Motoring 318ti
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 10
- chevron_right
Par disku vel svarigaks ir kurvis, ja kurvis nespiediis gana stipri, nobeigsies Tev arī keramika!māriņš rakstīja:Nu pats tagad domāju ko sakomplektēt man šosezon 2 diski aizgāja un pagaišonedēļ vēl viens.
Viens saka, ka jaliek keramika viens atkal kaut ko citu..
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW e46 320d / BMW e36 318ti attiecības:Bērziņ Jānis rakstīja:
Tiešām dīzeļa kārba ir īsāka? jo cik e36 esu licis benzīnam dīzeļa ZF kārbas, nav nekādu izmaiņu. Vienīgi kādiem e46 atškiras?
I: 5.09 / 4.23
II: 2.8 / 2.519
III: 1.76 / 1.665
IV: 1.25 / 1.222
V: 1.0 / 1.0
Nestāvēs šķībi tā dīzeļa kārba?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Varbut pavisam pavisam nedaudz, bet to nejutīs, ja vajadzes - nedaudz partaisis kulises vietu.
Zemak ieskats - kadelj neder 1:1 un pēc aizsargbleka var izsecinat starpibu:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zemak ieskats - kadelj neder 1:1 un pēc aizsargbleka var izsecinat starpibu:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Viss būtu pofig, vienīgi tas devējs
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu un gultnis klokenes galā jāliek cits, jo esošais ir par mazu konkrētās kārbas asij
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Izlasi divus postus augstāk un arī iepriekšējā lapā minēju, ka devējs traucēikey07 rakstīja:Tur jau izskatās ka vairāk kā devējs ir priekšā.
Gultnis neder no e46?
Tik talu vel neesmu ticis, bet pieljauju, ka der. Ja neder, tad pec izmeriem nopirkshumāriņš rakstīja:Gultnis neder no e46?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Piemērīju svešu m30 spararatu - izskatās, ka būs ok!
Salīdzinājumam nosvēru:
OEM:
M30:
Atškirība zvērīga!!!
Pajaucu motoru, lai var sākt kaut ko domāt:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Salīdzinājumam nosvēru:
OEM:
M30:
Atškirība zvērīga!!!
Pajaucu motoru, lai var sākt kaut ko domāt:
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis xtreme21 - 28 Dec 2015, 23:43, kopā labots 2 reizes.
4.3kg nice!
Starterim bendiks arī man liekas jamaina vai zobvainags jāpārpresē, vai tomēr der sazobe?
Starterim bendiks arī man liekas jamaina vai zobvainags jāpārpresē, vai tomēr der sazobe?
Biju domājis, ka būs jāpārpresē vainags tāpat kā es to darīju savai kūtij, kad veicu m20 komplekta swapu, bet nekā - te viss der 1:1māriņš rakstīja:4.3kg nice!
Starterim bendiks arī man liekas jamaina vai zobvainags jāpārpresē, vai tomēr der sazobe?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Nu jā, bet izspiedēj gultnis jamainaxtreme21 rakstīja:Biju domājis, ka būs jāpārpresē vainags tāpat kā es to darīju savai kūtij, kad veicu m20 komplekta swapu, bet nekā - te viss der 1:1māriņš rakstīja:4.3kg nice!
Starterim bendiks arī man liekas jamaina vai zobvainags jāpārpresē, vai tomēr der sazobe?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Liekot m20 spararatu likām e21 izspiedējgultni, bet varot bīdītājstienim izmetināts 2cm ja pareizi atceros.
To metināšanu gan es neatbalstu, ja nu vienīgi iepriekšējā vakarā pirms gonkas kad nav variantu.
M20 swapaa es arii izmantoju e21 323i izspiedēju... Šim m30 setupam info nav sanācis atrast, ja neatradīšu - mērīsim un domāsim pašimāriņš rakstīja:Nu jā, bet izspiedēj gultnis jamainaxtreme21 rakstīja:Biju domājis, ka būs jāpārpresē vainags tāpat kā es to darīju savai kūtij, kad veicu m20 komplekta swapu, bet nekā - te viss der 1:1māriņš rakstīja:4.3kg nice!
Starterim bendiks arī man liekas jamaina vai zobvainags jāpārpresē, vai tomēr der sazobe?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Liekot m20 spararatu likām e21 izspiedējgultni, bet varot bīdītājstienim izmetināts 2cm ja pareizi atceros.
To metināšanu gan es neatbalstu, ja nu vienīgi iepriekšējā vakarā pirms gonkas kad nav variantu.
Pēc tam ieposto kas un kā
cik sapratu tiek būvēt atmosfēra ?
Tad kapēc jāčakarējas ar kkādām citām kārbām un spararatiem jāķimiķo ?
m20 spararats un sachs performance kurvis ar organisko disku turēs virāk nekā tu spēsi no tā motora izspiest n/a formā.
par ITB labāka info:
http://www.m42club.com/forum/index.php? ... =18442.255
vienu lietu nēesi pieminējis, kas šādām N/A projektam nopietnam ir nepieciesama- solid lifteri.
Tad kapēc jāčakarējas ar kkādām citām kārbām un spararatiem jāķimiķo ?
m20 spararats un sachs performance kurvis ar organisko disku turēs virāk nekā tu spēsi no tā motora izspiest n/a formā.
par ITB labāka info:
http://www.m42club.com/forum/index.php? ... =18442.255
vienu lietu nēesi pieminējis, kas šādām N/A projektam nopietnam ir nepieciesama- solid lifteri.
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS
+minime, jauns m20 sets tur 2.5 iekš e36, ar performance kurvi vispār nevajadzētu būt problēmai uz n/a 4cil dzinēju.
Bet kurvji prieks taisnajiem spararatiem(m20,m30) ir vājāki par padziļinātajiem spararatu kurvjiem(m60,m57) līdz ar to ja grib visu kā bankā tad vajag m50 spararatu partaisit pa 240mm
Bet kurvji prieks taisnajiem spararatiem(m20,m30) ir vājāki par padziļinātajiem spararatu kurvjiem(m60,m57) līdz ar to ja grib visu kā bankā tad vajag m50 spararatu partaisit pa 240mm
No sakuma atmosfera, velak cerams turbo - negribu visu pecak partaisit.minime rakstīja:cik sapratu tiek būvēt atmosfēra ?
Tad kapēc jāčakarējas ar kkādām citām kārbām un spararatiem jāķimiķo ?
m20 spararats un sachs performance kurvis ar organisko disku turēs virāk nekā tu spēsi no tā motora izspiest n/a formā.
par ITB labāka info:
http://www.m42club.com/forum/index.php? ... =18442.255
vienu lietu nēesi pieminējis, kas šādām N/A projektam nopietnam ir nepieciesama- solid lifteri.
Likshu m30 spararatu ar performance kurvi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Šodien patēloju meistaru
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 10
- chevron_right