CaK Sedans
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 59
- chevron_right
+M3baumanis rakstīja:Joprojām nevarat samierināties ka cilvēks var atļauties vnk samaksāt 500 eur par metināšanu , a jums tā ir mēnešalga ?
Tak kaut pa 1000eur metina
Es varu samierināties, ka viņš pārmaksā par remontiem, bet es nevaru samierināties, ka tas neesmu kuram viņš maksā! Tas tā pa jokam..baumanis rakstīja:Joprojām nevarat samierināties ka cilvēks var atļauties vnk samaksāt 500 eur par metināšanu , a jums tā ir mēnešalga ?
Tak kaut pa 1000eur metina
Savējam sliekšņus pārmetināju tieši tā pat kā tas tiek darīts šeit, vienīgi smilšu strūklas vietā izmantoju drāšu birsti un fleksi, pagājuši gandrīz 3 gadi un nav pazīmju par korozijas klātbūtni... Var pārmetināt sliekšņus un pat metinājuma šuves aizalvot, var arī metinājumu vienkārši sapļūtīt, bet ja slieksnis no iekšpuses, pēc metināšanas netiks pienācīgi apstrādāts ar brīnumlīdzekļiem, tad tas rūsēs neatkarīgi no metinājuma kvalitātes un izpildījuma!
Es pats par tādu darbu nemaksātu vairāk kā 100e par slieksni, ja būtu zinājis, ka ar virsbūvju darbiem var pelnīt tādu naudu Latvijā, tad nebūtu braucis uz Norvēģiju
Lielākā daļa kas te pluta par dārgi un kā vajag redz sita un tā apstrādāt,ar saviem komentāriem reāli pierāda kā paši labi ja 5% no tas visas parādīšanās saprot. Lasu un vnk. Nāk smiekli,nevaru saprast visus sitos daildirsejus un rom4ika kopijas. Kāpēc tas ir nepieciešams? Tāpat arī cak.. Neko nesaprot un tikai gudri dirs.redz slieksni cinkoti u.t.t...pohuj.normāli metinot lielākā daļa nodeg tāpat..
Nelieniet cilvēkam kabatā!
Tupināsiet un saņemsiet brīdinājumus!
Tupināsiet un saņemsiet brīdinājumus!
No tām 4 bildēm ļoti grūti spriest par darba kvalitāti. No cinkotajiem sliekšņiem gan nav nekādas jēgas, tur visu izsaka tieši cik kvalitatīvi viss tiek apstrādāts.
Tur jau tā lieta ka ir tikai kaut kadas 4 bildes ar masinu uz paceleja , a visi jau spej izsecinat cik labi ir apstradaats, ar ko ir un ar ko nav , ar kadu metinamo metinats uttInferno rakstīja:No tām 4 bildēm ļoti grūti spriest par darba kvalitāti. No cinkotajiem sliekšņiem gan nav nekādas jēgas, tur visu izsaka tieši cik kvalitatīvi viss tiek apstrādāts.
Tas pats kas klausities ka omes uz solina čīkst par dzīvi
Viss atkarīgs kā apstrādātas metinājuma vietas. Tur jau visvairāk rūsē. Pieredze TAIVANA 2 gadi un sākas viss no jauna
Es baigi ceru, ka viss šis man nebūs jādara reizi divos gados Par laimi izdevās atrast 10 mm sliekšņus. Ceru uz to labāko.Grunte rakstīja:Viss atkarīgs kā apstrādātas metinājuma vietas. Tur jau visvairāk rūsē. Pieredze TAIVANA 2 gadi un sākas viss no jauna
Novēlu lai turētos ilgāk, bet to jau rādīs tikai laiks!CaK rakstīja:Es baigi ceru, ka viss šis man nebūs jādara reizi divos gados Par laimi izdevās atrast 10 mm sliekšņus. Ceru uz to labāko.Grunte rakstīja:Viss atkarīgs kā apstrādātas metinājuma vietas. Tur jau visvairāk rūsē. Pieredze TAIVANA 2 gadi un sākas viss no jauna
10mm??? Tas ir 1cm biezus sliekšņus? Tankiem bruņas nav tik biezas...CaK rakstīja:Es baigi ceru, ka viss šis man nebūs jādara reizi divos gados Par laimi izdevās atrast 10 mm sliekšņus. Ceru uz to labāko.Grunte rakstīja:Viss atkarīgs kā apstrādātas metinājuma vietas. Tur jau visvairāk rūsē. Pieredze TAIVANA 2 gadi un sākas viss no jauna
+++++++marux rakstīja:10mm??? Tas ir 1cm biezus sliekšņus? Tankiem bruņas nav tik biezas...CaK rakstīja:Es baigi ceru, ka viss šis man nebūs jādara reizi divos gados Par laimi izdevās atrast 10 mm sliekšņus. Ceru uz to labāko.Grunte rakstīja:Viss atkarīgs kā apstrādātas metinājuma vietas. Tur jau visvairāk rūsē. Pieredze TAIVANA 2 gadi un sākas viss no jauna
Ir 2 veida sliekšņu metāla biezumi:
Metāla biezums: 0.8mm
Metāla biezums: 1.0mm
Būsi kļūdījies izsakot milimetrus droši vien!
Metāla biezums: 0.8mm
Metāla biezums: 1.0mm
Būsi kļūdījies izsakot milimetrus droši vien!
Paldies, ka izlabojāt :)
Ir paveikts liels darbs un mans sedans beidzot ir mājās.
- Tika nomainīti sliekšņi 1mm
- Aizmetināti grīdā caurumi
- Likvidēta visa rūsa no arkām un grīdas
- Antikorozijas apstrāde
Tagad grīda ir labākā stāvoklī kā pārējais kuzavs un priekšā vienalga ir krāsošanas darbi gandrīz pus mašīnai, domāju mainīt auto krāsu. Kā viens gudrs vīrs ir teicis - mašīnai ir jābūt sarkanai :) (Enco Ferrari).
- Tika nomainīti sliekšņi 1mm
- Aizmetināti grīdā caurumi
- Likvidēta visa rūsa no arkām un grīdas
- Antikorozijas apstrāde
Tagad grīda ir labākā stāvoklī kā pārējais kuzavs un priekšā vienalga ir krāsošanas darbi gandrīz pus mašīnai, domāju mainīt auto krāsu. Kā viens gudrs vīrs ir teicis - mašīnai ir jābūt sarkanai :) (Enco Ferrari).
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis CaK - 19 Nov 2015, 18:35, kopā labots 2 reizes.
Tagad par naudu neizteikšos,jo katrs iegulda cik kabata atļauj,bet par padarīto darbu
Žēl,ka uz aci vienmēr viss izskatās pieticīgi,bet izrādās trakāk,kā tas ir arī man sobrīd,bet,kā saka,galvenais ir rezultāts!
Un par auto krāsu vrb nesteidzies,jo ir tik daudz interesantu krāsu,red nebūtu viena no tām individuālākajām,bet,ja pašam patīk,tad nav problēmu!
Galvenais,lai tie 1mm sliekšņi nerūsē tik traki,un šī cīņa ar sliekšņiem neparādās vēl! Veiksmi!
Žēl,ka uz aci vienmēr viss izskatās pieticīgi,bet izrādās trakāk,kā tas ir arī man sobrīd,bet,kā saka,galvenais ir rezultāts!
Un par auto krāsu vrb nesteidzies,jo ir tik daudz interesantu krāsu,red nebūtu viena no tām individuālākajām,bet,ja pašam patīk,tad nav problēmu!
Galvenais,lai tie 1mm sliekšņi nerūsē tik traki,un šī cīņa ar sliekšņiem neparādās vēl! Veiksmi!
Nākamajā skatē lai gaida 2 par bremžu trubām, diez ko labi neizskatās.
Pēc idejas nē, ja labi apstrādāti no iekšpuses un sabāzti korķi caurumos zem sliekšņiem.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- …
- 59
- chevron_right