AJmotorsports BMW ///M V8 compact
Kādu laiku atpakaļ ieminējos par mūsu sporta kluba"AJ motorsports" ģimenes projektu, BMW Compact 344!
Lai nebojātu forumu ar jaunu topiku, tepat izklāstīšu šī konkrētā auto evolūciju, dzīvi utt. Tātad nedaudz info:
Auto tika iegādāts 2007. gada augustā, kā bmw 323ti, ar sen aizmirstu nobraukumu un noklapējušu dzinēju, protams ilgi nedomājot tika pieņemts lēmums "bāzt" iekšā 2.8 klaņus, virzuļus utt, jo pašā pamatā jau bija m52 dzinējs, tāpēc ar to īsti nekādu problēmu nebija.
Auto pēc sēdināto atsperu iegādes, OZ gran turismo II R17 disku iegādes, miglu ielikšānas un ksenona iegādes Diemžēl nevaru atrast nevienu salona bildi
Bet tā pelēks pusādas rekaro salons.
Laikam ritot aiz gara nekā auto tika "likts" uz trases, zin kā varbūt brachka kko arī māk, kā nekā autošosejā taisni tika nobraukti pāris gadi! Tika arī pafilmēts un pabraukt kopā ar lietotāju Grims no beeemweee pauwer el vee
Negribu gari iedziļināties, par to kādas pārbūves tikka veiktas, bet sāniski braukt brachkam iepatikās un tika nolemts strartēt pirmajā CityFitness street drift sachos!
pirmajā street drifta rezultātu neatceros, bet šķiet, ka bij
Tā auto tikka demontēts pa ziemu priekš 2010. gada sezonas, foto ieskatam bildes nevaru jau vairs atrast, pa lielam tika izravēts salons, iegādāta sparco stūre ar izvirzījumu, divas sparco rev taburetes, divi kompl. sparco 5punktu siksnas, sparco ķivere, uztaisīta hidro rocene, sametināts bloķi - svarka racing, ekscentra m/// plauktu bukses, aizmugurējo atbalsti taisīti uz Uniball principa, alumīnija aizmugurējas reduktora bukses, alumīnija aizmugurējo plauktu bukses, tika iztaisnoti taisni riteņi, lai pie sēdinājuma riepām neēstu tikai iekšmalas
Tātad šim procesam iztrūkst foto uztveres materiālu, bet gala rezultāts bija šāds:
Latvian drift Cup pirmais posms un gonka pa slapjo...vnk fuuuuck Paldies atbalstītājam Dalans, ZviedruDiski.lv
Trenējās dikti uz daudz, auto piedalījās pirmajos 3 LDC posmos 2010. gada sezonā! Tālāk dēļ daudzajiem citiem darbiem un citiem nezināmiem iemesliem, pēdēji LDC posmi netika braukti, pienācā ziema un sākām štukot, ko darīt...vai trenēties ar to pašu m52b28 dzinēju(jāāā tas pats ar double vanos klaņiem un virzuļiem kurš ir ieswapots mana sarkanajā kupejā) vai viņu uzlabot, vai ko darīt, pēc ilgiem pārdomu mēnešiem iegādāts tika m62b44 v8 dzinējs, iegādāta v8 manual ātrumkārba, tātad pilns kompl. dzinējs tika pārlasīts, kā jau pienākas ar jauniem gredzeniem,šālēm, blīvēm utt.
Lūk mērīšanas darbi. Lūk aptuvenais rezultāts
Ilgi tika domāts, ko darīt ar dzinēja vadību. Atstāt orģinālo m62 vai ko darīt????
Pa cik uz autošosejas auto bijām instalējuši VEMS vadības sistēma, tad nolēmām to pāsu darīt uz kompota, tas arī atrisināja visas nedienas ar vadiem utt. Tam visam pa vidu vēl tika iegādā wilwood hidro rocenes cilindrs, šādi tādi powerflex izstrādājumi, tika atvieglināts motora pārsegs izgriežot visas ribas, atvieglināts bagāžnieka vāks, atvieglinātas durvis, nokasīti visi iespējamie tapsējumi, blīvējumi utt, iegādāti plastmasas sānu stikli, plastmasas aizmugurējais stikls, tas viss tika pirkts m2tros, paši griezām utt.
No rokas tika taisīta arī izplūde, gala bundulis "Kaļķis Motorsport" ražojums.
Tātad pa, cik esam autosportistu ģimene, pa vidam, tika šis tas izgudrots, ka autošosejā vairs nebrauksim ar mk2 golfiem un tirgosim tos nost, tai vietā, šis auto kalpos arī kā autošosejas auto iekš 1000km, jo pieredze jau ir pietiekama un ir vajadzīgas jaunas vēsmas arī taisni braucot, tika pieņemts lēmums, metināt autošosejas būri, lai derētu gan driftam, gan autošosejai.
Izvēlējāmiem būri metināt "Kaļķis Motorsport" kantorī.
2 nedēļu laikā tas tika paveikts un auto jau ŠODIEN atkal ieripoja sporta kluba telpās. Tas tā pagaidām tik tālu ir nonācis.
Plānā vēl ir uzinstālēt daudz ko un protams piedarbināt, tā teikt turpinājums sekos, jo darba vēl daudz un dikti. Varbūt ir lietas kas vēl iztrūkst, ja atcerēšos uzrakstīšu!
Plānā pa lielam vēl vajag uzinstalēt:
Sporta pedāļus
Hidro roceni
izplūdi
autošosejas koilas
Leņķi
un visi pārējie sīkumi
Apsolos biežāk visu sabildēt ar visiem auto darbības procesiem, tātad turat visus īkšķus, lai auto tiktu redzēts jau pavasarī uz trases!
Lai nebojātu forumu ar jaunu topiku, tepat izklāstīšu šī konkrētā auto evolūciju, dzīvi utt. Tātad nedaudz info:
Auto tika iegādāts 2007. gada augustā, kā bmw 323ti, ar sen aizmirstu nobraukumu un noklapējušu dzinēju, protams ilgi nedomājot tika pieņemts lēmums "bāzt" iekšā 2.8 klaņus, virzuļus utt, jo pašā pamatā jau bija m52 dzinējs, tāpēc ar to īsti nekādu problēmu nebija.
Auto pēc sēdināto atsperu iegādes, OZ gran turismo II R17 disku iegādes, miglu ielikšānas un ksenona iegādes Diemžēl nevaru atrast nevienu salona bildi
Bet tā pelēks pusādas rekaro salons.
Laikam ritot aiz gara nekā auto tika "likts" uz trases, zin kā varbūt brachka kko arī māk, kā nekā autošosejā taisni tika nobraukti pāris gadi! Tika arī pafilmēts un pabraukt kopā ar lietotāju Grims no beeemweee pauwer el vee
Negribu gari iedziļināties, par to kādas pārbūves tikka veiktas, bet sāniski braukt brachkam iepatikās un tika nolemts strartēt pirmajā CityFitness street drift sachos!
pirmajā street drifta rezultātu neatceros, bet šķiet, ka bij
Tā auto tikka demontēts pa ziemu priekš 2010. gada sezonas, foto ieskatam bildes nevaru jau vairs atrast, pa lielam tika izravēts salons, iegādāta sparco stūre ar izvirzījumu, divas sparco rev taburetes, divi kompl. sparco 5punktu siksnas, sparco ķivere, uztaisīta hidro rocene, sametināts bloķi - svarka racing, ekscentra m/// plauktu bukses, aizmugurējo atbalsti taisīti uz Uniball principa, alumīnija aizmugurējas reduktora bukses, alumīnija aizmugurējo plauktu bukses, tika iztaisnoti taisni riteņi, lai pie sēdinājuma riepām neēstu tikai iekšmalas
Tātad šim procesam iztrūkst foto uztveres materiālu, bet gala rezultāts bija šāds:
Latvian drift Cup pirmais posms un gonka pa slapjo...vnk fuuuuck Paldies atbalstītājam Dalans, ZviedruDiski.lv
Trenējās dikti uz daudz, auto piedalījās pirmajos 3 LDC posmos 2010. gada sezonā! Tālāk dēļ daudzajiem citiem darbiem un citiem nezināmiem iemesliem, pēdēji LDC posmi netika braukti, pienācā ziema un sākām štukot, ko darīt...vai trenēties ar to pašu m52b28 dzinēju(jāāā tas pats ar double vanos klaņiem un virzuļiem kurš ir ieswapots mana sarkanajā kupejā) vai viņu uzlabot, vai ko darīt, pēc ilgiem pārdomu mēnešiem iegādāts tika m62b44 v8 dzinējs, iegādāta v8 manual ātrumkārba, tātad pilns kompl. dzinējs tika pārlasīts, kā jau pienākas ar jauniem gredzeniem,šālēm, blīvēm utt.
Lūk mērīšanas darbi. Lūk aptuvenais rezultāts
Ilgi tika domāts, ko darīt ar dzinēja vadību. Atstāt orģinālo m62 vai ko darīt????
Pa cik uz autošosejas auto bijām instalējuši VEMS vadības sistēma, tad nolēmām to pāsu darīt uz kompota, tas arī atrisināja visas nedienas ar vadiem utt. Tam visam pa vidu vēl tika iegādā wilwood hidro rocenes cilindrs, šādi tādi powerflex izstrādājumi, tika atvieglināts motora pārsegs izgriežot visas ribas, atvieglināts bagāžnieka vāks, atvieglinātas durvis, nokasīti visi iespējamie tapsējumi, blīvējumi utt, iegādāti plastmasas sānu stikli, plastmasas aizmugurējais stikls, tas viss tika pirkts m2tros, paši griezām utt.
No rokas tika taisīta arī izplūde, gala bundulis "Kaļķis Motorsport" ražojums.
Tātad pa, cik esam autosportistu ģimene, pa vidam, tika šis tas izgudrots, ka autošosejā vairs nebrauksim ar mk2 golfiem un tirgosim tos nost, tai vietā, šis auto kalpos arī kā autošosejas auto iekš 1000km, jo pieredze jau ir pietiekama un ir vajadzīgas jaunas vēsmas arī taisni braucot, tika pieņemts lēmums, metināt autošosejas būri, lai derētu gan driftam, gan autošosejai.
Izvēlējāmiem būri metināt "Kaļķis Motorsport" kantorī.
2 nedēļu laikā tas tika paveikts un auto jau ŠODIEN atkal ieripoja sporta kluba telpās. Tas tā pagaidām tik tālu ir nonācis.
Plānā vēl ir uzinstālēt daudz ko un protams piedarbināt, tā teikt turpinājums sekos, jo darba vēl daudz un dikti. Varbūt ir lietas kas vēl iztrūkst, ja atcerēšos uzrakstīšu!
Plānā pa lielam vēl vajag uzinstalēt:
Sporta pedāļus
Hidro roceni
izplūdi
autošosejas koilas
Leņķi
un visi pārējie sīkumi
Apsolos biežāk visu sabildēt ar visiem auto darbības procesiem, tātad turat visus īkšķus, lai auto tiktu redzēts jau pavasarī uz trases!
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis jenchs - 16 Nov 2013, 21:58, kopā labots 1 reizi.
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Projekts vienkārši pa pirmo!!!!
Vienā bildē aizmugurējo riteņu sagāzums ir vienkarši monstrā.
saki bračkam
Vienā bildē aizmugurējo riteņu sagāzums ir vienkarši monstrā.
saki bračkam
mazais nezvers
Starpcitu, riteņu bāze identiska kupejai. , kkad joka pēc tika izmērīts. Un pašmasa +/- tāda pati!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Varētu būt interesanti 1000km sacensībās braukt ar to jaudu
Tur brauc arī lielākas jaudas auto. Bluša HGK E46 M3 šosejas auto, Kalmi TVA E90 M3, Holland ģimenes Ford Winston v8!
Bet jā, redzēs kā viss izdosies! :)
Bet jā, redzēs kā viss izdosies! :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
superīgs projekts. cepuri nost
interesanti palasiit! tuprini tik rakstiit :)
aparāts jau zvērīgs
man jau baigi patīk tas V8
man jau baigi patīk tas V8
Cepuri nost.
Tā turpināt!
Tā turpināt!
nu jā cepuri nost
veiksmi turpmākajos darbos!
veiksmi turpmākajos darbos!
Paldies visiem!!!
Noteikti tiks ziņots par turpmākajiem darbiem!
Noteikti tiks ziņots par turpmākajiem darbiem!
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7
Beidzot ieliki viņu te es domāju griezīsies jau labi tas kompots
un galvenais ar ko tas viss sakas ,un kapec tas viss tiek darits, - Džekam loti patika braukt saniski ,Ta tik turet un turpinat, izskatas kad top karteja bmw lidmašina !!
Kā apgājāt reikas un kartera savstarpējo problēmu? Pacēlāt motoru augstāk?
Kartera vāks tika pārmetināts, tā, lai pietiktu vietas reikai, stabilizatoram! :) protams šis tas tika pārmetināts, lai viss būtu savās vietās, bildē var redzēt, kur stāv reika! :)
Vairāk info par servisa pakalpojumiem un sporta klubu viewtopic.php?f=23&t=794 un
PM vai 2237[sešiviensseši]7
PM vai 2237[sešiviensseši]7