Nixona 320iSPORT
Bija domāts, ka topiku taisīšu tikai tad, kad būs kautkas ievērojamāks izdarīts, bet tad secināju, ka līdz tam laikam daudzkas jau būs aizmirsies un bildes arī būtu lielāka čupa...
Tā kā, pārāk nebļaujat tagad par to, ka topiks sūds un auto šrots! Bija arī domāts vispār nekur neko nepublicēt ar šo auto, līdz būs gatavs, lai konkurentiem pārsteigums, bet Jums jau var.
Stāsts sekojošs, biju atmetis visam tam amatieru autokrosam ar roku... Iedomājieties, veselu sezonu noturējos. Noturējos līdz tam, kad čoms blakus garāžā sāka sev E30 būvēt driftam, tad es sapratu, ka vairs nevaru noturēties un arī gribas kautko būvēt. Protams, drifts man nedaudz pa dārgu vēl pagaidām, tapēc nolēmu vien pievērsties tam pašam sportiņam.
Naudas taupīšanas nolūkos, apsvēru idejas pat par VAZ vai VW Golf MK2 iegādi.
Uz doto momentu bija man auto VW Vento, kuru bija grūti nopārdot... Cena jau tā bija smieklīga par auto ar TA, bet tāpat neviens negribēja viņu. Tad čekojot sludinājumus uzdūros šādam brīnumam un piedāvāju mainīt pret Vento. Nepagāja pat 10 minūtes un čalis jau zvana un saka, ka itkā esot ar mieru... Tad vēl pāris telefonzvani un sāku jau domāt kā lai to nabagu no Liepājas dabū mājās. Visi draugi ar treileriem uzmeta un tika nolemts, ka vilks ar vilkšanu.
Pēc pāris dienām jau vedam Vento ceļojumā uz Liepāju pēc manas dzimšanas dienas dāvanas. Daudz laimes, Nixon! Protams, apskatot dzīvē viss nebija tik skaisti, kā bildēs... Salons īsti nekāds un pie*irsts, priekšējais bampers šķībs utt., bet nu cenai atbilstoši.
Lab, sū*s ar visu, āķejamies klāt un braucam mājās... A vilkšanas cilpa ta nav. Ātri norāvu bamperu un štripku piesēju pie lanžerona gala. Apskatam riepas - viena paspolēta ziemene un pārējie pilnīgi sliki. Bet tad čalis iedeva vēl trīs ziemenes līdz, no kurām tur jēga bija maza, jo svētdien tāpat nekur viņas nebija iespēja uzmontēt un labi vien, ka tā, jo atbraucot mājās, atklājās, ka visas trīs ar nazi pārdurtas.
Lab, itkā ceļš slapjšs, bet saulīte spīd un bez ledus, velkamies uz māju pusi.
Nākamā problēma - no avareikām un logu tīrītājiem beidzās aķis... Un beidzās tā, ka pat ievelkot vairs nelec. Bampers salonā, numurs logā, logi ciet, redzamība nulle un priekšā zaļo vīriņu ekipāža. Veiksmīgi paslīdam garām un piestājam benzīntankā, nopērku salvetes un avārijas trijstūri, ko pielikt aizmugurē, lai avareikas nav jāslēdz. Notīram kautcik stiklu un velkam tālāk. Protams, atkal logs ciet un bez aķa nav vilkšanas. Piestājam, paņemam aķi no velkošā kjmelnis E46, piešķiļam, noņemam aķi un iemetam atpakaļ to, kas bija. Nedaudz palādējām un nu jau bija OK, varējām turpināt ceļu.
Ceļš no Liepājas līdz Rīgai, šķiet, ka bija ilgākais ceļš manā mūžā - ātrāk pa 70km/h negribējās vilkt, dēļ tām riepām un tad visu laiku iekšā sēdēja bailes no mentiem, jo es nezinu, kas tur ar tām apdrošināšanām un par riepām un numuru jau vien būtu sū*i. Bija ļoti auksti, jo ko gan tas novārītais motors var sasildīt? Un visam bonusā vēl liels stress, galvā visu laiku nepameta doma, ka to auto varētu Rīgā pie kāda atstāt un pēc tam kautkad atbraukt ar treileri savākt.
Neatceros vairs cikos, bet līdz ar tumsu bijām jau pie Rīgas... Sajūta jau bija kā mājās. Caur Rīgu gan negribējām vilkties un braucām pa apvedceļu, kurš arī likās diezgan ilgs, jo svešs ceļš. Protams, tur bija jābūt kautkādam policijas reidam... Bet, par laimi, ņēma priekšā tikai smagos un mēs smuki atkal aizslīdējām garām. Noskatījās gan uz mums diezgan, bet ciet neturēja. Bonusā tam visam vēl sāka uzsalt un stresa līmenis palielinājās.
Beidzot ap pulkstens 21:00 bijām jau pie garāžas Mazsalacā. Ātri noāķējamies un uz māju sasildīties, un gulēt, jo besis bija ļoti liels pēc šitādas ekskursijas.
Publisks paldies par šo emocionālo pārdzīvojumu ekskursiju lietotājam kjmelnis un Ralfam!
Tad beidzot par auto:
1991. gada sedans ar novārītu M40B18 dzinēju, ekstru nekādu... Vienīgi Lietuvā baigi ''notūnēts'' un pārkrāsots kautkādā individual krāsā. No rūpnīcas nācis Vulkangrau krāsā. Protams, ka galīgi pliks viņš nav... Xenon, Angel Eyes, MTEch2 stūre, Style5 R15 diski, lampas ar balto augšu aizmugurē, itkā pēc VIN uzrādās rūpnīcas sēdinājums un uz atsperēm arī rakstīts E36, bet nu nez. Tā kā, nopārdot arī kautko varēs, lai iegūtu bonusus.
Par M paku runājot - nedaudz cietis priekšējais OEM bampers, kuru nepārdošu, jo pa lēto neredzu jēgu viņu atdot, ja viņš uz Leiša tāpat labi izskatās. Aizmugurējais bampers arī OEM ļoti labā stāvoklī, ja neskaita, ka moldingi un difuzors krāsoti. Sliekšņi šķiedra un spoguļi replikas.
Aplienot zem auto arī bija iepriecinošs skats - izskatījās, ka piekare arī uzpasēta, vismaz izskatījās, ka stabilizatora atsaites svaigas utt. Grīdā arī neko aizdomīgu neredzēju, ja vienīgi pie spārnu apakšām kautko līdzīgu Makroflex. Atklājās, ka izpūtējam gala bunduļa nemaz nav, bet visā garumā taisnā truba. Un esmu izbrīnīts par to, ka aizmugurē ir disku bremzes un stabilizators.
Vizuāli rūsas burbuļi tādā netipiskā vietā - uz jumta pie lūkas. Bet nu drošvien, ka tas auto sastāv no daudz špakteļa.
Sākumā gan bija maza cerība, ka tomēr nav galva līka un blīve izpūsta, jo termostats bija izņemts... Ieliku ejošu termostatu, pārbaudīju ūdenssūkni un jā, tomēr blīve. Pats tagad temperatūru pāris reizes jau esmu aizlaidis redlainā un rūc joprojām bez radiatora un bez dzesēšanas šķidruma.
Tad pāris detaļām uzradās pircēji un sāku jau kautko lēnām jaukt... Noņemot pakaļējo bamperu bija pirmais pārsteigums. Bet, pa lielam, sīkums.
Tālāk nolēmu apskatīties, kas notiek ar grīdu un izārdīju salonu. Un biju izbrīnīts, kā 1991. gada E36 var būt vesela un nemetināta, NEMETINĀTA grīda. Vienīgā bēdīgākā vieta salonā. Atradumi jaucot salonu Tad noņēmu spārnus, lai apskatītos, kas zem tiem darās. Nezinu kāpēc tur tās putas bija iepūstas, jo tik traki sapuvis tur nebija, tikai tik, cik ar skrūvgriezni pats izbakstīju... Bet jāsametina tur arī būs. Un sliekšņi normāli, uz donkrata pacelt var, iekšā nekas nelūzt.
Bišk uzkūpināju garāžā Tad sāku kasīt nost to skaņas izolāciju vai kas tas skaitās, lai pārliecinātos, ka tiešām grīda nav sapuvusi. Un tiešām viss ļoti smuki, ja neskaita, ka tie korķi izgājuši no savas vietas, bet tur smuki jāaizmetina ciet. Selfijs, me priecīgs Kad viss tas piķis izkasīts no salona, noņēmu paneli, lai izravētu liekos vadus. Liekais, izņemot paklāju, beņķus un pārējos salona plastmasus Spaiņos ir tikai tas skaņas izolācijas piķis.
Pīppauze Vadi sakārtoti un varam likt atpakaļ paneli Jāizvēdina salons Uztūnēju aizmugurējos lukturus tā, ka atpakaļgaita izgaismo dubultā Manām sēdinātajām atsperēm uzradās pircējs un nebija ko uzlikt vietā, tapēc aizņēmos no čoma koilas Diēta Pie reizes durvis uztaisītas tā, ka bez skrūvēšanas var izņemt un ielikt, lai kādreiz ērtāk kautko skrūvēt salonā or smth.
Pagaidām no izdarītā tas arī ir viss, bet tuvākajās dienās turpināšu iesākto diētu... Abi kapoti vēl jāpagraiza un zapaskas vieta.
Sākumā, kad atdzinu viņu mājās, sāka parādīties šaubas, vai man to vispār vajadzēja un likās, ka tas auto ir baigais šrots, bet tagad par visiem 100% esmu priecīgs, jo bundža tiešām ir pārsteidzoši labā stāvoklī un pietam 91. gada. Kupeja bija trakāk nopuvusi par šito... Vienīgi kupeja bija kupeja un sedans tomēr ir sedans.
Par nākotnes plāniem neko daudz nestāstīšu, lai pašiem interesantāk, bet galvenie darbi ir drošības karkass un dzinēja atrašana, tas visticamāk būs M50B20, 4 cilindrus vairs negribu.
Par paša autosporta plāniem - galvenais mērķis šosezon aizbraukt uz Latvijas amatieru čempi. Pagājušogad tas notika Ludzā, kur būs šogad, nez.
Un tagad pirmais jautājums Jums - pa lēto varu dabūt un ir doma likt aizmugurē tos Sachs īsos amīšus, lai aizmugure cietāka, bet cik to amīšu īsums ir labs tieši krosā? Māc šaubas. Iepriekšējam krosiniekam man bija KYB gāzes amīši + sēdinātās atsperes un tā bija ideāla kombinācija. Kā arī, varat ieteikt, kādus amīšus likt priekšā... Kupejai bija kautkādi Bilstein un bija baigi labi. Ja ko iesakat, tad protams, par saprātīgu cenu, jo ja nauda nebūtu viens no galvenajiem faktoriem, tad nebūtu tāds jautājums.
Kā arī pieņemšu Jūs kā sponsorus... Neiet runa par naudu, bet ar detaļām arī var sponsorēt. Garantēju, ka Jūsu vārds nonāks uz mana auto paldies sarakstā.
Lietas, kas varētu noderēt: aizmugurējais bampers, elektriskais ventilators, akumulatora plusa vads uz bagāžnieku, sporta beņķis un tādas lietas. Var arī piemērot labu atlaidi motora iegādei vai kam citam.
Vispār baigais memuārs sanāca un nekā diža beigās tāpat no tā topika nav, bet vēlāk būtu vēl garāks tas teksts, līdz būtu autiņš gatavs.
Lai interesantāk, varu arī uzskaitīt izdevumus, kurus visu laiku mēģināšu atjaunot.
Izdevumi:
Pats auto - VW Vento (pieņemsim 400€)
Degviela uz Liepāju un atpakaļ - precīzi neatceros, bet ap 120€
Citi izdevumi (flekša ripas, skrūves, krāsas utt.) - 96.37€
Bagāžnieka vāka aiztaisāmie (atsperes) - 6.37€
Kapota slēģi - 6.85€
Priekšējo bremžu suportu restaurācija - 13.40€
15'' Ronal lietais disks - 15€
Polietilēna loksne 2m² - 25.82€
Poliestera loksne 4m² - 19.16€
Aizmugurējo atbalstu bukses - 1.00€
Bremžu trubiņu savienojumi (dēļ ABS bloka likvidēšanas) - 5.98€
M50TUB20 dzinējs - 60€
Ceļa izdevumi pērkot dzinēju - 10€
Ceļa izdevumi pakaļ ieplūdei - 5€
Izpūtēja gumija - 0.50€
Eļļa 1l
Aizmugurējo suportu remkomplekts - 11.60€
Lukturiem līmplēve - 2.78€
Riepas - 100€*
Ieplūdes blīves - 16.62€
LED bremžuguņi salonam - 6.12€
Slēdži 4.17€
Trubas drošības karkasam 18m
Priekšējie amīši - 20€
Kameras riepām 4 gab. - 31.20€
Facelift panelis - 10€
Masas slēdzis - 7.10€
Ienākumi:
Aizmugurējie lukturi - 40€
Stūre - 25€
Aizmugurējais bampers - 95€
Sliekšņi - 10€
Miglas lukturi - 15€
Priekšējie amortiņi ar atsperēm - 35€
Xenons - 10€
Priekšējie lukturi ar 'eņģeļacīm' - 30€
Tā kā, pārāk nebļaujat tagad par to, ka topiks sūds un auto šrots! Bija arī domāts vispār nekur neko nepublicēt ar šo auto, līdz būs gatavs, lai konkurentiem pārsteigums, bet Jums jau var.
Stāsts sekojošs, biju atmetis visam tam amatieru autokrosam ar roku... Iedomājieties, veselu sezonu noturējos. Noturējos līdz tam, kad čoms blakus garāžā sāka sev E30 būvēt driftam, tad es sapratu, ka vairs nevaru noturēties un arī gribas kautko būvēt. Protams, drifts man nedaudz pa dārgu vēl pagaidām, tapēc nolēmu vien pievērsties tam pašam sportiņam.
Naudas taupīšanas nolūkos, apsvēru idejas pat par VAZ vai VW Golf MK2 iegādi.
Uz doto momentu bija man auto VW Vento, kuru bija grūti nopārdot... Cena jau tā bija smieklīga par auto ar TA, bet tāpat neviens negribēja viņu. Tad čekojot sludinājumus uzdūros šādam brīnumam un piedāvāju mainīt pret Vento. Nepagāja pat 10 minūtes un čalis jau zvana un saka, ka itkā esot ar mieru... Tad vēl pāris telefonzvani un sāku jau domāt kā lai to nabagu no Liepājas dabū mājās. Visi draugi ar treileriem uzmeta un tika nolemts, ka vilks ar vilkšanu.
Pēc pāris dienām jau vedam Vento ceļojumā uz Liepāju pēc manas dzimšanas dienas dāvanas. Daudz laimes, Nixon! Protams, apskatot dzīvē viss nebija tik skaisti, kā bildēs... Salons īsti nekāds un pie*irsts, priekšējais bampers šķībs utt., bet nu cenai atbilstoši.
Lab, sū*s ar visu, āķejamies klāt un braucam mājās... A vilkšanas cilpa ta nav. Ātri norāvu bamperu un štripku piesēju pie lanžerona gala. Apskatam riepas - viena paspolēta ziemene un pārējie pilnīgi sliki. Bet tad čalis iedeva vēl trīs ziemenes līdz, no kurām tur jēga bija maza, jo svētdien tāpat nekur viņas nebija iespēja uzmontēt un labi vien, ka tā, jo atbraucot mājās, atklājās, ka visas trīs ar nazi pārdurtas.
Lab, itkā ceļš slapjšs, bet saulīte spīd un bez ledus, velkamies uz māju pusi.
Nākamā problēma - no avareikām un logu tīrītājiem beidzās aķis... Un beidzās tā, ka pat ievelkot vairs nelec. Bampers salonā, numurs logā, logi ciet, redzamība nulle un priekšā zaļo vīriņu ekipāža. Veiksmīgi paslīdam garām un piestājam benzīntankā, nopērku salvetes un avārijas trijstūri, ko pielikt aizmugurē, lai avareikas nav jāslēdz. Notīram kautcik stiklu un velkam tālāk. Protams, atkal logs ciet un bez aķa nav vilkšanas. Piestājam, paņemam aķi no velkošā kjmelnis E46, piešķiļam, noņemam aķi un iemetam atpakaļ to, kas bija. Nedaudz palādējām un nu jau bija OK, varējām turpināt ceļu.
Ceļš no Liepājas līdz Rīgai, šķiet, ka bija ilgākais ceļš manā mūžā - ātrāk pa 70km/h negribējās vilkt, dēļ tām riepām un tad visu laiku iekšā sēdēja bailes no mentiem, jo es nezinu, kas tur ar tām apdrošināšanām un par riepām un numuru jau vien būtu sū*i. Bija ļoti auksti, jo ko gan tas novārītais motors var sasildīt? Un visam bonusā vēl liels stress, galvā visu laiku nepameta doma, ka to auto varētu Rīgā pie kāda atstāt un pēc tam kautkad atbraukt ar treileri savākt.
Neatceros vairs cikos, bet līdz ar tumsu bijām jau pie Rīgas... Sajūta jau bija kā mājās. Caur Rīgu gan negribējām vilkties un braucām pa apvedceļu, kurš arī likās diezgan ilgs, jo svešs ceļš. Protams, tur bija jābūt kautkādam policijas reidam... Bet, par laimi, ņēma priekšā tikai smagos un mēs smuki atkal aizslīdējām garām. Noskatījās gan uz mums diezgan, bet ciet neturēja. Bonusā tam visam vēl sāka uzsalt un stresa līmenis palielinājās.
Beidzot ap pulkstens 21:00 bijām jau pie garāžas Mazsalacā. Ātri noāķējamies un uz māju sasildīties, un gulēt, jo besis bija ļoti liels pēc šitādas ekskursijas.
Publisks paldies par šo emocionālo pārdzīvojumu ekskursiju lietotājam kjmelnis un Ralfam!
Tad beidzot par auto:
1991. gada sedans ar novārītu M40B18 dzinēju, ekstru nekādu... Vienīgi Lietuvā baigi ''notūnēts'' un pārkrāsots kautkādā individual krāsā. No rūpnīcas nācis Vulkangrau krāsā. Protams, ka galīgi pliks viņš nav... Xenon, Angel Eyes, MTEch2 stūre, Style5 R15 diski, lampas ar balto augšu aizmugurē, itkā pēc VIN uzrādās rūpnīcas sēdinājums un uz atsperēm arī rakstīts E36, bet nu nez. Tā kā, nopārdot arī kautko varēs, lai iegūtu bonusus.
Par M paku runājot - nedaudz cietis priekšējais OEM bampers, kuru nepārdošu, jo pa lēto neredzu jēgu viņu atdot, ja viņš uz Leiša tāpat labi izskatās. Aizmugurējais bampers arī OEM ļoti labā stāvoklī, ja neskaita, ka moldingi un difuzors krāsoti. Sliekšņi šķiedra un spoguļi replikas.
Aplienot zem auto arī bija iepriecinošs skats - izskatījās, ka piekare arī uzpasēta, vismaz izskatījās, ka stabilizatora atsaites svaigas utt. Grīdā arī neko aizdomīgu neredzēju, ja vienīgi pie spārnu apakšām kautko līdzīgu Makroflex. Atklājās, ka izpūtējam gala bunduļa nemaz nav, bet visā garumā taisnā truba. Un esmu izbrīnīts par to, ka aizmugurē ir disku bremzes un stabilizators.
Vizuāli rūsas burbuļi tādā netipiskā vietā - uz jumta pie lūkas. Bet nu drošvien, ka tas auto sastāv no daudz špakteļa.
Sākumā gan bija maza cerība, ka tomēr nav galva līka un blīve izpūsta, jo termostats bija izņemts... Ieliku ejošu termostatu, pārbaudīju ūdenssūkni un jā, tomēr blīve. Pats tagad temperatūru pāris reizes jau esmu aizlaidis redlainā un rūc joprojām bez radiatora un bez dzesēšanas šķidruma.
Tad pāris detaļām uzradās pircēji un sāku jau kautko lēnām jaukt... Noņemot pakaļējo bamperu bija pirmais pārsteigums. Bet, pa lielam, sīkums.
Tālāk nolēmu apskatīties, kas notiek ar grīdu un izārdīju salonu. Un biju izbrīnīts, kā 1991. gada E36 var būt vesela un nemetināta, NEMETINĀTA grīda. Vienīgā bēdīgākā vieta salonā. Atradumi jaucot salonu Tad noņēmu spārnus, lai apskatītos, kas zem tiem darās. Nezinu kāpēc tur tās putas bija iepūstas, jo tik traki sapuvis tur nebija, tikai tik, cik ar skrūvgriezni pats izbakstīju... Bet jāsametina tur arī būs. Un sliekšņi normāli, uz donkrata pacelt var, iekšā nekas nelūzt.
Bišk uzkūpināju garāžā Tad sāku kasīt nost to skaņas izolāciju vai kas tas skaitās, lai pārliecinātos, ka tiešām grīda nav sapuvusi. Un tiešām viss ļoti smuki, ja neskaita, ka tie korķi izgājuši no savas vietas, bet tur smuki jāaizmetina ciet. Selfijs, me priecīgs Kad viss tas piķis izkasīts no salona, noņēmu paneli, lai izravētu liekos vadus. Liekais, izņemot paklāju, beņķus un pārējos salona plastmasus Spaiņos ir tikai tas skaņas izolācijas piķis.
Pīppauze Vadi sakārtoti un varam likt atpakaļ paneli Jāizvēdina salons Uztūnēju aizmugurējos lukturus tā, ka atpakaļgaita izgaismo dubultā Manām sēdinātajām atsperēm uzradās pircējs un nebija ko uzlikt vietā, tapēc aizņēmos no čoma koilas Diēta Pie reizes durvis uztaisītas tā, ka bez skrūvēšanas var izņemt un ielikt, lai kādreiz ērtāk kautko skrūvēt salonā or smth.
Pagaidām no izdarītā tas arī ir viss, bet tuvākajās dienās turpināšu iesākto diētu... Abi kapoti vēl jāpagraiza un zapaskas vieta.
Sākumā, kad atdzinu viņu mājās, sāka parādīties šaubas, vai man to vispār vajadzēja un likās, ka tas auto ir baigais šrots, bet tagad par visiem 100% esmu priecīgs, jo bundža tiešām ir pārsteidzoši labā stāvoklī un pietam 91. gada. Kupeja bija trakāk nopuvusi par šito... Vienīgi kupeja bija kupeja un sedans tomēr ir sedans.
Par nākotnes plāniem neko daudz nestāstīšu, lai pašiem interesantāk, bet galvenie darbi ir drošības karkass un dzinēja atrašana, tas visticamāk būs M50B20, 4 cilindrus vairs negribu.
Par paša autosporta plāniem - galvenais mērķis šosezon aizbraukt uz Latvijas amatieru čempi. Pagājušogad tas notika Ludzā, kur būs šogad, nez.
Un tagad pirmais jautājums Jums - pa lēto varu dabūt un ir doma likt aizmugurē tos Sachs īsos amīšus, lai aizmugure cietāka, bet cik to amīšu īsums ir labs tieši krosā? Māc šaubas. Iepriekšējam krosiniekam man bija KYB gāzes amīši + sēdinātās atsperes un tā bija ideāla kombinācija. Kā arī, varat ieteikt, kādus amīšus likt priekšā... Kupejai bija kautkādi Bilstein un bija baigi labi. Ja ko iesakat, tad protams, par saprātīgu cenu, jo ja nauda nebūtu viens no galvenajiem faktoriem, tad nebūtu tāds jautājums.
Kā arī pieņemšu Jūs kā sponsorus... Neiet runa par naudu, bet ar detaļām arī var sponsorēt. Garantēju, ka Jūsu vārds nonāks uz mana auto paldies sarakstā.
Lietas, kas varētu noderēt: aizmugurējais bampers, elektriskais ventilators, akumulatora plusa vads uz bagāžnieku, sporta beņķis un tādas lietas. Var arī piemērot labu atlaidi motora iegādei vai kam citam.
Vispār baigais memuārs sanāca un nekā diža beigās tāpat no tā topika nav, bet vēlāk būtu vēl garāks tas teksts, līdz būtu autiņš gatavs.
Lai interesantāk, varu arī uzskaitīt izdevumus, kurus visu laiku mēģināšu atjaunot.
Izdevumi:
Pats auto - VW Vento (pieņemsim 400€)
Degviela uz Liepāju un atpakaļ - precīzi neatceros, bet ap 120€
Citi izdevumi (flekša ripas, skrūves, krāsas utt.) - 96.37€
Bagāžnieka vāka aiztaisāmie (atsperes) - 6.37€
Kapota slēģi - 6.85€
Priekšējo bremžu suportu restaurācija - 13.40€
15'' Ronal lietais disks - 15€
Polietilēna loksne 2m² - 25.82€
Poliestera loksne 4m² - 19.16€
Aizmugurējo atbalstu bukses - 1.00€
Bremžu trubiņu savienojumi (dēļ ABS bloka likvidēšanas) - 5.98€
M50TUB20 dzinējs - 60€
Ceļa izdevumi pērkot dzinēju - 10€
Ceļa izdevumi pakaļ ieplūdei - 5€
Izpūtēja gumija - 0.50€
Eļļa 1l
Aizmugurējo suportu remkomplekts - 11.60€
Lukturiem līmplēve - 2.78€
Riepas - 100€*
Ieplūdes blīves - 16.62€
LED bremžuguņi salonam - 6.12€
Slēdži 4.17€
Trubas drošības karkasam 18m
Priekšējie amīši - 20€
Kameras riepām 4 gab. - 31.20€
Facelift panelis - 10€
Masas slēdzis - 7.10€
Ienākumi:
Aizmugurējie lukturi - 40€
Stūre - 25€
Aizmugurējais bampers - 95€
Sliekšņi - 10€
Miglas lukturi - 15€
Priekšējie amortiņi ar atsperēm - 35€
Xenons - 10€
Priekšējie lukturi ar 'eņģeļacīm' - 30€
Pēdējais labojis Nixon - 31 Aug 2015, 19:02, kopā labots 17 reizes.
Interesants tā saucamais low budget projekts veiksmi!
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
ja tas dzinejs jau bija uzvarits,tak vareji ar vinju braukt kamer vispar kustas un tad tik akjeet klaat
ar kompatu pa brugji
Lai veicas skrūvēšanā! Obligāti sekošu līdzi.
Žēl, ka toreiz tāda ideja nebija... Bet pēc visām šitām ratu kūpināšanām sāk likties, ka ar viņu līdz pašam galam varētu aizbraukt.cipruss18 rakstīja:ja tas dzinejs jau bija uzvarits,tak vareji ar vinju braukt kamer vispar kustas un tad tik akjeet klaat
Šito drapaku gribēju paņemt uz izjaukšanu Lai veicas!
Par šito arī intrese parādijās tikai mulsināja tie LT nummuri un nebija pārliecības braukt uz Liepāju.Tagad redzot to kad grīda ideāla utt sagruzijos kad neaizbraucu
Skate viņam laikam vēljoprojām ir uz tiem Lietuviešu numuriem... Tik kā ar to apdrošināšanu un braukāšanu te LV ir, nezinu.
Par grīdu es arī neticēju, līdz neizņēmu paklāju un nenokasīju to piķi.
Par grīdu es arī neticēju, līdz neizņēmu paklāju un nenokasīju to piķi.
beidzot kāds topiks, kam ir vērts sekot līdzi...
savādāk šis portāls ir palacis baigi drūms... ,
savādāk šis portāls ir palacis baigi drūms... ,
lai izdodas planotais! zinot tevi ar sito tiks izspoletas visas skjunju tarpas un stuuri
...
Nu jāā !!! mazsalaca - rīga - liepāja un atpakaļ ne ātrak pa 70 kmh Totāls hard core trips uz nervu pamata !
Hah, centos, centos ar rakstīšanu... Izrādās ir arī kāds, kas to garo penteri izlasa.mikelsons rakstīja:beidzot kāds topiks, kam ir vērts sekot līdzi...
savādāk šis portāls ir palacis baigi drūms... ,
Paldies! Jap, domāju vasarā arī uz kādu placi aizdzīt un pašķērēt, cik nu ar 2.0 to varēs izdarīt...Armando rakstīja:lai izdodas planotais! zinot tevi ar sito tiks izspoletas visas skjunju tarpas un stuuri
To nevar pat īsti aprakstīt kāds stress bija, bet nervi čupā. Video sākumā kjmelnis jau aptuveni nokomentēja, bet tad jau vēl nebija nekādu pārdzīvojumu, jo braucām tikai uz Liepāju.markskise rakstīja:Nu jāā !!! mazsalaca - rīga - liepāja un atpakaļ ne ātrak pa 70 kmh Totāls hard core trips uz nervu pamata !
Par tēmu - tikko no garāžas... Atvieglināju/vienkāršoju abus kapotus un izgriezu zapaskas vietu, lai pitstopā vieglāk gar reduktoru ņemties, ja nu rodas vajadzība. Čupiņa ar lieko svaru krājās Nākošnedēļ vajadzētu sākt metināt, kas metināms.
Nepajokam iesākums, likās, ka līdz rītam lasīšu Sekošu līdzi
Labs aprakstinsh. Priekshejais bampers un brille vel joprojam ir pieejami.
Superīgs topiks. Obligāti sekošu.
Ļoti labii