Melnā pērle
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 62
- chevron_right

Pats e36.lv kluba sākums 


ej dēt! 


Vispirms uz mazgāšanos_
_tad sadomāju, ka sen nav fočēts (re, netīšam arī kamera paņēmusies līdzi
)! Dažu labu apzvanīt mēģināju no biedriem, bet neizdevās. Aizbraucu viens un uztaisīju trīs bildes! 
Kā arī sapratu, ka vairs negribu braukāties ar m20 sajūgu un atvieglināto spararatu, tādēļ esmu intensīvos 2,8 demferotā sajūga meklējumos (sajūgs+demfers)!
_tad sadomāju, ka sen nav fočēts (re, netīšam arī kamera paņēmusies līdzi


Kā arī sapratu, ka vairs negribu braukāties ar m20 sajūgu un atvieglināto spararatu, tādēļ esmu intensīvos 2,8 demferotā sajūga meklējumos (sajūgs+demfers)!

Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.

Vecums? Sāk galvenais palikt komforts? 


Vairāk jau komfortu gribās!
Tāpat jau ar mašīnu tā neārdos, lai vāktu no malu malām pa vienam zirgam (modif.detaļas), lai tik skrietu ātrāk!
Tāpat jau ar mašīnu tā neārdos, lai vāktu no malu malām pa vienam zirgam (modif.detaļas), lai tik skrietu ātrāk!

nu tad jau arī jāliek būs 15'' ar baloniem un stock amīši plazu vietā, kā arī tomātkārbu uzinstalē 


Gaidi ar maisu! 


kapēc ne ?
komforts tak + nav jaustraucās par bedrēm ar baloniem





yeah, šoreiz bildes tiešām sanākušas
brauc biežāk fočēties vienītī
ko dod tas m20 sajūgs un atvieglināts spararats?


ko dod tas m20 sajūgs un atvieglināts spararats?


Citējot spečuku:
"Tagad priekšrocības/trūkumi. Trūkums - zemiem apgriezieniem nav tik līgana braukšana kā demfernieku, ko var bubināt 5. pārnesumu 1200 rpm. Virs 2000 rpm nav nekādu izmaiņu, tieši par vibrācijām.
Samazinās griezes momentrs, pieaugot jaudai ( vulgarizējot - paātrināsies ātāk, tik smagu piekabi vairs tā nepavilki)
Priekšrocības - auto kļūst asāks, ātrāk pieaug apgriezieni, ātrāk krīt, daudz daudz vieglāka ātrumu pārslegšana šiftojot, it īpaši no augstāla zemākā, piemēram, pirms līkuma no 3. uz 2., auto neraustās - dzinējam mazāka inerce. Džekiem patīk, par meitenēm neesmu drošs
Būtiska priekšrocība, auto dzenājot pa trasi, nebūs demferis, kam nojukt."
Vēl sīkāk par manu gadījumu- http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=29&t=8&start=240
"Tagad priekšrocības/trūkumi. Trūkums - zemiem apgriezieniem nav tik līgana braukšana kā demfernieku, ko var bubināt 5. pārnesumu 1200 rpm. Virs 2000 rpm nav nekādu izmaiņu, tieši par vibrācijām.
Samazinās griezes momentrs, pieaugot jaudai ( vulgarizējot - paātrināsies ātāk, tik smagu piekabi vairs tā nepavilki)
Priekšrocības - auto kļūst asāks, ātrāk pieaug apgriezieni, ātrāk krīt, daudz daudz vieglāka ātrumu pārslegšana šiftojot, it īpaši no augstāla zemākā, piemēram, pirms līkuma no 3. uz 2., auto neraustās - dzinējam mazāka inerce. Džekiem patīk, par meitenēm neesmu drošs

Vēl sīkāk par manu gadījumu- http://e36.lv/forums/viewtopic.php?f=29&t=8&start=240

Dj_Zii rakstīja:kapēc ne ?komforts tak + nav jaustraucās par bedrēm ar baloniem
![]()
Tavs sarkasms sāk kuņģi spiest!

skaidrs, paldies par izglītošanu 
p.s.
izlasīju visu pilno versiju arī

p.s.
izlasīju visu pilno versiju arī


nekada sarkasmaerda rakstīja:Dj_Zii rakstīja:kapēc ne ?komforts tak + nav jaustraucās par bedrēm ar baloniem
![]()
Tavs sarkasms sāk kuņģi spiest!
















tik sterils jau nav kā izskatās! 


Tu laikam pa auto mazgātuvi vien dzīvo iekdienā ar melnu auto pārvietojos tik tīrs man viņš ir uz max 2h.. 

e36

Meklēju ceļus apr tīrākajiem asfaltiem! 


Smukas bildītes :) Nākamreiz pado arī man ziņu kad brauksi fočēties. Man arī gribās skaistas sedanbildes 

Beautiful monster
viewtopic.php?f=29&t=641
viewtopic.php?f=29&t=641
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- …
- 62
- chevron_right