KORSA Dīzeļvagons.
Nu sveiki "slimie" biedri!
Diagnozi neuzstādiju es, bet gan tantiņas un citu auto marku cienītāji,BMW nīdēji,
kas bembistiem jau sen diagnozi uzstādijuši
Jau labu laiku pārvietojos ar e36, un figurēju šai forumā, bet tā arī neesmu vēl atrādijies plašākā lokā!
Tātad...
Sākšu ar to, kā vispār nonācu lidz šejienei(e36.lv).
Nedaudz iz manas BMW vēstures
Jau 15 gadu vecumā radi no vāczemes man atdeva vecu 323i vizuāli ideālu, tikai līdz nāvei nomocītu motoru (1982.g., e21, HARTGE)
Tolaik neko nesapratu no tiem BMW. Parcik eļļu viņš ēda gandrīz tikpat cik benzīnu, tika nolemts pārdot!
Pēc sludinājuma čalis atbrauca-uzzinot manu cenu-pat daudz neko neskatot paķēra to! Laikam saprata īsto vērtību
Pats biju makten laimīgs ar saviem,uz rokas dabūtajiem, 70 Ls (tas bija 1997.gads)
Tad tika pirkti un loloti visādi VW grupas auto, bet nu sirdii joprojām vilka pie RWD un BMW :)
Laikam biju inficēts
Taa arii kādu laiku tika braukāts ar visādām benzīna kapsētām, arī nemotoriem.
Lidz beidzot finansuālu apsvērumu un lielo attālumu braukāšanas dēļ, tika iegādāts "krīzmobīlis"
e36 325tds touring. (Protams vel top viens e30, kas ir mans sapnis, bet pagaidām-Neverending Story tas e30)
Itkā auto ir ikdienas braukšanai un arī ziemā tiks ekspluatēts, bet tāpēc jau tam nav jābūt prastam kaujas zirgam.
Arī ikdienā gribās braukāt pa smuko
Kājau ikdienas auto-tāpēc obligāts nosacijums bija-jābūt touringam, ko tādā stāvoklī, kā gribējās-atrast nevarēju, un uz Vāciju braukt meklēt nebij laika :(
Tāpēc būs daudz visādu sīku darbeļu, ko rosīties ap auto.
Diagnozi neuzstādiju es, bet gan tantiņas un citu auto marku cienītāji,BMW nīdēji,
kas bembistiem jau sen diagnozi uzstādijuši
Jau labu laiku pārvietojos ar e36, un figurēju šai forumā, bet tā arī neesmu vēl atrādijies plašākā lokā!
Tātad...
Sākšu ar to, kā vispār nonācu lidz šejienei(e36.lv).
Nedaudz iz manas BMW vēstures
Jau 15 gadu vecumā radi no vāczemes man atdeva vecu 323i vizuāli ideālu, tikai līdz nāvei nomocītu motoru (1982.g., e21, HARTGE)
Tolaik neko nesapratu no tiem BMW. Parcik eļļu viņš ēda gandrīz tikpat cik benzīnu, tika nolemts pārdot!
Pēc sludinājuma čalis atbrauca-uzzinot manu cenu-pat daudz neko neskatot paķēra to! Laikam saprata īsto vērtību
Pats biju makten laimīgs ar saviem,uz rokas dabūtajiem, 70 Ls (tas bija 1997.gads)
Tad tika pirkti un loloti visādi VW grupas auto, bet nu sirdii joprojām vilka pie RWD un BMW :)
Laikam biju inficēts
Taa arii kādu laiku tika braukāts ar visādām benzīna kapsētām, arī nemotoriem.
Lidz beidzot finansuālu apsvērumu un lielo attālumu braukāšanas dēļ, tika iegādāts "krīzmobīlis"
e36 325tds touring. (Protams vel top viens e30, kas ir mans sapnis, bet pagaidām-Neverending Story tas e30)
Itkā auto ir ikdienas braukšanai un arī ziemā tiks ekspluatēts, bet tāpēc jau tam nav jābūt prastam kaujas zirgam.
Arī ikdienā gribās braukāt pa smuko
Kājau ikdienas auto-tāpēc obligāts nosacijums bija-jābūt touringam, ko tādā stāvoklī, kā gribējās-atrast nevarēju, un uz Vāciju braukt meklēt nebij laika :(
Tāpēc būs daudz visādu sīku darbeļu, ko rosīties ap auto.
Un kur daudz visādu bildīšu un ekstru apraksts?
Ievads jau sanācis makten labs, bet paša galvenā nav
Ievads jau sanācis makten labs, bet paša galvenā nav
..tagad tik mēģināšu kko saveidot ar bildēm, jo esmu diezgan liels "dinozaurs" šajā jomā!
Šāds auto bija uz pirkšanas brīdi!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
sterils taurings, ir uz ka izversties,
kad e36 sedans bus par mazu noteikti nemshu touringu
kad e36 sedans bus par mazu noteikti nemshu touringu
Šis tas par pašu auto:
2.5 tds, ko parasti ir grūti atrast nenodzītu. Ceru mans ir no tiem retajiem-labi saglabātajiem
krāsa-montreal blau metalic. Palabojiet, ja kļuudos.
1997.gada izlaidums.
Atceļojis no itālijas, kur arī bijis pirkts jauns, tāpēc arī visi stuuri auto ir apskrambāti un visi moldingi jāmaina
..jo zināms kaa brauc un parkojas Itālijā.
galvenie kritēriji pērkot bija ekonomiskums braukšanā, dinamiskums, motora stāvoklis un virsbūve nedrīkstēja būt puvusi.
no exterjera: Nothing Special prikšā kkadas x-īgas lampas ar eņģeļiem, kas izrādās jau iemontēti stikliņos iekšā
Laikam pašu itāļu tunings Jo kā zinām-šie ražo vellielākus brīnumus kā ķīnieši.
Interiers: ādas salons-krēsli gan kā vectēva dīvāns-līkumos slīdu ārā ..bet labi saglabājies-neviena izdiluša caurumiņa, bet elkoņbalsts tikai aizmugurē
digitālā klima, 7pogu OBC, visi 4 el logi, baltie griesti
Ja kas atradīsies vēl-tiks papildināts.
Tehniski vel ir šādi tādi sīkumi: sedināta nedaudz aizmugure, tikai nezinu kapēc priekša nē!?! Vai arī aizmugures atsperes nogurušas
Pretbuksēšanas sistēma un vel šis tas.
2.5 tds, ko parasti ir grūti atrast nenodzītu. Ceru mans ir no tiem retajiem-labi saglabātajiem
krāsa-montreal blau metalic. Palabojiet, ja kļuudos.
1997.gada izlaidums.
Atceļojis no itālijas, kur arī bijis pirkts jauns, tāpēc arī visi stuuri auto ir apskrambāti un visi moldingi jāmaina
..jo zināms kaa brauc un parkojas Itālijā.
galvenie kritēriji pērkot bija ekonomiskums braukšanā, dinamiskums, motora stāvoklis un virsbūve nedrīkstēja būt puvusi.
no exterjera: Nothing Special prikšā kkadas x-īgas lampas ar eņģeļiem, kas izrādās jau iemontēti stikliņos iekšā
Laikam pašu itāļu tunings Jo kā zinām-šie ražo vellielākus brīnumus kā ķīnieši.
Interiers: ādas salons-krēsli gan kā vectēva dīvāns-līkumos slīdu ārā ..bet labi saglabājies-neviena izdiluša caurumiņa, bet elkoņbalsts tikai aizmugurē
digitālā klima, 7pogu OBC, visi 4 el logi, baltie griesti
Ja kas atradīsies vēl-tiks papildināts.
Tehniski vel ir šādi tādi sīkumi: sedināta nedaudz aizmugure, tikai nezinu kapēc priekša nē!?! Vai arī aizmugures atsperes nogurušas
Pretbuksēšanas sistēma un vel šis tas.
Pēdējais labojis korsa - 30 Okt 2011, 23:10, kopā labots 1 reizi.
Nu tad beidzot saņēmies un atrādijies :) Jā apraksts spēcīgs, šo to jau dzīvē biju dzirdējis. :) Nu iemet vel kādu bilžuku ka lampas vel izskatās. :) ?
te jau ar dažiem uzlabojumiem
Nomainītas frīkainās lampas uz ko tumšāku!
Nomainītas frīkainās lampas uz ko tumšāku!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
..tikai kreisais pavarotņiks steigšus jāmaina, jo Taivānā ražotais stipri izceļas
Vēl pāri bildes ieskatam.
..un nāsis nomainītas
..un nāsis nomainītas
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tur pat bez domkrata var zem mašīnas palīst
Izskatās pēc normāla ikdienas auto
Izskataas peec sterilas kuutinas, tikai vel salona bildes prasaas. Kaa arii dereetu noseediinaat kaadus paaris cm, bet nu katrs pats zin ko vinsh dariis ar savu auto.
drizak jau laikam atsperes aizmugurejas nogurushas
kutinjai jau pakala bishku smagaka
kutinjai jau pakala bishku smagaka
nedaudz sēdināts tiks uz vasaru, bet tiešām-nedaudz!
Takā var negaidīt kādu ekstra sēdinājumu
..tomēr tiek vizināti visādi krāmi, ikdienas nepieciešamības lietas.
Bildēs jau uz ledusgraužamajām riepām
Takā var negaidīt kādu ekstra sēdinājumu
..tomēr tiek vizināti visādi krāmi, ikdienas nepieciešamības lietas.
Bildēs jau uz ledusgraužamajām riepām
Dažas bildes no salona. Nekas īpašs nav sabildēts, tapē ir tādas kā ir tās bildes
Ber nu vismaz kkāda sajēga būs, kā tur iekšā izskatās!
Ber nu vismaz kkāda sajēga būs, kā tur iekšā izskatās!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Nemaz nerēc! Starpcitu eļļu kad mainiju-palīdu zem auto, lai izskrūvētu to skrūvi karterī, lai izlaistu veco eļļu-nevajadzeeja ne piepacelt, ne bedri meklētdogMa rakstīja:
Tur pat bez domkrata var zem mašīnas palīst
Simpaatiska kuutinja
Bērnībā katru rītu tētis mani veda uz bērnudārzu ar Opeli, tāpēc lamāties es jau iemācījos ļoti agri. :)
Thanks! Bet ir daudz un dikti darāmā. Tieši pie vizuālā! Šajaas bildees neredz, bet daudz vietas ir apskrammbātas un nobružātas :(
Varbūt tik esmu pārāk piekasīgs, bet man gribās lai viss ir pa skaisto
Varbūt tik esmu pārāk piekasīgs, bet man gribās lai viss ir pa skaisto
Pēdējais labojis korsa - 31 Okt 2011, 23:41, kopā labots 1 reizi.
Lukturos krusti? Tikai tagad pagriezienu un miglas baaaaigi lec ārā no koptēla...