agang wannabe track day kupeja / SLĒDZAM
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right
neesmu īpaši aktīvs postotājs te
tākā darbā bišku piegrieza darba apjomus, tad pagaidām lielos plānus jāatliek uz vēlāku laiku, un jāčubina pamazām to, kas ir
pa lielam
*uzlikta zf kārba, atstājot getrag kārbas kardāna pirmo daļu ( elementāri uztaisāms )
* uzkniedēts keramiskais sajūga disks, pagaidu variantā jauns iX kurvis , sachs izspiedējgultnis
* 3B Motorsport shifteris uzinstalēts
* 933 Motorsport priekšējā/ pakaļējā glāžu atsaite
* iepirkti e34 bleķinieki, lai ir kur riepas montēt virsū
* nedaudz pārmetināta izplūde, izraujot ārā tukšos katalizatorus,un rezonatorus piepildot. vismaz pretīgais tarkšķis pazuda zondes vieta/novietojums ar pārtaisīts, jo bij aizdomas, ka iepriekš nepareizi ieliku..redzēs, kas būs ar patēriņu..
par tādām lietām kā eļļu, kaut kādu piekares sīkumu maiņām man nav vēlmes baigi stāstīt, un domāju, ka te arī nevienam tas baigi neinteresē katrā ziņā, sekoju visam līdzi, lai nekas negrab, neskrab un nav jārada ripojošas miskastes iespaidu.
nākamnedēļ eju skati, pēctam ķeršos klāt hidro rocenes uzinstalēšanai. baigi jau gribējās priekšējos sporta benķus iepirkt, bet to, ceru, ka nākammēnes. tāpat kā regulējamās pak. atsaites
vizuāli - pakaļā jāuzmet regulējamās atsperes, jo ar -40mm ir par maz ar patukšu salonu. var piedāvāt, ja ir ko
bildes nekādas
kloķi un ādu no ebay pasūtīju, pagaidām šitā tādu alternatīvu pacēlājiem izdomāju
tākā darbā bišku piegrieza darba apjomus, tad pagaidām lielos plānus jāatliek uz vēlāku laiku, un jāčubina pamazām to, kas ir
pa lielam
*uzlikta zf kārba, atstājot getrag kārbas kardāna pirmo daļu ( elementāri uztaisāms )
* uzkniedēts keramiskais sajūga disks, pagaidu variantā jauns iX kurvis , sachs izspiedējgultnis
* 3B Motorsport shifteris uzinstalēts
* 933 Motorsport priekšējā/ pakaļējā glāžu atsaite
* iepirkti e34 bleķinieki, lai ir kur riepas montēt virsū
* nedaudz pārmetināta izplūde, izraujot ārā tukšos katalizatorus,un rezonatorus piepildot. vismaz pretīgais tarkšķis pazuda zondes vieta/novietojums ar pārtaisīts, jo bij aizdomas, ka iepriekš nepareizi ieliku..redzēs, kas būs ar patēriņu..
par tādām lietām kā eļļu, kaut kādu piekares sīkumu maiņām man nav vēlmes baigi stāstīt, un domāju, ka te arī nevienam tas baigi neinteresē katrā ziņā, sekoju visam līdzi, lai nekas negrab, neskrab un nav jārada ripojošas miskastes iespaidu.
nākamnedēļ eju skati, pēctam ķeršos klāt hidro rocenes uzinstalēšanai. baigi jau gribējās priekšējos sporta benķus iepirkt, bet to, ceru, ka nākammēnes. tāpat kā regulējamās pak. atsaites
vizuāli - pakaļā jāuzmet regulējamās atsperes, jo ar -40mm ir par maz ar patukšu salonu. var piedāvāt, ja ir ko
bildes nekādas
kloķi un ādu no ebay pasūtīju, pagaidām šitā tādu alternatīvu pacēlājiem izdomāju
Padalies ar info, ko pārveidoji, lai derētu getrag kardāna pirmā daļa
gribēju safotogrāfēt, taču kā vienmēr steigā piemirsu
praktiski vajag tikai getrag kārbas trijstūri, kur pieskrūvē kardānu (nezinu kā pareizi sauc..) un no zf kārbas trijstūra nogriezu 1cm biezu gabalu kā distanceru, jo zf kārbai nūtis ir garākas, līdz ar to getrag ''trijstūri'' nevar pievilkt, jo vītne par īsu. to distanceri liku uz nūtīm, pirms uzgriežņa
ceru, ka saprati katalogā nevarēju atrast to detaļu
ja getrag kārbu varēju noņemt, nenoņemot izpūtēju un neatlaižot karājošo gultni, tad tagad gan tas būs jādara, jo rezultātā tā daļa, kur kardāns pieskrūvējas pie kārbas, pavirzījusies par ~1cm uz aizmuguri..
praktiski vajag tikai getrag kārbas trijstūri, kur pieskrūvē kardānu (nezinu kā pareizi sauc..) un no zf kārbas trijstūra nogriezu 1cm biezu gabalu kā distanceru, jo zf kārbai nūtis ir garākas, līdz ar to getrag ''trijstūri'' nevar pievilkt, jo vītne par īsu. to distanceri liku uz nūtīm, pirms uzgriežņa
ceru, ka saprati katalogā nevarēju atrast to detaļu
ja getrag kārbu varēju noņemt, nenoņemot izpūtēju un neatlaižot karājošo gultni, tad tagad gan tas būs jādara, jo rezultātā tā daļa, kur kardāns pieskrūvējas pie kārbas, pavirzījusies par ~1cm uz aizmuguri..
Ps uzgriezni no 36 pārvīlēju ar vīlīti uz 32, citādi getrag trijstūrī nederēja. Oriģinālais getrag uzgrieznis NEDER
šķAudi gan drosi stav pacelts
Viss pārbaudīts, tādā veidā kupejai cēlu ārā un iekšā motorus, zem telferaAndzaK_LV rakstīja:šķAudi gan drosi stav pacelts
izskatās mega droši
tādus diskus kā audim vajag BMW un buus
No priekšas steeliji izskatās sūdīgi-manuprāt :) Gaumes jaut.
No aizm.labi :)
No aizm.labi :)
te vis virzas pareizaja virziena! aizugure vajag regulejamas atsaites lai var sagazt ratus un bus niiiiice!!!
pareizi, aizmirsu tak pieminēt, ka no Tevis FK priekšējās regulējamās statnes ar sadabūtas, un pakaļā ar reg. atsperes no PsihArno
un par tām atsaitēm - ja sanāks, nākammēnes pie QSX aizskriešu pakaļ
un par tām atsaitēm - ja sanāks, nākammēnes pie QSX aizskriešu pakaļ
man atkal otrādi, pakaļa liekās bik par traku, bet pēc arku valcēšanas redzēsLASTKING rakstīja:No priekšas steeliji izskatās sūdīgi-manuprāt :) Gaumes jaut.
No aizm.labi :)
chill
Mexipokuuuu
Skatā no aizmugures tie priekšējie rati izskatās vienkārši brutāli. Aizmugure pēc arku valcēšanas vēl varētu saiet, bet nu priekša manuprāt ir drusku par traku.
Godīgi? Es pats nezinu kā būs..man jau sen kārojās stīlijus, un meitenei gribās viņus zaļus, tāpēc izdomāju pamēğināt, ja reiz piedāvājums labs
Uztaisīšu valcējamo, pamēğināšu izvalcēt, un tad redzēs..priekšu ar vajadzētu pamēğināt valcēt tā īstenībā pat tagad neķeras
Priekš trases noteikti priekšai citus diskus, šitie vnk m contour vietâ, kruīzošanai..
P.s diskus darbā 5min darbs samainīt
Uztaisīšu valcējamo, pamēğināšu izvalcēt, un tad redzēs..priekšu ar vajadzētu pamēğināt valcēt tā īstenībā pat tagad neķeras
Priekš trases noteikti priekšai citus diskus, šitie vnk m contour vietâ, kruīzošanai..
P.s diskus darbā 5min darbs samainīt
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- chevron_right