Nixona 318iSPORT
Tātad, veiksmīgi nopārdevu savu veco auto pa 570ls un jau nākamajā dienā braucu skatīt citu auto.
Sākumā braucu skatīt vienu Audi 100 C4 Quattro 2.8 ar gāzi, bet tas auto izrādījās baigākie kapi un nepaņēmu... Turpat uz vietas iegāju sludinājumos un meklēju, ko turpat tuvumā vēl varētu apskatīt, lai nebūtu baigi tukšais brauciens. Pāris kilometru attālumā bija pārdošanā viena 318is kupeja... bilde 1 | bilde 2 | bilde 3 | bilde 4 | bilde 5
Tā kā, ISu jau sen gribēju, braucu vien skatīt. Itkā kupejas nepatika, bet ieraudzīju un iepatikās... Čalis uzreiz jau nolaida cenu no 500ls uz 450ls, nebija variantu - jāņem. Iedeva līdzi vēl facelift brilli sarkanā krāsā (trūkst tikai viena nāss) un šofera beņķi (padilušu ).
Izbraucu, iepatikās un braucu uz māju. Tātad, par BMW: 1992. gada 20. novembra izlaiduma (teh. pasē 1994. gads) brilliantrot 318is kupeja ar elektro logiem, lūku, mazo OBC, analogo klimatkontroli, ādas stūrīti, centrālo atslēgu, signalizāciju, Xenoniem tuvajos, tonētiem logiem un padrāztiem beņķiem, un apšifkām.
Mašīnas stāvoklis, protams, atbilstošs cenai, par kādu nopirku... Skate līdz septembra beigām, čalis teica, ka uz skati būs jāpievelk tikai rocenes trose, bet stipri šaubos, ka tikai tā tikšu cauri. Zem priekšējā vējstikla ir plaisa, bet ar to skatē laižot cauri. Atdzenot mājās, mainīju ratus un izrādījās, ka tikai viena donkrata vieta ir lietojama, tā kā, sliekšņi jāmetina. Ir rūsas burbulīši uz aizmugurējām arkām un uz kapota, to līdz ziemai gribētos novērst.
Kas vēl? Stipri dīvaina skaņa, jo katalizatori, laikam, izgriezti un nestrādā kondicionieris, jo, cik paskatījos, trūkst divas trubas un kondicioniera sūknim siksna nemaz nav virsū. Āra temperatūras devējs nav, visu laiku rāda -37.0 grādus, bet tas tiks labots.
Jau nākamajā dienā sākus skatīties, kas lācītim vēderā. Vadi pie maģa bija pievilkti pa taisno un nevarēja pieslēgt citu maģi... Labi, ka bija viena lieka pravotka no kā aizņemties štekerus. Ar tumbām arī kautkāds gateris - aizmugurē lielas ovālās ar kartonu piestiprinātas, priekšā pie kājām kautkādi Pioneeri, kas ļoti švaki skan... Visur likšu oriģinālās tumbas un bagāžniekā kādu subi, par cik, subim vadi nāca līdzi bonusā.
Lūka nestrādāja, bet to izlaboju, pievelkot vadus pie lūkas motoriņa no salona apgaismojuma. Tagad lūka strādā, bet tas lūkas vāks, kas nāk salonā kautko gļuko.
Vēl pa lēto (5ls) dabūju abus miglas lukturus ar ļoti sliktiem stikliņiem, bet labāk tā nekā, kad vispār nav. Ā, un uzreiz arī ieliku savas vecās nāsis melnā krāsā.
Auto krāsa bija ļoti pabalējusi, tāpec tika nopirkts krāsas atjaunotājs un palīgi jau pielikti pie darba, kamēr es pielaikoju jaunos diskus un tonēju aizmugurējos lukturus. M Contour R17 replikas
Vakarā jau mans sarkanais Ferrari sāka izskatīties pēc auto. Meklēju aizmugurējo vāku brilliantrot krāsā un zinu, ka sliekšņi jākrāso, bet to tad, kad viņi būs sametināti.
Uzliku sačakarētu ///M kloķi, bet labāk tādu nekā Maxima edition. Ar salonu arī, protams, ir kautkas jādara... Beņķi izdiluši, apšifkas kniedētas. Ferrari Vēl kautkad tuvākajā laikā tiks uzliktas sēdinātās atsperes... Pagaidām tas viss.
Sākumā braucu skatīt vienu Audi 100 C4 Quattro 2.8 ar gāzi, bet tas auto izrādījās baigākie kapi un nepaņēmu... Turpat uz vietas iegāju sludinājumos un meklēju, ko turpat tuvumā vēl varētu apskatīt, lai nebūtu baigi tukšais brauciens. Pāris kilometru attālumā bija pārdošanā viena 318is kupeja... bilde 1 | bilde 2 | bilde 3 | bilde 4 | bilde 5
Tā kā, ISu jau sen gribēju, braucu vien skatīt. Itkā kupejas nepatika, bet ieraudzīju un iepatikās... Čalis uzreiz jau nolaida cenu no 500ls uz 450ls, nebija variantu - jāņem. Iedeva līdzi vēl facelift brilli sarkanā krāsā (trūkst tikai viena nāss) un šofera beņķi (padilušu ).
Izbraucu, iepatikās un braucu uz māju. Tātad, par BMW: 1992. gada 20. novembra izlaiduma (teh. pasē 1994. gads) brilliantrot 318is kupeja ar elektro logiem, lūku, mazo OBC, analogo klimatkontroli, ādas stūrīti, centrālo atslēgu, signalizāciju, Xenoniem tuvajos, tonētiem logiem un padrāztiem beņķiem, un apšifkām.
Mašīnas stāvoklis, protams, atbilstošs cenai, par kādu nopirku... Skate līdz septembra beigām, čalis teica, ka uz skati būs jāpievelk tikai rocenes trose, bet stipri šaubos, ka tikai tā tikšu cauri. Zem priekšējā vējstikla ir plaisa, bet ar to skatē laižot cauri. Atdzenot mājās, mainīju ratus un izrādījās, ka tikai viena donkrata vieta ir lietojama, tā kā, sliekšņi jāmetina. Ir rūsas burbulīši uz aizmugurējām arkām un uz kapota, to līdz ziemai gribētos novērst.
Kas vēl? Stipri dīvaina skaņa, jo katalizatori, laikam, izgriezti un nestrādā kondicionieris, jo, cik paskatījos, trūkst divas trubas un kondicioniera sūknim siksna nemaz nav virsū. Āra temperatūras devējs nav, visu laiku rāda -37.0 grādus, bet tas tiks labots.
Jau nākamajā dienā sākus skatīties, kas lācītim vēderā. Vadi pie maģa bija pievilkti pa taisno un nevarēja pieslēgt citu maģi... Labi, ka bija viena lieka pravotka no kā aizņemties štekerus. Ar tumbām arī kautkāds gateris - aizmugurē lielas ovālās ar kartonu piestiprinātas, priekšā pie kājām kautkādi Pioneeri, kas ļoti švaki skan... Visur likšu oriģinālās tumbas un bagāžniekā kādu subi, par cik, subim vadi nāca līdzi bonusā.
Lūka nestrādāja, bet to izlaboju, pievelkot vadus pie lūkas motoriņa no salona apgaismojuma. Tagad lūka strādā, bet tas lūkas vāks, kas nāk salonā kautko gļuko.
Vēl pa lēto (5ls) dabūju abus miglas lukturus ar ļoti sliktiem stikliņiem, bet labāk tā nekā, kad vispār nav. Ā, un uzreiz arī ieliku savas vecās nāsis melnā krāsā.
Auto krāsa bija ļoti pabalējusi, tāpec tika nopirkts krāsas atjaunotājs un palīgi jau pielikti pie darba, kamēr es pielaikoju jaunos diskus un tonēju aizmugurējos lukturus. M Contour R17 replikas
Vakarā jau mans sarkanais Ferrari sāka izskatīties pēc auto. Meklēju aizmugurējo vāku brilliantrot krāsā un zinu, ka sliekšņi jākrāso, bet to tad, kad viņi būs sametināti.
Uzliku sačakarētu ///M kloķi, bet labāk tādu nekā Maxima edition. Ar salonu arī, protams, ir kautkas jādara... Beņķi izdiluši, apšifkas kniedētas. Ferrari Vēl kautkad tuvākajā laikā tiks uzliktas sēdinātās atsperes... Pagaidām tas viss.
Pēdējais labojis Nixon - 13 Mai 2013, 21:31, kopā labots 6 reizes.
Sveicu ar pirkumu! par tādu cenu,tīri tā neko,protams darīt vel ir ko,veiksmi darbos!
Nixons back on track
Šim topicam viennozīmīgi sekošu līdz
Šim topicam viennozīmīgi sekošu līdz
Forši
Kad būs pirmie drifta video?
Kad būs pirmie drifta video?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Jap, lukturus pūtu ar laku.
Video nav, bet ar R15 pa sausu šķērēju tā kā lielais... Ar 1.6 salīdzināt nevar. Nezinu kā ar R17, bet īpaši negribās mēģināt, jo R17 riepas uz katru stūri nemētājas.
Video nav, bet ar R15 pa sausu šķērēju tā kā lielais... Ar 1.6 salīdzināt nevar. Nezinu kā ar R17, bet īpaši negribās mēģināt, jo R17 riepas uz katru stūri nemētājas.
bus labs kaplis! sveicu ar pirkumu!
drošvien šitam arī visādas ātras pārmaiņas sagaidāmas, kkādi plāni ir?
Tuvākie plāni ir nomainīt melno bagāžnieka vāku pret sarkanu, sliekšņus un vēl šis tas jāsametina, ar izplūdi kautkas jādomā, jo šitā skaņa ir briesmīga, salons jāsaved kārtībā un tādā garā.
+1STUDENTS rakstīja: Šim topicam viennozīmīgi sekošu līdz
Un sveicu ar jauna auto iegādi. Starp pirmajām bildēm un pēdējām jau manāms ievērojams progress
Pilnīgi prieks skatīties, ka vēl viens e36 atdzimst un būs tāds, kādam tam ir jābūt! Progress jau ir redzams! Tā turēt!
Baiss auto, cīnies
Kas tas par krāsas atjaunotāju, kā izmantojams, cik maksā un kur dabūt? Rezultāts izskatās baigi labs
Un kādas problēmas ar lūkas vāku, kas salonā?
Kas tas par krāsas atjaunotāju, kā izmantojams, cik maksā un kur dabūt? Rezultāts izskatās baigi labs
Un kādas problēmas ar lūkas vāku, kas salonā?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tevf sanācis baigi labs "One day makeover" par cik iepriekšējam tavam auto bija tik krasas pārmaiņas, tad nu šim topikam būs pastiprināti jāpievērš uzmanība
Krāsas atjaunotājs izskatās šādi: http://pokrovavto.com.ua/templates/imag ... 29582b.jpgrvars rakstīja:Baiss auto, cīnies
Kas tas par krāsas atjaunotāju, kā izmantojams, cik maksā un kur dabūt? Rezultāts izskatās baigi labs
Un kādas problēmas ar lūkas vāku, kas salonā?
Pirku viņu Depo pa kautkādiem 6ls... Nemācēšu teikt pielietojumu, jo pats tur necīnījos ar to pulēšanu, bet ir instrukcija skaidrā latviešu valodā.
Tas lūkas vāks, attaisot lūku līdz galam, ieiet jumtā un nenāk ārā, ar roku jāizvelk.
Jā Nixonam ir ļoti interesanti topiki, ātri viss notiek, skatos un sapņoju, kaut man būtu laiks tik daudz, lai pavadītu pie auto
Pat nomazgāt nesanāk nekad, kur nu vēl salonu tīrīt
Pat nomazgāt nesanāk nekad, kur nu vēl salonu tīrīt
Oj nu tik daudz kā virsbūves mazgāšanai un salona izsūkšanai, gan ir jaatvēl laiks savam
Savādāk riebīgi braukt tādā
Savādāk riebīgi braukt tādā
vari izskaidrot sikak kur nak obc tas temperaturas devejs? man ar rada - 37
Paldies, tāds jau bija ieteikts, laikam būs jāsaņemas un jāpamēģina Arī dzīvē efekts ir manāms?Nixon rakstīja:Krāsas atjaunotājs izskatās šādi: http://pokrovavto.com.ua/templates/imag ... 29582b.jpg
Pirku viņu Depo pa kautkādiem 6ls... Nemācēšu teikt pielietojumu, jo pats tur necīnījos ar to pulēšanu, bet ir instrukcija skaidrā latviešu valodā.
Tas lūkas vāks, attaisot lūku līdz galam, ieiet jumtā un nenāk ārā, ar roku jāizvelk.
Man kompaktam bija tāpat ar to vāku. Atverot lūku uz augšu iebrauc līdz pusei iekšā un verot ciet atpakaļ nebrauc, savukārt verot vaļā horizontāli, iebrauc iekšā viss un izbrauc tikai līdz pusei. Biju visu mehānismu izjaucis, bet problēmu nekādu neatradu, pieņēmu, ka tam tā ir jābūt. Iepriekšējam sedanam bija lūka un nebija tā?
Sharpay, šofera puses bremžu lūkā, kas iet no bampera uz bremžu diska pusi. Vai arī, ja šķilta priekša un nav saliktas visas plastmasas kā vajag, tad kaut kur vienkārši nomests, man ir aptīts ap šofera puses lanžeronu un tur arī karājas
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Gaidu turpinājumu un bildes ar plakaniski nākošu Isku
o, atgriezies ar nīgrāku urbi gaidam video