Riebeklis Track Days sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 70
- chevron_right
Diski pofig, galvenais kluči/šķidrumsriebeklis rakstīja:Ok, runāsim tieši, bremžu diski:
- Brembo MAX
- ATE Power
- Alternatīvas?
Kur dabūt pa lēto?
Bremžu kluči paliks Yellow, ja izmērs atļaus.
H2O vienās no pēdējām gonkām, tad kad palaida īsā intervāla daudzus braucējus un es nokļuvu elkonī starp trijiem tādiem pašiem braucējiem, es biju pārpildīts ar adrenalīnu un tas man palika visspilgtāk atmiņa. Rezultātu protams tas nedod labu, bet tās sajūtas! Vajag izdomāt, kā vel ko tādu atkārtot un ieviest.
Un vispār jabūt kausam par vislielāko centību
Un vispār jabūt kausam par vislielāko centību
Redzētu be tu manus diskuskars rakstīja:Diski pofig, galvenais kluči/šķidrumsriebeklis rakstīja:Ok, runāsim tieši, bremžu diski:
- Brembo MAX
- ATE Power
- Alternatīvas?
Kur dabūt pa lēto?
Bremžu kluči paliks Yellow, ja izmērs atļaus.
Piekrītu, kluči spēle lielu lomu.
Pašlaik man ir ATE typ 200 šķidrums, no driftworks.com, viršanas temperatura ir 280 grādi.
riebeklis rakstīja:H2O vienās no pēdējām gonkām, tad kad palaida īsā intervāla daudzus braucējus un es nokļuvu elkonī starp trijiem tādiem pašiem braucējiem, es biju pārpildīts ar adrenalīnu un tas man palika visspilgtāk atmiņa. Rezultātu protams tas nedod labu, bet tās sajūtas! Vajag izdomāt, kā vel ko tādu atkārtot un ieviest.
Un vispār jabūt kausam par vislielāko centību
Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs
Un, protams, tagad ziemā maksimāli daudz jābrauc, lai iemācītos to auto savākt un kontrolēt arī kad ir maz saķeres
Par bremžu diskiem - liec vienkārši standarta ventilējamos diskus, tie "sporta" ne ar ko nav labāki, tikai maksā kosmosu.
Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru.
Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors.
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru.
Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors.
MOTUL, LEMFORDER, BREMBO, SACHS, KILEN, BOSCH, MAHLE, NISSENS u.c. ražotāju daļas un materiāli par pieejamām cenām. PM.
h2o rakstīja: Par bremžu diskiem - liec vienkārši standarta ventilējamos diskus, tie "sporta" ne ar ko nav labāki, tikai maksā kosmosu.
Pilnīgi piekrītu1341 rakstīja:Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru.
Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors.
Ar yellow klučiem var kūpināt bremzes, un tāpat nobremzēsi, dzesēšana pašlaik nav nepieciešama. Yellow ir ikdienas braukšanai nepiemēroti.1341 rakstīja:Par bremzēm runājot..
Pirmais un pats svarīgākais - uztaisi dzesēšanu priekšā! Nav ļoti vienkārši, bet ir to vērts, kā arī jo būs vieglāks auto jo mazāk bremzes dabūs pa muguru.
Es motoru šobrīd vispār tavā vietā neaiztiktu. Līdz galam savestu kārtībā virsbūves stingrību, bremzes un piekares jautājumus kā arī aizbrauktu uz svariem saregulēt izsvarojumu. Tad meistarība un tikai pēc tam motors.
Piekarē uzlabot var tikai ar aftermarket stabilizatora stieņiem. Citu vairs nav ko uzlabot. Coili pa 2k atkrīt.
Par izsvarojumu esmu domājis, bet tas prasa naudu, jānosver, jāpārmet ko var pārmest uz aizmuguri.
Man personīgi vairāk prasās normālu benķi un jostas. Par cik švaka mugura, tad pēc gonkas sāp mugura no tā, ka mētā ma verķi. vakar pasūtiju braukšanai sparco tupeles un nākamo domāju cimdus sūtīt.
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Šim gan laikam nepiekritīšu. Esmu braucis ar svaigu 25% lsd. Palietotu 40%lsd un arī pilnīgi svaigu 40%lsd. Manuprāt tas ir must have. Cita lieta vai tu spēj tikt galā ar sevi un nelikt to auto daudz slīpi jo ar lielāku bloķēšanās % tas notiek ātrāk un vieglāk.h2o rakstīja:
Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs
Neesmu braucis nekad minišoseju (nezinu cik tur ātrs vai lēns tas pasākums)bet braucu 333 ziemas kausu un tur noteikti motoru vajag. Un lai ir max atsaucīgs no zemiem rpm.
Es arī esmu izbraukājies gan ar 25%, kas ir pašam, gan ar 40%. Ar 40% tas auto gluži vienkārši tik labi nevadās, tev daudz vairāk ir jābūt plakaniski, jo sevišķi uz grants/ledus. Ar 25% lēnākus līkumus arī ar saķeri var izbraukt, nav obligāti jābūt sānslīdē.Odze rakstīja:Šim gan laikam nepiekritīšu. Esmu braucis ar svaigu 25% lsd. Palietotu 40%lsd un arī pilnīgi svaigu 40%lsd. Manuprāt tas ir must have. Cita lieta vai tu spēj tikt galā ar sevi un nelikt to auto daudz slīpi jo ar lielāku bloķēšanās % tas notiek ātrāk un vieglāk.h2o rakstīja:
Jāuzbrauc vēl kādus treniņus, jāuzliek LSD (svaigi pāršaibots rūpnīcas bloķis ir vairāk kā ok, man kompaktam arī tāds ir. Ja kāds saka ka vajag lielāku bloķēšanas procentu, apgriezies un ej prom no tā cilvēka, tās ir muļķības ) un jātiek pie drusku dzīvīgāka motora, tad arī rezultāts būs
Neesmu braucis nekad minišoseju (nezinu cik tur ātrs vai lēns tas pasākums)bet braucu 333 ziemas kausu un tur noteikti motoru vajag. Un lai ir max atsaucīgs no zemiem rpm.
Par motoriem arī nav tur ko ar būvēšanu iespringt, arī ar standarta 2.8 var par top 5 cīnīties gan 3niekos gan jebkurā citā gonkā. Tā tik liekas ka visi līderi ar kosmosa tehniku brauc, nekā īpaša tur nevienam nav
Lielā mērā tur ir arī braucēja pieeja tam visam. Arī top braucēji augsta līmeņa sacensības ir izmantojuši locked diff.
Dick Johnson ar sierra un locked diff:
https://www.youtube.com/watch?v=UJN3xFlS0M8
Dick Johnson ar sierra un locked diff:
https://www.youtube.com/watch?v=UJN3xFlS0M8
Jo taisnāka trase, jo mazāk tas metinātais traucēs. Pa biķerniekiem moš var arī ar metināto braukt un tikai drusku zaudēt, bet tādos 3niekos būs bēdīgi
Pa sausu trijniekos stūma priekšu ārā ar metināto.h2o rakstīja:Jo taisnāka trase, jo mazāk tas metinātais traucēs. Pa biķerniekiem moš var arī ar metināto braukt un tikai drusku zaudēt, bet tādos 3niekos būs bēdīgi
Pa grunts trasī pāris reizes bija labi, ka ir metinātāis. Izslidēju, pa tālu līkumā kur ārmalā sasviesta grunts un izkūlos ātri ārā, bet čalis ar open diff un nišpām daudz laiku pazaudēja tieši tajā pašā vietā.
Šis te.funkyasshit rakstīja:Lielā mērā tur ir arī braucēja pieeja tam visam. Arī top braucēji augsta līmeņa sacensības ir izmantojuši locked diff.
Dick Johnson ar sierra un locked diff:
https://www.youtube.com/watch?v=UJN3xFlS0M8
Ar to visu jāspēlējas pēc katra vēlmēm, tāpat kā tas ir ar stabilizatora stieņu cietību, atsperu un amortizatoru cietību, utt. utjp. Apgalvot, ka bloķēšanas procents jebkurā gadījumā ir par lielu, ir aplami.
Tiem, kam priekšu stumj ārā, iesaku vispirms paspēlēties ar priekšējo riteņu savirzi, garengāzumu, sagāzumu un riepu spiedienu, atsperu cietību.
Labs krēsls ir forši, tad nav jaturās pie stūres un neslidinies pa krēslu.māriņš rakstīja:Man personīgi vairāk prasās normālu benķi un jostas. Par cik švaka mugura, tad pēc gonkas sāp mugura no tā, ka mētā ma verķi. vakar pasūtiju braukšanai sparco tupeles un nākamo domāju cimdus sūtīt.
Piekarei ir ko uzlabot, bet pa lielam viss man ir daudz maz. Gribētos labākas koilas.
Kādi brežu diski Tev ir?
Pa cik ņemi tupeles? Braukt vienozīmīgi ērtāk ja ir viegli apavi.
Bremžu diski man ir ļoti slikti, minimums var teikt. Jāmaina ar steigu.
Meklēju tos ATE power diskus, katalogos atskiras cenas. Sakot no 34 lidz 75 eur.
Kas ir ATE pārstavis Latvijā? Negribas nopirkt podjobku.
Kas ir ATE pārstavis Latvijā? Negribas nopirkt podjobku.
Pats būvējos tagad minišosejai, 'žurkoju' cauri visu krustu šķērsu, ievācu info, lai radītu braucamu auto.
Kko dzirdēju par stabilizatoriem no dizelja, esot nopietnāki un gana labi.
Un bremzes, standarta kvalitativa razhotāja disks + CL = viss kārtībā.
Kko dzirdēju par stabilizatoriem no dizelja, esot nopietnāki un gana labi.
Un bremzes, standarta kvalitativa razhotāja disks + CL = viss kārtībā.
Tieši tā Riebekli, liec standarta normāla ražotāja diskus un niknākos klučus kādus vari atļauties
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- …
- 70
- chevron_right