Amish'a 330 affectus
Laiks pastāstīt par manējo ex rajona reālo pacanu bumeru
Viss sākās ar to, ka radinieks nopirka sev E36. Par cik man 2005 gadā bija E36 328 kupeja, tad viņa pirkums manī uzjundīja milzīgu nostaļģiju un skumjas pēc E36. Pārdevu ne E36 bembi 3 dienu laikā un sāku skatīties pieejamos E36, bet nekas labs nebija - vieni līķi vai pa dārgu. Gribēju melnu kupeju vai sliktākajā gadījumā zilu.
Izrādās čomam garažā stāv jau 5 gadus neaiztikta melna kupeja, M50B20 VANOS. Par cik viņš dzīvo citā pilsētā un īpaši bieži ar viņu nekontaktējos, tad nebija pat doma agrāk uzprasīt vai vēl braukā ar savu E36, izrādās, ka sen vairs nē. Pārdot žēl, jo ar to mašīnu saistās spilgtas atmiņas(narkotikas, maziņās, mukšana no CP utt ), bet savukārt dabūt atpakaļ uz ceļa viņam nav naudas.
Izteicu piedāvajumu nopirkt un parūpēties par mašīnu, viņš piekrita. Bet problēma bija tā, ka mašīna nebija noņemta no uzskaites, attiecīgi bija liels nodokļa parāds, bija liegums, nebija TA. Liegumu nokārtoju.
Mašīnas stāsts ir sekojoš - mašīna oriģināli no DE. Vācietis aizbraucis 2000 gadā strādāt uz UK uz vairākiem gadiem un paņēmis savu bembi līdz, piereģistrējis viņu UK, izgājis TA. 2006 gadā mēs ar čomu braucām viņu pirkt. Tad viņš atveda uz LV ar 144k nobraukumu, nobrauca 24k pa 2 vasarām, piereģistrēja un drīz vien nolika garažā.
Pāris gadus atpakaļ gribējis kautko darīt ar mašīnu - pārkrāsot priekšējo bamperi, izmazgāt krēslus, notīrīt durvju abšivkas - attiecīgi mašīna ar izņemtiem krēsliem, bez priekšējā bampera(ar smilšpapīru jau uzmatējis)/brilles/lampām, bez durvju abšivkām stāvēja +akumulators beigts, uzsists nedaudz viens lietais, otra riepa caura, priekšējā nolaidusi no stāvēšanas, putekļu kārta viscaur, mašīna piemēslota, stūres pastiprinātāja eļļa nav, pečka strādā tikai uz 4 pozīciju, pūš knapi siltu gaisu.
Ar sievas tēvu un sievas brāli devāmies ceļā skatīties vai dzīva un ja ir, tad savākt. Nedaudz uzpumpējām riepas, izstūmām no garažas, ielējām tosolu, pielikām akumulatoru un pagriezu atslēgu - rūc!!! Bet nestrādāja viens cilindrs. Par to tieši bija bail - ka tik nebūs piekaltis sajūgs, gredzeni iekaltuši un sazin vēl kas.
Salikām virsū bamperi, krēslus, abšivkas, lampas, apakšu zem stūres. Bija izdeguši daži drošinātāji, 3 spuldzes. Cilindrs joprojām nestrādā un dzinēja temperatūra nekāpj, vēss. Bija arī tonēti ļoti tumši priekšējie sānu logi, vienu varēja noplēst kaut cik normāli, otrs sanāca štruntīgi.
Aizvedām izvalcēt lieto disku +savest abas riepas kārtībā. Pārrakstīt braukt nevarēju, jo man nebija OCTA, savukārt OCTU nevarēju dabūt, jo mašīna vēl nebija pārrakstīta - vedu ar evakuatoru uz CSDD Bauskas ielā. Izrādās mašīnai bija iestājies noilgums un noņēmusies no uzskaites, bija jāveic nummuru salīdzināšana. Tur nomaksāju visus parādus, pārrakstījām, pa telefonu nokārtoju ar brokeri OCTU un devos turpat uz TA.
Vēl viena nianse - mašīnai kā reģistrācijas gads reģ. apliecībā bija 2000, jo CSDD kautko bija nolažojuši - 2000 gads bija tad kad Vācietis viņu atveda uz UK, ko CSDD laikam arī paņēma no Anglijas reģ. apliecības un ierakstīja. Par cik bija gals CSDD, tas tika operatīvi sakārtots un tagad apliecībā ir īstais gads :)
Lielākās bailes bija par to, ka TA ieliks kādu trijnieku un nevarēšu braukt mājās, ļoti cerēju uz melno punktu. TA patrāpījās normāls jauns čalis, dabuju melno punktu. Braucot ārā no Rīgas, sāka rukāt arī sestais cilindrs - pavisam cita štelle :) Braucot pa šoseju konstatēju, ka brauc kā gribi, rāda 10-11L patēriņu.
Mašīnas komplektācija - paplika, nav pat kondiškas(esot iespējams ielikt pat digitālo klimu, bet esot giga ultra čakars). Ir el. spoguļi, 7 pogu OBC, el. lūka, pr. el. logi, miglas, mtec piekare, aizmugurējie atmetamie krēsli, galvas balsti.
TA Mašīnas nobraukums šobrīd 169k km, rūsas apakšā 1%, bundža sterila jo sterila, sniegu/sāli nav redzējusi, stāvējusi šos gadus sausā garažā. Vienīgi viss ko cenšos atskrūvēt negrib skrūvēties, pa šiem gadiem skrūves iekaltušas un jāpamocās Biju uz diagnostiku, nevienas kļūdas
Dažas detaļas: Lūk visas izmaksas uz doto brīdi: Plānotās izmaiņas - savest tehniski pilnīgi visu kārtībā, iziet TA. Tālāk - melnais ne ādas Recaro salons, melnās nieres, melnie griesti, pilna m paka ieskaitot spoguļus, restaurēt lietos, 18 pogu OBC, PDC, pārkrāsot kapotu un uzlikt atpakaļ BMW logo(šobrīd aizšpaktelēts un lobās nost), jaunu gala bunduli ar 2 stobriem, mtech stūri ar pogām +CD43 BMW maģi, M52TUB28 +6 robu kārba vai, ja nu tomēr būs iespēja M62B44 +6 robu kārbu. To sudraboto strīpu apkārt mašīnai man nesaprast, gateris manā skatījumā.
Kas izdarīts uz doto brīdi:
- Eļļa
- Eļļas filtrs
- Sveces
- Gaisa filtrs
- Nedega viena nummura apgaismojuma spuldze, nomainīta
- Jauns akumulators
- Uzliktas slotiņas, tās bija sakaltušas kā koks un sita pa stiklu nevis šļūca pāri
- Pārkrāsotas logu slotiņu kājas, jo bija apdrupusi krāsa
- Termostats (jo vecais bija sadalījies rezinātājos) - tagad normāla darba temperatūru, mašīnā silts, patēriņš 8L/100 pa šoseju
- Nomainīts pečkas reostats un tagad visi ātrumi strādā
- Nomainīta siksna
- Tosols
- Uzlikts nummura paliktnis bez racing elementiem
- Durvju moldingi arī tagad turās - ieliku jaunus klipšus. Abās pusēs bija galos atlekuši nost.
- Abi jauni baltie pagriezieni un oranžas spuldzes - vienam bija nolauzts stiprinājums, izbalējusi spuldze.
- Nomainītas abas priekšējo plauktu bukses, stūres pirksti, šarnīrs
- Uztaisīta savirze un nobalansēti visi riteņi.
- Nomainīta viena kapota gumija, jo stāvējusi šos gadus šķībi iespiesta un tāda arī palikusi
- Nomainītas stabilizatora atsaites
- Sataisīju gaismas slēdzi - atkal deg un simboli vietā
- Uzliktas priekšējās riepas, tagad visas četras 225/45/R17
- Nomainīta riteņa rumba ar gultni, bija skaļš gultnis
- Saliktas atpakaļ tumbiņas durvīs, visādi sīkumi, BMW logo uz bagažnieka, nokasītas plēves līdz galam.
Vēl jaatrisina viena dīvaina problēma - kad ceļ augšā kapotu, ķerās aiz loga slotiņas pamatnes Arī sievas brālim tāda pati problēma. Kapotā pilnīgi jau ieliekums neliels no tā. Netieku skaidrs - vai man nav dzimtā slotiņa vai kas
Par cik mašīna no UK, tad priekšējās lampas spīd uz pretējo pusi - reflektorus pagriezu uz Eiropas pusi, bet skati vienalga iziet nevarēs, jo gals spīd nepareizi. Vēl jāizjauc purns un jāsaliek kārtīgi, jo šobrīd stāv uzmests pa fikso, lai varēja braukt mājās. Vajadzētu brilli pārkrāsot, jo pačakarēta.
Tā izskatījās kad pārvedu mājās: Svaigu bilžu nav, gaidu kad būs sausāks laiks, lai var aizvest nomazgāt un nav pēc 10 min atkal tāda pati.
Tāds izskatījās kad bijām pirkt UK: Lūdzu komentējot necitēt pilnīgi visu palagu un visas bildes
Viss sākās ar to, ka radinieks nopirka sev E36. Par cik man 2005 gadā bija E36 328 kupeja, tad viņa pirkums manī uzjundīja milzīgu nostaļģiju un skumjas pēc E36. Pārdevu ne E36 bembi 3 dienu laikā un sāku skatīties pieejamos E36, bet nekas labs nebija - vieni līķi vai pa dārgu. Gribēju melnu kupeju vai sliktākajā gadījumā zilu.
Izrādās čomam garažā stāv jau 5 gadus neaiztikta melna kupeja, M50B20 VANOS. Par cik viņš dzīvo citā pilsētā un īpaši bieži ar viņu nekontaktējos, tad nebija pat doma agrāk uzprasīt vai vēl braukā ar savu E36, izrādās, ka sen vairs nē. Pārdot žēl, jo ar to mašīnu saistās spilgtas atmiņas(narkotikas, maziņās, mukšana no CP utt ), bet savukārt dabūt atpakaļ uz ceļa viņam nav naudas.
Izteicu piedāvajumu nopirkt un parūpēties par mašīnu, viņš piekrita. Bet problēma bija tā, ka mašīna nebija noņemta no uzskaites, attiecīgi bija liels nodokļa parāds, bija liegums, nebija TA. Liegumu nokārtoju.
Mašīnas stāsts ir sekojoš - mašīna oriģināli no DE. Vācietis aizbraucis 2000 gadā strādāt uz UK uz vairākiem gadiem un paņēmis savu bembi līdz, piereģistrējis viņu UK, izgājis TA. 2006 gadā mēs ar čomu braucām viņu pirkt. Tad viņš atveda uz LV ar 144k nobraukumu, nobrauca 24k pa 2 vasarām, piereģistrēja un drīz vien nolika garažā.
Pāris gadus atpakaļ gribējis kautko darīt ar mašīnu - pārkrāsot priekšējo bamperi, izmazgāt krēslus, notīrīt durvju abšivkas - attiecīgi mašīna ar izņemtiem krēsliem, bez priekšējā bampera(ar smilšpapīru jau uzmatējis)/brilles/lampām, bez durvju abšivkām stāvēja +akumulators beigts, uzsists nedaudz viens lietais, otra riepa caura, priekšējā nolaidusi no stāvēšanas, putekļu kārta viscaur, mašīna piemēslota, stūres pastiprinātāja eļļa nav, pečka strādā tikai uz 4 pozīciju, pūš knapi siltu gaisu.
Ar sievas tēvu un sievas brāli devāmies ceļā skatīties vai dzīva un ja ir, tad savākt. Nedaudz uzpumpējām riepas, izstūmām no garažas, ielējām tosolu, pielikām akumulatoru un pagriezu atslēgu - rūc!!! Bet nestrādāja viens cilindrs. Par to tieši bija bail - ka tik nebūs piekaltis sajūgs, gredzeni iekaltuši un sazin vēl kas.
Salikām virsū bamperi, krēslus, abšivkas, lampas, apakšu zem stūres. Bija izdeguši daži drošinātāji, 3 spuldzes. Cilindrs joprojām nestrādā un dzinēja temperatūra nekāpj, vēss. Bija arī tonēti ļoti tumši priekšējie sānu logi, vienu varēja noplēst kaut cik normāli, otrs sanāca štruntīgi.
Aizvedām izvalcēt lieto disku +savest abas riepas kārtībā. Pārrakstīt braukt nevarēju, jo man nebija OCTA, savukārt OCTU nevarēju dabūt, jo mašīna vēl nebija pārrakstīta - vedu ar evakuatoru uz CSDD Bauskas ielā. Izrādās mašīnai bija iestājies noilgums un noņēmusies no uzskaites, bija jāveic nummuru salīdzināšana. Tur nomaksāju visus parādus, pārrakstījām, pa telefonu nokārtoju ar brokeri OCTU un devos turpat uz TA.
Vēl viena nianse - mašīnai kā reģistrācijas gads reģ. apliecībā bija 2000, jo CSDD kautko bija nolažojuši - 2000 gads bija tad kad Vācietis viņu atveda uz UK, ko CSDD laikam arī paņēma no Anglijas reģ. apliecības un ierakstīja. Par cik bija gals CSDD, tas tika operatīvi sakārtots un tagad apliecībā ir īstais gads :)
Lielākās bailes bija par to, ka TA ieliks kādu trijnieku un nevarēšu braukt mājās, ļoti cerēju uz melno punktu. TA patrāpījās normāls jauns čalis, dabuju melno punktu. Braucot ārā no Rīgas, sāka rukāt arī sestais cilindrs - pavisam cita štelle :) Braucot pa šoseju konstatēju, ka brauc kā gribi, rāda 10-11L patēriņu.
Mašīnas komplektācija - paplika, nav pat kondiškas(esot iespējams ielikt pat digitālo klimu, bet esot giga ultra čakars). Ir el. spoguļi, 7 pogu OBC, el. lūka, pr. el. logi, miglas, mtec piekare, aizmugurējie atmetamie krēsli, galvas balsti.
TA Mašīnas nobraukums šobrīd 169k km, rūsas apakšā 1%, bundža sterila jo sterila, sniegu/sāli nav redzējusi, stāvējusi šos gadus sausā garažā. Vienīgi viss ko cenšos atskrūvēt negrib skrūvēties, pa šiem gadiem skrūves iekaltušas un jāpamocās Biju uz diagnostiku, nevienas kļūdas
Dažas detaļas: Lūk visas izmaksas uz doto brīdi: Plānotās izmaiņas - savest tehniski pilnīgi visu kārtībā, iziet TA. Tālāk - melnais ne ādas Recaro salons, melnās nieres, melnie griesti, pilna m paka ieskaitot spoguļus, restaurēt lietos, 18 pogu OBC, PDC, pārkrāsot kapotu un uzlikt atpakaļ BMW logo(šobrīd aizšpaktelēts un lobās nost), jaunu gala bunduli ar 2 stobriem, mtech stūri ar pogām +CD43 BMW maģi, M52TUB28 +6 robu kārba vai, ja nu tomēr būs iespēja M62B44 +6 robu kārbu. To sudraboto strīpu apkārt mašīnai man nesaprast, gateris manā skatījumā.
Kas izdarīts uz doto brīdi:
- Eļļa
- Eļļas filtrs
- Sveces
- Gaisa filtrs
- Nedega viena nummura apgaismojuma spuldze, nomainīta
- Jauns akumulators
- Uzliktas slotiņas, tās bija sakaltušas kā koks un sita pa stiklu nevis šļūca pāri
- Pārkrāsotas logu slotiņu kājas, jo bija apdrupusi krāsa
- Termostats (jo vecais bija sadalījies rezinātājos) - tagad normāla darba temperatūru, mašīnā silts, patēriņš 8L/100 pa šoseju
- Nomainīts pečkas reostats un tagad visi ātrumi strādā
- Nomainīta siksna
- Tosols
- Uzlikts nummura paliktnis bez racing elementiem
- Durvju moldingi arī tagad turās - ieliku jaunus klipšus. Abās pusēs bija galos atlekuši nost.
- Abi jauni baltie pagriezieni un oranžas spuldzes - vienam bija nolauzts stiprinājums, izbalējusi spuldze.
- Nomainītas abas priekšējo plauktu bukses, stūres pirksti, šarnīrs
- Uztaisīta savirze un nobalansēti visi riteņi.
- Nomainīta viena kapota gumija, jo stāvējusi šos gadus šķībi iespiesta un tāda arī palikusi
- Nomainītas stabilizatora atsaites
- Sataisīju gaismas slēdzi - atkal deg un simboli vietā
- Uzliktas priekšējās riepas, tagad visas četras 225/45/R17
- Nomainīta riteņa rumba ar gultni, bija skaļš gultnis
- Saliktas atpakaļ tumbiņas durvīs, visādi sīkumi, BMW logo uz bagažnieka, nokasītas plēves līdz galam.
Vēl jaatrisina viena dīvaina problēma - kad ceļ augšā kapotu, ķerās aiz loga slotiņas pamatnes Arī sievas brālim tāda pati problēma. Kapotā pilnīgi jau ieliekums neliels no tā. Netieku skaidrs - vai man nav dzimtā slotiņa vai kas
Par cik mašīna no UK, tad priekšējās lampas spīd uz pretējo pusi - reflektorus pagriezu uz Eiropas pusi, bet skati vienalga iziet nevarēs, jo gals spīd nepareizi. Vēl jāizjauc purns un jāsaliek kārtīgi, jo šobrīd stāv uzmests pa fikso, lai varēja braukt mājās. Vajadzētu brilli pārkrāsot, jo pačakarēta.
Tā izskatījās kad pārvedu mājās: Svaigu bilžu nav, gaidu kad būs sausāks laiks, lai var aizvest nomazgāt un nav pēc 10 min atkal tāda pati.
Tāds izskatījās kad bijām pirkt UK: Lūdzu komentējot necitēt pilnīgi visu palagu un visas bildes
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Amish - 22 Feb 2014, 18:46, kopā labots 1 reizi.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
super apraksts, bija interesanti lasit
Šito pasen 100% esmu redzējis powera galerijās, kaut kur ap 2008-2009 gadu
edit: vot arī ir http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=3845
vēl pie darbiem prasās novākt megaspoileri no grabažnieka un sakrāsot apakšas melnas
edit: vot arī ir http://www.bmwpower.lv/member_gallery.php?gal_id=3845
vēl pie darbiem prasās novākt megaspoileri no grabažnieka un sakrāsot apakšas melnas
Manuprāt, ja uzliktu M bamperus, tas spoileris pat tīri ok izskatītos :)
Labs apraksts
P.S. Labi, ka es neskaitu, cik izgrūsts E36tajā
Labs apraksts
P.S. Labi, ka es neskaitu, cik izgrūsts E36tajā
Aizmugurējais M bamperis jau ir nopirkts, vēl tik nav nokrāsots un uzlikts. Man personīgi bagažnieka spoileris patīk, no sāniem īpaši labi izskatās - tik nezinu kas par spoileri - China vai kautkāds zināms.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Spoileris paliks. M3 vērptie sliekšņi var teikt, ka jau ir nopirkti. Viss būs melns, man pašam ar nepatīk tā sudrabotā apakša.Agnis rakstīja:vēl pie darbiem prasās novākt megaspoileri no grabažnieka un sakrāsot apakšas melnas
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Vajag priekšējo arī, lai mazliet masīvāka priekša izskatās, t.i., lai būtu līdzsvars.
Baigi dārgs priekšējais - 140Ls +50Ls krāsošana. Gaidu, kad nebūšu skaidrā kādu dienu - varbūt saņemšos nopirkt
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Diski riktīgi labie, manuprāt! Glīs eksemplārs šķiet, vajag ik piestrādāt nedaudz Veiksmi darbos!
Priekšējais jau tieši ir lēts! Aizmugurējais bimmershop maksā 138.00 LVL, priekšējais 68.00 LVL
p.s. priekšējās nāsis sākumā gan bija kārtīgs individual edition veiksmi darbos
p.s. priekšējās nāsis sākumā gan bija kārtīgs individual edition veiksmi darbos
Pēdējais labojis Shreks - 22 Feb 2014, 18:31, kopā labots 1 reizi.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
Parādi, kur var nopirkt ideālā stāvoklī OEM bamperi, ar lūpu, resti, miglām, moldingiem lētāk pa 140Ls? Neiet runa par ABS sūdiem.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Gateri negribu, gaidīšu to dienu, kad paveiksies ar OEM bamperi
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
nuu, te liela daļa un es pats uzliku ABS. Bet, cik cilvēku, tik viedokļuAmish rakstīja:Parādi, kur var nopirkt ideālā stāvoklī OEM bamperi, ar lūpu, resti, miglām, moldingiem lētāk pa 140Ls? Neiet runa par ABS sūdiem.
m50b25 + getrag s6s 420g + 3.73 lsd = way to go
cipruss18 rakstīja:ok,es esmu gateris
Manā skatījumā - BMW dizaineru armija sēdēja gadiem un zīmēja katru detaļu. Liekas, ka viņiem viss ir sanācis perfekti, tapēc pieturēšos pie OEM ar bamperiem/lūpām. Gaume individuāla lieta - kādam patīk māte, kādam meita
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Viņi esot trausli, pie mazākā sitiena plīstot. Un vai tev viņš perfekti der visur iekšā/nav spraugas/visi stiprinājumi kā OEM?Shreks rakstīja:nuu, te liela daļa un es pats uzliku ABS. Bet, cik cilvēku, tik viedokļuAmish rakstīja:Parādi, kur var nopirkt ideālā stāvoklī OEM bamperi, ar lūpu, resti, miglām, moldingiem lētāk pa 140Ls? Neiet runa par ABS sūdiem.
Aitas pulcējas baros, ērgļi lido pa vienam...
Ar ABS bamperiem nekad nav ideāli. Bet tuvu tam var uztaisīt. Es tikai par OEM bamperiem, bet tikai zinātājs var pateikt atšķirību un arī ne vienmēr.
Ļoti interesanta dzīve tam autiņam... Atliek tikai novēlēt, lai izdodas uzcelt un sanāk viss iecerētais!
Par spoileri piekrītu dogMam, ka ar M paku varētu izskatīties pat ļoti labi.
Par spoileri piekrītu dogMam, ka ar M paku varētu izskatīties pat ļoti labi.