E36-edgarst1990
Mūsu stāsta varonis: BMW E36 318is, kautrīgi noripojis no Bavārijas tīrā un kārtīgā konveijera 93.gada novembrī.
Auto tikai iegādāts 2009. gada augusta beigās
Automašīna aprīkota ar ABS, Centrālo atslēgu, signalizāciju, airbag, , elektriski regulējamiem spoguļiem, krēmkrāsas ādas salonu, 18 pogu OBC, dalīto klimata kontroli, Xenon tuvajās gaismās, lampu augstuma regulāciju kā arī citām ekstrām un neekstrām.
Automašīna tika iegādāta neejoša, bet pirku rūsu neredzējušās virsbūves – tikai uz aizmugures arkas nelietīgi bija iemeties neliels burbulītis, kas 3 gadu laikā ir nobijies no pārējā mašīnas stāvokļa, un lielāks nepaliek. Auto iegādāts no plača. Vienam no motora klaņiem bija apnicis esošais totalitārais režīms un kā īstens partizāns viņš bij pametis neviesmīlīgo motora bloku, rupji izsitot ar kāju caurumu tajā un noklemmējot dzinēju. (Tā kā klanis kā īstens partizāns klusēja, tad veidu kā viņš to izdarīja, man neizdevās uzzināt). Kā ievainotu kareivi, pieāķētu pie cita BMW sugasbrāļa, stāsta varoni aizdzina mājās, lai brīnumainajās pārvērtībās no neglītā pīlēna ar lauztām abām kājām un amputētu žokli, uztaisītu svarcēlāju gulbi ar 2.5litru sirdi.
Pa trīs gadiem bembis piedzīvoja šādas operācijas:
Tika transplantēts m50b25 motors (jo kā vēsta Latvju tautas ticējums – bembis ar motoru mazāku par 2 litriem nav bembis), motoram mainītas sveces, vārstu vāka blīve, ūdenssūknis, bosch zonde, un pārējie sadzīvē noderīgie sīkumi.
Lai ziemā slīpējot grunti auto neklibotu, tika nomainīts reduktors ar pusasīm, uzlikts lielais reduktors un lielās pusasis.
Visa auto apakšā tika apstrādāta ar pretkorozijas līdzekli, jo kā dakteri saka – profilakse ir laāk kā dzert zāles saslimšanas brīdī. Ja reiz rūsa nebija, tad tā tam arī jāpaliek mūžīgi mūžos, āmen. Arī leišu metinātāju kreisās rokas nebija laupījušas virsbūves nevainību. Procesa laikā tika noņemta visa ritošā daļā, ko varēja noņemt, tā tika pārkrāsota (kā dakteri un zāļu tantiņas saka – profilaksei). Par kārtīgo stāvokli liecināja oriģinālās aizmugures tilta bukses labā stāvoklī un tilta stiprinājuma vietas ideālā stāvoklī – izskatās, ka arī mikrorajonu 2l alus pudeļu drifteri nebija laupījuši mūsu varoņa godu, kā tas gadās ar lielu daļu e36.
Tika nomainīta bremžu iekārta, ielikti jauni ABS ražojuma bremžu diski un kluči, nodiluma devēji, arī rokasbremzes kluči tika ielikti ABS ražojuma – ja reiz darīt, tad darīt kārtīgi. Supporti tika restaurēti un smukumam nokrāsoti sarkani – sīkums, bet sirdi silda. Pie reizes, pilnai laimei tika ielikti 4 coilover amortizatori.
Ja reiz kārtīgas iekšas, tad jābūt arī kārtīgam skatam – tika uzlikts M bampers ar lūpu un citi M sērijas piederumi – sliekšņi, spoguļi un difuzors.
Tikai iegādāti 17 collu diski, kas jau bija nokrāsoti, bet derētu vēlreiz pārkrāsot, jo jau ir pa kādi švīkai un krāsas defektam, kā jau mājas apstākļos krāsotiem diskiem.
Vēl tiks uzstādīti miglas lukturi, pēc tam xenon tuvajās gaismās. Tuvajām gaismām ir arī enģeļacis, bet tās redzamas tikai vakaros, dēļ blāvi dzeltenās krāsa.
Auto bija krēmkrāsas salons, kas tika nomainīts pret melnu. No vecā salona atstāts ādas durvju apšuvums un ādas krēsli. Tika ievilkts 18 pogu OBC, kas dēļ pareizajām rokām arī pilnvērtīgi strādā. Kā arī vēl daži sīkumi – spidometrs no 325 un citas maznozīmīgas lietas.
Auto kopts un mīlēts, kā sieva, kas hokeja laikā atdod tev TV pulti un pienes aukstu aliņu ar šašliku. Visi darbi darīti laicīgi – profilakse ir labs nervus un naudu ietaupošs līdzeklis. Kopš auto manā īpašumā, skate ieta 2 reizes – abas ar pirmo. Madonā, kur dzīvoju, tehniskās apskates vīriem ir pabarga slava, bet viņiem tā arī nav izdevies ne vienu reizi atrast kādas problēmas.
Tehniskie defekti ir ierakstīti sarkanajā grāmatā – nav tādu, kurus atrast mūsu stāsta varoņa florā un faunā. Vienīgie ir vizuālie defekti – uz aizmugures bampera nedaudz nolupusī krāsa, arī uz vienas no arkām mazs krāsas burbulītis, kāds epizodisks krāsas švīkājums.
Auto tikai iegādāts 2009. gada augusta beigās
Automašīna aprīkota ar ABS, Centrālo atslēgu, signalizāciju, airbag, , elektriski regulējamiem spoguļiem, krēmkrāsas ādas salonu, 18 pogu OBC, dalīto klimata kontroli, Xenon tuvajās gaismās, lampu augstuma regulāciju kā arī citām ekstrām un neekstrām.
Automašīna tika iegādāta neejoša, bet pirku rūsu neredzējušās virsbūves – tikai uz aizmugures arkas nelietīgi bija iemeties neliels burbulītis, kas 3 gadu laikā ir nobijies no pārējā mašīnas stāvokļa, un lielāks nepaliek. Auto iegādāts no plača. Vienam no motora klaņiem bija apnicis esošais totalitārais režīms un kā īstens partizāns viņš bij pametis neviesmīlīgo motora bloku, rupji izsitot ar kāju caurumu tajā un noklemmējot dzinēju. (Tā kā klanis kā īstens partizāns klusēja, tad veidu kā viņš to izdarīja, man neizdevās uzzināt). Kā ievainotu kareivi, pieāķētu pie cita BMW sugasbrāļa, stāsta varoni aizdzina mājās, lai brīnumainajās pārvērtībās no neglītā pīlēna ar lauztām abām kājām un amputētu žokli, uztaisītu svarcēlāju gulbi ar 2.5litru sirdi.
Pa trīs gadiem bembis piedzīvoja šādas operācijas:
Tika transplantēts m50b25 motors (jo kā vēsta Latvju tautas ticējums – bembis ar motoru mazāku par 2 litriem nav bembis), motoram mainītas sveces, vārstu vāka blīve, ūdenssūknis, bosch zonde, un pārējie sadzīvē noderīgie sīkumi.
Lai ziemā slīpējot grunti auto neklibotu, tika nomainīts reduktors ar pusasīm, uzlikts lielais reduktors un lielās pusasis.
Visa auto apakšā tika apstrādāta ar pretkorozijas līdzekli, jo kā dakteri saka – profilakse ir laāk kā dzert zāles saslimšanas brīdī. Ja reiz rūsa nebija, tad tā tam arī jāpaliek mūžīgi mūžos, āmen. Arī leišu metinātāju kreisās rokas nebija laupījušas virsbūves nevainību. Procesa laikā tika noņemta visa ritošā daļā, ko varēja noņemt, tā tika pārkrāsota (kā dakteri un zāļu tantiņas saka – profilaksei). Par kārtīgo stāvokli liecināja oriģinālās aizmugures tilta bukses labā stāvoklī un tilta stiprinājuma vietas ideālā stāvoklī – izskatās, ka arī mikrorajonu 2l alus pudeļu drifteri nebija laupījuši mūsu varoņa godu, kā tas gadās ar lielu daļu e36.
Tika nomainīta bremžu iekārta, ielikti jauni ABS ražojuma bremžu diski un kluči, nodiluma devēji, arī rokasbremzes kluči tika ielikti ABS ražojuma – ja reiz darīt, tad darīt kārtīgi. Supporti tika restaurēti un smukumam nokrāsoti sarkani – sīkums, bet sirdi silda. Pie reizes, pilnai laimei tika ielikti 4 coilover amortizatori.
Ja reiz kārtīgas iekšas, tad jābūt arī kārtīgam skatam – tika uzlikts M bampers ar lūpu un citi M sērijas piederumi – sliekšņi, spoguļi un difuzors.
Tikai iegādāti 17 collu diski, kas jau bija nokrāsoti, bet derētu vēlreiz pārkrāsot, jo jau ir pa kādi švīkai un krāsas defektam, kā jau mājas apstākļos krāsotiem diskiem.
Vēl tiks uzstādīti miglas lukturi, pēc tam xenon tuvajās gaismās. Tuvajām gaismām ir arī enģeļacis, bet tās redzamas tikai vakaros, dēļ blāvi dzeltenās krāsa.
Auto bija krēmkrāsas salons, kas tika nomainīts pret melnu. No vecā salona atstāts ādas durvju apšuvums un ādas krēsli. Tika ievilkts 18 pogu OBC, kas dēļ pareizajām rokām arī pilnvērtīgi strādā. Kā arī vēl daži sīkumi – spidometrs no 325 un citas maznozīmīgas lietas.
Auto kopts un mīlēts, kā sieva, kas hokeja laikā atdod tev TV pulti un pienes aukstu aliņu ar šašliku. Visi darbi darīti laicīgi – profilakse ir labs nervus un naudu ietaupošs līdzeklis. Kopš auto manā īpašumā, skate ieta 2 reizes – abas ar pirmo. Madonā, kur dzīvoju, tehniskās apskates vīriem ir pabarga slava, bet viņiem tā arī nav izdevies ne vienu reizi atrast kādas problēmas.
Tehniskie defekti ir ierakstīti sarkanajā grāmatā – nav tādu, kurus atrast mūsu stāsta varoņa florā un faunā. Vienīgie ir vizuālie defekti – uz aizmugures bampera nedaudz nolupusī krāsa, arī uz vienas no arkām mazs krāsas burbulītis, kāds epizodisks krāsas švīkājums.
Pēdējais labojis edgarst1990 - 02 Sep 2012, 17:46, kopā labots 1 reizi.
Ja jau viņu tirgo (pat powerā tikko iemeti) - kāda jēga no topika?
lai cilvēki ir lietas kurā kas un kā par auto
ar degmaisījumu ar nav kā vajag! skatoties pēc lambda 1.57
Par lampām un diskiem piekrītu
Runājot par degmaisījumu tāpēc, kad tad skatē man bija beigta zonde. un pēc tam tikai tika nomainīta. Jo pirms skates aizbraucu uz diagnostiku un pateica kad zonde jāmaina, bet skatei tas netraucējot.
Runājot par degmaisījumu tāpēc, kad tad skatē man bija beigta zonde. un pēc tam tikai tika nomainīta. Jo pirms skates aizbraucu uz diagnostiku un pateica kad zonde jāmaina, bet skatei tas netraucējot.
vai naw žēl šo autiņu tā pārdot???
Ja godīgi ir pat ļoti, bet vietā gribās e36 m3, un tādēļ nākas pārdod šo auto
likās ka lasot visu to tekstu, sajūta bija ka pasaku grāmatu lasītu labs,labs apraksts
bet japiekrit parejiem, pakaļas lampas nomainot būtu cits skats
bet japiekrit parejiem, pakaļas lampas nomainot būtu cits skats
par to topika taisīšanu
E36.lv jau kotejas ka ss.lv analogs?
Šis tak ir tas ar to interesanto sludinājuma tekstu
Kur Tu tādas metaforas izrauj ?
Lai veicas tirgošanā, bet topiks gan šeit nebija vietā, par cik tirgo (te nav reklāmas vieta)
Kur Tu tādas metaforas izrauj ?
Lai veicas tirgošanā, bet topiks gan šeit nebija vietā, par cik tirgo (te nav reklāmas vieta)
Ja jau nav tehnisku defektu, tad kāpēc deg Check un Airbag lampiņas? Un ja par rūsu šis auto ir tikai grāmatās gulēt ejot lasījis, tad kāpēc motortelpa ir vienās rūsas pumpās?
Tā jau smuks auto, man patīk. Bet. jā, neatbalstu šī foruma pārvēršanu par ss.lv apakšsadaļu...
Tā jau smuks auto, man patīk. Bet. jā, neatbalstu šī foruma pārvēršanu par ss.lv apakšsadaļu...
Tā kā man apnika cenu kaulētāji un gudrie runātāji. Tad mašīnu paturu sev, jeb uzdāvinu meitenei.
Tas arī kad pa tiešām daudz darba un laika ir ieguldīts kā mašīna izskatās un ripo, jo ja godīgi ir žēl pārdod tik labu e36 eksemplāru. Ja nebūtu vēlme iegādāties m3 pat nebūtu domājis tirgot, bet nu to es arī paspēšu iegādāties, tik būs vēl kāds laiciņš jāpakrāj.
Līdz ar to sāku veikt uzlabojumus, 5dien jau tiks iegādāti m style oriģinālās aizmugures lampas.
Vēlāk tiks veikts auto uzfrišināšana jeb auto pulēšana un citu sīkumu novēršana kā disku pakrāsošana, bet vēl nezinu kādā krāsā.
Tā kā esmu gatavs izklausīt Jūsu viedokļus par disku krāsu izvēli un citu auto uzlabojumiem.
Tas arī kad pa tiešām daudz darba un laika ir ieguldīts kā mašīna izskatās un ripo, jo ja godīgi ir žēl pārdod tik labu e36 eksemplāru. Ja nebūtu vēlme iegādāties m3 pat nebūtu domājis tirgot, bet nu to es arī paspēšu iegādāties, tik būs vēl kāds laiciņš jāpakrāj.
Līdz ar to sāku veikt uzlabojumus, 5dien jau tiks iegādāti m style oriģinālās aizmugures lampas.
Vēlāk tiks veikts auto uzfrišināšana jeb auto pulēšana un citu sīkumu novēršana kā disku pakrāsošana, bet vēl nezinu kādā krāsā.
Tā kā esmu gatavs izklausīt Jūsu viedokļus par disku krāsu izvēli un citu auto uzlabojumiem.
Runājot par ček kontorl lampiņu, man rādija, kad logu šķidrums ir beidzies, jeb iet uz beigām.
Par to kad uz glāzes ir rūsa ir tā, kad ir uz vienas mazs rūsas pleķis, kas ir nokasīts un apstrādās ar korozijas līdzekļiem, bet nav vēl nokrāsots, un uz otras glāzes redzamie plankumi ir vieta kur bija pieskrūvēts 1,8 is indukcijas spoles
Par to kad uz glāzes ir rūsa ir tā, kad ir uz vienas mazs rūsas pleķis, kas ir nokasīts un apstrādās ar korozijas līdzekļiem, bet nav vēl nokrāsots, un uz otras glāzes redzamie plankumi ir vieta kur bija pieskrūvēts 1,8 is indukcijas spoles
pareizs leemums , cel tik augshaa
Diskiem plauktus labaak uzpulee nevis kraaso ..
Diskiem plauktus labaak uzpulee nevis kraaso ..
Viennozīmīgi gaišus diskus - sudrabs ar pulētiem plauktiem būtu kak raz
Manuprāt šādi diski izskatās labāk Vismaz nav sudraba vidus ar pulētiem plauktiem kā miljonam citu auto
6dien kad būs ielikti aizmugures lukturi būs foto
par diskiem runājot, krāsošu ziemā, bet vēl kā neesmu izdomājis
par diskiem runājot, krāsošu ziemā, bet vēl kā neesmu izdomājis