E36-GM-747
Tātad nopārdodot savu iepriekšējo e36(DĒĻ RŪSAS KAPIEM)
un iekāpjot e39 pie sevis nodomāju ka vairs ikdienā nekad nebraukšu ar e36 bet laiks gāja e39 ieguldījumus neprasīja un sanāca liekas naudiņas ,lai nomierinātu savu interesi izbraukt kādā gonkā tipa ziemas kauss utt tad tika pa 250 eur iegādāta šāda lamata
ar kuru tika veiksmīgi pievarētas divas gonkas ugālē un baltais sadalīts reizinātājos saprotot to ka vajag dzīvāku bundžu
un to ka ja gribu kādus rezultātus vajag biški nopietnāk kautko uzbūvēt tad tika pieņemts lēmums ka jātaisa kautko nopietnu
un tika iegādāts paša skrūvētais kompakts no sievas mātes tātad par auto
m43b16 motors
bundža dotajā brīdi vnk ideāla uz apskati bija viens caurumins bet tur visu cik vien pamatīgi varēju izgriezu un sametināju un tas man dotajā brīdi ir galvenais lai nav rūsa vēl viens rūsas punkts palicis uz mašīnas uz kapota bet tas sīkums mainīšu kādreiz kapotu un viss būs gerai
elektriskie logi
parasts salons lupatas
un elektrisks pulkstenis :)
tātad plānos :
viss poly viss jauns
4.45 reduktors LSD
bremžu disku tilts aizmugurē
m44b19
elektro ventilators
dažas modifikācijas stūrei
m// ekscentriskie atbalsti
ventilejamie priekšas bremži
pārvilkt visas bremžu trubiņas
hidro rocene
un vel sikumi kā sedana panelis kāda stūre ar iznesumu normāli krēsli utt un daļēja m// paka
autiņu ceru dabūt gatavu uz nakošo ziemas sezonu bet nu kad pabeigšu tad būs un šodien notīrīti un nopulveroti plaukti
darīšu visu pats un lēnu garu
un tika iegādāts paša skrūvētais kompakts no sievas mātes tātad par auto
m43b16 motors
bundža dotajā brīdi vnk ideāla uz apskati bija viens caurumins bet tur visu cik vien pamatīgi varēju izgriezu un sametināju un tas man dotajā brīdi ir galvenais lai nav rūsa vēl viens rūsas punkts palicis uz mašīnas uz kapota bet tas sīkums mainīšu kādreiz kapotu un viss būs gerai
elektriskie logi
parasts salons lupatas
un elektrisks pulkstenis :)
tātad plānos :
viss poly viss jauns
4.45 reduktors LSD
bremžu disku tilts aizmugurē
m44b19
elektro ventilators
dažas modifikācijas stūrei
m// ekscentriskie atbalsti
ventilejamie priekšas bremži
pārvilkt visas bremžu trubiņas
hidro rocene
un vel sikumi kā sedana panelis kāda stūre ar iznesumu normāli krēsli utt un daļēja m// paka
autiņu ceru dabūt gatavu uz nakošo ziemas sezonu bet nu kad pabeigšu tad būs un šodien notīrīti un nopulveroti plaukti
darīšu visu pats un lēnu garu
Nice, apsveicu ar pirkumu. Patīk šie trases auto topiki.
sedana panelis der? nav kkādas modifikācijas jātaisa?
kad sakšu likt tad skatīšos ko kur vajag
Nu tad ir pagājis laiks un ledus iekustējies vakar uzsūtītas daudz jaunas detalas un šodien kautkas jau sākts darīt gaidot motoru no uk
Tātad visi lemforder šarnīri un atsaites priekšā tikai stabilizatora stieņa bukses ir moog nebija lemforder
Motors būs m50b25tu
Tuvākajā laikā jāsamaina ritošais
Jāsagaida motors jāieliek
Ziemas riepas apskate un citi sīkumi
Un jānopērk aizmugures bremžu tilts
Tātad visi lemforder šarnīri un atsaites priekšā tikai stabilizatora stieņa bukses ir moog nebija lemforder
Motors būs m50b25tu
Tuvākajā laikā jāsamaina ritošais
Jāsagaida motors jāieliek
Ziemas riepas apskate un citi sīkumi
Un jānopērk aizmugures bremžu tilts
ar kompatu pa brugji
Tā pirms eju atkal jūrā izdomāju ka jauztaisa maza atskaitīte par notiekošo
1. Ielikts motors no angļa automāta ar 120k miles noskrējienu m50b25tu ar bosch 413 vadību Bet tas pēc jūras tiks nemts ārā un tiks mazliet pārbūvēts
3.0 dizeļa kloķene m20 klaņi un m44 virzuļi bet par to pēc 3 mēnešiem tad arī vadu pīni uzlikšu no eiropas manuāla
Ieliktas alpine tumbas un pīkstuļi Dabūts m// kloķa uzgalis ar gaismu Uzlikts aizmugures m// buferis kurs nevienam pa 20 eur nebija vajadzīgs Un ieguts kkas līdzīgs x brace Un izbraukta viena gonka gāja labi bet beigās sajūgs nokūrās jo mainot motoru un kārbu nepamanīju ka sajūgcilindriem stienīši atšķiras sanāca biski stulbi bet nu tas siikums
1. Ielikts motors no angļa automāta ar 120k miles noskrējienu m50b25tu ar bosch 413 vadību Bet tas pēc jūras tiks nemts ārā un tiks mazliet pārbūvēts
3.0 dizeļa kloķene m20 klaņi un m44 virzuļi bet par to pēc 3 mēnešiem tad arī vadu pīni uzlikšu no eiropas manuāla
Ieliktas alpine tumbas un pīkstuļi Dabūts m// kloķa uzgalis ar gaismu Uzlikts aizmugures m// buferis kurs nevienam pa 20 eur nebija vajadzīgs Un ieguts kkas līdzīgs x brace Un izbraukta viena gonka gāja labi bet beigās sajūgs nokūrās jo mainot motoru un kārbu nepamanīju ka sajūgcilindriem stienīši atšķiras sanāca biski stulbi bet nu tas siikums
Labak panem no e46 fl benzina modela aluminija, sitais dd tristuris neder prieks m50, baigi daudz japartaisa
Saprotu ka auto tiek lietots arī trasē, tad tas alumīnija mēsls nekam neder, man pēc vienas (pirmās) gonkas viss tas alumīnijs bija ermoņikā, izmetu un uzliku šo (tiesa gan uz e46), bet tas lietas būtību nemaina.
Jā bet šis karteru neaizsargā, alu aizsargā , un šrotos pilna dirsa ar vińiem, 10e un savāc veselu
x brace jau arī neko nemaksā, pats pirku pa 80e, bet forumā jau met pakaļ pa 50e-60e
Šis man vairāk tam lai labāk alumīnija pannu pieskrūvēt jo apakšai pāri ies panna
Auto iespējams iegādāties 1500 eur apskate izieta uz pirmo un kas sadarīts varat redzēt seit nodokli nomaksati ari pa so gadu pm vai 22191630
Auto pārdots