E36-Meiers
Jau bērnībā zināju, ka gribu bmw, jo aizbraucot uz kādu ģimenes pasākumu, cik atceros, vienmēr pilna sēta sabrauc ar bmw un tad radās tāds jautājums, kā var braukt ar ko citu, ja ne bmw?! Pirmie, kas iepatikās, bija e34 un e38tie. Bet tad, vienā jaukā dienā pirms kāda gada liet. Finks iepazīstināja mani ar e36.lv forumu. No tā laika arī esmu piereģistrējies. Tad arī saslimu ar e36tajiem... Pagājušogad, kad ieguvu tiesības īsti nebija izvēle, bija jabrauc ar to kas ir - seats, kuram labi strādāja rocene un tika pāris reizes apdauzīts. Savu žurku nopirku augusta beigās. 316i ar 2.paaudzes gāzes sistēmu. Auto ir 1993.gada un ar pat ļoti sterilu virsbūvi salīdzinot ar citiem 15-20 gadus vecām mašīnām. Pirmais darbs, ko izdarijām - ielikām smuku samta salonu.
Pirmais piedzīvojums ar jaunieguvumu bija Jelgavas šoseja - 159km/h un protams menti krūmos... nu neko, ierakstija protokolā 136, lai mazāks sods. Otrais piedzīvojums braucot no rīta uz darbu saudi strauji priekšā nobremzēja un es viņam pakaļā (aizskatijos laikam uz saulīti, kā lec no rīta...). Pēc avārijas aizvilkām līdz mājām, izjaucām, sameklējām pa šrotiem āti detaļas un ap sešiem vakarā varēja sākt likt kopā. Tā arī dariju un ap vieniem bija smuki salikts. Vēl kas cieta - spārns nedaudz palocīts no tās reizes, tapēc nav precīzi taisni salikts, bet pagaidām dzīvot netraucē. Decembrī pienāca laiks braukt uz skati. Izgāju ar otro reizi dēļ atgāzēm. Tas tika saregulēts un braukts laimīgi. Pēkšņi kādu nedēļu atpakaļ no Jelgavas atvilkām mājā vēl vienu bmw ar sistu priekšu. Bija doma sataisīt un pārdot, bet izrādās pa daudz cietis, tapēc lēmums - jaukt detaļās.
Plāni tuvākajā nakotnē:
1. noņemt gāzes sistāmu
2. Ielikt 2.0 dzinēju (joti dzīvelīgs, nāk no arī e36, bet automāta un skaņa ļoti laba)
3. Nedaudz sēdinātas atsperes
4. Sakrāsot mainātās detaļas un bamperus
5. Pieskatīt rūsu, lai nesāk izplesties
Bildes:
Dienu vai divas pēc pārrakstīšanas ar jau iegādāto salonu Rudenī pabraukāts arī ar nopūstām sarkanām lampām un daudz uzlīmēm u bampera... Uz šo brīdi izskatās šādi nummuru ielocija saudi izpūtējs... Donors, no kā būs motors... Laikam aizrāvos nedaudz ar bildēm, bet īsumā viss...
Pirmais piedzīvojums ar jaunieguvumu bija Jelgavas šoseja - 159km/h un protams menti krūmos... nu neko, ierakstija protokolā 136, lai mazāks sods. Otrais piedzīvojums braucot no rīta uz darbu saudi strauji priekšā nobremzēja un es viņam pakaļā (aizskatijos laikam uz saulīti, kā lec no rīta...). Pēc avārijas aizvilkām līdz mājām, izjaucām, sameklējām pa šrotiem āti detaļas un ap sešiem vakarā varēja sākt likt kopā. Tā arī dariju un ap vieniem bija smuki salikts. Vēl kas cieta - spārns nedaudz palocīts no tās reizes, tapēc nav precīzi taisni salikts, bet pagaidām dzīvot netraucē. Decembrī pienāca laiks braukt uz skati. Izgāju ar otro reizi dēļ atgāzēm. Tas tika saregulēts un braukts laimīgi. Pēkšņi kādu nedēļu atpakaļ no Jelgavas atvilkām mājā vēl vienu bmw ar sistu priekšu. Bija doma sataisīt un pārdot, bet izrādās pa daudz cietis, tapēc lēmums - jaukt detaļās.
Plāni tuvākajā nakotnē:
1. noņemt gāzes sistāmu
2. Ielikt 2.0 dzinēju (joti dzīvelīgs, nāk no arī e36, bet automāta un skaņa ļoti laba)
3. Nedaudz sēdinātas atsperes
4. Sakrāsot mainātās detaļas un bamperus
5. Pieskatīt rūsu, lai nesāk izplesties
Bildes:
Dienu vai divas pēc pārrakstīšanas ar jau iegādāto salonu Rudenī pabraukāts arī ar nopūstām sarkanām lampām un daudz uzlīmēm u bampera... Uz šo brīdi izskatās šādi nummuru ielocija saudi izpūtējs... Donors, no kā būs motors... Laikam aizrāvos nedaudz ar bildēm, bet īsumā viss...
Pēdējais labojis Meiers - 06 Mai 2014, 19:44, kopā labots 1 reizi.
Sveikts
Kāds tev bij salons iepriekš ,ja reiz liki šito pelēko un mūžīgi neiztīrāmo salonu?
No donora varēji ieķert arī kožu
Un drīz jau arī sāksies komentāri ka nav ko smērēties ar 2.0
Kāds tev bij salons iepriekš ,ja reiz liki šito pelēko un mūžīgi neiztīrāmo salonu?
No donora varēji ieķert arī kožu
Un drīz jau arī sāksies komentāri ka nav ko smērēties ar 2.0
būus laaabi, tik nenolaid rokas
koža nāk no kupejas - nebūs aršanablondaaa rakstīja: No donora varēji ieķert arī kožu
Un drīz jau arī sāksies komentāri ka nav ko smērēties ar 2.0
un ņemot vērā to, ka šībrīža 1.6 viņam velk pēdējo dzīves elpu, tad tas 2.0 būs tieši laikā
fotogrāfijas tev, tavam auto un citu priekam!
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
raksti PM vai zvani 25132468, cenas studentiem pieejamas
bildes apskatāmas - 500px.com / facebook.com
jaa buris izskatas loti sterils..
lai labi ripo.. un lai izdodadas ieplanotais
lai labi ripo.. un lai izdodadas ieplanotais
Kā jau Azbests paspēja, koža ir kupejā, un tīri priekšējos krēslus ielikt nav jāga, neiet kopā ar pārējo salonu un manuprā tdīvaini izskatītos. Iepriekš bija saplēsts un pārvilkts ar pārvalkiem parasts dēbes salons, tā kā šo samta salonu dabūju diezgan lēti, kapēc ne?! Par tīrību gan nesūdzos, jā, pielīp labāk vis kaut kas, bet kopumā man paīk salons.blondaaa rakstīja:Sveikts
Kāds tev bij salons iepriekš ,ja reiz liki šito pelēko un mūžīgi neiztīrāmo salonu?
No donora varēji ieķert arī kožu
Un drīz jau arī sāksies komentāri ka nav ko smērēties ar 2.0
Par 2.0
1. motors nav jāpēr (kupeja jāizpārdod pa daļām, jāatpelna ieguldītais un motors paliek man, būtībā bez zaudējmiem, tikai darbs)
2.Manuprāt no tā 2.0 tikai ieguvumi :)
Pēdējais labojis Meiers - 06 Mai 2014, 19:48, kopā labots 4 reizes.
Jā, negribēju jau taisīt topiku, bet nu vakar vakarā vnk nebija ko darīt...Agris13 rakstīja: bariņā :) Beidzot arī uztaisīji topicu :)
Šodien ievilkts jauns pluss vads maģim un saliktas orģinālās tumbas, arī no donora, skan labi... :)
Nekas daudz nav jauns noticis. Tikai
1. Nomainīts motors beidzot
2. Izņemta gāze
3. Ielikts maģis ar usb.
Bet varbūt kāds var palīdzēt/ieteikt
Problēma tāda - vienu rītu korķī nostāvēju un sāka nedaudz apgriezieni raustīties. Šovakar atkal dabūju korķī stāvēt un atkal sāka raustīties un pat noslāpa. Kur varētu būt problēma? Tosols ir iekšā, ārā nelīst.
1. Nomainīts motors beidzot
2. Izņemta gāze
3. Ielikts maģis ar usb.
Bet varbūt kāds var palīdzēt/ieteikt
Problēma tāda - vienu rītu korķī nostāvēju un sāka nedaudz apgriezieni raustīties. Šovakar atkal dabūju korķī stāvēt un atkal sāka raustīties un pat noslāpa. Kur varētu būt problēma? Tosols ir iekšā, ārā nelīst.
Nevienu bildi neredzu
Bildes pagaidām nav, ielikšu vēlāk
Sodien auto pardots. Sledzam ciet.
žēl, es šim topikam jau gadus 2 sekoju līdzi :/