vilks25 m50b25
bmw e36 325 laikam 1992.g no ekstrām elektriskā lūka,izskatās labi bet nedarbojas.un tas viss.salons-pagaidām vēl ir. Nopirku auto jelgavā,no pipara kuram nepatika braukt taisni(tas izrādijās lipīgi).biju pārdevis savu kārtējo auto un uz sitiena vajadzēja paņemt ko lētu.nopirku jo sludinājumā bija pieminēts vārds ''drift''
un arī tāpēc ka virsū bija bloķējošais reduktors,koiloveri,shorts,hidroroķene utt.
auto jaudas bija pietiekoši lai pagastā tantes sāktu dzert validolu un suņus slēptu pagrabā.bet ne kam vairāk.
pagājušo vasaru novizinājos un sapratu ka nebūs aršanas,kaut kas lietas labā jādara. suloja vārst vāka blīve,ko sadomāju aiz brīva laika nomainīt.nezinu vai brīva laika bija par daudz,bet viss aizgāja tik tālu ka noņēmu galvu,jo bija nelielas aizdomas par galvas blīves defektu.pēc laiciņa parādijās iespēja iecelt 2.8 kloķeni ar klaņiem un virzuļiem.nopirku.nopirku arī jaunas šāles,gan pamata gan klaņu, gredzenus,visas blīves,blīvslēgus..visu ko vien dzinējam var nomainīt tika aizstāts ar jaunu.iepirku diskus.aplīmēju haubi ar 3d.ieliku sparco evo2 tabureti... dzinēju skrūvēju brīvajā laikā pa ziemu.praktiski visu darīju pats,ar padomu palīdzēja pazīstams mehāniķis.manuprāt izdevās labi,ņemot vērā to ka profesija man ir auto krāsotājs.un dzinējā ieskatījos pirmo reiz.
pirms neilga laika aidzinu auto uz autosporta galvaspilsētu-līvāniem pie gudriem vīriem kas pēc pārbūves pārčipoja,jo bija jāmaina aizdedzes moments,kā rezultātā ir lieks m50b25 čips no turbočips,kas bija virsū manam iepriekš.
notika neizbēgamais,liku uz trases.http://youtu.be/utWIIVFQFQ8 un sanāk kā sanāk nākotnes plāni iziet tehnisko,jo jau vairāk kā gadu zināmu iemeslu dēļ braukāju bez.ā un turbo varbūt.nēesiet pārāk kritiski par vizuālo.jo vagens nav domāts uz plauktiņa likt.
un arī tāpēc ka virsū bija bloķējošais reduktors,koiloveri,shorts,hidroroķene utt.
auto jaudas bija pietiekoši lai pagastā tantes sāktu dzert validolu un suņus slēptu pagrabā.bet ne kam vairāk.
pagājušo vasaru novizinājos un sapratu ka nebūs aršanas,kaut kas lietas labā jādara. suloja vārst vāka blīve,ko sadomāju aiz brīva laika nomainīt.nezinu vai brīva laika bija par daudz,bet viss aizgāja tik tālu ka noņēmu galvu,jo bija nelielas aizdomas par galvas blīves defektu.pēc laiciņa parādijās iespēja iecelt 2.8 kloķeni ar klaņiem un virzuļiem.nopirku.nopirku arī jaunas šāles,gan pamata gan klaņu, gredzenus,visas blīves,blīvslēgus..visu ko vien dzinējam var nomainīt tika aizstāts ar jaunu.iepirku diskus.aplīmēju haubi ar 3d.ieliku sparco evo2 tabureti... dzinēju skrūvēju brīvajā laikā pa ziemu.praktiski visu darīju pats,ar padomu palīdzēja pazīstams mehāniķis.manuprāt izdevās labi,ņemot vērā to ka profesija man ir auto krāsotājs.un dzinējā ieskatījos pirmo reiz.
pirms neilga laika aidzinu auto uz autosporta galvaspilsētu-līvāniem pie gudriem vīriem kas pēc pārbūves pārčipoja,jo bija jāmaina aizdedzes moments,kā rezultātā ir lieks m50b25 čips no turbočips,kas bija virsū manam iepriekš.
notika neizbēgamais,liku uz trases.http://youtu.be/utWIIVFQFQ8 un sanāk kā sanāk nākotnes plāni iziet tehnisko,jo jau vairāk kā gadu zināmu iemeslu dēļ braukāju bez.ā un turbo varbūt.nēesiet pārāk kritiski par vizuālo.jo vagens nav domāts uz plauktiņa likt.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis vilks25 - 22 Okt 2011, 21:38, kopā labots 1 reizi.
e36 man ir bijuši kādi 5 laikam, arī bmw,un citas markas auto.bet e36 tā ir vājība.ahūūnā tāča.daži no maniem auto driftvāgens
ģimenes auto
bija arī320,tā bija mana kļūda
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis vilks25 - 20 Okt 2011, 23:59, kopā labots 1 reizi.
Vizuāli nav īsti kur piesieties, vienīgi, būdams krāsotājs, varēji pakaļējam bamperam apakšu nokrāsot
P.S. motors gan izskatās kā tikko no rūpnīcas
P.S. motors gan izskatās kā tikko no rūpnīcas
hmm biju domaajis ka uzliki 2.8 augshu. a ko dod 2.8 apaksha? ir kautkas savaadaaks? kuri no auto palikushi ? visus paardevi?
uteo rakstīja:Vizuāli nav īsti kur piesieties, vienīgi, būdams krāsotājs, varēji pakaļējam bamperam apakšu nokrāsot
P.S. motors gan izskatās kā tikko no rūpnīcas
gaumes jautājums.vienīgais ko es viņam krāsoju ir pr. bamp. un netaisos vairs neko krasot,jo tad viņa būs žēl.ar kordiem ir saskrāpēts pat aizmugures lukturs.padomā kas ir ar spārniem un bamperi.
2.8 tas jau ir tas dzinēja tilpums.tagad man ir 2.8.nekas nemainītos ja es būtu uzlicis 2.8 galvu.turklāt viņa manuprāt neder.Agris rakstīja:hmm biju domaajis ka uzliki 2.8 augshu. a ko dod 2.8 apaksha? ir kautkas savaadaaks?
un 2.8 galva jau ir ar vanosu.
Mūsdienās gudri vīri 2.8 motorus liek m50 blokos ar2.8 iekšām, ar 2.8 galvu, viss der un strādā, iemesls, tāds ka m50 vēl nāca ar čuguna blokiem atšķirībā no m52
tapēc droši, meklē m52 galvu, m52 pravodku un met tik virsū!
tapēc droši, meklē m52 galvu, m52 pravodku un met tik virsū!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
patikami lasit drifta projektus
Ka bija ka ieliki 2.8 klokjeni? Iet labak?
Ka bija ka ieliki 2.8 klokjeni? Iet labak?
taa ir ka nedomaa liidzi :D saak jau vanosi man reegotiesVitalx325 rakstīja:un 2.8 galva jau ir ar vanosu.
Tā kā esmu no tās pašas pieminētās galvaspilsētas , tad sanāca arī man pie viņa piestrādāt, priekš b28 iet neslikti.
Virsbūvi gan prasītos pametināt vai pārmest dzinēju svaigākā nemotorā.
Virsbūvi gan prasītos pametināt vai pārmest dzinēju svaigākā nemotorā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
jenchs rakstīja:Mūsdienās gudri vīri 2.8 motorus liek m50 blokos ar2.8 iekšām, ar 2.8 galvu, viss der un strādā, iemesls, tāds ka m50 vēl nāca ar čuguna blokiem atšķirībā no m52
tapēc droši, meklē m52 galvu, m52 pravodku un met tik virsū!
bet priekškam man to 2.8 galvu vajag?deļ vanusa?da nu labi
par standarta 2.8 iet labākWcoast rakstīja:patikami lasit drifta projektus
Ka bija ka ieliki 2.8 klokjeni? Iet labak?
tad jau sanaak ka jaameklee beigts 2.8 bez uzkaramajiem?
Jaa interesanti palasiit par drift mobiiliem un kas ap to ir sadariits. Lai tev labi sliipeejaas!
Tīri tāpēc, lai tev pareizi strādātu, ar pareizo jaudu un griezi, nekas jauns jau nav jāizdomāvilks25 rakstīja:jenchs rakstīja:Mūsdienās gudri vīri 2.8 motorus liek m50 blokos ar2.8 iekšām, ar 2.8 galvu, viss der un strādā, iemesls, tāds ka m50 vēl nāca ar čuguna blokiem atšķirībā no m52
tapēc droši, meklē m52 galvu, m52 pravodku un met tik virsū!
bet priekškam man to 2.8 galvu vajag?deļ vanusa?da nu labi
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
hmm varbūt var sarunāt,ka kādā garā tumšā vakarā uzrakstīsi kkādu DIY par to 2.8,tobiš m52 iekš m50 un kāds no tā iznākums! diezgan ieinteresēja ši tēma un šķiet ka ne mani vienu!
coupe 2.8
Tur bez pieredzes ir diez gan grūti Ja gribi ielikt 2.8 apakšu, t.i., kloķeni, virzuļus, klaņus, tāpat nākas raut nost galvu, līdz ar to visas pārējās lietas jāmaina, ja grib, lai tas motors kalpo (saļņikus, galvas blīvi, jāpietrin vārsti etc.) Bet viss tas ir izdarāms
nē nu vnk būtu interesanti to visu infu pastudēt kas un kā! Savedīs kārtībā buņdžu un ta nāks laiks arī motora upgreidiem. A ja jauc ārā motoru,tad jauc pilnībā un visu taisa un maina kā nākas,lai nav pēc 100m kaput,nu vismaz man ir tāda attieksme! un protams ka arī tas viss tiks uzticēts arī tad kādam pieredzējušam motoristam vai tiks lūgta viņa palīdzība! bet tas tik priekš nākotnes!
coupe 2.8
Ja grib lielāku kompresiju, varbut pat nelielu griezi klāt, tad meklē m52b28TU(double vanos) klanus un virzulus, man tādi stāv un viss griežas super!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7