kri maurīcijmetāliskais sedans
2013. gada 3. septembrī iegādājos savu pirmo E36. Tā kā budžets bija ap 1k Ls, tad bija jāpacenšās, lai par to summu atrastu labāko iespējamo auto. Pirms tam labu laiku katru dienu tika čekots ss.lv un braukti skatīties dažādi auto, no kuriem katrs vairāk vai mazāk bija parādā auto kapsētai.
Konkrētā auto sludinājums stāvēja kādu laiciņu, bet nebiju bijis skatīties, jo kaut kas sludinājumā neuzrunāja, tomēr kolēģis ar ko meklējām man E36, pārliecināja aizbraukt pačekot. Tā nu pēc pāris stundām auto tika pārrģistrēts. Iepatikās, jo bundža bija salīdzinoši labā stāvoklī, dzinējs arī diezgan dzīvelīgs un tehniskā gandrīz uz gadu.
Dati:
Pērkot skatījos komplektāciju pēc VIN, viss atbilda, bet nepamanīju par kārbu. Pēc tam zvanot, noskaidroju, ka tā swapota pavisam nesen, ja var ticēt iepriekšējam īpašniekam. Anyway, uzskatu, ka tas ir labi, jo nebūs ļoti nomocīts dzinējs, tiesa swaps taisīts diezgan ātri un „caur pakaļu”, atpakaļgaitas gaismai vadi nav izvilkti, sajūga cilindrs interesanti novietots, palikušas eļļas dzeses trubas, turklāt vēl uzlikts nepareizs kardāns un mufta.
Protams, kā jau tik cienījama vecuma auto, sāka lekt ārā visādi gļuki. Pirmais ko pamanīju - karteris sit pa reiku, cik nu esmu dzirdējis, tā ir raksturīga problēma šiem dzinējiem, ja swapots tomāts uz manuālo. Tas vēl nav novērsts
Ļoti drīz pēc iegādes tika nomainīta eļļa uz Castrol GTX 10W40, kā arī eļļas un gaisa filtri. Tika iepirkts arī degvielas filtrs, bet tā kā nebija ideju kā tikt viņam klāt, neņemot nost ieplūdes kolektoru, tas kādu laiku palika nemainīts.
Auto tika iegādāts ar metināto reduktoru. Ar to pabraucu kādu mēnesi, forši jau, protams, bet ne priekš ikdienas auto. Tika uzlikts stock 3.15 reduktors, kas arī nāk 2.5i manuāļiem. Praktiski uzreiz pēc tam sāka kardāns klauvēt pie grīdas, auto tika nogādāts pie Sīkā – mufte un gultnis lupatās, tika operatīvi viss nomainīts pret pareizajām detaļām, kā arī priekšējie bremžu kluči, jo bremzes čīkstēja.
Ne par brīnumu, bremzes turpināja čīkstēt, kā arī aizmugurējie diski izrādījās savērpušies. Tika nolemts „nekutināt pincīti” un uzreiz visu nomainīt – visus bremžu diskus, klučus, kā arī rocenes lokus. Vajadzēja gan laikam arī supportiem remkomplektus uzlikt.
Kaut kādā brīdī iepirku pilno OBC ar slēdzi (oriģināli nāca 11pogu ar Check funkciju), OBC uzstādīju, slēdzis vēl tagad stāv plauktā
Tad tika pamanīts dīvainais patēriņš – brauc kur gribi, kā gribi, zemāk par 14 litriem uz 100 ierakstīties nevar. Tā kā dzinējs strādā kā pulkstenis, norakstīju domas par dažādiem sensoriem, aizdomas krita kaut kur uz ritošo. Uzliktais reduktors sāka izdvest dīvainas skaņas, tāpēc iepirku 2.93, kuram pirms maiņas iegāzu svaigu eļļu. Pie reizes arī iztīrīta sistēma no tosola un ieliets antifrīzs. Kaut kādā brīdī nomainītas sveces. Protams, patēriņš nemainījās
Nolemts doties pie Drivera uz diagnostiku, notika tas no kā baidījos visvairāk – kļūdu nav (atskaitot ABS), tomēr Drivers pamanīja, ka dzinējam temperatūra nedaudz par zemu (ieteica mainīt termostatu) un vēl kaut ko čekojot atrada citu šaizi radiatora ventilators griežas par ātru. Turpināju čekot muftu – tiešām saslēgusies. Tā kā bija jau rudens, lēmu par labu muftas nahrenizēšanai un bladāc, braucot atpakaļ no garāžas kompis rāda krietni optimistiskāku patēriņu, nekad nebūtu domājis, ka saslēgusies mufta var izdzert TIK daudz. Pilsētā iepriekšējo 14, 15 litru vietā ierakstījos ilgtermiņā 12.3 litros. Šosejā ap 7.5
Tad nāca jauni piedzīvojumi – sākas grabuļi piekarē un pečka īsti nesilda. Piekares diagnostika – abi ārējie lodbalsti, stūres stieņi, stūres krustiņš, aizmugurē peldošās bukses kaput.
Kādu laiciņu pēc diagnostikas, tika samainīta praktiski visa priekšējā piekare – ārējie, iekšējie lodbalsti, plaukta gala bukses (uzliktas ekscentriskās), stūres pirksti, stūres stieņi, stūres krustiņš, stabilizatora atsaites. Aizmugurē nomainītas peldošās, kā arī dzinējam termostats un ūdens pumpis, vārstu vāka blīve, kā arī degvielas filtrs. Visi šie darbi izdarīti pēdējā mēneša laikā. Vēl iepirkta zapaska ar visām plastmasām, kas tai nāk apkārt, oriģinālais domkrats un plastmasa, kas nāk virs akumulatora. Tāds kaifs braukt ar auto, kurš ir daudz maz kārtībā
Šobrīd vēl no tādiem lielākiem defektiem ir slīdošs sajūgs un iztecējis aizmugurējais kreisais amis, ar to ceru tikt galā pavasarī, pie reizes nosēdinot auto. Būs arī jātiek galā ar ruslana perēkli, kas paslēpies zem priekšējā labā spārna.
Mazāki defekti – atpakaļgaitas uguņi, priekšējie pagriezieni turās ar savilcējiem, logu mīzēji aizkakāti, lūka, auto esot manā īpašumā, strādājusi tikai vienu dienu, bagāžnieka slēdzene gļuko, jācērt stingri ciet un signalizācija brīžiem gaudo pati no sevis, jānoregulē luturi, sulo trubas pie stūres pastiprinātāja bačoka.
Tātad īsumā,
Kas izdarīts:
P.S. Šim auto jau neilgi pēc iegādes biju uztaisījiis topiku, bet palūdzu izdzēst, jo it kā bija sarunāts darījums, iegādāties 2.8 sedanu un šo pārdot, tomēr par laimi darījums nojuka
P.S.S. Es ceru, ka tā nav baigā šaize, ja bildes nohostēju inboxā?
Lielākā daļu bilžu fočētas oktobrī, bet pa šo laiku vizuāli nekas nav mainījies.
Konkrētā auto sludinājums stāvēja kādu laiciņu, bet nebiju bijis skatīties, jo kaut kas sludinājumā neuzrunāja, tomēr kolēģis ar ko meklējām man E36, pārliecināja aizbraukt pačekot. Tā nu pēc pāris stundām auto tika pārrģistrēts. Iepatikās, jo bundža bija salīdzinoši labā stāvoklī, dzinējs arī diezgan dzīvelīgs un tehniskā gandrīz uz gadu.
Dati:
Pērkot skatījos komplektāciju pēc VIN, viss atbilda, bet nepamanīju par kārbu. Pēc tam zvanot, noskaidroju, ka tā swapota pavisam nesen, ja var ticēt iepriekšējam īpašniekam. Anyway, uzskatu, ka tas ir labi, jo nebūs ļoti nomocīts dzinējs, tiesa swaps taisīts diezgan ātri un „caur pakaļu”, atpakaļgaitas gaismai vadi nav izvilkti, sajūga cilindrs interesanti novietots, palikušas eļļas dzeses trubas, turklāt vēl uzlikts nepareizs kardāns un mufta.
Protams, kā jau tik cienījama vecuma auto, sāka lekt ārā visādi gļuki. Pirmais ko pamanīju - karteris sit pa reiku, cik nu esmu dzirdējis, tā ir raksturīga problēma šiem dzinējiem, ja swapots tomāts uz manuālo. Tas vēl nav novērsts
Ļoti drīz pēc iegādes tika nomainīta eļļa uz Castrol GTX 10W40, kā arī eļļas un gaisa filtri. Tika iepirkts arī degvielas filtrs, bet tā kā nebija ideju kā tikt viņam klāt, neņemot nost ieplūdes kolektoru, tas kādu laiku palika nemainīts.
Auto tika iegādāts ar metināto reduktoru. Ar to pabraucu kādu mēnesi, forši jau, protams, bet ne priekš ikdienas auto. Tika uzlikts stock 3.15 reduktors, kas arī nāk 2.5i manuāļiem. Praktiski uzreiz pēc tam sāka kardāns klauvēt pie grīdas, auto tika nogādāts pie Sīkā – mufte un gultnis lupatās, tika operatīvi viss nomainīts pret pareizajām detaļām, kā arī priekšējie bremžu kluči, jo bremzes čīkstēja.
Ne par brīnumu, bremzes turpināja čīkstēt, kā arī aizmugurējie diski izrādījās savērpušies. Tika nolemts „nekutināt pincīti” un uzreiz visu nomainīt – visus bremžu diskus, klučus, kā arī rocenes lokus. Vajadzēja gan laikam arī supportiem remkomplektus uzlikt.
Kaut kādā brīdī iepirku pilno OBC ar slēdzi (oriģināli nāca 11pogu ar Check funkciju), OBC uzstādīju, slēdzis vēl tagad stāv plauktā
Tad tika pamanīts dīvainais patēriņš – brauc kur gribi, kā gribi, zemāk par 14 litriem uz 100 ierakstīties nevar. Tā kā dzinējs strādā kā pulkstenis, norakstīju domas par dažādiem sensoriem, aizdomas krita kaut kur uz ritošo. Uzliktais reduktors sāka izdvest dīvainas skaņas, tāpēc iepirku 2.93, kuram pirms maiņas iegāzu svaigu eļļu. Pie reizes arī iztīrīta sistēma no tosola un ieliets antifrīzs. Kaut kādā brīdī nomainītas sveces. Protams, patēriņš nemainījās
Nolemts doties pie Drivera uz diagnostiku, notika tas no kā baidījos visvairāk – kļūdu nav (atskaitot ABS), tomēr Drivers pamanīja, ka dzinējam temperatūra nedaudz par zemu (ieteica mainīt termostatu) un vēl kaut ko čekojot atrada citu šaizi radiatora ventilators griežas par ātru. Turpināju čekot muftu – tiešām saslēgusies. Tā kā bija jau rudens, lēmu par labu muftas nahrenizēšanai un bladāc, braucot atpakaļ no garāžas kompis rāda krietni optimistiskāku patēriņu, nekad nebūtu domājis, ka saslēgusies mufta var izdzert TIK daudz. Pilsētā iepriekšējo 14, 15 litru vietā ierakstījos ilgtermiņā 12.3 litros. Šosejā ap 7.5
Tad nāca jauni piedzīvojumi – sākas grabuļi piekarē un pečka īsti nesilda. Piekares diagnostika – abi ārējie lodbalsti, stūres stieņi, stūres krustiņš, aizmugurē peldošās bukses kaput.
Kādu laiciņu pēc diagnostikas, tika samainīta praktiski visa priekšējā piekare – ārējie, iekšējie lodbalsti, plaukta gala bukses (uzliktas ekscentriskās), stūres pirksti, stūres stieņi, stūres krustiņš, stabilizatora atsaites. Aizmugurē nomainītas peldošās, kā arī dzinējam termostats un ūdens pumpis, vārstu vāka blīve, kā arī degvielas filtrs. Visi šie darbi izdarīti pēdējā mēneša laikā. Vēl iepirkta zapaska ar visām plastmasām, kas tai nāk apkārt, oriģinālais domkrats un plastmasa, kas nāk virs akumulatora. Tāds kaifs braukt ar auto, kurš ir daudz maz kārtībā
Šobrīd vēl no tādiem lielākiem defektiem ir slīdošs sajūgs un iztecējis aizmugurējais kreisais amis, ar to ceru tikt galā pavasarī, pie reizes nosēdinot auto. Būs arī jātiek galā ar ruslana perēkli, kas paslēpies zem priekšējā labā spārna.
Mazāki defekti – atpakaļgaitas uguņi, priekšējie pagriezieni turās ar savilcējiem, logu mīzēji aizkakāti, lūka, auto esot manā īpašumā, strādājusi tikai vienu dienu, bagāžnieka slēdzene gļuko, jācērt stingri ciet un signalizācija brīžiem gaudo pati no sevis, jānoregulē luturi, sulo trubas pie stūres pastiprinātāja bačoka.
Tātad īsumā,
Kas izdarīts:
- Visi 4 lodbalsti
Plauktu gala bukses
Stabilizatora atsaites
Stūres pirksti un stieņi
Stūres krustiņš
Aizmugurē peldošās bukses
Sveces
Ūdenssūknis
Termostats
Vārstu vāka blīve
Visi bremžu diski un kluči
Pilnais OBC
Nomainīta termomufte
- Jauns sajūgs
Sēdināšana/amīši
Tikt galā ar ruslana perēkli
Sakārtot salona, lai negrib, kaut kāda skaņas izolācija
Iespējams aizmugurē elektronisko logu retrofits
Citi sīkumi (logu mīzēji, lūka, bagāžnieka slēdzene, lukturi, utt.)
P.S. Šim auto jau neilgi pēc iegādes biju uztaisījiis topiku, bet palūdzu izdzēst, jo it kā bija sarunāts darījums, iegādāties 2.8 sedanu un šo pārdot, tomēr par laimi darījums nojuka
P.S.S. Es ceru, ka tā nav baigā šaize, ja bildes nohostēju inboxā?
Lielākā daļu bilžu fočētas oktobrī, bet pa šo laiku vizuāli nekas nav mainījies.
Pēdējais labojis kri - 23 Jan 2014, 19:46, kopā labots 3 reizes.
Super topiks un super autiņš... Un lietas arī notiek pareizi.
Veiksmi turpmāk!
P.S. Arī bildes hostēju Inboxā.
Veiksmi turpmāk!
P.S. Arī bildes hostēju Inboxā.
Topika noformējums foršs, ērti lasīt
Lai veicas ar auto
Lai veicas ar auto
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Tā nu beidzot ir paveikts, pateikts.
Un topic tiešām ir sarakstīts patīkami.
Nu ko, lai vel saka...pats jau visu zini.
Un topic tiešām ir sarakstīts patīkami.
Nu ko, lai vel saka...pats jau visu zini.
Malacis, ļoti zolids un kartigs topiks. Nauda netiek žēlota un par auto tu rupejies. Lai veicas darbus un labi ripo.
tā turpināt!
Ļoti skaista krāsa, kopā ar oranžajiem pagriezieniem un nesamatētiem lukturiem izskatās kā no konvejera lentes. Tiešām pa skaisto un autoram uzslava!
Iesaku M-paku apdomāt tikai pēc nosēdināšanas un iespējams pievilcīgu disku uzlikšanas, parastos bamperus ar pareizu sēdinājumu un akcentiem var dabūt pat ļooooti glītu kopskatu.
Iesaku M-paku apdomāt tikai pēc nosēdināšanas un iespējams pievilcīgu disku uzlikšanas, parastos bamperus ar pareizu sēdinājumu un akcentiem var dabūt pat ļooooti glītu kopskatu.
BMW Motorsport International
Tiešām malacis, un ļoti saprotošs topiks, vēlu veiksmi nākotnē un gaidu jaunumus
Bet M paka jau to kopskatu nesačakarē, bet tikai uzlabo.FORWOX rakstīja:Iesaku M-paku apdomāt tikai pēc nosēdināšanas un iespējams pievilcīgu disku uzlikšanas, parastos bamperus ar pareizu sēdinājumu un akcentiem var dabūt pat ļooooti glītu kopskatu.
Uzlabot jau uzlabo, bet to M-paku ir tik daudz, ka pat galva negriežas atpakaļ baigi pievērst uzmanību. Par daudz to M3 uz ielām, par daudz. Standarta paka paliek par kaut kādu retu fetišu uz mint kondišen e36.
BMW Motorsport International
Atstaaj Stock paku,tik uzliec smukus diskus un nosedini!
Instagram - Sandis_e36
Nu, nu... Parastie bamperi itkā būtu retums. Nesaku, ka bez M pakas ne pēc kā neizskatās un pats pēc viņas nekad nedzenos, ja tikai nedabūju pa kapeikām , bet nevajag jau teikt, ka viņa ir sliktāka par parastajiem bamperiem.FORWOX rakstīja:Uzlabot jau uzlabo, bet to M-paku ir tik daudz, ka pat galva negriežas atpakaļ baigi pievērst uzmanību. Par daudz to M3 uz ielām, par daudz. Standarta paka paliek par kaut kādu retu fetišu uz mint kondišen e36.
tā turpināt
Paldies visiem par kometāriem!
Par pačkām, tieši arī ir doma nosēdināt, uzlikt smukus diskus un tad skatīties, negribās jau īsti, vienīgais, kas man no tā visa reāli patīk ir moldingi un pakaļējā bampera difuzors, kuru stipri līdzīgu var uzlikt uz šī paša, tad gan galīgi sačakarēs stock karmu.
Par diskiem, šobrīd sirdī iekrituši:
http://www.bildites.lv/images/y13fm5gklmt4lnlagbc.jpg
http://www.bildites.lv/images/srnpm170czdvrx9lew2m.jpg
http://www.bildites.lv/images/vd9m95n4c2v4xr47zthd.jpg
Bet to darīs, kad visa tehniskā daļa būs savesta kārtībā, pačota punkti var pagaidīt
Par pačkām, tieši arī ir doma nosēdināt, uzlikt smukus diskus un tad skatīties, negribās jau īsti, vienīgais, kas man no tā visa reāli patīk ir moldingi un pakaļējā bampera difuzors, kuru stipri līdzīgu var uzlikt uz šī paša, tad gan galīgi sačakarēs stock karmu.
Par diskiem, šobrīd sirdī iekrituši:
http://www.bildites.lv/images/y13fm5gklmt4lnlagbc.jpg
http://www.bildites.lv/images/srnpm170czdvrx9lew2m.jpg
http://www.bildites.lv/images/vd9m95n4c2v4xr47zthd.jpg
Bet to darīs, kad visa tehniskā daļa būs savesta kārtībā, pačota punkti var pagaidīt
Diemžēl šovakar gadījās CSN, bet par laimi nekā traģiska. Merķeļa iela pie Biedrības nama, Opelis strauji griezās no vidējās joslas, jo laikam pamanīja vietu kur parkoties. Tumsā skādi grūti redzēt, skatīsies kādi rīt skrāpējumi uz bampera, bet nu haubei šķirba un gan jau arī vēl kaut kas cietis...
Škrobe par to, ka bundža bija perfekta taisna, cerams, ka izdosies arī tādu dabūt atpakaļ.
Te jau esmu padevis atpakaļ, lai cilvēki no pagalma tiek ārā
Škrobe par to, ka bundža bija perfekta taisna, cerams, ka izdosies arī tādu dabūt atpakaļ.
Te jau esmu padevis atpakaļ, lai cilvēki no pagalma tiek ārā
Kri, 18 pogu OBC - VISAS pogas strādā 100% kā vajag ieskaitot patēriņa/degvielas aprēķinus? Arī check funkcija?
Digitālo klimu viens ielika:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... complete!!
Digitālo klimu viens ielika:
http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... complete!!
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Man jau Check modulis bija iekšā, jo oriģināli nāca 11 pogu ar Check. Patēriņš protams bija jākalibrē. Range rādījums nav precīzs, bet Dogma teica, ka visiem E36 ar to ir problēmas.
Par klimu, problēma ir tur, ka ka man oriģināli nav kondiškas, un cik esmu dzirdējis, tad ieslēdzoties kondiškas kompresoram ir kaut kādas problēmas ar apgriezieniem, respektīvi vajag swapot arī kompi. To pētīšu sīkāk, kad un ja ķeršos tam klāt.
Par klimu, problēma ir tur, ka ka man oriģināli nav kondiškas, un cik esmu dzirdējis, tad ieslēdzoties kondiškas kompresoram ir kaut kādas problēmas ar apgriezieniem, respektīvi vajag swapot arī kompi. To pētīšu sīkāk, kad un ja ķeršos tam klāt.
Domu sapratāt
Solīds sedans, ja apdrošinātāji piedāvā - ķer piķi, būs nedaudz izdevīgāk
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!