zurkae36 iesaldētā kupeja un track Day sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 73
- chevron_right

Jā 
Tik pārbaudi vai spēj dzesēt. Kupejai bija no Audi a4 klimas ventilators, dzesēja pa pirmo.

Tik pārbaudi vai spēj dzesēt. Kupejai bija no Audi a4 klimas ventilators, dzesēja pa pirmo.

tad kadus amisus beigas liki ieksa koilu čaulās?

Audi b4 bija īsāks bet paliku šaibas un viss okLācis rakstīja:tad kadus amisus beigas liki ieksa koilu čaulās?

to pašu mēģināju bet sapratu - audi amis kir kreitni mikstas tajas koilas viss slepjas tikai taja suda akmens amī, un ja tu to izņem ārā tev tev viņš tgd braucot ļodzīsies kā ar parastiem stoks amisiem un sedinatam atsperem. Un kāda jēga no tādiem uz kip ''track day auto'' nezinu. bija neta pa 30e gabala kkur amisi kas kip fk koilam domati, es nemeginaju pasutit bet kadam vajadzetu pameginat.zurkae36 rakstīja:Audi b4 bija īsāks bet paliku šaibas un viss okLācis rakstīja:tad kadus amisus beigas liki ieksa koilu čaulās?

Es domāju ka stabilāks viņš tāpat būs ka stock jo sedinats. Un es Koilas neliku ar mērķi lai auto būtu stingrāks bet gan zemāks
ja būtu zinājis ka var īstos koilu āmjus pasūtīt protams būtu sūtījis bet kad jautāju ko likt iekšā bija divi varianti vai nu ziguļa vai beškas.
Par aizmuguri runājot ko labāk Sēdinātas atsperes vai arī piedāvā man koilu atsperes bez regulatoriem?

Par aizmuguri runājot ko labāk Sēdinātas atsperes vai arī piedāvā man koilu atsperes bez regulatoriem?

kur tev jega no sēdinajuma ja nav stigriba kas it ipasi nepieciešama sportosanaizurkae36 rakstīja:Es domāju ka stabilāks viņš tāpat būs ka stock jo sedinats. Un es Koilas neliku ar mērķi lai auto būtu stingrāks bet gan zemāksja būtu zinājis ka var īstos koilu āmjus pasūtīt protams būtu sūtījis bet kad jautāju ko likt iekšā bija divi varianti vai nu ziguļa vai beškas.
Par aizmuguri runājot ko labāk Sēdinātas atsperes vai arī piedāvā man koilu atsperes bez regulatoriem?

Aizmugurē liec ko gribi. ja nevelies regulet liec vienalga kadas atsperes, bet ja kadreiz gribesi pieregulet tad coilu ar regulatoriem - logiski vecit


Vismaz man liekas sedinot auto viņš pats par sevi jau paliek stingrāks un nelurkajas tik daudz. Tas tā tīri no pieredzes ar fleksi un sasedinats šķērsām arī labāk iet jo nesanāk aizmuguri tik daudz sasvert uz vienu sānu
ja nepareizi tad palabojiet


Nolaidu Koilas līdz zemei
likās ka kompakts man bija ļoti zems bet tagat paskatoties uz sedanu liekas ka kompakts bija džips
ja vēl izņemtu komforta atsperi vispār auzas būtu. Arkas nau priecīgas par šo sedinājumu
kārtīgāk paloznajot pa auto ieraudzīju ka vajadzētu samainīt vienu bremžu trubinu. Iekšējo šaru un motoram paduska pajukusi



Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Sāku gatavot krāsošanai 

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Kāpēc neko neņemi nost ? It kā būtu labi noņemt bamperus, haubi, brilli. Vai nu auto uz atro vienkarši tiks nopūsts 


nemīzs, te viss būs super, kā jau vienmēr. 


Nolasisu nost tikai tādus lietas kā Moldingus numurus un pavarotus pārējo aizlimesu. Jo auto vēl būs jāpārvieto uz darbu lai nopustuMacMillan911 rakstīja:Kāpēc neko neņemi nost ? It kā būtu labi noņemt bamperus, haubi, brilli. Vai nu auto uz atro vienkarši tiks nopūsts

Ja reiz dari, tad dari normāli.

Izlasi iepriekšējos postus trases mašīna krāsošanas budžets maksimums 100 €Riks* rakstīja:Ja reiz dari, tad dari normāli.

Tad nah vispār krāsot? Labāk pa sotaku beņu ielejzurkae36 rakstīja:Izlasi iepriekšējos postus trases mašīna krāsošanas budžets maksimums 100 €Riks* rakstīja:Ja reiz dari, tad dari normāli.

Varbūt kļūdos, bet noņemt pašam bamperi un brilli neko nemaksā, un mašīnas pārdzīšanai tas neko nemaisa. Lampas arī 2 minūtes noņemt.
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām


Vo, vo. Vienkārši tiek meklēti attaisnojumi.Linda rakstīja:Varbūt kļūdos, bet noņemt pašam bamperi un brilli neko nemaksā, un mašīnas pārdzīšanai tas neko nemaisa. Lampas arī 2 minūtes noņemt.
Beigās būs tā- Dupsī darbs un materiāls + patērētais laiks

Teiksu godīgi brili es negribu ņemt nost jo lampas vēl no rūpnīcas nau skrūvētas Ara un zinu ja izņemšu būs čakarēšanās visu smuki atpakaļ saliktLinda rakstīja:Varbūt kļūdos, bet noņemt pašam bamperi un brilli neko nemaksā, un mašīnas pārdzīšanai tas neko nemaisa. Lampas arī 2 minūtes noņemt.


Vecīt tad kad tu krāsosi savu auto vari viņu kaut uz vāka apmest riņķi un apakšu nopūst.Riks* rakstīja:Vo, vo. Vienkārši tiek meklēti attaisnojumi.Linda rakstīja:Varbūt kļūdos, bet noņemt pašam bamperi un brilli neko nemaksā, un mašīnas pārdzīšanai tas neko nemaisa. Lampas arī 2 minūtes noņemt.
Beigās būs tā- Dupsī darbs un materiāls + patērētais laiks



lampas no rūpnīcas nav skrūvētas ārā?zurkae36 rakstīja:Teiksu godīgi brili es negribu ņemt nost jo lampas vēl no rūpnīcas nau skrūvētas Ara un zinu ja izņemšu būs čakarēšanās visu smuki atpakaļ saliktLinda rakstīja:Varbūt kļūdos, bet noņemt pašam bamperi un brilli neko nemaksā, un mašīnas pārdzīšanai tas neko nemaisa. Lampas arī 2 minūtes noņemt.un kāpēc jāņem nost bamperi ja viņu tāpat var nokrāsot kopā ar auto. Nāsīs Moldingi numuru palikni un visādi citi viegli nonemamie pricendali tiks noņemti nost bet lielgabarīta detaļas paliks savā vietā.

-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- …
- 73
- chevron_right