Mans 323i
Tātad pienācis laiks atskaitīties par izdarīto
Uz TA samainīts:
pr. stikls (TA vīriem nepatika, ka tur ir zirneklis, pof, ka atradās stikla "melnajā" zonā)
pr. plaukti ar visiem šarnīriem un buksēm, ārējie šarnīri uzlikti meyle "cietie"
pr. labais. atbalsta gultnis
Pareizi savikta pravotka aizmugurējām lampām - iepr. saimnieks bija samainījis aizm. miglas ar bremžugunīm vietām: bremžugunis dega tur pat, kur gabarīti.
bremžu caurulīte notīrīta no rūsas un nokrāsota ar grubuli TA vīrs gan bija baigi neapmierināts, ka viss ir kārtībā, bet nekur neesot jaunas trubiņas
Sametināta grīda (bija caurums pamatīgs), sliekšņi un pr. arka.
Kā arī radiatora ventilators pamanījās defragmentēties un bija jānomaina.
Beigās jau veiksmīgi izieta TA
Tad vēl tika aprēķināts, cik gada laikā esmu salicis, tehniskajā ziņā, līdzekļus iekš sava e36, biju šokā: bez diskiem ~800Ls
Uz TA samainīts:
pr. stikls (TA vīriem nepatika, ka tur ir zirneklis, pof, ka atradās stikla "melnajā" zonā)
pr. plaukti ar visiem šarnīriem un buksēm, ārējie šarnīri uzlikti meyle "cietie"
pr. labais. atbalsta gultnis
Pareizi savikta pravotka aizmugurējām lampām - iepr. saimnieks bija samainījis aizm. miglas ar bremžugunīm vietām: bremžugunis dega tur pat, kur gabarīti.
bremžu caurulīte notīrīta no rūsas un nokrāsota ar grubuli TA vīrs gan bija baigi neapmierināts, ka viss ir kārtībā, bet nekur neesot jaunas trubiņas
Sametināta grīda (bija caurums pamatīgs), sliekšņi un pr. arka.
Kā arī radiatora ventilators pamanījās defragmentēties un bija jānomaina.
Beigās jau veiksmīgi izieta TA
Tad vēl tika aprēķināts, cik gada laikā esmu salicis, tehniskajā ziņā, līdzekļus iekš sava e36, biju šokā: bez diskiem ~800Ls
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
skatos ka sparoti kautko no tā ka var amputēt kartera ventilāciju- man driver ar ko līdzīgu stāstīja.
Kā tas varētu ietekmēt gaitu?
un var nahrenizēt abas trubas gan mazo gan lielo uz m50?
Kā tas varētu ietekmēt gaitu?
un var nahrenizēt abas trubas gan mazo gan lielo uz m50?
nez man ventilācija vispar zemē mētājas
vaļēja? vai aiztaisīta?
Loti pielauju ka skruve ielikta iepludes gofras trubas puse, bet otra puse zemee
sen sava topika nebiju bijis, atnācu aizslēgt, jo autiņam pizņets :Agris rakstīja:skatos ka sparoti kautko no tā ka var amputēt kartera ventilāciju- man driver ar ko līdzīgu stāstīja.
Kā tas varētu ietekmēt gaitu?
un var nahrenizēt abas trubas gan mazo gan lielo uz m50?
biju iedevis citam šoferim, viņam ceļš paskrēja malā un tā vietā egle izleca... Bet nu pie reizes var par to kartera ventilāciju parunāt
kartera ventilāciju amputējot, ar korķi aiztaisa ciet caurumu ieplūdes kolektorā un šļauku, kas iet uz eļļas ščupu, savukārt trubu, kas nāk no vārstu vāka, nav vēlams atstāt gaisā karājoties, jo var gadīties arī, ka caur turieni gaisu iesūc un neviens tak negrib smiltis motorā - ieteicams uzlikt tādu maziņo konisko filtru, kas ir paredzēts oil catch tankiem.
Un vispār labākasi variants būtu astar vārstu vāka trubu un ščupa trubu ievietot oil catch tanku, jo pa to trubu, kasnāk no vārstu vāka nāk ārā eļļas tvaiki, tiem būtu vēlams kondensēties un aiztecēt uz karteri nevis "zemē" pārējiem tvaikiem un draņkiem aiziet atmosfērā.
orģinālā kartera ventilācija paredz, ka tos draņkus iesūc motorā un sadedzina, kas padilušam motoram, kurš laiž kaut ko biški vairāk gar gredzeniem garām, var radīt vārstu uzdegumus un vispār tas aizdirš ieplūdi ar eļļu...
nomainot kartera ventilāciju uz oil catch tank ar pakaļu uzlabojumu nesajutīsi
Ceru, ka no foruma mani laukā nemetīs, jo pašlaik pārvietojos ar šādu miskasti: Tā kā nebrinaties, ja kāds jūs ar golfu sveicina
ahh , žēl
Žēl gan
ja landzeri nav lociti tad nevajadetu but tik dargi sataisit
bet ta zel protams
bet ta zel protams
Kā vienmēr redzot šādas bildes, jau zinu ka komentārs būs - iedevu čomam izbraukt nu jopt, ja man jābrauc ar svešu auto tad daru to uzmanīgi
Busi parsteigts kadi frukti saij pasaule ir!Klavz rakstīja:Kā vienmēr redzot šādas bildes, jau zinu ka komentārs būs - iedevu čomam izbraukt nu jopt, ja man jābrauc ar svešu auto tad daru to uzmanīgi
Lai nu kaa zeel masinas, tiesam zel! Nenokar galvu, un janem cits vieta ko saki?
Kaut kas briest!
Nja, ņem, cīnies un taisi - viss pajūk vienā brīdi. Lai izdodas savest kārtībā vai atrast citu eksemplāru
jūtu līdz :(
Shamais ir briivi celjams! Izskataas trakaak nekaa ir patiesiibaa
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Baigi žēl žurciņ
Izsaku līdzjūtību.. atvainojos, bet pāķis drošvien normāli nesies...
Jā,žēl!
Tādēļ es savu mašīnu uzticu tikai sencim un brālim :)
Tādēļ es savu mašīnu uzticu tikai sencim un brālim :)
nekas tur brīvi nebija ceļams, žēl ka vēl nesabildēju jaucot ārā, rūsa bija jau normāli patusējusi uz tā kuzava un sitiens bija tieši pa lanžeronu - lanžerona sākums sadzīts garmoškā, tā vieta zem pārsedga, kur nemetoriem āķis stāv kaut kā divaini savērpta, glāze saliekta, blakussedātājam, kur kājas ienācis pa 15cm uz iekšu...Orkaans rakstīja:Shamais ir briivi celjams! Izskataas trakaak nekaa ir patiesiibaa
Pats biju vafelē, sēdēju aizmugurē, nebiju piesprādzējies - pisaks bija ap kādiem 70 km/h nokaltušā eglē, kura vidū nolūza, pats ar ceļiem čut ne priekšējam krēslam cauri neizbraucu, ar īkšķi nolauzu loga airim galiņu un galvu arī pamanījos pārsist līdz kaulam, nu tā..
pats kuzavs jau nu ir sagraizīts un lūžņos, ja kādam interesē kādas detaļas, tad PM