agang wannabe track day kupeja / SLĒDZAM
Labs vakars visiem!
Tākā ar savu iepriekšējo e36 kupeju tiku pie 700Ls vērtas pieredzes par to, kuri ir e36 vājie virsbūves posmi rūsēšanas ziņā, tad nekavējoties nolēmu meklēt citu kupeju, ar nosacījumu, ka virsbūvei jābūt labai, jo tādus eksemplārus, kas sastāvētu no vieniem vienīgiem špakteles ielāpiem, es vairs negribu
acīs iekrita un uzreiz sakontaktējos ar Aduku, par viņa melno kupeju. cenšoties nepieļaut iepriekšējās kļūdas, aizvakar aizvedām auto pie čoma uz servisu un tur uz pacēlāja izpētījām kārtīgāk kā iepriekšējo auto ( stāvlaukumā, galvu tik pabāžot zem sliekšņiem ). katrā ziņā,uzreiz bij redzams, ka eksemplārs ir ļoti labi saglabājies, līdz ar to iemaksāju drošības naudu, lai nekur neaizceļo, un vakar jau tika pārrakstīta
par pašu auto -
m43b16 tomāts, ar gaišo ādas recaro salonu ( uz kuru var pieteikties ), klimatkontroli, kondišku.
kopumā, pilnīgs stock, krāsojums ar ļoti labi saglabājies, rūsa nekur nelec laukā
vizuāli plānoju -
lai arī cik kruti skaitās gaišais recaro salons, vietā viss būs pavisam melns :) melnie ādas benķi, paklājs jau ir, vēl jāsameklē melnās abšivkas un melno paneli.
diski jau ir sagādāti, m contour :) pa ziemu jāatrod pareizo gumiju un nedaudz jānolaiž zemāk ( gludeklis nebūs, diemžēl :) )
pagaidām no vizuālā arī viss. esmu diezgan pieticīgs
par motortelpu -
pavisam noteikti m52b28. teorētiski, ja kādam ir ko piedāvāt - droši tomāts tur nepaliks, un vispār šaubos vai vēl ko vairāk par braucienu mājās no csdd viņš vispār piedzīvos
ritošo sākumā pārlikšu no sava 6cyl rūsas kluča, jo nu, vismaz tā bija laba
katrā ziņā, darbi ir daudz. jāatrod laiku izķidāt veco kupeju, atstājot sev visu vajadzīgo, un tad, kad bunža aizies tolmetā, celšu ārā arī tomātu no šīs. šobrīd nav vēlmes turēt darbā divus pusjauktus auto. :)
centīšos maksimāli apdeitot topiku ar jaunumiem, un nebāzties virsū ar muļķīgiem jautājumiem par lietām, kurās vēl neesmu pietiekoši zinošs
ar bildēm diezgan trūcīgi, tikai Aduka taisītās
Tākā ar savu iepriekšējo e36 kupeju tiku pie 700Ls vērtas pieredzes par to, kuri ir e36 vājie virsbūves posmi rūsēšanas ziņā, tad nekavējoties nolēmu meklēt citu kupeju, ar nosacījumu, ka virsbūvei jābūt labai, jo tādus eksemplārus, kas sastāvētu no vieniem vienīgiem špakteles ielāpiem, es vairs negribu
acīs iekrita un uzreiz sakontaktējos ar Aduku, par viņa melno kupeju. cenšoties nepieļaut iepriekšējās kļūdas, aizvakar aizvedām auto pie čoma uz servisu un tur uz pacēlāja izpētījām kārtīgāk kā iepriekšējo auto ( stāvlaukumā, galvu tik pabāžot zem sliekšņiem ). katrā ziņā,uzreiz bij redzams, ka eksemplārs ir ļoti labi saglabājies, līdz ar to iemaksāju drošības naudu, lai nekur neaizceļo, un vakar jau tika pārrakstīta
par pašu auto -
m43b16 tomāts, ar gaišo ādas recaro salonu ( uz kuru var pieteikties ), klimatkontroli, kondišku.
kopumā, pilnīgs stock, krāsojums ar ļoti labi saglabājies, rūsa nekur nelec laukā
vizuāli plānoju -
lai arī cik kruti skaitās gaišais recaro salons, vietā viss būs pavisam melns :) melnie ādas benķi, paklājs jau ir, vēl jāsameklē melnās abšivkas un melno paneli.
diski jau ir sagādāti, m contour :) pa ziemu jāatrod pareizo gumiju un nedaudz jānolaiž zemāk ( gludeklis nebūs, diemžēl :) )
pagaidām no vizuālā arī viss. esmu diezgan pieticīgs
par motortelpu -
pavisam noteikti m52b28. teorētiski, ja kādam ir ko piedāvāt - droši tomāts tur nepaliks, un vispār šaubos vai vēl ko vairāk par braucienu mājās no csdd viņš vispār piedzīvos
ritošo sākumā pārlikšu no sava 6cyl rūsas kluča, jo nu, vismaz tā bija laba
katrā ziņā, darbi ir daudz. jāatrod laiku izķidāt veco kupeju, atstājot sev visu vajadzīgo, un tad, kad bunža aizies tolmetā, celšu ārā arī tomātu no šīs. šobrīd nav vēlmes turēt darbā divus pusjauktus auto. :)
centīšos maksimāli apdeitot topiku ar jaunumiem, un nebāzties virsū ar muļķīgiem jautājumiem par lietām, kurās vēl neesmu pietiekoši zinošs
ar bildēm diezgan trūcīgi, tikai Aduka taisītās
Pēdējais labojis agang - 11 Apr 2015, 22:57, kopā labots 3 reizes.
Normāla kupeja
Prasās ap ātrumkloķi ādas kulise un pielikt iztrūkstošo trešo pedāli!
Bet ja nopietni tad izskatās diezgan sakarīga kupeja, un salons ir labs!
Bet ja nopietni tad izskatās diezgan sakarīga kupeja, un salons ir labs!
Say "FUCK IT", before you kick the bucket! ...in safe enviroment.
Ceru ka kalpos godam šis autiņš :)
Ja godīgi, bija mazliet žēl, kad bija jāiet prom no CSDD bez viņa. Lai cik stulbi neskanētu, bet pirmais autiņš ir un paliks īpašāks par pārējiem.
Ceru redzēt apdeitus ar labām lietām! Galvenais nenodari man sāpes ar kaut kādu nošķilšanu vai ko tādu - ptfu ptfu ptfu :)
Ja godīgi, bija mazliet žēl, kad bija jāiet prom no CSDD bez viņa. Lai cik stulbi neskanētu, bet pirmais autiņš ir un paliks īpašāks par pārējiem.
Ceru redzēt apdeitus ar labām lietām! Galvenais nenodari man sāpes ar kaut kādu nošķilšanu vai ko tādu - ptfu ptfu ptfu :)
Cienot citus Tu cieni sevi.
"Enjoy life. There’s plenty of time to be dead." Anonymous
"Enjoy life. There’s plenty of time to be dead." Anonymous
šai vismaz ir potenciāls, tākā vari nešaubīties, ka tiks kopta un saudzēta.
īsti nesanāk pieķerties salona pārlikšanai, bet nu, ar vienu problēmu gan es gribētu tikt galā.. tā ir nestrādājoša klimatkontrole, logu mehānismi, blakussēdētāja durvju nereaģēšana uz centrālo atslēgu un nespēja atgaisot dzeses sistēmu (karst motors, trubas paliek cietas) ..
sākumā par dzesi - varētu būt, ka tas ir dēļ nestrādājošās klimas? neesmu vēl riktīgi iepazinis e36 dzeses sistēmu, bet nu, termostatu un sūkni nevar vainot, tur viss ok. pieņemu, ka uz salona pečku ejošā sistēma kādā posmā ir noslēgta dēļ klimas, un līdz ar to tiek aprauta dzeses šķidruma cirkulācija. vai tomēr suņa murgi?
un par visu elektroniku runājot - gadījumā neizklausās pēc komforta bloka?
caur telefonu googlēties ir šausmīgi čakarīgi, tāpēc jautāju te..
īsti nesanāk pieķerties salona pārlikšanai, bet nu, ar vienu problēmu gan es gribētu tikt galā.. tā ir nestrādājoša klimatkontrole, logu mehānismi, blakussēdētāja durvju nereaģēšana uz centrālo atslēgu un nespēja atgaisot dzeses sistēmu (karst motors, trubas paliek cietas) ..
sākumā par dzesi - varētu būt, ka tas ir dēļ nestrādājošās klimas? neesmu vēl riktīgi iepazinis e36 dzeses sistēmu, bet nu, termostatu un sūkni nevar vainot, tur viss ok. pieņemu, ka uz salona pečku ejošā sistēma kādā posmā ir noslēgta dēļ klimas, un līdz ar to tiek aprauta dzeses šķidruma cirkulācija. vai tomēr suņa murgi?
un par visu elektroniku runājot - gadījumā neizklausās pēc komforta bloka?
caur telefonu googlēties ir šausmīgi čakarīgi, tāpēc jautāju te..
Te tak viens to salonu ļoti gribēja, nu tad ir iespēja
ir skaidrs, ka nedabūšu to ciparu, ko gribētu par viņu, un pa lēto toč neatdošu, dzīvot vēl ir par ko tākā apsveru domu dot melnos ādas projām, un šitos atstāt
jau pieteicās tas gribētājs?
p.s.
un krauj 2.8 ātrāk iekšā, citādi 1.6 un tomāts ir diezgan briesmīgi
p.s.
un krauj 2.8 ātrāk iekšā, citādi 1.6 un tomāts ir diezgan briesmīgi
nē, bet interesentu praktiski nav, un tie, kas uzraksta, laikam nepamana ciparu, kas sludinājumā, jo pēc atbildes aizsūtīšanas par cenu, seko klusums
tas tomāts reāli nemaz netiek un netiks lietots ikdienā, tākā kad aplasīšu otru kupeju, ravēšu ārā tomātu
tas tomāts reāli nemaz netiek un netiks lietots ikdienā, tākā kad aplasīšu otru kupeju, ravēšu ārā tomātu
Šitam piedāvā :
Koments ir par to salonu, kad vēl auto bija AdukamSancix rakstīja:Pārdod man salonu no 316 :) Lūdzu
pēdējos vakaros pēc darba nedaudz pieķēros vecās bunžas aplasīšanai, noņēmu strāvas vadu, lai pēctam šinī bunžā var aizvilkt uz bagāžnieku, un norāvu pakaļējo tiltu ar disku bremzēm, arī ar domu, ka uzpucēšu, un virsū uz melnā
pozitīvākais visā bij tas, ka izrādījās puveklim ir bloķējošais reduktors to pāris nedēļu laikā, cik ar viņu pabraucu, pat nesanāca pārbaudīt, jo bij žēl labās ziemas gumijas.
izgooglējos, taču tā arī neatradu atbildi uz jautājumu - kam tas S burts uz paša vāka 'uzkrāsots' ? saprotu, ka pie plāksnītes vajadzēja būt S un attiecībai, bet plāksnīte kā tāda nebija. attiecība.. nezinu, skaitot apgriezienus, sanāca nedaudz zem 3,5 (3,45, ja reiz m50tub20 ? )
tākā no puvušās kupejas vēl praktiski viss no ritošās un motora ir pieejams, tad kā varētu būt ar m52b28 + getragu no m50tub20 un 3,45 reduktoru ? auto vairāk vai mazāk brīvdienām/trasei paredzēts būs
akk, un pirmdien sarunāts nodot kupeju Driver'am, lai tiek galā ar elektronikas gļukiem, ko tā arī ar forumu un paziņu palīdzību nesanāca atrisināt
pozitīvākais visā bij tas, ka izrādījās puveklim ir bloķējošais reduktors to pāris nedēļu laikā, cik ar viņu pabraucu, pat nesanāca pārbaudīt, jo bij žēl labās ziemas gumijas.
izgooglējos, taču tā arī neatradu atbildi uz jautājumu - kam tas S burts uz paša vāka 'uzkrāsots' ? saprotu, ka pie plāksnītes vajadzēja būt S un attiecībai, bet plāksnīte kā tāda nebija. attiecība.. nezinu, skaitot apgriezienus, sanāca nedaudz zem 3,5 (3,45, ja reiz m50tub20 ? )
tākā no puvušās kupejas vēl praktiski viss no ritošās un motora ir pieejams, tad kā varētu būt ar m52b28 + getragu no m50tub20 un 3,45 reduktoru ? auto vairāk vai mazāk brīvdienām/trasei paredzēts būs
akk, un pirmdien sarunāts nodot kupeju Driver'am, lai tiek galā ar elektronikas gļukiem, ko tā arī ar forumu un paziņu palīdzību nesanāca atrisināt
sen te nekas nav apdeitots, un pa lielam vispār biju apņēmies šo topiku izdzēst, lai varētu no jauna, sarakstīt visu, kas un kā ir izdarīts, un kas reāli arī plānojas..
tikko kā nopirku, itkā zināju, ko gribu, taču tanī pat laikā nezināju neko. ( nu kā maza meitene )
neteikšu, ka baigi daudz kas ir sadarīts, taču pastāstīšu tāpat
viss sākās ar tā nelaimīgā tomāta izcelšanu, kuram tā arī izrādījās beigta galvas blīve tālāk tika iepirkts m50b25 motors, jo sapratu, ka netaisos maksāt to kosmosu, ko tagad prasa par m52b28. m50 šobrīd stāv pusizjaukts, un gaida to brīdi, kad saimnieks atvedīs m52b28 iekšas, strokera būvei (šobrīd baigais vakuums tirgū, tā arī vēl neesmu atradis.. ). Protams, iepirku jaunas sveces, filtrus, blīves un saļņikus. kad tiks atrasta kloķvārpsta, pie reizes arī gredzenus un šāles samainīšu. :)
divmasu spararata vietā ir m50 vienmasas, ko arī, protams likšu virsū
katrā ziņā, motoru pacentīšos maksimāli atrestaurēt, laiks tam ir par piekari runājot - 60/40 sēdinājums, pakaļā plazas, priekšā pagaidām aftermarketi, taču domāju, ka ātri vien tiks nomainīti uz plaza rs'iem
bukses pagaidām paliks stock, bet pamazām uz rezervē esošajiem plauktiem uzlikšu poli..
priekšā uzlikti ventilējamie bremžu diski, pakaļā parastie (iepriekš, kā jau nemotoram priekšā nevent. un pakaļā trumuļi bij)
ar viena Powerista palīdzību tiks sagādāti brembo max line pak. bremžu diski un ferodo termoquiet kluči.
akk, un hidrauliskā rokasbremze janvāra sākumā arī ienāksies un varat nebiedēt ar TA, viss būs kārtībā :)
piekares bildes būs tad, kad dabūšu pak. diskus un klučus :)
šodien kopā ar lietotāju Shreks izcēlām veco, pelēko salonu, jo vietā pavisam noteikti būs melns (benķi gan paliks tie paši) paklājs un šādi tādi melnie sīkumi ir, vēl pa lielam paneli un apšuvumus jāsamedī..
bet pats labākais, ka NEVIENA rūsas pleķīša uz grīdas. pat iedomāties nespējat, cik laimīgs biju
paklāju un paneli pa lielam arī vjaadzēja noņemt, lai pa smuko varu uztaisīt kronšteinu rocenei un savilkt šļaukas nenocietos un uzmetu virsū vasaras diskus, tiesa gan uz klucīšiem, bet gribējās paskatīties kā vispār būs
ratstyle haube ir no vecās kupejas, oriģinālā, melnā stāv maliņā nolikta
pagaidām viss.. tākā tagad darbi sāks virzīties nedaudz ātrāk uz priekšu, tad domāju, ka pa brītiņam apdeitošu un jauni uzliktajām daļām
tikko kā nopirku, itkā zināju, ko gribu, taču tanī pat laikā nezināju neko. ( nu kā maza meitene )
neteikšu, ka baigi daudz kas ir sadarīts, taču pastāstīšu tāpat
viss sākās ar tā nelaimīgā tomāta izcelšanu, kuram tā arī izrādījās beigta galvas blīve tālāk tika iepirkts m50b25 motors, jo sapratu, ka netaisos maksāt to kosmosu, ko tagad prasa par m52b28. m50 šobrīd stāv pusizjaukts, un gaida to brīdi, kad saimnieks atvedīs m52b28 iekšas, strokera būvei (šobrīd baigais vakuums tirgū, tā arī vēl neesmu atradis.. ). Protams, iepirku jaunas sveces, filtrus, blīves un saļņikus. kad tiks atrasta kloķvārpsta, pie reizes arī gredzenus un šāles samainīšu. :)
divmasu spararata vietā ir m50 vienmasas, ko arī, protams likšu virsū
katrā ziņā, motoru pacentīšos maksimāli atrestaurēt, laiks tam ir par piekari runājot - 60/40 sēdinājums, pakaļā plazas, priekšā pagaidām aftermarketi, taču domāju, ka ātri vien tiks nomainīti uz plaza rs'iem
bukses pagaidām paliks stock, bet pamazām uz rezervē esošajiem plauktiem uzlikšu poli..
priekšā uzlikti ventilējamie bremžu diski, pakaļā parastie (iepriekš, kā jau nemotoram priekšā nevent. un pakaļā trumuļi bij)
ar viena Powerista palīdzību tiks sagādāti brembo max line pak. bremžu diski un ferodo termoquiet kluči.
akk, un hidrauliskā rokasbremze janvāra sākumā arī ienāksies un varat nebiedēt ar TA, viss būs kārtībā :)
piekares bildes būs tad, kad dabūšu pak. diskus un klučus :)
šodien kopā ar lietotāju Shreks izcēlām veco, pelēko salonu, jo vietā pavisam noteikti būs melns (benķi gan paliks tie paši) paklājs un šādi tādi melnie sīkumi ir, vēl pa lielam paneli un apšuvumus jāsamedī..
bet pats labākais, ka NEVIENA rūsas pleķīša uz grīdas. pat iedomāties nespējat, cik laimīgs biju
paklāju un paneli pa lielam arī vjaadzēja noņemt, lai pa smuko varu uztaisīt kronšteinu rocenei un savilkt šļaukas nenocietos un uzmetu virsū vasaras diskus, tiesa gan uz klucīšiem, bet gribējās paskatīties kā vispār būs
ratstyle haube ir no vecās kupejas, oriģinālā, melnā stāv maliņā nolikta
pagaidām viss.. tākā tagad darbi sāks virzīties nedaudz ātrāk uz priekšu, tad domāju, ka pa brītiņam apdeitošu un jauni uzliktajām daļām
wow, labs darbiņš, kas padarīts!
smuka kupeja bet par kapotu piekrītu nixonam
Nixon rakstīja:Viss ir ļoti labi, bet nu NAHUJAM KAPOTS TĀ JĀSAPIS!
haubi nesapisu tā no vecās kupejas bija, un nedaudz uzņurcīta/ ar jau dabīgi izveidojušos ratstailu
melnā stāv malā nolikta, šitā tik izmēģinājumam, jo tāpat ne īsti tirgojama, ne ārā metama bij
kā man meitene teica ''ar rižo interesantāk, bet ar melno smukāk''
paldies, paldies!