E36-maxnet-rat car )))
BMW E36 328 LSD + M50 ieplūde .
Mašīna tika iegādata 2015.gada novembrī no usera sergr, bet tikai tagad ir sanācis uzrakstīt par to.
Auto ir laba komplektācija - LSD, pilnais OBC, aizmugurē štorka, elektro recaro , bet bez apsildes, PDC (stradā).
Dažādu iemeslu dēļ pa gadu nebija padarīts vis kas bija planots, bet tomēr kaut kas padarīts.
1. samainītas bukses uz reduktora
2. pārmetināti sliekšņi.
3. samainīna termomufta kopā ar ventilātoru.
4. samainīti amortizatori aizmugurē.
5. samainīts aizmugurejs lukturis.
Plānos vel nomainīt kapotu,bagaznieku,priekšejos spārnus. Bet ir radusies dilema, to visu nomainīt uz originālu , vai vienkārši nopirkt jaunas detaļas veikalā. Un pirkt plastiku vai tomēr metala detaļas.
Vēl nokrāsot aizmugurējas arkas, jo tur ir rūsiņa.
Vēl gribētos parlasīt LSD.
Mērķis ir savest mašīnu stāvoklī tuvu ideālajam.
Mašīna tika iegādata 2015.gada novembrī no usera sergr, bet tikai tagad ir sanācis uzrakstīt par to.
Auto ir laba komplektācija - LSD, pilnais OBC, aizmugurē štorka, elektro recaro , bet bez apsildes, PDC (stradā).
Dažādu iemeslu dēļ pa gadu nebija padarīts vis kas bija planots, bet tomēr kaut kas padarīts.
1. samainītas bukses uz reduktora
2. pārmetināti sliekšņi.
3. samainīna termomufta kopā ar ventilātoru.
4. samainīti amortizatori aizmugurē.
5. samainīts aizmugurejs lukturis.
Plānos vel nomainīt kapotu,bagaznieku,priekšejos spārnus. Bet ir radusies dilema, to visu nomainīt uz originālu , vai vienkārši nopirkt jaunas detaļas veikalā. Un pirkt plastiku vai tomēr metala detaļas.
Vēl nokrāsot aizmugurējas arkas, jo tur ir rūsiņa.
Vēl gribētos parlasīt LSD.
Mērķis ir savest mašīnu stāvoklī tuvu ideālajam.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
izlasot topika nosaukumu jau sabijos, ka būs kkāds "wismaz kautkas sawaadaax/[hoonigan]" projekts.
Izskatās ļoti labi! Vienīgi žēl, ka jālūdz blakussēdētājam noraut rucīti.
Izskatās ļoti labi! Vienīgi žēl, ka jālūdz blakussēdētājam noraut rucīti.
e30 S50B30us
e90 M57TU2D30
e90 M57TU2D30
Bet tā ir ērtāk
Par rokas bremzi runajot, nesaprotu sitos meistarus, kas par slinku vinu pareizaja puse ielikt, parlocit tas trubas ir 15-20min jautajums un no detalam vajadziga viena plasatmasa un rocenes kronsteins ar kloki tas maksa 10-20eur
pedejo reizi so auto redzeju apmeram nepilnus gadus divus atpakal, sobrid izskatas labak
pedejo reizi so auto redzeju apmeram nepilnus gadus divus atpakal, sobrid izskatas labak
Izskatās diezgan stalts Bet tā roķeni Jām, varēja jau arī to pārlikt pareizi.
Ieliec vairāk bildes.
Ieliec vairāk bildes.
Virāk bildžu ielikt nevaru , jo viņi sver pa 10+ mb
Vienīgasis varu ielikt mazu video no rudens sezonas
https://www.youtube.com/watch?v=4WlrYwwehfw
Vienīgasis varu ielikt mazu video no rudens sezonas
https://www.youtube.com/watch?v=4WlrYwwehfw
klasiski smuks auto
tomēr ir doma tikt vaļa no ta spoilera uz bagažnieka un uzstaisīt CSL asti.
Ar šito pašu izskatās ļoooooti labi, nevajag csl, manuprāt
ir radusies jautājums -
kādu sparatu ielikt ???? mans iet uz beigam
vai liela starpība starp vienmasniku un divmasnieku ???
pašlaik it ka stav vienmasnieks, bet jau ļoti skaļi grab
kādu sparatu ielikt ???? mans iet uz beigam
vai liela starpība starp vienmasniku un divmasnieku ???
pašlaik it ka stav vienmasnieks, bet jau ļoti skaļi grab
Ja ir vienmasnieks tur nav kam grabēt,drīzāk tad grab atsperes sajūga diskā.maxnet rakstīja:ir radusies jautājums -
kādu sparatu ielikt ???? mans iet uz beigam
vai liela starpība starp vienmasniku un divmasnieku ???
pašlaik it ka stav vienmasnieks, bet jau ļoti skaļi grab
maxnet rakstīja:ir radusies jautājums -
kādu sparatu ielikt ???? mans iet uz beigam
vai liela starpība starp vienmasniku un divmasnieku ???
pašlaik it ka stav vienmasnieks, bet jau ļoti skaļi grab
Pašlaik visdrīzāk Tev ir tieši divmasas.
Sparatiem ko aizvietot ir divi variantu vai nu no M20 vai M50
Pašam uz 2,8 ir M50 vienmasas spararats pārvirpots un 280mm ja nemaldos, lai der 2.8 disks + kurvis, un e30 izspiedejgultnis ja pareizi atceros.
sanāk ka tik un ta vajag nonemt kārbu lai paskatītos kas tur notiek un ko vajag nomainīt
ja nospied sajūgu un grabēšana pāriet = izspiedēj gultnis
haha-AF- rakstīja:Bet tā ir ērtāk
Mans bijushais auto. Runajot par grabshanu: pasham nepatika ta skanja un gribeju tikt valja no ta, tika nomainitas 3 karbas ar izspiedejgultniem, kurvis un sajugs, vienigais kas palika ir spararats, virsu stav vienmasas spararats. Braukshanu tas neka neietekme. Auto ar to skanju nobrauca jau 2 gadus un hvz cik vel pirms manis, tapec nevajag rakstiit kkadas mulkibas. Runaju ar cilveku no e46 foruma kas pargaja no divamasas spararata uz vienmasas, un vinjam bija tada pasha problema, visas detaljas bija jaunas. Vienigais problemas risinajums ir ielikt divmasas spararatu, bet vai ir ta verts?
Runajot par auto, ljoti zheloju ka pardevu tieshi sho e36 un jau gadu piedavaju to atpirkt, jo shaja auto bija ieguldita dvesele un kosmiska nauda Bet tomer esmu parliecinats, ka auto ir labas rokas Ceru ka shis auto vel ilgu laiku netiks "usual e36 owner" rokas un nekljus par ziemas miskasti, jo ir patiesham rets eksemplars, peace.
Iegugle "gear rattle". Ta graboņa ir normala paradība, ja virsu ir vienmasnieks un jo ipaši, ja kompektā ar to ir sajuga disks bez atsperem.
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/gear_rattle.htm
http://www.uucmotorwerks.com/flywheel/gear_rattle.htm
Tieši tā, kopš uzliku vienmasnieku ir tieši tāda paša skaņa kkur no kārbas/sajūga puses...
Palidzeshu ar bildem
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.