GatisB. tourings
Palielam šeit būs vairāk vai mazāk pieraksti/remontgrāmata
Šī gada sākumā lēnu garu domāju, ka nepieciešams nomainīt ikdienas transportlīdzekli. Skatījos dažādus variantus, pārsvarā emčesseši trīnīšdīzeļautomātkūtiņas un pa kādam E39. Nekad tā līdz galam nebiju iedomājies, ka varētu izskatīt E36, jo šķita, ka pārāk morāli novecojis. Starp citu, no tālā 2013.gada vilkās līdzi iepriekšējais E36 318is Class II, ar kuru nobraucu aptuveni 250km , un kuru tad arī 2015.gada decembrī nodevu tālāk pabeigšanai. It kā "projekts" Turpināšu tālāk. 2016.gada aprīļa sākumā ss'ā ieraudzīju, kad tiek tirgots zaļš 328ais tourings pod "Alpina". Ieinteresēja tas auto, un tā arī intereses vadīts piezvanīju noskaidrot sīkāk, kas un kā. Attēli no sludinājuma - Apskatot attēlus, un pēc tam dzīvē, bija skaidrs, ka kādam no iepriekšējiem īpašniekiem gaumes izjūtu ir kā ir . Ieliktas enģeļacis, priekšējie sēdekļi no E53 angļa (vismaz viss elektro strādāja), visi moldingi un salonā daudz apdares materiāli nolīmēti ar karbona līmplēvi, priekšējos apšuvumos skaļruņi ielikti un pie reizes griestos ar koka pārejām ovālie skaļruņi ielikti (viens mierinājums, ka no E46 HK ar visu pastiprinātāju tas ir). Skaidrs bija tas, ka attēlos izskatījās labāk. Dzīvē pa kādam burbulītim, lūpa atrauta, netīrs un piedirsts salons . Atkāpītei, nesaprotu, ja ieinteresēta persona brauc skatīties auto, tad vismaz, lai pirmais iespaids būtu labāks, tad derētu vismaz nomazgāt un iztīrīt salonu . Labi, uztaisīju testa braucienu, nesaklausīju neko lieku un pie reizes apskatot sliekšņus un grīdu, secināju, ka auto ir mani ieinteresējis. Tā arī devos mājās, līdz galam neizdomājis. Aptuveni jau pēc četrām dienām jau zvanīju īpašniekam, un norunājam tikšanos, lai varētu iegādāties auto, paralēli tam vēl diez gan cenu nositu .
Pirmajā dienā auto atdzenot mājās, sanāca šmucīte ne manā izpildījumā. Kā rezultātā, auto reģistrēšanu nācās atlikt par kādu nedēļu, jo tika pārkrāsots priekšējais un aizmugurējais bamperis, brille, un šofera spārns. Tad arī uzzināju, ka auto ir pārkrāsots sūdīgi un pat nepareizajā tonī, jo svaigās detaļas ļoti izceļās . Lai nu kā, pēc visiem remontdarbiem, 19.aprīlī kļuvu par pirmo reģistrēto īpašnieku Latvijā šim auto. Tehnisko apskati, man par pārsteigumu, bez nekādas taisīšanas izgāju ar pirmo reizi. Pāris mēnešus sanāca braukt bez lūpas, jo bija aizķērusies krāsotavā Kopumā kas par objektu. 328ais tourings, benzīns/gāze, poliuretāna bukses piekarē, Alpina oriģinālā lūpa, pod Alpina diski, laikam M3 Hagus spoguļi, bloķējošais reduktors ar 2.93 attiecību, pašaptumšojošais spogulis, hroma rokturi, kondicionieris, ādas salons, 18 pogu OBC oriģinālais, nepilna koka apdare, mtech3 stūre, kruīzs, suņu siets, ar baloniņu krāsoti griesti un sačakarēti priekšējie apšuvumi.
Komplektācija pēc VIN nr. -
Vehicle information
VIN long WBACF12010EV16513
Type code CF12
Type 328I (EUR)
Dev. series E36 (3)
Line 3
Body type TOUR
Steering RL
Door count 5
Engine M52
Cubical capacity 2.80
Power 142
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour FARNGRUEN METALLIC (386)
Upholstery LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW)
Prod. date 1999-03-22
Order options
No. Description
246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL
260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER
288 LT/ALY WHEELS
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
341 BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
386 ROOF RAIL
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
554 ON-BOARD COMPUTER
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
773 WOOD TRIM
812 ENGLAND VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
497 CENTRE ARMREST IN REAR
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
542 CHECK CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
Zinu, anglis , bet priecē, ka viss strādā, kam ir jāstrādā. Pajaucot priekšu atklāju, ka ir bijis uzsists, jo neviens nav pacenties atjaunot lukturu skalotāju sistēmu, reāli trūkst smidzinātāji tikai. Kopumā auto manā uztverē ir tikai divi mīnusi, - anglis un vietām brūnais . Padarītais - ielikti atpakaļ oriģinālie ādas sēdekļi, griestos uzlikti melnie oriģinālie loriņi. jauni atbalsti priekšā ar M3 pastiprinošajām plāksnēm, priekšā zemākas atsperes, protams, ka apkopīte, jauns kondicioniera radiators, sausinātājs un pie reizes uzpildīts.
Tuvākajā laikā atkal apkope, jāsataisa kulise un izpūtējam jaunus kronšteinus ar gumijām. Mazliet vēlāk nākotnē jānomaina un jānokrāso motora pārsegs un bagāžnieka vāks, jānomaina priekšā durvju apšuvumi, griesti jāpārvelk un jāsavāc atpakaļ pilna koka apdare.
Šī gada sākumā lēnu garu domāju, ka nepieciešams nomainīt ikdienas transportlīdzekli. Skatījos dažādus variantus, pārsvarā emčesseši trīnīšdīzeļautomātkūtiņas un pa kādam E39. Nekad tā līdz galam nebiju iedomājies, ka varētu izskatīt E36, jo šķita, ka pārāk morāli novecojis. Starp citu, no tālā 2013.gada vilkās līdzi iepriekšējais E36 318is Class II, ar kuru nobraucu aptuveni 250km , un kuru tad arī 2015.gada decembrī nodevu tālāk pabeigšanai. It kā "projekts" Turpināšu tālāk. 2016.gada aprīļa sākumā ss'ā ieraudzīju, kad tiek tirgots zaļš 328ais tourings pod "Alpina". Ieinteresēja tas auto, un tā arī intereses vadīts piezvanīju noskaidrot sīkāk, kas un kā. Attēli no sludinājuma - Apskatot attēlus, un pēc tam dzīvē, bija skaidrs, ka kādam no iepriekšējiem īpašniekiem gaumes izjūtu ir kā ir . Ieliktas enģeļacis, priekšējie sēdekļi no E53 angļa (vismaz viss elektro strādāja), visi moldingi un salonā daudz apdares materiāli nolīmēti ar karbona līmplēvi, priekšējos apšuvumos skaļruņi ielikti un pie reizes griestos ar koka pārejām ovālie skaļruņi ielikti (viens mierinājums, ka no E46 HK ar visu pastiprinātāju tas ir). Skaidrs bija tas, ka attēlos izskatījās labāk. Dzīvē pa kādam burbulītim, lūpa atrauta, netīrs un piedirsts salons . Atkāpītei, nesaprotu, ja ieinteresēta persona brauc skatīties auto, tad vismaz, lai pirmais iespaids būtu labāks, tad derētu vismaz nomazgāt un iztīrīt salonu . Labi, uztaisīju testa braucienu, nesaklausīju neko lieku un pie reizes apskatot sliekšņus un grīdu, secināju, ka auto ir mani ieinteresējis. Tā arī devos mājās, līdz galam neizdomājis. Aptuveni jau pēc četrām dienām jau zvanīju īpašniekam, un norunājam tikšanos, lai varētu iegādāties auto, paralēli tam vēl diez gan cenu nositu .
Pirmajā dienā auto atdzenot mājās, sanāca šmucīte ne manā izpildījumā. Kā rezultātā, auto reģistrēšanu nācās atlikt par kādu nedēļu, jo tika pārkrāsots priekšējais un aizmugurējais bamperis, brille, un šofera spārns. Tad arī uzzināju, ka auto ir pārkrāsots sūdīgi un pat nepareizajā tonī, jo svaigās detaļas ļoti izceļās . Lai nu kā, pēc visiem remontdarbiem, 19.aprīlī kļuvu par pirmo reģistrēto īpašnieku Latvijā šim auto. Tehnisko apskati, man par pārsteigumu, bez nekādas taisīšanas izgāju ar pirmo reizi. Pāris mēnešus sanāca braukt bez lūpas, jo bija aizķērusies krāsotavā Kopumā kas par objektu. 328ais tourings, benzīns/gāze, poliuretāna bukses piekarē, Alpina oriģinālā lūpa, pod Alpina diski, laikam M3 Hagus spoguļi, bloķējošais reduktors ar 2.93 attiecību, pašaptumšojošais spogulis, hroma rokturi, kondicionieris, ādas salons, 18 pogu OBC oriģinālais, nepilna koka apdare, mtech3 stūre, kruīzs, suņu siets, ar baloniņu krāsoti griesti un sačakarēti priekšējie apšuvumi.
Komplektācija pēc VIN nr. -
Vehicle information
VIN long WBACF12010EV16513
Type code CF12
Type 328I (EUR)
Dev. series E36 (3)
Line 3
Body type TOUR
Steering RL
Door count 5
Engine M52
Cubical capacity 2.80
Power 142
Transmision HECK
Gearbox MECH
Colour FARNGRUEN METALLIC (386)
Upholstery LEDER STANDARD/SCHWARZ (P8SW)
Prod. date 1999-03-22
Order options
No. Description
246 STEERING COLUMN ADJUSTMENT MECHANICAL
260 SIDE AIRBAG DRIVER/FRT PASSENGER
288 LT/ALY WHEELS
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
341 BUMPERS COMPLETELY IN BODY COLOUR
354 GREEN STRIPE WINDSCREEN
386 ROOF RAIL
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
428 WARNING TRIANGLE
431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
441 SMOKERS PACKAGE
473 ARMREST, FRONT
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
554 ON-BOARD COMPUTER
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
694 PREPARATION FOR CD CHANGER
710 M LEATHER STEERING WHEEL
773 WOOD TRIM
812 ENGLAND VERSION
850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT
863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
880 ENGLISH / ON-BOARD DOCUMENTATION
Series options
No. Description
214 AUTOMATIC STABILITY CONTROL+TRACTION
465 THROUGH-LOAD SYSTEM
497 CENTRE ARMREST IN REAR
510 HEADLIGHT BEAM-THROW CONTR. F LOW BEAM
520 FOGLIGHTS
542 CHECK CONTROL
853 LANGUAGE VERSION ENGLISH
Zinu, anglis , bet priecē, ka viss strādā, kam ir jāstrādā. Pajaucot priekšu atklāju, ka ir bijis uzsists, jo neviens nav pacenties atjaunot lukturu skalotāju sistēmu, reāli trūkst smidzinātāji tikai. Kopumā auto manā uztverē ir tikai divi mīnusi, - anglis un vietām brūnais . Padarītais - ielikti atpakaļ oriģinālie ādas sēdekļi, griestos uzlikti melnie oriģinālie loriņi. jauni atbalsti priekšā ar M3 pastiprinošajām plāksnēm, priekšā zemākas atsperes, protams, ka apkopīte, jauns kondicioniera radiators, sausinātājs un pie reizes uzpildīts.
Tuvākajā laikā atkal apkope, jāsataisa kulise un izpūtējam jaunus kronšteinus ar gumijām. Mazliet vēlāk nākotnē jānomaina un jānokrāso motora pārsegs un bagāžnieka vāks, jānomaina priekšā durvju apšuvumi, griesti jāpārvelk un jāsavāc atpakaļ pilna koka apdare.
Pēdējais labojis GatisB. - 30 Aug 2016, 14:26, kopā labots 3 reizes.
Nedomāju,ka tik ātri uzcepsi
Kopsummā baigi patīk, izskatās ļoti neierasti un oriģināli.
Kopsummā baigi patīk, izskatās ļoti neierasti un oriģināli.
Pēdējais labojis Riks* - 30 Aug 2016, 00:01, kopā labots 1 reizi.
Es jau divas dienas nobriedu tam
Sakarīga kūtiņa, pēdējā laikā sāk tās iepatikties. Veiksmi darbos un lai izdotas viss iecerētais ar šo auto
Man arī patīk
Vairāk interesē Class II. Kāds bija tā auto stāsts?
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Welcome kutiņu klubā
Man patik!
Man patik!
2013.gada vasarā iegādājos ar pamatdomu, ka vajadzētu ikdienas auto. Pievērsu acis, ka nav priekšējā bampera, ne oriģinālā Class II spoilera un vēl bija sīkumi. Nezinu kas dzina uz priekšu, ka vajag to auto. Faktiski pirmajā dienā atdzenot uz garāžu un mazliet pajaucot, sapratu, ka gribu savest kārtībā, un tad tikai sākt braukt. Kopumā aizgāja kā patstāvīgs garāžas iemītnieks. Nopirku vēl vienu salonu, dažādas ekstras klāt, paspēju arī piekari ielaist smilšu strūklā un poliuretāna buksēs, visas piekares skrūves sacinkot, visa bremžu sistēma jauna ar jauniem kronšteiniem un tā tālāk. Pamatdoma beigās jau bija maksimāli skaisti visu savest kārtībā. Tomēr, ap 2015.gada ziemu jau sāka nolaisties rokas, jo pirmkārt kādu gadu nevarēju vairs atvēlēt laiku tik daudz cik gribētu un otrkārt, sapratu, ka ir vēl diez gan daudz jāiegrūž nauda iekšā. Tad ap 2015.gada Ziemassvētkiem sanāca pārdot iesākto projektu čomam, kuram doma bija pabeigt visu. Tad nu šī gada jūlijā pienāca ziņa, ka viņam arī rokas tomēr nolaidās pabeigt visu , kā rezultātā palielam esmu visu iztirgojis no tā auto un virsbūve ies karotēs, jo it kā "labi" pārmetinātie sliekšņi pēc gadiem diviem būtu atkal jāmetina, priekšā šķībi iemetināti lonžeroni un citi sīkumi. Žēl jau protams, ka ir, gan pēc ieguldītā laika, gan finanšu ziņā, bet sapratu, ka ikdienai vajag citu auto, un paralēli var pastāvēt projekta auto. Apvienot vienā ir gandrīz neiespējami.rvars rakstīja:Vairāk interesē Class II. Kāds bija tā auto stāsts?
Bēdīgi
Auto nenāca no Pļaviņu puses un nebija ar kaut kādu max garu reduktoru? Miglaini atceros, ka kaut ko aprakstam līdzīgu reiz ar čomu skatījāmies priekš ziemas misenes vai detaļām
Auto nenāca no Pļaviņu puses un nebija ar kaut kādu max garu reduktoru? Miglaini atceros, ka kaut ko aprakstam līdzīgu reiz ar čomu skatījāmies priekš ziemas misenes vai detaļām
E36 328i+ lpg 95'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
NB MX-5 99'
E46 325ix lpg 01'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
No Madonas, lietotāja aarchijs auto. Iepriekš laikam bija no Aizkraukles vai tamlīdzīgi.
Vienu reizi maniju tevi BSK ar sašpaktelētu kapotu. Kopsummā labi saglabajusies kūtiņa.
P.S Tev kkas ritošajā grab
P.S Tev kkas ritošajā grab
Grab karstumaizsargs, kuru neesmu vēl ticis nomainīt. Un pa motora pārsegu, - jā, tur ir viss slikti. Jo vairāk mazgāju, jo vairāk krāsa nāk nost un spīd špaktelis apakšā
sveicu! izskatās sakarīgs tourings. veiksmi!
jap, to limitedu paņēma lietotājs aarcijs, noņēma spoileri no nogrūda tālāk, mašīna bija no Pļaviņām, ja nemaldos, tirgoja viņus pa ~500Ls, joprojām graizos, ka nepaņēmu, dēļ spoilera.
bet tā ir ar tiem projektiem, dažreiz labāk tos iemidzināt, nekā celt augšā!
ja bundža ir sagurusi, labāk tai izmaksāt ceļu uz lūžniem.
btw, lietotājs gda tirgo koka apdari, neder?
jap, to limitedu paņēma lietotājs aarcijs, noņēma spoileri no nogrūda tālāk, mašīna bija no Pļaviņām, ja nemaldos, tirgoja viņus pa ~500Ls, joprojām graizos, ka nepaņēmu, dēļ spoilera.
bet tā ir ar tiem projektiem, dažreiz labāk tos iemidzināt, nekā celt augšā!
ja bundža ir sagurusi, labāk tai izmaksāt ceļu uz lūžniem.
btw, lietotājs gda tirgo koka apdari, neder?
Pa lielam tā arī bija . Daļa jau nopirkta no viņa , kā pelnu trauki abi un kabatiņa zem obc. Jāgaida, kad dabūšu apskatīt viduskonsoli. Palicis vairs tikai atrast tumšā koka ātrumkloķi, rokas bremzes kāta uzliku un cimdu paneļa līstītiLawwr rakstīja:sveicu! izskatās sakarīgs tourings. veiksmi!
jap, to limitedu paņēma lietotājs aarcijs, noņēma spoileri no nogrūda tālāk, mašīna bija no Pļaviņām, ja nemaldos, tirgoja viņus pa ~500Ls, joprojām graizos, ka nepaņēmu, dēļ spoilera.
bet tā ir ar tiem projektiem, dažreiz labāk tos iemidzināt, nekā celt augšā!
ja bundža ir sagurusi, labāk tai izmaksāt ceļu uz lūžniem.
btw, lietotājs gda tirgo koka apdari, neder?
kloķis un līste ir, bet diemžēl, gaišā koka.
Izskatās ļoti labi. Mint
Kūtiņas pašreiz topā. Kopumā skaists aparāts,lai labi kalpo!
SULAS PAKU PAVELNIEKS
Tas Limiteds nāca no Jēkabpils un bija diezgan bēdīgā stāvoklī. Pats nopirku jo bija doma uzcelt viņu, bettad sapratu ka uz to brīdi nebūs laika vai naudas ko ap viņu darīt, tāpēc nedaudz piekrāsoju un noņēmu spoileri un pārdevu. Žēl ka tomēr netika pabeigts jo gaidīju beidzot to iznākumu kāds viņš būs.GatisB. rakstīja:No Madonas, lietotāja aarchijs auto. Iepriekš laikam bija no Aizkraukles vai tamlīdzīgi.