Ginekologa banāns jeb 320 ar 2.8
Vispirms maza liriska atkāpe.(Ja negribas lasīt, ripini uz leju līdz pirmajai dzeltenajai bildei). Sākumā īsumā par sevi. Esmu students. Nu jau pietiks par sevi, tagad par auto.
Forumā esmu kopš 2011. gada decembra, jo tā paša gada augustā tika sapelnīts un iegādāts mans pirmais e36, kuram, protams, bija sīkumi, kā dēļ arī meklēju info netā, un tad māte gūgle izmeta arī e36.lv. Tā piereģistrējos unviskautko te lasu, dažreiz ierakstu kādu muļķību, un tagad, lai saņemtu e36.lv uzlīmes, Kļaviņš man neatstāj citu iespēju, kā beidzot izveidot topiku, lai gan pašam liekas, ka vēl nav tik daudz paveikts, lai būtu baigi ko rādīt, tāpat arī bildes ir tik, cik ir un tādā kvalitātē, kā ir. Bet uzlīmes gribu, tāpēc tas vairs neattur nerakstīt.
Iepriekšējos 2 e36 notirgoju, jo pirmo sasitu, bet, pabraucot ar otro, biju sapratis, kādu e36 gribu, un tas tāds nebija + uzradās pircējs par ''manu'' cenu.
Tātad pirmais e36, pēc GolfII un Audi 80B4, bija 1993. gada 318is kupeja. Pliks, lupatas salons, bet tīrs, kopts, rūsa tikai labi meklējot bija ieraugāma, pamatā zem auto, atdevu par lagūnzaļo 1100 Ls. Braucu, viss bija labi, tehniski neko neieguldīju( neskaitot, protams, eļļas maiņas u.c. tiešām sīkumus tikai tāpēc, ka kaut kas jādara).Pārdevu, jo uzmetu kūleni 13. janvārī, piektdienā. Pēc tam, kā izrādījās, perekups ķap ļap samālēja un pārdeva auto lietotājam Rennok, kurš auto dabeidza( cik es zinu). Atkal sākās naudas krāšana, jo vajag atkal e36. Pēc 7 mēnešiem iepirku nākamo- gribēju jau ar 2.8, bet toreiz finanses neļāva, tāpēc tika 1998. gada 318is kupeja, šis jau bija ''pilnāks'', jo biju sapratis, ka man ir svarīgi, kur es sēžu,- tātad koža( ļoti labā stāvoklī), klima( strādāja arī a/c), 18 pogu OBC, roku balsts, rūsa tikai punktiņi aizmugurē uz bagāžnieka vāka. Prasīja 1400 Ls, par 1200 atdeva. Nomainīju salona filtru, eļļu dzinējā, bremžu diskus. Nobraucu ziemu, nekādu tehnisku problēmu, protams, vecais rižais palika lielāks, bet tad jau no gaisa nokrita iespēja notirgot un tā arī aizgāja- laikam aprīlī lietotājs luushux, pēc CSDD spriežot, vēl tagad ripo. Pārdevis iepriekšējo auto aprīlī, nospraudu mērķi, ka nākamā kupeja būs ar pilnu Mpaku, recaro kožu un 2.8. Krāju naudu un meklēju auto. Nospraustajiem kritērijiem pilnībā atbilda vien daži eksemplāri ss`ā/e36.lv/BMWpowerā 5 mēnešu laikā, diemžēl, tad tie parasti pārsniedza pieejamo budžetu vai gluži pretēji, bija tik lēti, ka pat neradās doma viņus apskatīt... Divus auto tomēr biju apskatījis- lietotāja Rolanda nu jau ex-kupeju un vienu kūtiņu (jā, tik izmisis biju, jo kā jau teicu, nav daudz kandidātu ), kura īpašnieka niku forumā neatceros, neko nekomentēšu par tiem. Un tad es sapratu, ka pārdot pelēko nevajadzēja, jo otru tādu atrast nu jau ir tīrā veiksmes spēle.
5. septembrī pēc lekcijām atkal čekoju visus saitus,un, re, tas tak` tas auto, kurš tika redzēts jau forumā un powerā, un draugos, toreiz likās glīts. Pašam gan tā krāsa mazliet liekas par spilgtu, tomēr pārējais sludinājumā beidzot sakrīt gan ar manām prasībām, gan ar budžetu. TA gan melnā, reika jāmaina. Zvans, tā un šitā, skrienu uz banku( ar naudu rokā var kaulēties ), un pēc pusstundas sēžu autobusā uz Cēsīm.
Jau pēc pāris stundām ieraugu- metāla diski, miglu nav, netīrs. Pirmais iespaids,ēmm,aha.. Bet rūsu neredzu. Ir gan citi kasjaki vizuāli. Nu, neko, sakopoju visu, ko esmu lasījis forumā un sāku skatīties tuvāk. Salonā nebūt nav viss, kā gaidīts- stūre kkāda parastā, beņķis pa vīli pušu, tumbu vāciņi aizmugurē nav, kloķa gals nodilis līdz kaut kam gaišam, bardačoka vāks karājas kā ļengans metamais, slēdzu klimu, pūš, a/c gan nav, jo sūkņa neesot. Spaidu logu pogas, aizmugurējie nereaģē, par to arī Ovelis izrāda izbrīnu. Pēc tam aizslēdza auto ar pulti, aizmugures logi aizveras, tātad baigā skāde mož nav, padomāju.
Kāpju laukā, parauju vaļā haubi. Tur m50 ieplūde, ož pēc dzīva benzīna, kartera ventilācijas truba akli beidzas motortelpā, viss slapjš, Prasu, kas tas. Kkur pūš garām laikam, nezinu. (ā, tiešām ). Bet motors it kā rūc ok, apgriezieni nepeld. Ieminos par cenu- nē, nepatīk- neņem, tūlīt brauks nākamais, paņems, tādu e36 daudz nav, kā šitais. Prasu, vai varu izbraukt- protams. Sēžos pie barankas, ripinu, baigi ņiprais neliekas( grūti jau spriest, salīdzināt gan varu tikai ar iepriekš diviem apskatītajiem auto un nedaudziem simtiem nobrauktiem metriem). Ovelis saka, iedod, parādīšu kā iet, ja netici. Tieku brīvākā vietā, dabūju bultiņu tuvāk redlainam, jā, ar 1.8is nesalīdzināt, iet jau laikam tomēr- pašam smaids no auss līdz ausij. Saku, ka ņemšu, kaut kas tomēr uzrunā, kaulēties gan man pirmo reizi dzīvē nesanāca.. 1500 Ls. Es esot pirmais, kas, apskatot e36, uzreiz nesaliekot viņu slīpi.
Ielēju benzīnu un dodos pirmajā braucienā no Cēsīm uz mājām Gulbenes pusē. Saprotu, ka ir ok, bet spidometrs arī jāpieskaita maināmo lietu sarakstam,un šim gan būs uzreiz jāieliek vēl nauda, nebūs vairs apmaini eļļu un mīci.
Pienāca 7diena, devos uz Rīgu. Līdz Rīgai tiku, bet Juglā auto noslāpa. Darbinu, negribīgi pielec, burbuļo, jaudas nav, noripinu maliņā. Kartera ventilācijas truba noplīsusi, ar kebriku pievilku un tiku līdz mērķim. Tobrīd likās, ka nebija vis labs pirkums. Sazvanīju Siiko un sarunāju apskati.
Verdikts- caurs viens izplūdes kolektors, kartera ventilācijas īsti nav, izskatās m50 tur vienkārši iemests, gala bundulis izdedzis vienā vietā, aizmugurē vēl kreisais pagrieziens atsakās degt. Esmu priecīgs, izskatās, ka nav nekas baigi traks. Tad nu tā. Auto ir 1994. gada ar ieliktu 2.8 no tomāta (bija ar m50 ieplūdi),manuālis, no donora arī digitālā klima un aizmugures elektriskie logi.
Aprīkojumā tātad- Mpaka, digitālā klima, 18 pogu OBC, padzīvojis recaro, roku balsts, aizmugures elektro logi, stūres lifts, štorka uz violeta plaukta , melnie griesti, el.lūka.
Kas ir izdarīts:
-M52 ieplūde pilnā komplektā.
-Sametināts bundulis, vēl šo sezonu izturēs, tālāk jādomā.
-Nomainīts izplūdes kolektors, izrādījās, vecais jau metināts bijis, tur arī pūta garām.
-Nomainītas aizmugures lampas un spidometrs, jo vecie savu uzdevumu nepildīja kā nākas.
-Izmazgāta motortelpa, jāmaina eļļas filtra korpusa blīve, un, jau zināmais- reika sulo, bet TA ielika 1.
-Noregulēti lukturi pirms TA.
TA izgāju, līdz oktobrim braucu Bet izbeidzās kloķenes devējs. Pabiju pie Driver`a, diagnostika, jauns devējs, un bonusā kļūda arī par sadalenes devēju. Tas pēc ziemas. Auto novembrī tika nolikts pārziemot.
Vēlmes/ vajadzības šajā sezonā:
- Savirze (yes)
- Diski (yes)
- Miglas (yes, vēl jāieinstalē)
- Sadalenes devējs (yes, vēl jānomaina)
- Aizmugures elektro logi jāatdzīvina
- Aizmugures mazo logu uzlikas
- A/C gribas/ vajag. :melna_koža:
- Aizmugures loga uzlika jānomaina
- Domāt kaut ko ar salona kasjakiem
- Mtech II vai III baranka
- Jumts jāpārkrāso[ vai varbūt jāaplīmē] melns Viss, cerams sanāk uzlīmes!
Forumā esmu kopš 2011. gada decembra, jo tā paša gada augustā tika sapelnīts un iegādāts mans pirmais e36, kuram, protams, bija sīkumi, kā dēļ arī meklēju info netā, un tad māte gūgle izmeta arī e36.lv. Tā piereģistrējos unviskautko te lasu, dažreiz ierakstu kādu muļķību, un tagad, lai saņemtu e36.lv uzlīmes, Kļaviņš man neatstāj citu iespēju, kā beidzot izveidot topiku, lai gan pašam liekas, ka vēl nav tik daudz paveikts, lai būtu baigi ko rādīt, tāpat arī bildes ir tik, cik ir un tādā kvalitātē, kā ir. Bet uzlīmes gribu, tāpēc tas vairs neattur nerakstīt.
Iepriekšējos 2 e36 notirgoju, jo pirmo sasitu, bet, pabraucot ar otro, biju sapratis, kādu e36 gribu, un tas tāds nebija + uzradās pircējs par ''manu'' cenu.
Tātad pirmais e36, pēc GolfII un Audi 80B4, bija 1993. gada 318is kupeja. Pliks, lupatas salons, bet tīrs, kopts, rūsa tikai labi meklējot bija ieraugāma, pamatā zem auto, atdevu par lagūnzaļo 1100 Ls. Braucu, viss bija labi, tehniski neko neieguldīju( neskaitot, protams, eļļas maiņas u.c. tiešām sīkumus tikai tāpēc, ka kaut kas jādara).Pārdevu, jo uzmetu kūleni 13. janvārī, piektdienā. Pēc tam, kā izrādījās, perekups ķap ļap samālēja un pārdeva auto lietotājam Rennok, kurš auto dabeidza( cik es zinu). Atkal sākās naudas krāšana, jo vajag atkal e36. Pēc 7 mēnešiem iepirku nākamo- gribēju jau ar 2.8, bet toreiz finanses neļāva, tāpēc tika 1998. gada 318is kupeja, šis jau bija ''pilnāks'', jo biju sapratis, ka man ir svarīgi, kur es sēžu,- tātad koža( ļoti labā stāvoklī), klima( strādāja arī a/c), 18 pogu OBC, roku balsts, rūsa tikai punktiņi aizmugurē uz bagāžnieka vāka. Prasīja 1400 Ls, par 1200 atdeva. Nomainīju salona filtru, eļļu dzinējā, bremžu diskus. Nobraucu ziemu, nekādu tehnisku problēmu, protams, vecais rižais palika lielāks, bet tad jau no gaisa nokrita iespēja notirgot un tā arī aizgāja- laikam aprīlī lietotājs luushux, pēc CSDD spriežot, vēl tagad ripo. Pārdevis iepriekšējo auto aprīlī, nospraudu mērķi, ka nākamā kupeja būs ar pilnu Mpaku, recaro kožu un 2.8. Krāju naudu un meklēju auto. Nospraustajiem kritērijiem pilnībā atbilda vien daži eksemplāri ss`ā/e36.lv/BMWpowerā 5 mēnešu laikā, diemžēl, tad tie parasti pārsniedza pieejamo budžetu vai gluži pretēji, bija tik lēti, ka pat neradās doma viņus apskatīt... Divus auto tomēr biju apskatījis- lietotāja Rolanda nu jau ex-kupeju un vienu kūtiņu (jā, tik izmisis biju, jo kā jau teicu, nav daudz kandidātu ), kura īpašnieka niku forumā neatceros, neko nekomentēšu par tiem. Un tad es sapratu, ka pārdot pelēko nevajadzēja, jo otru tādu atrast nu jau ir tīrā veiksmes spēle.
5. septembrī pēc lekcijām atkal čekoju visus saitus,un, re, tas tak` tas auto, kurš tika redzēts jau forumā un powerā, un draugos, toreiz likās glīts. Pašam gan tā krāsa mazliet liekas par spilgtu, tomēr pārējais sludinājumā beidzot sakrīt gan ar manām prasībām, gan ar budžetu. TA gan melnā, reika jāmaina. Zvans, tā un šitā, skrienu uz banku( ar naudu rokā var kaulēties ), un pēc pusstundas sēžu autobusā uz Cēsīm.
Jau pēc pāris stundām ieraugu- metāla diski, miglu nav, netīrs. Pirmais iespaids,ēmm,aha.. Bet rūsu neredzu. Ir gan citi kasjaki vizuāli. Nu, neko, sakopoju visu, ko esmu lasījis forumā un sāku skatīties tuvāk. Salonā nebūt nav viss, kā gaidīts- stūre kkāda parastā, beņķis pa vīli pušu, tumbu vāciņi aizmugurē nav, kloķa gals nodilis līdz kaut kam gaišam, bardačoka vāks karājas kā ļengans metamais, slēdzu klimu, pūš, a/c gan nav, jo sūkņa neesot. Spaidu logu pogas, aizmugurējie nereaģē, par to arī Ovelis izrāda izbrīnu. Pēc tam aizslēdza auto ar pulti, aizmugures logi aizveras, tātad baigā skāde mož nav, padomāju.
Kāpju laukā, parauju vaļā haubi. Tur m50 ieplūde, ož pēc dzīva benzīna, kartera ventilācijas truba akli beidzas motortelpā, viss slapjš, Prasu, kas tas. Kkur pūš garām laikam, nezinu. (ā, tiešām ). Bet motors it kā rūc ok, apgriezieni nepeld. Ieminos par cenu- nē, nepatīk- neņem, tūlīt brauks nākamais, paņems, tādu e36 daudz nav, kā šitais. Prasu, vai varu izbraukt- protams. Sēžos pie barankas, ripinu, baigi ņiprais neliekas( grūti jau spriest, salīdzināt gan varu tikai ar iepriekš diviem apskatītajiem auto un nedaudziem simtiem nobrauktiem metriem). Ovelis saka, iedod, parādīšu kā iet, ja netici. Tieku brīvākā vietā, dabūju bultiņu tuvāk redlainam, jā, ar 1.8is nesalīdzināt, iet jau laikam tomēr- pašam smaids no auss līdz ausij. Saku, ka ņemšu, kaut kas tomēr uzrunā, kaulēties gan man pirmo reizi dzīvē nesanāca.. 1500 Ls. Es esot pirmais, kas, apskatot e36, uzreiz nesaliekot viņu slīpi.
Ielēju benzīnu un dodos pirmajā braucienā no Cēsīm uz mājām Gulbenes pusē. Saprotu, ka ir ok, bet spidometrs arī jāpieskaita maināmo lietu sarakstam,un šim gan būs uzreiz jāieliek vēl nauda, nebūs vairs apmaini eļļu un mīci.
Pienāca 7diena, devos uz Rīgu. Līdz Rīgai tiku, bet Juglā auto noslāpa. Darbinu, negribīgi pielec, burbuļo, jaudas nav, noripinu maliņā. Kartera ventilācijas truba noplīsusi, ar kebriku pievilku un tiku līdz mērķim. Tobrīd likās, ka nebija vis labs pirkums. Sazvanīju Siiko un sarunāju apskati.
Verdikts- caurs viens izplūdes kolektors, kartera ventilācijas īsti nav, izskatās m50 tur vienkārši iemests, gala bundulis izdedzis vienā vietā, aizmugurē vēl kreisais pagrieziens atsakās degt. Esmu priecīgs, izskatās, ka nav nekas baigi traks. Tad nu tā. Auto ir 1994. gada ar ieliktu 2.8 no tomāta (bija ar m50 ieplūdi),manuālis, no donora arī digitālā klima un aizmugures elektriskie logi.
Aprīkojumā tātad- Mpaka, digitālā klima, 18 pogu OBC, padzīvojis recaro, roku balsts, aizmugures elektro logi, stūres lifts, štorka uz violeta plaukta , melnie griesti, el.lūka.
Kas ir izdarīts:
-M52 ieplūde pilnā komplektā.
-Sametināts bundulis, vēl šo sezonu izturēs, tālāk jādomā.
-Nomainīts izplūdes kolektors, izrādījās, vecais jau metināts bijis, tur arī pūta garām.
-Nomainītas aizmugures lampas un spidometrs, jo vecie savu uzdevumu nepildīja kā nākas.
-Izmazgāta motortelpa, jāmaina eļļas filtra korpusa blīve, un, jau zināmais- reika sulo, bet TA ielika 1.
-Noregulēti lukturi pirms TA.
TA izgāju, līdz oktobrim braucu Bet izbeidzās kloķenes devējs. Pabiju pie Driver`a, diagnostika, jauns devējs, un bonusā kļūda arī par sadalenes devēju. Tas pēc ziemas. Auto novembrī tika nolikts pārziemot.
Vēlmes/ vajadzības šajā sezonā:
- Savirze (yes)
- Diski (yes)
- Miglas (yes, vēl jāieinstalē)
- Sadalenes devējs (yes, vēl jānomaina)
- Aizmugures elektro logi jāatdzīvina
- Aizmugures mazo logu uzlikas
- A/C gribas/ vajag. :melna_koža:
- Aizmugures loga uzlika jānomaina
- Domāt kaut ko ar salona kasjakiem
- Mtech II vai III baranka
- Jumts jāpārkrāso[ vai varbūt jāaplīmē] melns Viss, cerams sanāk uzlīmes!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis Ginekologs - 12 Mai 2014, 23:07, kopā labots 1 reizi.
Es ceru, ka tas nebija viņa noslēpums.
vo tas ir topiks , uzdrukājis esi godam
kur savirzi taisīji?
kur savirzi taisīji?
apsveicu ar topiku loti forsi pastastiji
Paldies!Ridlihs rakstīja:vo tas ir topiks , uzdrukājis esi godam
kur savirzi taisīji?
D52 auto, Imantā, 4.tramvaja galapunkts.
Super! Mīļākā krāsa uz e36! Tikai vajag biš zemāk manuprāt!
Smuki diski
Lai labi ripo
kam tev A/C?
Lai labi ripo
kam tev A/C?
daudz dzeltenas zurcinas sak paradities, galvenais ka smukas
Šitais ir ex-Oveļa?
Jap
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Nu sk. Vienkārši atceros, ka Cēsu galā bija divi šitie banāni un viens laikam bija normāls šķiltenis...
Shitais nee
Sent from my S3 mini using Tapatalk
Sent from my S3 mini using Tapatalk
šitas nebija tas
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Nenocietos un gribu beidzot uzzināt to dziļo domu
Ja liek gaisa filtram kaut kādas sienas, lai nerautu karsto motora gaisu, tad kāpēc arī neatvieno droseles apsildi?
Ja liek gaisa filtram kaut kādas sienas, lai nerautu karsto motora gaisu, tad kāpēc arī neatvieno droseles apsildi?
Vecīt,tava auto krāsa rulle, kad meklēju savējo tad arī gribēju tādu krāsu,bet nekas prātīgs tad nebija nopērkams
Veterinārā palīdzība.
www.paijavet.lv
A.Briāna 12, Rīga
BMWPOWER UN E36.LV lietotājiem -15% pakalpojumiem.
www.paijavet.lv
A.Briāna 12, Rīga
BMWPOWER UN E36.LV lietotājiem -15% pakalpojumiem.
Labs apraksts, novēlu visu pēc iespējas ātrāk savest kārtībā!!
Nixon rakstīja:Jāpiepilda sapņi pirms es piepildu bāku!
Paldies visiem par labiem vārdiem! Krāsa pašam arī pašā sākumā likās par košu, bet nu jau esmu pieradis, statistiski ar tik košu auto mazāka iespēja iekļūt avārijās. Kopumā auto tiek lietots saudzīgi un mēģinu sataisīt to, ko vajag un ir iespēja. Lauzts netiek, jo rokas driftam par līku.
Johny- jā, ko darīt te vēl jūra, cerams pamazām, galvenais, lai nerodas jaunas problēmas.
Emzī- man ar` patīk, pēc bleķiniekiem cits auto uzreiz. Par A/C es domāju kondišku, tu laikam domā ASC- to man nevajag.
ScoobyFresh- zemāk pagaidām negribu, lauki Gulbenē, parasti tur braucu ar 4 cilvēkiem auto, negribu vilkties vai izvairīties visu laiku...Citādi gan koilas būtu to do sarakstā.
Par to droseles apsildi,manuprāt, tā tikai aukstā laikā strādā, ne visu laiku, jo silda lai nepiesalst drosele, ne tas, kas plūst tai cauri. Kā patiesībā tur ir,zinātāji var pakomentēt.
Johny- jā, ko darīt te vēl jūra, cerams pamazām, galvenais, lai nerodas jaunas problēmas.
Emzī- man ar` patīk, pēc bleķiniekiem cits auto uzreiz. Par A/C es domāju kondišku, tu laikam domā ASC- to man nevajag.
ScoobyFresh- zemāk pagaidām negribu, lauki Gulbenē, parasti tur braucu ar 4 cilvēkiem auto, negribu vilkties vai izvairīties visu laiku...Citādi gan koilas būtu to do sarakstā.
Par to droseles apsildi,manuprāt, tā tikai aukstā laikā strādā, ne visu laiku, jo silda lai nepiesalst drosele, ne tas, kas plūst tai cauri. Kā patiesībā tur ir,zinātāji var pakomentēt.
M52 strādā visu laiku droseles apsilde.
sākot no m54 vairs nevienam nav droseles apsilde. un m52 viņa pietiekami sasilda gaisu. tas m50 termostāts droselei reāli strādā, ja ārā ir +40c, tikai tad viņš noslēdzas