Wicked Witch
Labrīt!
No sākuma nevēlējos šeit reģistrēties, jo brīžiem liekas, ka daži šeit vēl čurā biksēs un nav pietiekoši nobrieduši, bet agRo un Johnny bija pietiekoši uzstājīgi un nekas cits neatlika.
Tātad:
Kas par auto: 325 tautā saukts par Cherry
Krāsa: Imola Rot
Noskrējiens: Reālais k-kur pie 400 000, bet odometrā ap 300 000, pēc CSDD 100 000 ir paskrūvēti atpakaļ
Kad tika iegādāts: k-kad pirms 3 vai 4 gadiem
Stāvoklis: Nedaudz rūsa aizmugurējās arkās, bukte zem labās aizmugurējās lampas, parmetināts priekšējais stūris (kurš to vairs neatceros), jo auto bijis ielikts stabā.
Automašīnas komplektācija: m20 sajūgs, 3.15 LSD, TA technix coilover, bet tā pliks kā nabags.
Iegādes brīdī auto bija aptuveni šāds: - viens M spogulis, otrs k-kāds pakaļdarinājums
- Style 73 R17
- Kādas 16 reizes remontēts priekšējais M bamperis
- Priekšā zili recaro beņķi, aizmugurē melni ( kopumā salons diezgan bēdīgs, beņķos caurumi, abšivkas nokarājušās, griesti arī atlipuši un nekādi).
- Priekšējās bmw zīmītes vietā k-kāds drausmīgs E burts ar ragiem, bet paldies dievam, to saimnieks atstāja sev.
- graboši kompensatori
Laika gaitā ar auto tika nedaudz paeksperimentēts:
- Piečurātas miglas
- Style 73 tika nomainīti pret Remotec A R16 8j
- Tika paeksperimentēts ar lampām
- Nomainītas hroma nāsis pret melnām
- Rižie pagriezieni pret smoked
Ar auto tika braukts kāmēr vienā foršā dienā tika secināts, ka sliekšņi principā tik tālu nopuvuši ka viņu reāli vairāk nav. Auto tika pajaukts lai apskatītos kas un kā. Tika secināts, ka iepriekšējais saimnieks bijis pilnīgs līkrocis un auto tika taisīts tīri uz pārdošanu, kaut arī apskates brīdī auto tika nereāli uķināts.
Jaucot atrā atklājās:
- Rocenes kluči piestiprināti ar skrūvēm nevis špiļkām, kā rezultātā noņemt viņas varēja tikai ar fleksi
- aizmugurējā kreisā glāzē pamatīgs caurums, kurš aizlīmēts ar k-kādu uzlīmi (atklāts tikai noņemot abšifkas)
- vēl visādi brīnumi, kurus vairs īsti neatceros
Tad nu šis bija tas punkts, kad tika lemts ko darīt tālāk?! Neviens normāls cilvēks diez vai uzņemtos, ko tādu, bet tika nolemts, ka auto pēc tik necienīgas attieksmes ir pelnījis otru iespēju. Tika aizbraukts uz CSDD, uzsākta virsbūves maiņa, izcelts motors.
Turpinājums sekos.....
No sākuma nevēlējos šeit reģistrēties, jo brīžiem liekas, ka daži šeit vēl čurā biksēs un nav pietiekoši nobrieduši, bet agRo un Johnny bija pietiekoši uzstājīgi un nekas cits neatlika.
Tātad:
Kas par auto: 325 tautā saukts par Cherry
Krāsa: Imola Rot
Noskrējiens: Reālais k-kur pie 400 000, bet odometrā ap 300 000, pēc CSDD 100 000 ir paskrūvēti atpakaļ
Kad tika iegādāts: k-kad pirms 3 vai 4 gadiem
Stāvoklis: Nedaudz rūsa aizmugurējās arkās, bukte zem labās aizmugurējās lampas, parmetināts priekšējais stūris (kurš to vairs neatceros), jo auto bijis ielikts stabā.
Automašīnas komplektācija: m20 sajūgs, 3.15 LSD, TA technix coilover, bet tā pliks kā nabags.
Iegādes brīdī auto bija aptuveni šāds: - viens M spogulis, otrs k-kāds pakaļdarinājums
- Style 73 R17
- Kādas 16 reizes remontēts priekšējais M bamperis
- Priekšā zili recaro beņķi, aizmugurē melni ( kopumā salons diezgan bēdīgs, beņķos caurumi, abšivkas nokarājušās, griesti arī atlipuši un nekādi).
- Priekšējās bmw zīmītes vietā k-kāds drausmīgs E burts ar ragiem, bet paldies dievam, to saimnieks atstāja sev.
- graboši kompensatori
Laika gaitā ar auto tika nedaudz paeksperimentēts:
- Piečurātas miglas
- Style 73 tika nomainīti pret Remotec A R16 8j
- Tika paeksperimentēts ar lampām
- Nomainītas hroma nāsis pret melnām
- Rižie pagriezieni pret smoked
Ar auto tika braukts kāmēr vienā foršā dienā tika secināts, ka sliekšņi principā tik tālu nopuvuši ka viņu reāli vairāk nav. Auto tika pajaukts lai apskatītos kas un kā. Tika secināts, ka iepriekšējais saimnieks bijis pilnīgs līkrocis un auto tika taisīts tīri uz pārdošanu, kaut arī apskates brīdī auto tika nereāli uķināts.
Jaucot atrā atklājās:
- Rocenes kluči piestiprināti ar skrūvēm nevis špiļkām, kā rezultātā noņemt viņas varēja tikai ar fleksi
- aizmugurējā kreisā glāzē pamatīgs caurums, kurš aizlīmēts ar k-kādu uzlīmi (atklāts tikai noņemot abšifkas)
- vēl visādi brīnumi, kurus vairs īsti neatceros
Tad nu šis bija tas punkts, kad tika lemts ko darīt tālāk?! Neviens normāls cilvēks diez vai uzņemtos, ko tādu, bet tika nolemts, ka auto pēc tik necienīgas attieksmes ir pelnījis otru iespēju. Tika aizbraukts uz CSDD, uzsākta virsbūves maiņa, izcelts motors.
Turpinājums sekos.....
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Virsbūve:
Tika plānots iegādāties sterilu virsbūvi no UK un pārlikt stūri. Virsbūve tika atrasta, taču beigās k-kas nojuka piegādātāju un beigās tika ieķerta virsbūve tepat LV. Tika iegādāta virsbūve no 316 FL.
Kā jau mašīnai, kura braukta pa LV un ir redzējusi mūsu ziemas, virsbūve bija tālu no sterilas. Tika izjaukts viss, līdz plikai virsbūvei, satīrīta rūsa, sametināts viss kas jāmetina, apstrādāts ar "anti-rust" utt.
No sākuma tika savesta kārtībā motortelpa. Satīrīta, antirust, skābā grunts, parastā grunts sakrāsots utt.
Aizmugurējā tilta stipriprinājuma vietām tika speciāli uzsūtītas OEM pastiprinošās plāksnes un iemetinātas. Apakša un arkas protams izpūstas ar grubuli.
Tika plānots iegādāties sterilu virsbūvi no UK un pārlikt stūri. Virsbūve tika atrasta, taču beigās k-kas nojuka piegādātāju un beigās tika ieķerta virsbūve tepat LV. Tika iegādāta virsbūve no 316 FL.
Kā jau mašīnai, kura braukta pa LV un ir redzējusi mūsu ziemas, virsbūve bija tālu no sterilas. Tika izjaukts viss, līdz plikai virsbūvei, satīrīta rūsa, sametināts viss kas jāmetina, apstrādāts ar "anti-rust" utt.
No sākuma tika savesta kārtībā motortelpa. Satīrīta, antirust, skābā grunts, parastā grunts sakrāsots utt.
Aizmugurējā tilta stipriprinājuma vietām tika speciāli uzsūtītas OEM pastiprinošās plāksnes un iemetinātas. Apakša un arkas protams izpūstas ar grubuli.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Malacis, pamatīgs darbiņš padarīts!
Būtu labāk skrūvējis bembi nevis topiku taisijis
Piekare:
Piekare tika nostrūklota un pa jaunam nokrāsota. Jaunas polly un lemforder bukses, jauni gultņi, jauni bilstein aizmugurējie amortizatori. Bremžu suporti tika pilnībā atrestairēti - pārksrāsoti, nomainīti virzulīši, manžetes, viss sasmērēts kā nākas un salikts kopā. Bremžu caurulītes izvilktas jaunas. Jauni bremžu aizsargi. Būtībā piekarē no vecā auto palika priekšējie bremžu diski, jo pirms gada tika likti jauni un priekšējie coiloveri un aizmugurē atsperes. 3.15 LSD tika nomainīts pret 3.73 LSD
Piekare tika nostrūklota un pa jaunam nokrāsota. Jaunas polly un lemforder bukses, jauni gultņi, jauni bilstein aizmugurējie amortizatori. Bremžu suporti tika pilnībā atrestairēti - pārksrāsoti, nomainīti virzulīši, manžetes, viss sasmērēts kā nākas un salikts kopā. Bremžu caurulītes izvilktas jaunas. Jauni bremžu aizsargi. Būtībā piekarē no vecā auto palika priekšējie bremžu diski, jo pirms gada tika likti jauni un priekšējie coiloveri un aizmugurē atsperes. 3.15 LSD tika nomainīts pret 3.73 LSD
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Dabūsi iekšās! Tu man te čīkstēji ka topicu vajagot!agRo rakstīja:Būtu labāk skrūvējis bembi nevis topiku taisijis
tas ex sarkanais pāris reizes Ādažos manīts. veiksmi darbos
Es netālu dzīvoju. Paldies!Eglitis rakstīja:tas ex sarkanais pāris reizes Ādažos manīts. veiksmi darbos
Pa smuko!
Very nice. , piekare izskatās lieliski.
Salons:
Pravodka tika izmantota no Cherry:
Noplukušo apšifku centriņi tika parlīmēti, tika uzsutīti jauni klipši lai negrab:
Beņķi tika pāršūti ar melnu ādu un alcantara:
Griesti netika meklēti jauni melnie, bet gan parlīmēti tie paši. Vēlak gan naksies uzsūtīt jaunus melnos OEM pričendāļus lai neizskatās pēc čigānpakas: Aplauztās plastmasiņas un skrūvītes vairākumā gadījumu tika sūtītas jaunas OEM, celtnieku varianti netika izmantoti:
Panelis paliek tas pats preFL. Jāatzīst, ka FL un pre FL bundžas atšķiras, tāpēc nācās nedaudz partaisīt masas vietas un panelis nedaudz savādāk stiprinās, bet viss ir izdarāms:
Un nācās arī izdarīt to, ko tik ļoti negribēju. Lūkas mehānisms tika pilnībā izjaukts iztīrīts, iesmērēts pa jaunam un salikts kopā:
Pravodka tika izmantota no Cherry:
Noplukušo apšifku centriņi tika parlīmēti, tika uzsutīti jauni klipši lai negrab:
Beņķi tika pāršūti ar melnu ādu un alcantara:
Griesti netika meklēti jauni melnie, bet gan parlīmēti tie paši. Vēlak gan naksies uzsūtīt jaunus melnos OEM pričendāļus lai neizskatās pēc čigānpakas: Aplauztās plastmasiņas un skrūvītes vairākumā gadījumu tika sūtītas jaunas OEM, celtnieku varianti netika izmantoti:
Panelis paliek tas pats preFL. Jāatzīst, ka FL un pre FL bundžas atšķiras, tāpēc nācās nedaudz partaisīt masas vietas un panelis nedaudz savādāk stiprinās, bet viss ir izdarāms:
Un nācās arī izdarīt to, ko tik ļoti negribēju. Lūkas mehānisms tika pilnībā izjaukts iztīrīts, iesmērēts pa jaunam un salikts kopā:
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Kādas izmaksas beņķu pāršūšanai? Man te ir vieni E34 recaro uz līdzīgu operāciju, jāsaprot ar ko jārēķinas...
barons rakstīja:Kādas izmaksas beņķu pāršūšanai? Man te ir vieni E34 recaro uz līdzīgu operāciju, jāsaprot ar ko jārēķinas...
Beņķu pāršūšana ieskaitot materiālu sanāca ap 300 eur
Abšifkas vēl 60 eur
Vedu pie diviem meistariem, jo pirmais nekrāmējās ar abšifkām. Varbūt, ka var lētāk, nezinu.
360 par ķebļiem ar abšifkām nav traģiski. Pieņemu, ka E34 varētu būt drusku vairāk. Paldies!Deep rakstīja:barons rakstīja:Kādas izmaksas beņķu pāršūšanai? Man te ir vieni E34 recaro uz līdzīgu operāciju, jāsaprot ar ko jārēķinas...
Beņķu pāršūšana ieskaitot materiālu sanāca ap 300 eur
Abšifkas vēl 60 eur
Vedu pie diviem meistariem, jo pirmais nekrāmējās ar abšifkām. Varbūt, ka var lētāk, nezinu.
Visu cieņu darbs un līdzekļi ieguldīti pamatīgi, patīk kad auto taisits kārtīgi nevis kkā sastiķēts kopā.
Krāsa un remotec a kopa izskatas vnk konfekte, gaidu ar nepacietību iznākumu
Krāsa un remotec a kopa izskatas vnk konfekte, gaidu ar nepacietību iznākumu
Ar kādu līmi līmēji griestus un kur pirki audumu?
Krāsa, eksterjers un sīkumi:
Ideja krāsai tika ņemta no kādas hondas s2000 desert sage green krāsā. Taču beigās tika izvēlēts nedaudz savādāks tonis. Gatavojot virsbūvi krāsošanai atklājās nepatīkams pārsteigums, ka arī jaunā bundža bija tikusi pie līkročiem, labais aizmugurējais spārns jāmaina, jo pamatīga špaktele un tas netika pamanīts pirkšanas brīdī:
Diski tika atrestaurēti tie paši remotec:
Un sasūtīti visādi sīkumi. Jauni OEM M moldingi, shortshifter, iepirkta GT lūpa un citi sīkumi. No ārpuses būs pilna M paka, bet diemžēl viss vēl nav nokrāsots.
Darba vairs nav palicis daudz, ceru ka sanāks šogad vēl izbraukt, bet ja nē tad nākamgad noteikti! :)
Kas attiecas uz dzinēju, izplūdi vadību utt. Plāni ir, bet tos pagaidām neatklāšu...
Ideja krāsai tika ņemta no kādas hondas s2000 desert sage green krāsā. Taču beigās tika izvēlēts nedaudz savādāks tonis. Gatavojot virsbūvi krāsošanai atklājās nepatīkams pārsteigums, ka arī jaunā bundža bija tikusi pie līkročiem, labais aizmugurējais spārns jāmaina, jo pamatīga špaktele un tas netika pamanīts pirkšanas brīdī:
Diski tika atrestaurēti tie paši remotec:
Un sasūtīti visādi sīkumi. Jauni OEM M moldingi, shortshifter, iepirkta GT lūpa un citi sīkumi. No ārpuses būs pilna M paka, bet diemžēl viss vēl nav nokrāsots.
Darba vairs nav palicis daudz, ceru ka sanāks šogad vēl izbraukt, bet ja nē tad nākamgad noteikti! :)
Kas attiecas uz dzinēju, izplūdi vadību utt. Plāni ir, bet tos pagaidām neatklāšu...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Audumu un līmi pirku pārdaugavā, netālu no Olimpijas. Ūdensielā, nummuru gan neatceros, tur ir tāds angārs un opiši pārdod.Lācis rakstīja:Ar kādu līmi līmēji griestus un kur pirki audumu?
Līme šāda, aerosolā, arī turpat nopērkama.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.