zurkae36 iesaldētā kupeja un track Day sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 73
- chevron_right
PieGdiena.
Motors jau no toch ir pēdējais par ko domāt trasē. Ja neplāno baigi cīnīties par pleķiem, bet gribi uzbraukt tīri lai pataisnotu rokas, arī ar to pašu M40 ir more then enough, sevišķi ja ir runa ne tikai par biķernieku auto apli.
Ja auto viss ir tehniskā kārtībā, tad arī hadenei un bremzēm priekš augstāk minētajiem mērķiem nekādus baigos modus nevajag.
Labs amju + atsperu setups + savirze - minimums hadenei.
Kas attiecās uz bremzēm - trīs galvenās lietas - bremzēšanas spēks, pedāļa "jūtība" un aizsardzība pret pārkaršanu.
Ja tādos ātrumos, kas ir trasē jebkurā brīdī vari bremzes sabloķēt uzšaujot pa pedāli, bremzēšanas spēks ir ok.
Pedāļa jūtība - ja tev ir jānospiež pedālis līdz pusei un tikai tad kaut kas sāk strādāt, dari kaut ko lietas labā. Jo jūtīgāks pedālis jo labāk vari noķert momentu kurā auto bremzē visefektīvāk, bet rati nebloķējas. Un pārkaršana - main thing -> svaigs bremžu šķidrums. tā kā tā ir lieta ko praktiski neviens vidējais e36 īpašnieks nekad nemaina, pastāv iespēja, ka viņš jau sen vairs nefunkcionē kā pienākās. Vari likt cik krutas bremzes gribi, tāpat viss uzvārīsies ātri vien.
Attiecīgi, ja bremzēšanas spēks ir pietiekams, pedālis funkcionē kā nākas un sistēma pēc diviem apļiem neuzvārās, zini, ka bremzes tavam auto ir puslīdz ok. Ja kaut viens no šiem punktiem neizpildas zini, ka jebkurā mirklī vari izlīmēt savu lamatu betona sienā.
Un, ja viss ir droši un funkcionē kā nākas, tad pats galvenais kur vismazāk vietas kompromisiem - riepas. Liekas tik stulbi skatīties, kā cilvēki grūz naudu poli buksēs un milzīgās bremzēs, bet brauc ar lisiem, sakaltušiem un neatbilstoša izmēra sūdiem.
Tas, protams, ir tikai iztikas minimums. Kad tas ir izpildīts, tad jau var ssākt domāt par kārtīgu bremžu upgrade, likt poli, spēlēties ar stabilizatoriem utt
Un kad tas viss ir safe, tad domāt par dzinēju.
Bet tie tīri mani divi centi.
Motors jau no toch ir pēdējais par ko domāt trasē. Ja neplāno baigi cīnīties par pleķiem, bet gribi uzbraukt tīri lai pataisnotu rokas, arī ar to pašu M40 ir more then enough, sevišķi ja ir runa ne tikai par biķernieku auto apli.
Ja auto viss ir tehniskā kārtībā, tad arī hadenei un bremzēm priekš augstāk minētajiem mērķiem nekādus baigos modus nevajag.
Labs amju + atsperu setups + savirze - minimums hadenei.
Kas attiecās uz bremzēm - trīs galvenās lietas - bremzēšanas spēks, pedāļa "jūtība" un aizsardzība pret pārkaršanu.
Ja tādos ātrumos, kas ir trasē jebkurā brīdī vari bremzes sabloķēt uzšaujot pa pedāli, bremzēšanas spēks ir ok.
Pedāļa jūtība - ja tev ir jānospiež pedālis līdz pusei un tikai tad kaut kas sāk strādāt, dari kaut ko lietas labā. Jo jūtīgāks pedālis jo labāk vari noķert momentu kurā auto bremzē visefektīvāk, bet rati nebloķējas. Un pārkaršana - main thing -> svaigs bremžu šķidrums. tā kā tā ir lieta ko praktiski neviens vidējais e36 īpašnieks nekad nemaina, pastāv iespēja, ka viņš jau sen vairs nefunkcionē kā pienākās. Vari likt cik krutas bremzes gribi, tāpat viss uzvārīsies ātri vien.
Attiecīgi, ja bremzēšanas spēks ir pietiekams, pedālis funkcionē kā nākas un sistēma pēc diviem apļiem neuzvārās, zini, ka bremzes tavam auto ir puslīdz ok. Ja kaut viens no šiem punktiem neizpildas zini, ka jebkurā mirklī vari izlīmēt savu lamatu betona sienā.
Un, ja viss ir droši un funkcionē kā nākas, tad pats galvenais kur vismazāk vietas kompromisiem - riepas. Liekas tik stulbi skatīties, kā cilvēki grūz naudu poli buksēs un milzīgās bremzēs, bet brauc ar lisiem, sakaltušiem un neatbilstoša izmēra sūdiem.
Tas, protams, ir tikai iztikas minimums. Kad tas ir izpildīts, tad jau var ssākt domāt par kārtīgu bremžu upgrade, likt poli, spēlēties ar stabilizatoriem utt
Un kad tas viss ir safe, tad domāt par dzinēju.
Bet tie tīri mani divi centi.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Bļā trases hoe redz pohuj viss mazbudžeta, bet lampas nav aiztiktas neņemšu ārā
Kāda jēga, pēc tam 3 euro būs jāmaksā par regulēšanukasiks rakstīja:lampas nav aiztiktas neņemšu ārā
Izlabo topika nosaukumu uz "zurkae36 iesaldētā kupeja un krūmu gonku sedans" un būs miers
A tur pie lampām kkur ir "plomba" kas to apliecina? Vai no München atbrauca rūpnīcas darbinieks un to apliecināja?RPG rakstīja:Kāda jēga, pēc tam 3 euro būs jāmaksā par regulēšanukasiks rakstīja:lampas nav aiztiktas neņemšu ārā
Plomba varbūt arī ir bijusi,bet tur sen viss ir PĀRPLOMBĒTS!
bet tomēr, cilvēks vismaz kaut ko dara ar to nejēdzīgā paskata e36 un visi viņu par kaut ko noliek. lai cīnās
Tas ir apsveicami,bet nav jāsaka stulbības,kuru nepastāv!RPG rakstīja:bet tomēr, cilvēks vismaz kaut ko dara ar to nejēdzīgā paskata e36 un visi viņu par kaut ko noliek. lai cīnās
lai saka, vismaz man interesantāka bezjēdzīgā diena pie pc
Bezmaksas padoms visiem strādājošiem, tajā dienā kad iedala atvaļinajumus netirsties ar priekšnieku, savādāk nejēdzīga laikā viņu ieliks un būs jāsēz un jāspamo
Bezmaksas padoms visiem strādājošiem, tajā dienā kad iedala atvaļinajumus netirsties ar priekšnieku, savādāk nejēdzīga laikā viņu ieliks un būs jāsēz un jāspamo
Ko darīt, ja es pats dalu atvaļinājumus?
Dusmu iespaidā kādam neielikt Janvārī/Februārī kad pat īsti vairs nav ziemaKA-91 rakstīja:Ko darīt, ja es pats dalu atvaļinājumus?
Neesmu ļauns
Par tēmu turpinot, atļaušos citēt, ko Edzis rakstīja manā topikā:
Par tēmu turpinot, atļaušos citēt, ko Edzis rakstīja manā topikā:
edzis rakstīja:Jā, nav varbūt pats krutākais variants, bet nu tāpat tas auto izskatīsies 100 reizes labāk kā parasta saskrāpēta un aprūsējusi miskaste. Malacis, vismaz topikā kaut kas notiekās
Papētiju nedaudz sākumu šim topikam, bet izbesija jo baigi daudz lapas. To virsbūvi kupejai jau vēl neesi metinājis, ne?
nav nav metinajis jo neesot normala pusautomataRPG rakstīja:Papētiju nedaudz sākumu šim topikam, bet izbesija jo baigi daudz lapas. To virsbūvi kupejai jau vēl neesi metinājis, ne?
Šādā variantā vieglāk to auto aizlaist detaļās vai vismaz citu virsbūvi paņemt (kā minimums).
tur nav ko laist dalas.RPG rakstīja:Šādā variantā vieglāk to auto aizlaist detaļās vai vismaz citu virsbūvi paņemt (kā minimums).
Kupejas vraks ir drausmīgs ... bez dzinēja,pārsega, utt. Lūżņu čupa... tāda diemżēl laukos tā situācija ir ...
Pavasarī vienu daļu aizmugures grīdas sametinaju. Aparāts ir bet nevar uz mazu strāvu saregulet līdz ar to baiga plutisana sanāk. Otram aparātam atkal rulisi nau priekš 0.8drats.AndzaK_LV rakstīja:nav nav metinajis jo neesot normala pusautomataRPG rakstīja:Papētiju nedaudz sākumu šim topikam, bet izbesija jo baigi daudz lapas. To virsbūvi kupejai jau vēl neesi metinājis, ne?
Visas virsbūves daļas ir saliktas angāra un motortelpa izkrasota slieksnis izgriezts jaunais gaida kad piekersos. Ko tu uzskati par laukiem?Rons rakstīja:Kupejas vraks ir drausmīgs ... bez dzinēja,pārsega, utt. Lūżņu čupa... tāda diemżēl laukos tā situācija ir ...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 73
- chevron_right