Tik cik pašam interesantāk braukt ātrāk.
Edit: Pārpratu. Gribētu palikt tur, bet lētāk pacelt tilpumu. Tieši tā arī ir.
Visur jau tāpat tur citiem savīlētas mašīnas. Tik cik pašam interesantāk braukt ātrāk.
Pēdējais labojis funkyasshit - 06 Dec 2016, 20:49, kopā labots 1 reizi.
Pārskrēju pāri noteikumiem
Riepas un bremzes bez ierobežojumiem domāju ka tur ir jēga izpausties
edit:
Hard core atvieglināšana arī atļauta
Riepas un bremzes bez ierobežojumiem domāju ka tur ir jēga izpausties
edit:
Hard core atvieglināšana arī atļauta
Pēdējais labojis kars - 06 Dec 2016, 20:55, kopā labots 1 reizi.
Esmu arī domājis par 1.8 turbo, kvalitatīvs setups domāju butu viss konkurēt spējīgākais, bet kurš spējīgs uztaisīt un dot garantiju tam visam?funkyasshit rakstīja:Atkarīgs no noteikumiem, klases un vēlamās naudas izteiksmes, ko ielikt.
Kaut kas no M42 uztaisīts vai drīzāk vienkārši M54B30 swaps.
Vissvairāk nosliecos uz 3.0, tikai negribās kaķi maisā pirkti.
A turbo motoriem nerēķina x1,7 koificentu? savādāk baigi negodīgi sanāk
Bremzes protams, tikai price attiecībā uz iegūtajām sekundēm ir pārāk liels. Cik esmu lasījis pro braucējus, ieguvums ir niecīgs, pie noteikuma ka bremzes ļoti labi strādā.kars rakstīja:Pārskrēju pāri noteikumiem
Riepas un bremzes bez ierobežojumiem domāju ka tur ir jēga izpausties
Ir doma likt Rota diskus virsū, tikai pārejas vajag uzsūtit un arī tikai pie tāda scenārija ja mainās motors.
Sulas paka, nespēs izmantot R17 diskus. Arī lasīju testus par riepu izmēru uz mazu jaudu.
IMHO vislielakais performance ieguvums, jebkurā klasē. Bet tad parādās problēmas ar TA.kars rakstīja: Hard core atvieglināšana arī atļauta
Poly logi, maximāli laukā salons, aizmetināta lūka, izravēta provodka, izņemts ABS bloks utt.
Ieteiktu palasīt importijas forumus, vislabāk autoX un time attack, kur ir brīvāki noteikumi
Tas ir tikai 1x gadāriebeklis rakstīja:Bet tad parādās problēmas ar TA.kars rakstīja: Hard core atvieglināšana arī atļauta
Bremzes dod mazāk ,kā riepas un amīši.
Gribi niknākas bremzes, tad uzliec armētās šļaukas, tas jau daudz dod.
Par to svaru. man ir atvieglināts maksimāli, pat blakus benķis nav. Man tik interesē cik esmu nometis svaru. Vajadzētu kādā lūžņu placī uzdzīt uz svariem.
Gribi niknākas bremzes, tad uzliec armētās šļaukas, tas jau daudz dod.
Par to svaru. man ir atvieglināts maksimāli, pat blakus benķis nav. Man tik interesē cik esmu nometis svaru. Vajadzētu kādā lūžņu placī uzdzīt uz svariem.
Auto nogādāšana Biķerniekos vot tā ir galvenā problēma.kars rakstīja:Ieteiktu palasīt importijas forumus, vislabāk autoX un time attack, kur ir brīvāki noteikumiTas ir tikai 1x gadāriebeklis rakstīja:Bet tad parādās problēmas ar TA.kars rakstīja: Hard core atvieglināšana arī atļauta
Vienkāršāk nopirkt M52B28 vai M54B30 un braukt bēdu nezinot.
M52B28 ar sadaleņu swap un M50 kolektoru būs straight in swaps bez jebkāda gemara.
M52B28 ar sadaleņu swap un M50 kolektoru būs straight in swaps bez jebkāda gemara.
Man liekas, ka CP ir pie kājas.riebeklis rakstīja:Auto nogādāšana Biķerniekos vot tā ir galvenā problēma.kars rakstīja:Ieteiktu palasīt importijas forumus, vislabāk autoX un time attack, kur ir brīvāki noteikumiTas ir tikai 1x gadāriebeklis rakstīja: Bet tad parādās problēmas ar TA.
Reku liet. orangeman apturēja (salons sastāvēja no diviem benķiem, hidras un stūres) Pateica, ka kaut kāds papliks salons. Viņš atbildēja - Es nesūdzos. un viss.
Bet imho riepas ir pats galvenais
Tas nekas ka sulas paka, līkumos griesties un bremzēt noteikti palīdzēs
Sticky tires are the best investment you can make in terms of making your car faster for autocrossing.
What's The Best Mod To Make A Car Faster?
How I've Prepared Our 1995 BMW M3 For National Level SCCA Autocross Competition.
http://www.bimmerhaus.com/raceprep/M3toBSP.html
285/30/18 + hoosier sliki
Tas nekas ka sulas paka, līkumos griesties un bremzēt noteikti palīdzēs
Sticky tires are the best investment you can make in terms of making your car faster for autocrossing.
What's The Best Mod To Make A Car Faster?
How I've Prepared Our 1995 BMW M3 For National Level SCCA Autocross Competition.
http://www.bimmerhaus.com/raceprep/M3toBSP.html
285/30/18 + hoosier sliki
Pēdējais labojis kars - 06 Dec 2016, 21:18, kopā labots 1 reizi.
Ar armētām jau visu sezonu gandrīz nobraucu, pie kā tāda jāpierod. Vieglāk nobloķet riepas ar armētām šļaukām.māriņš rakstīja:Bremzes dod mazāk ,kā riepas un amīši.
Gribi niknākas bremzes, tad uzliec armētās šļaukas, tas jau daudz dod.
Par to svaru. man ir atvieglināts maksimāli, pat blakus benķis nav. Man tik interesē cik esmu nometis svaru. Vajadzētu kādā lūžņu placī uzdzīt uz svariem.
Izņemot laukā krēslus ieguvums ir 6-7 sekundes, kas ir tiešām daudz. Reizēm no augstākas vietas tevi škir tikai 0.3 sekundes.
Tāpēc vajag riepas niknākasriebeklis rakstīja:Vieglāk nobloķet riepas ar armētām šļaukām.
Protams ka pie kājas, es arī braukāju ar 1 benķimāriņš rakstīja: Man liekas, ka CP ir pie kājas.
Reku liet. orangeman apturēja (salons sastāvēja no diviem benķiem, hidras un stūres) Pateica, ka kaut kāds papliks salons. Viņš atbildēja - Es nesūdzos. un viss.
Zini, kas tirgo dzīvu 2.8? Es diemžēl nē esmu redzējis labu variantu.funkyasshit rakstīja:Vienkāršāk nopirkt M52B28 vai M54B30 un braukt bēdu nezinot.
M52B28 ar sadaleņu swap un M50 kolektoru būs straight in swaps bez jebkāda gemara.
Ok 2.8 ar upgrade, būs tāda pati jauda?
Jautāju jo tiešam nezinu dzinēju virtuvi
Pēdējais labojis riebeklis - 06 Dec 2016, 21:31, kopā labots 1 reizi.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- …
- 70
- chevron_right