laguna green by možais
Tātad apmēram pirms mēneša iegādāts 93.gada marta mēneša 318is - pilnīgs stock
p.s. nācās pārsēsties un ko mazāku, jo iepriekšējo 325i Jāņos nācās apskādēt..
Tātad šis auto ar ļoti mazu komplektāciju - gandrīz nekādu
* el. lūka
* el. logi (šķiet visām kupejām)
* padilis sportisizes salons
* air bag stūre
* elkoņbalsts no compact'a
* 7 pogu OBC
* spidometra hroma riņķi ir m3 sarkānās kājiņas
* kaut kādi m style spoguļi un original hella spoileris ar stopu
Тип Значение
Номер шасси WBABE51020JG07940
Код типа BE51
Тип 318IS (EUR)
E-серия E36 (2)
Серия 3
Тип COUPE
Рулевое управление LL
Двери 2
Двигатель M42
Рабочий объем 1.80
Мощность 103
Привод HECK
Коробка передач MECH
Цвет LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Обивка ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)
Дата пр-ва 1993-03-03
Дополн. оборудование
Код Наименование (порт) Наименование (EPC)
S240A LEDERLENKRAD Рулевое колесо с НПБ, кожа
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Подъемно-сдвиж.крышка люка с эл.приводом
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S440A NICHTRAUCHERPAKET Комплект для некурящих
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Спортивное сиденье
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S529A MIKROFILTER Микрофильтр
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Индикатор температуры наружного воздуха
S564A INNENLICHTPAKET Комплект плафонов освещения салона
S657A BMW BAVARIA C REVERSE III Радиоприемник Bavaria C Reverse III
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M
Код Наименование (порт) Наименование (EPC)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Дополненный жгут проводов
p.s. paldies user Valdis
Pirmajā reizē paceļot auto uz pacēlāj biju šokēts, ka no apakšas virsbūvei nav kur piesieties - visur original mastika, viss smuks un sterils, rūsu vispār nekur nevar sastapt... - tajā brīdī biju lepns, ka esmu ticis pie auto kuram vismaz būris ir ok saglabājies, kur neskatoties uz iepriekšējo e36, kurš pēc gada bija jaunāks, bet bundža - vispār nebija....
Tālāk, engine, protams, nemotors - par īsu man viņš - pieradis braukt ar 2.5i vai 3.0d bija kā bija, bet šķiet ka cik nu tas is spēj iet, tā arī iet...
Vizuāli arī, tā neko engine, sauss - nekas nav aplauzts, viss takā savās vietās....
* paņemot nost svečvadus atklājas, ka vienā cilindrā svece līdz augšai slīkst eļļā - domāju wtf (nekas, noņēmu nost vārstu vāku, atklājās, ka džeks iepriekš mainījis vārstu vāka blīvi un tos gredzenu, kas nāk ap sveces urbumu, vienu iemetis iekšā pie sadalenes) ... - šo lietu izdarīju kā nākas un viss ir
* tālāk izpūtēja troksnis bija neciešams - katalizators izzāģēts un tā vietā iemetināta tukša cauruli... brrr
tās vietā iemetināts rezonātors, kādu teicās arī uzstādot diesel bmw automašīnām, bet skaņa samazinājās, bet tāpat pie lielākiem apgr. parādās mopēda troksnis... - tālāk tika pārinstalēts gala bundulis no sava vecā 325i, protams tonis kļuva labāks, bet mopēds vēl aizvien palika... - beigās sapratu, ka 6cilindru skaņu nedabūšu laukā no 4cilindru šujmašīnas...
* šofera sēdeklis izskatījās kā būtu suņu būdā pabijis, visas iespējamās vietās bija caurumi (par laimi, iepriekš tikai iegādāts tieši tāds pats salons ar tādiem pašiem defektiem)... Tad nu nācās uz manu šofera sēdekli pārmest no rezerves salona blakussēdētāja sēdekļa mīksto daļu, kas diezgan veiksmīgi izdevās - vismaz cilvēcīgāks skats tagad....
* ķēros klāt pr. lukturiem - stock lukturos tika ieurbti krusti un nokrāsots tuvajam reflektors pirms lēcas, ielikti angel eyes un 6000k xenons. - izskatās daudz labāk un vismaz nesvīst ciet...
p.s. miglas lukturiem uztaisīts dark edition (tikai nejautājiet kā - tiem ir tikai vizuāls pielietojums)
* un jā pamazām ķēros klāt pie eksterjera, kurš ir arī ok, tikai iepriekšējais īpašnieks baigi gribējis bisu un ir kasjaki nenozīmīgi, kas laika gaitā tiks novērsti - sākums bija brille, kur ir noņemta un tiek apstrādāta un tiks krāsota, jo ierastajās vietās zem krāsas parādījās burbulīši. turpinājumā pakaļējā labā arka, kur kaut kas ir darīts, bet nedaudz slikti darīts... - pārējais takā būtu...
the old one and the new e36
p.s. nācās pārsēsties un ko mazāku, jo iepriekšējo 325i Jāņos nācās apskādēt..
Tātad šis auto ar ļoti mazu komplektāciju - gandrīz nekādu
* el. lūka
* el. logi (šķiet visām kupejām)
* padilis sportisizes salons
* air bag stūre
* elkoņbalsts no compact'a
* 7 pogu OBC
* spidometra hroma riņķi ir m3 sarkānās kājiņas
* kaut kādi m style spoguļi un original hella spoileris ar stopu
Тип Значение
Номер шасси WBABE51020JG07940
Код типа BE51
Тип 318IS (EUR)
E-серия E36 (2)
Серия 3
Тип COUPE
Рулевое управление LL
Двери 2
Двигатель M42
Рабочий объем 1.80
Мощность 103
Привод HECK
Коробка передач MECH
Цвет LAGUNENGRUEN METALLIC (266)
Обивка ANTHRAZIT STOFF 2 TUERER (0383)
Дата пр-ва 1993-03-03
Дополн. оборудование
Код Наименование (порт) Наименование (EPC)
S240A LEDERLENKRAD Рулевое колесо с НПБ, кожа
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT Наружн.зеркало/замок двери водит.с обогр
S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Отсутствует обозначение модели
S401A SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH Подъемно-сдвиж.крышка люка с эл.приводом
S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Ножные коврики Velours
S428A WARNDREIECK Знак аварийной остановки и аптечка
S440A NICHTRAUCHERPAKET Комплект для некурящих
S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Спортивное сиденье
S510A LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT регулировка угла наклона фар
S520A NEBELSCHEINWERFER фары противотуманные
S529A MIKROFILTER Микрофильтр
S556A AUSSENTEMPERATURANZEIGE Индикатор температуры наружного воздуха
S564A INNENLICHTPAKET Комплект плафонов освещения салона
S657A BMW BAVARIA C REVERSE III Радиоприемник Bavaria C Reverse III
S704A M SPORTFAHRWERK Спортивная ходовая часть M
Код Наименование (порт) Наименование (EPC)
L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Экспорт.исполнение для Германии/ Австрии
S848A ERWEITERTER KABELBAUM Дополненный жгут проводов
p.s. paldies user Valdis
Pirmajā reizē paceļot auto uz pacēlāj biju šokēts, ka no apakšas virsbūvei nav kur piesieties - visur original mastika, viss smuks un sterils, rūsu vispār nekur nevar sastapt... - tajā brīdī biju lepns, ka esmu ticis pie auto kuram vismaz būris ir ok saglabājies, kur neskatoties uz iepriekšējo e36, kurš pēc gada bija jaunāks, bet bundža - vispār nebija....
Tālāk, engine, protams, nemotors - par īsu man viņš - pieradis braukt ar 2.5i vai 3.0d bija kā bija, bet šķiet ka cik nu tas is spēj iet, tā arī iet...
Vizuāli arī, tā neko engine, sauss - nekas nav aplauzts, viss takā savās vietās....
* paņemot nost svečvadus atklājas, ka vienā cilindrā svece līdz augšai slīkst eļļā - domāju wtf (nekas, noņēmu nost vārstu vāku, atklājās, ka džeks iepriekš mainījis vārstu vāka blīvi un tos gredzenu, kas nāk ap sveces urbumu, vienu iemetis iekšā pie sadalenes) ... - šo lietu izdarīju kā nākas un viss ir
* tālāk izpūtēja troksnis bija neciešams - katalizators izzāģēts un tā vietā iemetināta tukša cauruli... brrr
tās vietā iemetināts rezonātors, kādu teicās arī uzstādot diesel bmw automašīnām, bet skaņa samazinājās, bet tāpat pie lielākiem apgr. parādās mopēda troksnis... - tālāk tika pārinstalēts gala bundulis no sava vecā 325i, protams tonis kļuva labāks, bet mopēds vēl aizvien palika... - beigās sapratu, ka 6cilindru skaņu nedabūšu laukā no 4cilindru šujmašīnas...
* šofera sēdeklis izskatījās kā būtu suņu būdā pabijis, visas iespējamās vietās bija caurumi (par laimi, iepriekš tikai iegādāts tieši tāds pats salons ar tādiem pašiem defektiem)... Tad nu nācās uz manu šofera sēdekli pārmest no rezerves salona blakussēdētāja sēdekļa mīksto daļu, kas diezgan veiksmīgi izdevās - vismaz cilvēcīgāks skats tagad....
* ķēros klāt pr. lukturiem - stock lukturos tika ieurbti krusti un nokrāsots tuvajam reflektors pirms lēcas, ielikti angel eyes un 6000k xenons. - izskatās daudz labāk un vismaz nesvīst ciet...
p.s. miglas lukturiem uztaisīts dark edition (tikai nejautājiet kā - tiem ir tikai vizuāls pielietojums)
* un jā pamazām ķēros klāt pie eksterjera, kurš ir arī ok, tikai iepriekšējais īpašnieks baigi gribējis bisu un ir kasjaki nenozīmīgi, kas laika gaitā tiks novērsti - sākums bija brille, kur ir noņemta un tiek apstrādāta un tiks krāsota, jo ierastajās vietās zem krāsas parādījās burbulīši. turpinājumā pakaļējā labā arka, kur kaut kas ir darīts, bet nedaudz slikti darīts... - pārējais takā būtu...
the old one and the new e36
Pēdējais labojis možais - 20 Sep 2011, 20:21, kopā labots 1 reizi.
Izskatās un izklaisās ļoti labi!
jā, varbūt komplektēts vai kā nav spīdoši, bet galvenais bundža ir ļoti ok...
tā kā rokas aug no pareizās vietas, tad savedīs kārtībā un vēl vairāk..
jāsaņemās nokrāsot m style original sliekšņus, kas jau vairāk kā gadu metājās šķūnī un vēl šādas tādas lietiņas
paldies...
tā kā rokas aug no pareizās vietas, tad savedīs kārtībā un vēl vairāk..
jāsaņemās nokrāsot m style original sliekšņus, kas jau vairāk kā gadu metājās šķūnī un vēl šādas tādas lietiņas
paldies...
Tad jau prekš 93g. labi saglabājusies ..
Un ar diskiem, uzreiz cits skats
Un ar diskiem, uzreiz cits skats
Nav ne vainas autiņam, un ja biš pieliks roku, būs
Lai veicas darbos un labi ripo!
Lai veicas darbos un labi ripo!
Vēl viena lagūniņa
nezinu sākumā nu ļoti nepatika šī krāsa, bet daudziem patīk, nez, varbūt iepatiksies.....
Labā stavoklī, bet nu ir ko pielikt
Labs agregaats un tieshaaam labi saglabaajies. Jaunie diski ir baigi labie, auto uzreiz daudz labaak izskataas ar taadiem. Lai tev labi braucaas un veksmi turpmaakajaa puceeshanaa!
paaldies.. tiks pilnveidot... gaidam kad izbeigsies amishi, lai tiktu pie koilām...
Skaists auto , patīk diski R17
Stūre,lampas,diski,krasa patīk
Lūpa gan nepatik :
Lūpa gan nepatik :
njā, cilvēks uzreiz saprot, kas ir Power un kas GOLF's , bet man patīk, kamēr nav Mtech uzkabināts, jo stock pliks nu galīgi pie sirds negāja.. un pa 5Ls var paeksperimentēt..
šīs lūpas kaut kā paliek aktuālas
cik maksā tāda atslēga un viņu pieprogrāmēt?
Stūre laba
kads labums no tiem tipo m3 spidometra būtām,tumsā spid svādāk?