dogMa's 328i coupé..
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 130
- chevron_right
m52 būs divmasu un izskatīsies gandrīz divreiz biezāks, bet m20 kā jau vari redzēt...
tikai nav plug & play, vajag bik paskrūvēties
tikai nav plug & play, vajag bik paskrūvēties
Sagatovs priekš M50/M52 M20 spararats liekas problēmas nerada, kā tikai veco skrūvju vietā izmantot automāta skrūves
Kas ir automāta skrūves? Automātiskās kārbas skrūves, tas ir domāts?
Jap, automātiskās kārbas spararata skrūves. Tās ir daudz īsākas Var arī e36 mazmotora, tās ir bik-bik īsākas par automātiskās kārbas spararata skrūvēm.
var arī vnk nomērīt dubultmasas spararata skrūves un nogriezt īsākas, kā es darīju
Jā, var, bet tas jādara ar pauzēm, lai nepārrūdītu metālu, jo skrūves ir rūdītās, t.i., iegriez, pagaidi, iegriez, pagaidi, nu tā.. Tā kā man bija 2 komplekti no automāta spararatiem + iekrita kabatā mazmotora, nekas nebija jāgraiza :)
a reāli divos vārdos kāds prieks no tā m20 spararata? kā mainās braukšana?
coupe 2.8
nu jau nu jau parspiilee! nau jau ta ku tu vinju sarkanu uzkarse griezhot! nekas nau jagaida, vienkarsi griez nostdogMa rakstīja:Jā, var, bet tas jādara ar pauzēm, lai nepārrūdītu metālu, jo skrūves ir rūdītās, t.i., iegriez, pagaidi, iegriez, pagaidi, nu tā.. Tā kā man bija 2 komplekti no automāta spararatiem + iekrita kabatā mazmotora, nekas nebija jāgraiza :)
ps zel ka nevaresi izbraukt ar veco spararatu +jauno motoru un tad ar jauno spararatu +jauno motoru, tiri lai salidzinatu atckiribu!
...
te pedeja laika vairakas temaas tie krunats par to spararatu. karoc del spararata tikpatka divreiz vieglakaa svara, mazak jaudas vajadzigs lai vins tiktu griezts, tatad mazak zs zudumi lidz kamer jauda tiek lidz ritenjiem!Martinez rakstīja:a reāli divos vārdos kāds prieks no tā m20 spararata? kā mainās braukšana?
isaksakot, palielina autinjam ravienu nedaudz
...
Uzlabo uzrāvienu, bet samazina gala jaudu, ja uzliek pārāk vieglu.
Manējais tagad būs 8kg, bet vecais dempferotais 12kg svēra
Vēl kāda atšķirība, ko stāsta tantes - nav tik gluda pārslēgšanās, bet tie tādi sīkumi.. :)
Armand, es ļoti labi atceros, kāda bija braukšana ar manu dempferoto - nebija nemaz tik slikti, jo mans spararats vēl ļoti dzīvs bija/ir. Lieku, lai pēc iespējas ilgāk izvairītos no vibrēšanas + tak gribās izspolēt ar 2.65 reduktoru
Manējais tagad būs 8kg, bet vecais dempferotais 12kg svēra
Vēl kāda atšķirība, ko stāsta tantes - nav tik gluda pārslēgšanās, bet tie tādi sīkumi.. :)
Armand, es ļoti labi atceros, kāda bija braukšana ar manu dempferoto - nebija nemaz tik slikti, jo mans spararats vēl ļoti dzīvs bija/ir. Lieku, lai pēc iespējas ilgāk izvairītos no vibrēšanas + tak gribās izspolēt ar 2.65 reduktoru
par to parslegshanos, personigi liekas ka tikai tukshas runas, bet katrs pats lai spriezh. personigi man nelikas ka kaukas izmainitos parsledzoties.
jaa bet ar jauno motoru jau tomer neesi vel braucis, tape nevaresi salidzinat ackiribu
bet par to izspoleshanu labs
ps, kapec tev ;liekas ka gala jauda samazinas?
jaa bet ar jauno motoru jau tomer neesi vel braucis, tape nevaresi salidzinat ackiribu
bet par to izspoleshanu labs
ps, kapec tev ;liekas ka gala jauda samazinas?
...
bmw inženieri bij dumjāki par armando... (diemžēl)
viņiem likās , ka labāk "iet" ar normālu spararatu.(arī laikam diemžēl).
viņiem likās , ka labāk "iet" ar normālu spararatu.(arī laikam diemžēl).
Tāpēc, ka spararats vieglāks, līdz ar to mazāka inerce, līdz ar to lielāka slodze motoram pie lieliem apgriezieniem, līdz ar to gala jauda mazāka :)
Jauda samazinaas galaa riktiigi un veel viens miinus ir ,sekundes pakaas pie paarsleegshanaas!!! Paarsleedzoties motors tomeer paspeej pagurt
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
kad es uzliku savam vieglaku spararatu, (nezinu M20 vai kadu citu) un man pilnigi nau nekadas ieprieks aprakstitas pazimes. labi par to gala jaudu es nestridos, ja ari samazinajaaas tad ne tik loti lai to tiesam pamanitu un vispar neaizraujos ipashi ar atrumu staipishanu lidz galam, tapec tas man mazsvarigi.
vibracijas, neesmu noverojis, parsledoties nekas nepagurst, un visas tas runas par kritoshiem apgriezieniem vispar manliekas ka ir pilnigs sviests.
bet nu laikam jau sanak ka man kaukas nau kartiba, jo jums visiem ir visadas vibracijas utt
sorry par offtopiku
vibracijas, neesmu noverojis, parsledoties nekas nepagurst, un visas tas runas par kritoshiem apgriezieniem vispar manliekas ka ir pilnigs sviests.
bet nu laikam jau sanak ka man kaukas nau kartiba, jo jums visiem ir visadas vibracijas utt
sorry par offtopiku
...
pagurst gan ar atvieglināto! ikdienā nav viegli pabraukt,pazūd dinamika..
pieskaries gāzei paātrinās-atlaid gāzi momentāli stājas sajūta,ka braukt nemācetu!
par to m20 nemācēšu teikt! es vados pēc sitiem auto
pieskaries gāzei paātrinās-atlaid gāzi momentāli stājas sajūta,ka braukt nemācetu!
par to m20 nemācēšu teikt! es vados pēc sitiem auto
Kāpēc man sāk likties, ka likšu atpakaļ dempferoto spararatu? Nē, nē, jānotestē, tad redzēs
nez. a tu kad mainiji M52 uz M20 spararatu njemi nost klokjeni un balanceji kopa ar spararatu ????
vai ta vnk pofig uzmet M20 spararatu jaiet labak jo vieglaks
vai ta vnk pofig uzmet M20 spararatu jaiet labak jo vieglaks
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- …
- 130
- chevron_right