Kalnux e36 Touring
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
Tad nu tā.
Pēc čipošanas uz 100km vidēji bija 6.8l, tagad kad izķidāju katalizatoru ir 5,7L/100km. Diezgan patīkami.
Kaut kad arī uzveidošu video, kā tad man tas kvēpmobīlis iet.
Pēc čipošanas uz 100km vidēji bija 6.8l, tagad kad izķidāju katalizatoru ir 5,7L/100km. Diezgan patīkami.
Kaut kad arī uzveidošu video, kā tad man tas kvēpmobīlis iet.
Ja nemaldos 40mm priekšā. Aizmugurē vēl stock.baller rakstīja:Kā sēdināji priekšu ? Sēdinātas atsperes liki ? Cik mm ?
quattro ist für sissies
Veikta neliela apkope.
Nomainīta motoreļļa un tās filtrs, degvielas filtrs, motora gaisa filtrs, stūres pastiprinātāja eļļa kā arī bremžu šķidrums. Vēl tikai palika tosolu jaunu ieliet.
Hadenei aizmugurē viena garenvirziena bukse nomainīta ( tur kur regulējās savērsums) un arī uzveikta cīņa ar ārējo šķērstieņa buksi, kurai protams skrūve bija pa 100% ierūsējusi un beigās tika izurbta.
Aizmuguri arī nedaudz nosēdināju (bildē pirms sēdināšanas).
Nomainīta motoreļļa un tās filtrs, degvielas filtrs, motora gaisa filtrs, stūres pastiprinātāja eļļa kā arī bremžu šķidrums. Vēl tikai palika tosolu jaunu ieliet.
Hadenei aizmugurē viena garenvirziena bukse nomainīta ( tur kur regulējās savērsums) un arī uzveikta cīņa ar ārējo šķērstieņa buksi, kurai protams skrūve bija pa 100% ierūsējusi un beigās tika izurbta.
Aizmuguri arī nedaudz nosēdināju (bildē pirms sēdināšanas).
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Forši, patīk dīzeļkūtiņas ar melniem dūmiem aizmugurē
Tāds nu viņš man izskatās.
Diski ir pa jaunu sapulēti un priekšā vairs nav baloni
Diski ir pa jaunu sapulēti un priekšā vairs nav baloni
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Instagram - Sandis_e36
Ļoti labi
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Paldies.
Tuvākajos plānos ir sakopt apakšu, tas ir, lai eļļa nesūcās kaut kur no kārbas un motora + abas aizmugurējās arkas japārtaisa.
Tuvākajos plānos ir sakopt apakšu, tas ir, lai eļļa nesūcās kaut kur no kārbas un motora + abas aizmugurējās arkas japārtaisa.
quattro ist für sissies
zolīdi , tik priekšējam bamperim apakšu ar vajadzēja krāsot
Glīta kūtiņa! Kas diskiem par iznesmumiem un kads izmērs riepām?
Pēc sezonas atklāšanas veikti daži darbi.
Sametināta akumulatora kabata un vakar nomainīta kartera vāka blīve, kā arī, ielieta Castrol 5W40 Sintētika.
Tā kā, pēc būtības esmu gatavs TA.
Lūk arī video, kā pakāst dragā
Sametināta akumulatora kabata un vakar nomainīta kartera vāka blīve, kā arī, ielieta Castrol 5W40 Sintētika.
Tā kā, pēc būtības esmu gatavs TA.
Lūk arī video, kā pakāst dragā
quattro ist für sissies
Pēc 7 mēnešu klusuma, kaut kas tomēr te ir jāieraksta. Nekas nestāv uz vietas un šis tas tiek darīts. Pats esmu sastādijis savu to-do sarakstu un pēc tā arī viss tiek darīts.
(1) Izgatavota subwoofer kaste, kas perfekti piekļaujās krēslu aizmugurējām atzveltnēm un un grīdai. Būtībā skatoties uz kasti no sāna, nav neviens taisns leņķis.
Protams aplīmēta ar akustisko audumu un tāds ir gala rezultāts (2) Uzlikts kruīza slēdzis, vadoties pēc forumā atrodamās pamācības (3) Sametinātas un pārkrāsotas abas aizmugurējās arkas
(4) Nomainīta elektriskā sprausla, jo pirms tam gar vadu sūcās degviela
(5) Uzliktas jaunas ārējo durvju rokturu gumijas (6)Iegādāts LSD elements, nopirktas 25% šaibas, kā arī visi reduktora korpusa saļņiki un domāju, ka nākamnedeļ viss tiks stellēts kopā (7)Salikti jauni, TRW ražojuma, bremžu diski un kluči (8) Samainīta eļļas filtra korpusa apakšējā metāla blīve, kura laida garām eļļu.
(9) Viens no nākamās nedēļas darbiem ir arī nomainīt aizmugurējos amortizatoru statnes balstus, jo viens nesen sāka dot par sevi ziņu un neciešami sit pa kuzavu.
(10) Nomainīta motoreļļa, eļļas filtrs, degvielas filtrs un uzlikts K&N gaisa filtrs Tālāk sarakstā ir sakārtot mašīnas apakšdaļu, līdz moldingiem, tas ir, vienā pusē iemetināt jaunu slieksni un sakrāsot durvju apakšas. Tad vēl vajadzētu izņemt salona paklāju, lai redz kas tur notiek. Kaut kad vēl vajadzēs bagāžnieka vāku pārkrāsot, kamēr nav par vēlu, jo uz apakšējās kantītes šur tur jau ir rūsa.
Klāt būs jāķerās arī salonam, kur tiks pārlīmēti griesti un priekšējo stoiku plastmasi, lai būtu melnā krāsā. Ak jā, nākamnedēļ beidzot būs gatava ilgi gaidītā priekšējā glāžu atsaite.
Līdz sezonas atklāšanai ir doma sagādāt Style32 R17 diskus.
Bildes nav, jo pa ziemu kaut kā nesanāk kaut ko sabildēt, kā tikai citu mašīnas, tikai ne savu, bet to labošu un būs.
(1) Izgatavota subwoofer kaste, kas perfekti piekļaujās krēslu aizmugurējām atzveltnēm un un grīdai. Būtībā skatoties uz kasti no sāna, nav neviens taisns leņķis.
Protams aplīmēta ar akustisko audumu un tāds ir gala rezultāts (2) Uzlikts kruīza slēdzis, vadoties pēc forumā atrodamās pamācības (3) Sametinātas un pārkrāsotas abas aizmugurējās arkas
(4) Nomainīta elektriskā sprausla, jo pirms tam gar vadu sūcās degviela
(5) Uzliktas jaunas ārējo durvju rokturu gumijas (6)Iegādāts LSD elements, nopirktas 25% šaibas, kā arī visi reduktora korpusa saļņiki un domāju, ka nākamnedeļ viss tiks stellēts kopā (7)Salikti jauni, TRW ražojuma, bremžu diski un kluči (8) Samainīta eļļas filtra korpusa apakšējā metāla blīve, kura laida garām eļļu.
(9) Viens no nākamās nedēļas darbiem ir arī nomainīt aizmugurējos amortizatoru statnes balstus, jo viens nesen sāka dot par sevi ziņu un neciešami sit pa kuzavu.
(10) Nomainīta motoreļļa, eļļas filtrs, degvielas filtrs un uzlikts K&N gaisa filtrs Tālāk sarakstā ir sakārtot mašīnas apakšdaļu, līdz moldingiem, tas ir, vienā pusē iemetināt jaunu slieksni un sakrāsot durvju apakšas. Tad vēl vajadzētu izņemt salona paklāju, lai redz kas tur notiek. Kaut kad vēl vajadzēs bagāžnieka vāku pārkrāsot, kamēr nav par vēlu, jo uz apakšējās kantītes šur tur jau ir rūsa.
Klāt būs jāķerās arī salonam, kur tiks pārlīmēti griesti un priekšējo stoiku plastmasi, lai būtu melnā krāsā. Ak jā, nākamnedēļ beidzot būs gatava ilgi gaidītā priekšējā glāžu atsaite.
Līdz sezonas atklāšanai ir doma sagādāt Style32 R17 diskus.
Bildes nav, jo pa ziemu kaut kā nesanāk kaut ko sabildēt, kā tikai citu mašīnas, tikai ne savu, bet to labošu un būs.
quattro ist für sissies
To subwoofer kasti taisīji uz aci vai pēc kaut kādiem noteiktiem standartiem?
Tā jau viss ir
Tā jau viss ir
Sveiki, tad nu pacentīšos izveidot kaut kādu pēdējā laikā paveikto darbu atskaiti...
No aizmugures sāka parādīties sitieni pa kuzavu, tad nu nācā nomainīt aizmugurējos amortizatoru atbalstus. Vecais bija galīgi izbeidzies. Tālāk jau sekoja TV seriāla cienīgi notikumi ar LSD.
Sanāca no viena e36.lv lietotāja pa labu cenu iegādāties bloķējošo elementu, BET tur viss bija un ir čau. Satelītu asītes pārlūzušas, ausainās šaibas ļoti sadilušas. Būtība lietojams bija tikai pats korpuss.
Lietotājs no kura nopirku šo bēdu stāstu, teica ka nekā neesot zinājis kas tur iekša darās, daļēji arī mana kļūda, ka neprasīju, lai pirms sūtīšanas man attaisa vaļā un apskatās.
Pēc visa šī sarunāts, ka šo atdošu atpakaļ un naudu arī atdos, bet vēl nav sanācis.
Liels paldies lietotājam Balcers, no kura pirms tam biju nopircis LSD sajūga šaibas un vēlāk tiku arī pie cita bloķējošā elementa.
Tad nu kādā piektdienas vakarā mašīna nokļuva uz pacēlāja un ņēmām nost reduktoru. Kad reduktora korpusam visi saļņiki nomainīti un elementam gultņi uzpresēti, nācās to visu likt kopā, BET kas to būtu domājis ka esmu ticis pie benzīna motoriem paredzētā 188mm LSD elementa, kuram plakne pie kuras skrūvējās dzenošais zobrats ir tuvāk centra asij nekā TD/TDS. (Šeit var redzēt tieši cik pietrūka pilnai laimei, nu teiksim ka kādi 8mm)
Sestdiena un svētdiena pagāja meklējot, kas un kā. Pēkšņi parādijās piedāvājums no lietotāja kasiks, ka viņam esot LSD elements no TDS un viņam vajag benzīnieka. Vārds pa vārdam un svētdienas vakarā braucu uz Ķekavu, lai samainītos ar elementiem. Nepagāja ne 6 stundas un biju atpakaļ mājās.
Mega paldies lietotājam orangeman, kurš deva iespēju tikt uz servisa pacēlāja un būtībā skrūvēšanu uzticēju viņam.
Otrdienas vakarā viss jau bija iekšā reduktora korpusā ar manu dizēļa attiecību (2,56) un Castrol 75W140 SYNTRAX LS eļļu.
Vēl pie viena kamēr mašīna bija uz pacēlāja izmantoju izdevību un izlaidu visu dzesēšanas šķidrumu no sistēmas un ielēju iekšā jaunu Antifreeze Coolant (8,8l).
Ar atgaisošanu nekādas problēmas neradās un mašīna bija gatava testa braucienam. Pirmās emocijas ar LSD .
Iepriekš minētājā braucienā uz Ķekavu, sanāca vēl viena maiņa. Samainīju savus ACT Germany diskus pret Alpine R17 8J diskiem. Paldies DruvisS .
Tagad gaidu, kad atbrīvosies krāsotājs un došu taisīt sliekšņus + durvju apakšas.
No aizmugures sāka parādīties sitieni pa kuzavu, tad nu nācā nomainīt aizmugurējos amortizatoru atbalstus. Vecais bija galīgi izbeidzies. Tālāk jau sekoja TV seriāla cienīgi notikumi ar LSD.
Sanāca no viena e36.lv lietotāja pa labu cenu iegādāties bloķējošo elementu, BET tur viss bija un ir čau. Satelītu asītes pārlūzušas, ausainās šaibas ļoti sadilušas. Būtība lietojams bija tikai pats korpuss.
Lietotājs no kura nopirku šo bēdu stāstu, teica ka nekā neesot zinājis kas tur iekša darās, daļēji arī mana kļūda, ka neprasīju, lai pirms sūtīšanas man attaisa vaļā un apskatās.
Pēc visa šī sarunāts, ka šo atdošu atpakaļ un naudu arī atdos, bet vēl nav sanācis.
Liels paldies lietotājam Balcers, no kura pirms tam biju nopircis LSD sajūga šaibas un vēlāk tiku arī pie cita bloķējošā elementa.
Tad nu kādā piektdienas vakarā mašīna nokļuva uz pacēlāja un ņēmām nost reduktoru. Kad reduktora korpusam visi saļņiki nomainīti un elementam gultņi uzpresēti, nācās to visu likt kopā, BET kas to būtu domājis ka esmu ticis pie benzīna motoriem paredzētā 188mm LSD elementa, kuram plakne pie kuras skrūvējās dzenošais zobrats ir tuvāk centra asij nekā TD/TDS. (Šeit var redzēt tieši cik pietrūka pilnai laimei, nu teiksim ka kādi 8mm)
Sestdiena un svētdiena pagāja meklējot, kas un kā. Pēkšņi parādijās piedāvājums no lietotāja kasiks, ka viņam esot LSD elements no TDS un viņam vajag benzīnieka. Vārds pa vārdam un svētdienas vakarā braucu uz Ķekavu, lai samainītos ar elementiem. Nepagāja ne 6 stundas un biju atpakaļ mājās.
Mega paldies lietotājam orangeman, kurš deva iespēju tikt uz servisa pacēlāja un būtībā skrūvēšanu uzticēju viņam.
Otrdienas vakarā viss jau bija iekšā reduktora korpusā ar manu dizēļa attiecību (2,56) un Castrol 75W140 SYNTRAX LS eļļu.
Vēl pie viena kamēr mašīna bija uz pacēlāja izmantoju izdevību un izlaidu visu dzesēšanas šķidrumu no sistēmas un ielēju iekšā jaunu Antifreeze Coolant (8,8l).
Ar atgaisošanu nekādas problēmas neradās un mašīna bija gatava testa braucienam. Pirmās emocijas ar LSD .
Iepriekš minētājā braucienā uz Ķekavu, sanāca vēl viena maiņa. Samainīju savus ACT Germany diskus pret Alpine R17 8J diskiem. Paldies DruvisS .
Tagad gaidu, kad atbrīvosies krāsotājs un došu taisīt sliekšņus + durvju apakšas.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
quattro ist für sissies
Varēji jau vismaz orangeman pieminēt, kā nekā viņš čakarējās ar taviem reduktoriem..
Un atbrauc vienreiz lai var to glāžu atsaiti pabeigt!
Un atbrauc vienreiz lai var to glāžu atsaiti pabeigt!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right