kasika alpinweiß III
Sveiki, nu jau ar otro topiku mans e36 sadaļā, pirmais e36 kalpoja godam, līdz sapratu ka gribu svaigāku gav morāli gan extru ziņā, sāku skatīties ārzemju tirgu līdz ieraudzīju bmwpower.lv sadaļā sisti vai ar defektiem, baltu e36 viss gan bija ar sūnam un bildē izskatījās ļoooti bēdīgs, komentāros bija minēts ka nav doķu, tad nu noriskēju un pazvanīju īpašniekam, lai uzzinātu čo pa čom, izrādās doķus itkā varot nokārtot, sists nav, ok braucu skatīties, aizbraucu, jā taisns, bet aizejot uz otru pusi nesmuka švīka, nu poh, izčamdīju pabraucu, cik jau nu varēja pa sniegu ar vasaras gumiju ir ok, ņemu, atdzinis mājās uzreiz pārmetu stūri, ir pieteikts rindā uz pārkrāsošanu stulbākais ka maija sākumā, iespējams nepaspēšu līdz sezonas atklāšanai. tālāk zvanu īpašniekam prasu vai kārto oķus šis saka jā jā, un hujsā, mēness pagājis kā nav tā nav, beigās necēla mobilo, bišk apjuku domāju ko darīt, jo iguldīts jau bij gana, tad nu atradu ka dvla var atsūtīt doķus ja pie pirkšanas tu tādus neesi dabūjis, aizūtīju pieteikumu un pēc 3 nedēļām par velti atsūtīja doķus, ļoti patīk UK pretīmnākšana ja ir kādas problēmas
Šobrīd gan bilžu nav daudz, bet tulīt jau būs vairāk, ir iepirkts m52b25 dzinējs 98 gada no e39, aizparīt jau būs garāžā, gāja ļoti ok, ceļ daudz labāk par m50b25 bez vanosa, liela atšķirīga jau pie zemajiem rpm, tagad tam ticu, domāju ka iekš e36 ies vēl labāk, jo jau esmu iepircis vienmasas spararatu. un padomā vēl šis tas, nopirku jaunu kartera ventilācijas membrānu un samainīšu visu kas jāmaina, bet tā dzinējs sauss un patīkami ka nav nevienas noplūdes kad saņēmšu tad salikšu foto.
318 tds 1996 gada novembris, sanāk strēlnieks
Iegādājos 1.janvārī 2015
ekstras ir gana, klimats, hi fi, pašaptumšojošais spogulis, rokubalsti, bradačoks kurš neatkrīt kā lāpsta. el. logi,
Ko jau esmu izdarījis;
Pārbūvējis, ielicis pilno obc, sēdēkļu apsildi, lielās pusasis, bloķi, melnos griestus, pārvilcis aiz, bremžu trubiņas, un vēl milijons sīkumu. Ir FL slikšnu uzlikas, tikai ļoti žēl urbt caurumus, gaidu moldingus no liet, archijs, paliks bamperi tikai.
Kas plānis, pabeig likt lampu apmazgātājus, un intensīvo mazgāšanu, jāsagaida pārkrāsošanas rinda, vajag sazīmet labu e46 alkantras rekaro, un tālak jau redzēs.1996 gada novembra beigas, sanāk strēlnieks
tikko iegādāts, bija visur sūnas. Te jau pirmajā dienā samazgāts un iedzīts garažā, sanāca fočēt ar mobilo un sanāca sūdīgi fokusi Te jau paārdīts, norautas uzacis, interesanti ka ar kodu un šilti kāda nāk sliekņiem, nevar tak būt oem Biju pirmais kas noņem ''purnu'' tv piemetināts, spārnu vēl vienu neesmu noņemis, tie no apakšas ar ar rūpnīcas mastiku ir pār skrūvēm, prieks ka nav bijis sists te pārlodēju jeb darbojos ap vadiem, grīda perfekta tepiķis un viss pārējais bija sauss te jau puspabeigts, esmu iegādājies apšivkas rokubalstu, plānos ir sataisīt tā lai par uk stūri liecinātu tikai vin un atmiņas te jau rauju laukā superjaudīgo turbo dzinēju eksperimentēju vai baltie viscaur vai oem skatā rižie pagriezieni Pašu stūres swapu var izdarīt diezgan ātri, liekot visu kopā atklājas ka vajag ļoti daudz sīkumu no eiropas e36, vēlāk papildin''ašu vēl topiku lai ir vairāk bilžu un kāds aprakstiņš.
Šobrīd gan bilžu nav daudz, bet tulīt jau būs vairāk, ir iepirkts m52b25 dzinējs 98 gada no e39, aizparīt jau būs garāžā, gāja ļoti ok, ceļ daudz labāk par m50b25 bez vanosa, liela atšķirīga jau pie zemajiem rpm, tagad tam ticu, domāju ka iekš e36 ies vēl labāk, jo jau esmu iepircis vienmasas spararatu. un padomā vēl šis tas, nopirku jaunu kartera ventilācijas membrānu un samainīšu visu kas jāmaina, bet tā dzinējs sauss un patīkami ka nav nevienas noplūdes kad saņēmšu tad salikšu foto.
318 tds 1996 gada novembris, sanāk strēlnieks
Iegādājos 1.janvārī 2015
ekstras ir gana, klimats, hi fi, pašaptumšojošais spogulis, rokubalsti, bradačoks kurš neatkrīt kā lāpsta. el. logi,
Ko jau esmu izdarījis;
Pārbūvējis, ielicis pilno obc, sēdēkļu apsildi, lielās pusasis, bloķi, melnos griestus, pārvilcis aiz, bremžu trubiņas, un vēl milijons sīkumu. Ir FL slikšnu uzlikas, tikai ļoti žēl urbt caurumus, gaidu moldingus no liet, archijs, paliks bamperi tikai.
Kas plānis, pabeig likt lampu apmazgātājus, un intensīvo mazgāšanu, jāsagaida pārkrāsošanas rinda, vajag sazīmet labu e46 alkantras rekaro, un tālak jau redzēs.1996 gada novembra beigas, sanāk strēlnieks
tikko iegādāts, bija visur sūnas. Te jau pirmajā dienā samazgāts un iedzīts garažā, sanāca fočēt ar mobilo un sanāca sūdīgi fokusi Te jau paārdīts, norautas uzacis, interesanti ka ar kodu un šilti kāda nāk sliekņiem, nevar tak būt oem Biju pirmais kas noņem ''purnu'' tv piemetināts, spārnu vēl vienu neesmu noņemis, tie no apakšas ar ar rūpnīcas mastiku ir pār skrūvēm, prieks ka nav bijis sists te pārlodēju jeb darbojos ap vadiem, grīda perfekta tepiķis un viss pārējais bija sauss te jau puspabeigts, esmu iegādājies apšivkas rokubalstu, plānos ir sataisīt tā lai par uk stūri liecinātu tikai vin un atmiņas te jau rauju laukā superjaudīgo turbo dzinēju eksperimentēju vai baltie viscaur vai oem skatā rižie pagriezieni Pašu stūres swapu var izdarīt diezgan ātri, liekot visu kopā atklājas ka vajag ļoti daudz sīkumu no eiropas e36, vēlāk papildin''ašu vēl topiku lai ir vairāk bilžu un kāds aprakstiņš.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis kasiks - 10 Apr 2015, 20:07, kopā labots 1 reizi.
Smuks parasts standartiņš, lai veicas darbos
tādu bundžu laikam prieks taisīt :)
Protams kad panemu vel smarzoja nedaudz pec jauna auto. Noskrejiens105k miles
Labs projektiņš
cīnies
man 67k miles
cīnies
man 67k miles
izskatas labs eksemplārs
Interesētu vairak info par pārbūvi no cilvēka, kurš reāli ir to izdarījis, pats ar gribeju angli parbuvet, bet sabijos no lielās čakarēšanās
Interesētu vairak info par pārbūvi no cilvēka, kurš reāli ir to izdarījis, pats ar gribeju angli parbuvet, bet sabijos no lielās čakarēšanās
Baltie pagriezieni labak Nesapis visu ar to rusaini bruno piesitienu
jā jau izdomāju par labu smoked/baltajiem, nu parbūve ir tas pats kas mainīt motoru, tikai, vairāk darba ar vadiem, un jāizveido un jāaiztaisa daži caurumi neiesaku pirkt dizeli vai mazmotoru, vajag bāku, vismaz mainīšu es un uzliku ogles filtru lai būtu pa zolīdo, plus lielas pluss, kuru ievilku
kādu reduktoru labāk likt uz m52b25? 3.15 3.23 vai 3.46, vienmasas spararats 8kg, zf kārba, šoseja ar tiek izmantota, pats sliecos uz 3.15
kādu reduktoru labāk likt uz m52b25? 3.15 3.23 vai 3.46, vienmasas spararats 8kg, zf kārba, šoseja ar tiek izmantota, pats sliecos uz 3.15
ātrāk nevarēji pateikt, es jau nokasīju krāsu no haubesPjērs rakstīja:Baltie pagriezieni labak Nesapis visu ar to rusaini bruno piesitienu
grīda jau ir izlimēta ar vibroizolāciju bij tikai putekļi, un zem tā piķa bij tikai tāds šunu rakstiņš nekas vairāk
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Čakars nemaz nav tik liels, tikai apņeties vajag , pa lielam ja rokas aug no pareizās vietas to var paveikt un reāli visslielakais čakars ir ar salona vadu pārlodēšanu.. kautgan izskatas ka E36 tas ir vieglak ka E46 jo drošinatajkaste atrodas vienā vietā un pa lielam vadi ir vienkārši jāpārgriež un jāsaīsina..kur pretim 46tajam ir janes uz otru pusi kas veido milzigu mudžekli un problemas..realmen69 rakstīja:izskatas labs eksemplārs
Interesētu vairak info par pārbūvi no cilvēka, kurš reāli ir to izdarījis, pats ar gribeju angli parbuvet, bet sabijos no lielās čakarēšanās
Un Prieks redzēt ka ko tādu esi apņēmies! Sterils auto! Lai veicas darbos! (:
Paldies
Kādreiz būs kaut kur jāsaskrienas, vai jāaizbrauc pie tevis ciemos, lai iečekotu dzīvē
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Ja viss ies pec plana, aprila beigas maija sakuma vareru satikties
tātad šodien atvests mājās 98 gada m52b25 dzinējis, gāja dikti ok šajai sezonai pietiks izstūmu no garāžas belij noč un mazgāju motortelpu, daudz nav palicis un autiņš tiks palaists, bēl jāatrod ews3 e39 wiring, jo šim nav vienkāršais ews2, ak jā un kārbu pret zf jānomaina, pāris nekvaletatīvi snapi.
un pats šodienas darba auglis, forši ka nekas nav izzaudēts no dzinēja un nav eļļas noplūdes, jauna membrāna kartera ventilācijai, sveces
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tātad šajās brīvdienas swapojas iekšā visa eiropieša pravotka un motors, motors būs m52b25 ar patīkamu dinamiku, esmu sagādājis m50 oem vienmasas spararatu, viņš derēs uz zf kārbas 1:1 vai likt dakšu no getraga kuram bij tas spararats?
tālāk motors tika mazgāts, un rīt tiks pabeigts, bloks bija apaudzis ar smiltīm un viņas grūti dabūt nost, tālak, šodien pus dienu nojājos kamēr uzliku bāku, nebiju domājis ka būs tik grūti dzinējam nomainīta kartera blīve, kloķenes saļņiks, vārstuvāka blīve, jauna kartera ventilācijas membrāna, nomainīts udenssūknis un termostats, noteikti vēl kādi sīkumi. Bija atbraucis apskatīt krāsotajs un atplauka smaidā, e36 kuru navajadzēšot metināt pagaidām viss iet pēc plāna maija sākuma pie krāsotāja cerams paspēšu līdz sezonas atklāšanai.
te bildēa var redzēt švīku pa lielam vienīgais no nopietnajiem kāšiem virsbūvei, plus krāsotās apstrādās vietu zem tiem gumijas puļķiem sliekšņos, pats jau piepūtu vasku sliekšņos un priekšā kur tā kabata aiz paspārņa.
Pāris bildes lai ir ko paskatīt, nopietnāki foto brīvdienās kad likšu vadus un dzineju
ja uzmanīgi ieskatās uz aizmugures spārna arī nedaudz redzas švīka un tajā pašā sānā noskrāpētā arka, labi ka tur nav sācis rūsēt, šis būs darbs krāsotājam, otrā pusē viss čotka un grīda bez komentāriem varbūt 2 skatē neliks zem tiem puļķiem sakops, norāvu nekas nopietns, ar pirkstu iet nost, bet tāpat jāsakopj tas metāls, kaut vai auto netiks izmantots ziemā biju pirmais kas noņēma sparnus šim bmw, skrūves pilnībā ar grīdas mastiku no rūpnīcas tajos caurumiņos tajā kabatā piepūtām vasku, kas noņem paspārni tur ir tāds plasmasa korķis to izņemot iekšā kabatā ivss bija sterils te sakoptais dzinējs, vēl bez pravotkas, gaidam nākošo update kurā netrūks interesanta apraksta un foto
tālāk motors tika mazgāts, un rīt tiks pabeigts, bloks bija apaudzis ar smiltīm un viņas grūti dabūt nost, tālak, šodien pus dienu nojājos kamēr uzliku bāku, nebiju domājis ka būs tik grūti dzinējam nomainīta kartera blīve, kloķenes saļņiks, vārstuvāka blīve, jauna kartera ventilācijas membrāna, nomainīts udenssūknis un termostats, noteikti vēl kādi sīkumi. Bija atbraucis apskatīt krāsotajs un atplauka smaidā, e36 kuru navajadzēšot metināt pagaidām viss iet pēc plāna maija sākuma pie krāsotāja cerams paspēšu līdz sezonas atklāšanai.
te bildēa var redzēt švīku pa lielam vienīgais no nopietnajiem kāšiem virsbūvei, plus krāsotās apstrādās vietu zem tiem gumijas puļķiem sliekšņos, pats jau piepūtu vasku sliekšņos un priekšā kur tā kabata aiz paspārņa.
Pāris bildes lai ir ko paskatīt, nopietnāki foto brīvdienās kad likšu vadus un dzineju
ja uzmanīgi ieskatās uz aizmugures spārna arī nedaudz redzas švīka un tajā pašā sānā noskrāpētā arka, labi ka tur nav sācis rūsēt, šis būs darbs krāsotājam, otrā pusē viss čotka un grīda bez komentāriem varbūt 2 skatē neliks zem tiem puļķiem sakops, norāvu nekas nopietns, ar pirkstu iet nost, bet tāpat jāsakopj tas metāls, kaut vai auto netiks izmantots ziemā biju pirmais kas noņēma sparnus šim bmw, skrūves pilnībā ar grīdas mastiku no rūpnīcas tajos caurumiņos tajā kabatā piepūtām vasku, kas noņem paspārni tur ir tāds plasmasa korķis to izņemot iekšā kabatā ivss bija sterils te sakoptais dzinējs, vēl bez pravotkas, gaidam nākošo update kurā netrūks interesanta apraksta un foto
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
siekala līdz grīdai. cepī,tas,ka paliek standarta skātā. vai arī palaidu ko garām pie ieplānotā?
One of the most important factors of a car is the feeling you get ,while driving it.
gribas m bamperu priekšā un aizmugurē. Sliekšņi būs nešķeltie, jo taisnie labāk patīk spoguļus gribētos ac šnicel, bet tur vajag normālu kāpostu, plus gribas gt spoileri, to ar nevar tā dabūt
Spararats ar sajūgu no M50 vienmasas derēs 1:1.
Bet, ja liec tos vizuālos apdeitus, izdomā kaut ko ar sēdinājumu GT spoleris + stock atsperes = kkas nav
Bet, ja liec tos vizuālos apdeitus, izdomā kaut ko ar sēdinājumu GT spoleris + stock atsperes = kkas nav
Izskatas