ZzevsS’a E46 Touring
Beidzot arī es esmu atgriezies pie 3. Sērijas BMW, šoreiz E46. Sakarā ar to ka ikdienā pa Rīgu nobraucu ~ 2k km mēnesī un otrs Rīgas daily auto patērē kosmosu, pamazām gāju uz to ka jāpārsēžas uz kaut ko ekonomiskāku. Tā kā nopirktas jau stāv divas tonnas dīzeļdegvielas un dīzeļdegvielu varu nopirkt par ļoti lētu cenu loģiski bija nopirkt kko kas tiek darbināts ar dīzeli, jo visi pārējie mani auto ir benzīnnieki. Lai arī dīzeļauto man ne pārāk iet pie sirds, tomēr gribējās vismaz uz kādu laiku iepist kapeiku un par degvielas izdevumiem aizmirst. Budžets man bija ~ 800 eiro. Maz, bet tā kā man pieder vairāki auto un katrs no viņiem tiek savai vajadzībai izmantots neko daudz par kārtējo mašīnu tērēt negribēju. Sāku pētīt piedāvājumu...Primārais bija dīzeļauto, marka neko daudz neinteresēja. Piedāvāja man īstenībā diezgan daudz un dažādus variantus, bet tā kā vajadzēja lai auto arī būtu kaut cik zolīds izvēlēties bija grūti. Vienā vakarā čoms atrakstīja ka var man piedāvāt E46 2.0 dīzeli ar vizuāliem defektiem, kā arī bez pāris virsbūves daļām nedaudz virs mana budžeta. Nākamajā vakarā apskatīju auto un bez dižas domāšanas nopirku.
Sīkāk par mašīnu: 2001 gada E46 2.0D tourings. LV kopš 2012 gada, esmu otrais īpašnieks. Manā īpašumā no 13.11.17
No rūpnīcas izripojis šāds:
VIN WBAAX710X0PE65044
Type Code AX71
E Series E46 (3)
Series 3
Type TOUR
Model 320D (EUR)
Steering LL
Doors 5
Engine M47
Displacement 2.00
Power 100
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT)
Prod. Date 2001-06-29
L801A National version Germany
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S255A Sports leather steering wheel
S274A BMW light alloy wheel, double spoke 53
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S321A Exterior parts in vehicle color
S354A Green windscreen, green shade band
S428A Warning triangle and first aid kit
S438A Fine wood trim
S441A Smoker package
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S493A Storage compartment package
S494A Seat heating driver/passenger
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S606A Navigation system, radio
S630A Car phone with cordless receiver
S672A CD changer for 6 CDs
S775A Headlining anthracite
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Dummy-SALAPA
S946A Dummy-SALAPA
No ekstrām ir pusādas recaro salons ar krēslu apsildi; parkošanās sensori; klimatkontrole; kruīzkontrole; webasto, Mtech multistūre; nestrādājošs mašīnas telefons, tonēti logi, koka apdare, rūpnīcas xenons (bet tā kā lukturiem ir izdeguši xenona bloki, lukturi tiek tirgoti).
Kopumā auto stāvoklis labs. Hadene negrab, grīda perfekta, pacelt var droši aiz orģinālajām domkrata vietām, rūsa minimāla. No defektiem ir nedaudz uzsists un ar virspusēju rūsu kreisais slieksnis, bagāžnieka vāks ar nelielu rūsu, haube nedaudz paņurcīta. Izdarīts kopš nopirku: Uzlikts un nokrāsots priekšējais bamperis un kreisais spārns, nomainīti priekšējie lukturi un pagriezieni, nomainīta eļļa, sataisīti pāris sīkumi un saliktas pāris salona trūkstošās daļas.
Plāni tālākai nākotnei: Braukt un nečakarēties ar šo auto uzlikt priekšējo FL Mtech bamperii, jānomaina bagāžnieka vāks, jānomaina haube, uz vasaru iespējams R17 vai R18 diski. Tālāk nezinu, laiks rādīs.
Sīkāk par mašīnu: 2001 gada E46 2.0D tourings. LV kopš 2012 gada, esmu otrais īpašnieks. Manā īpašumā no 13.11.17
No rūpnīcas izripojis šāds:
VIN WBAAX710X0PE65044
Type Code AX71
E Series E46 (3)
Series 3
Type TOUR
Model 320D (EUR)
Steering LL
Doors 5
Engine M47
Displacement 2.00
Power 100
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TITANSILBER METALLIC (354)
Upholstery STOFF FLACHGEWEBE LEINEN/ANTHRAZIT (E4AT)
Prod. Date 2001-06-29
L801A National version Germany
S226A Sports suspension settings
S249A Multifunction f steering wheel
S255A Sports leather steering wheel
S274A BMW light alloy wheel, double spoke 53
S302A Alarm system
S320A Deleted, model lettering
S321A Exterior parts in vehicle color
S354A Green windscreen, green shade band
S428A Warning triangle and first aid kit
S438A Fine wood trim
S441A Smoker package
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S488A Lumbar support, driver and passenger
S493A Storage compartment package
S494A Seat heating driver/passenger
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S521A Rain sensor
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S606A Navigation system, radio
S630A Car phone with cordless receiver
S672A CD changer for 6 CDs
S775A Headlining anthracite
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German
S915A Dummy-SALAPA
S946A Dummy-SALAPA
No ekstrām ir pusādas recaro salons ar krēslu apsildi; parkošanās sensori; klimatkontrole; kruīzkontrole; webasto, Mtech multistūre; nestrādājošs mašīnas telefons, tonēti logi, koka apdare, rūpnīcas xenons (bet tā kā lukturiem ir izdeguši xenona bloki, lukturi tiek tirgoti).
Kopumā auto stāvoklis labs. Hadene negrab, grīda perfekta, pacelt var droši aiz orģinālajām domkrata vietām, rūsa minimāla. No defektiem ir nedaudz uzsists un ar virspusēju rūsu kreisais slieksnis, bagāžnieka vāks ar nelielu rūsu, haube nedaudz paņurcīta. Izdarīts kopš nopirku: Uzlikts un nokrāsots priekšējais bamperis un kreisais spārns, nomainīti priekšējie lukturi un pagriezieni, nomainīta eļļa, sataisīti pāris sīkumi un saliktas pāris salona trūkstošās daļas.
Plāni tālākai nākotnei: Braukt un nečakarēties ar šo auto uzlikt priekšējo FL Mtech bamperii, jānomaina bagāžnieka vāks, jānomaina haube, uz vasaru iespējams R17 vai R18 diski. Tālāk nezinu, laiks rādīs.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Pēdējais labojis ZzevsS - 09 Jan 2018, 22:55, kopā labots 4 reizes.
Šie 2.0d dzinēji esot ļoti neizturigi pēc cilvēku teiktā
Cik zinu,neēd neko un īsti neiet,bet lai pārvietotos ir ok prieks 900 eiro
Cik zinu,neēd neko un īsti neiet,bet lai pārvietotos ir ok prieks 900 eiro
ar kompatu pa brugji
Smuks un lēts, salonam ķīmisko
Ņemot vērā to, ka motors pēc 6 mēnešu stāvēšanas bez kvēlsveču sildīšanas lec momentāli, paļaujos uz to ka motors labs un dzīvs. Ja kkas notiks ar motoru, tad uzreiz tiks likts iekšā 3.0.
Motors neēd daudz un par iešanu nevaru sūdzēties. Diez vai šim motoram čipošano kko dotu?
Par 900 eiro tur tas kopskats bija sliktāks. Šāds kā bildēs viņš man izmaksāja 1150
Pēdējais labojis ZzevsS - 08 Dec 2017, 16:07, kopā labots 1 reizi.
mīts kuru radīja kapeikpisēji, kad savulaik šiem motoriem bija jau 300+k bet fl motoriem vēl vietējiem kapeikpisējiem nebija naudas.
to arī pierāda lietoto motoru tirgus pieprasījums.
2.0d 110kw cena ar apkari sākot no 700E
2.0d 100kw sākot no 350e
Protams pie vizuālā ir daudz kur piestrādāt, bet to pamazām ar laiku.
Ķīmiskās nebūs, kaut kad nākamnedēļ mēģināšu ar vanishu iztīrīt jo standarta beņķu putas vispār neko nedeva.
Pēdējais labojis ZzevsS - 08 Dec 2017, 17:04, kopā labots 1 reizi.
lai ielikt 3.0d tur vajag sākot no vadiem, līdz pat aizmugurējam tiltam nomainītZzevsS rakstīja: ↑08 Dec 2017, 15:35Ņemot vērā to, ka motors pēc 6 mēnešu stāvēšanas bez kvēlsveču sildīšanas lec momentāli, paļaujos uz to ka motors labs un dzīvs. Ja kkas notiks ar motoru, tad uzreiz tiks likts iekšā 3.0.
Par 900 eiro tur tas kopskats bija sliktāks. Šāds kā bildēs viņš man izmaksāja 1150
SS.COM arī dīzeļiem ir kāda ne kāda izvēle, tā kā e46 veidojas savs liktenis,tādēļ ar tādu cenu jau nevienu neizbrīnīt!
3.0d nebūs tik viegli iemest un maukt...nē,iemest būs,bet vai šim pasākumam ir jēga,kad pec swap izmaksu vērtība aizies tur kur nebij domāts.
3.0d nebūs tik viegli iemest un maukt...nē,iemest būs,bet vai šim pasākumam ir jēga,kad pec swap izmaksu vērtība aizies tur kur nebij domāts.
Ja tur baigais čakars un izmaksas, tad gan netaisos to darīt jebkurā gadījumā ceru ka ar motora maiņas gemoroju nebūs jānodarbojas un šis pats kalpos godam, jo bezjēdzīgi naudu mašīnā neplānoju guldīt. Auto tika nopirkts lai iepistu kapeiku un kaut cik zolīdi un ērti pārvietotos nevis nodarbotos ar visvisādām izvirtībām.
Laika gaitā protams centīšos pilnveidot ar uzlabotu vizuālo un papildus ekstrām, bet to visu darīšu pārdomāti un bez bezjēdzīgas naudas tērēšanas.
Nākamnedēļ braukšu uz TA, tad vismaz pārzināšu ritošās daļas stāvokli.
Laika gaitā protams centīšos pilnveidot ar uzlabotu vizuālo un papildus ekstrām, bet to visu darīšu pārdomāti un bez bezjēdzīgas naudas tērēšanas.
Nākamnedēļ braukšu uz TA, tad vismaz pārzināšu ritošās daļas stāvokli.
Pēdējais labojis ZzevsS - 08 Dec 2017, 16:16, kopā labots 1 reizi.
nu ja pirms fl mptprs tad slimiba or kloķene- luust.
cips dīzeļiem ir jūtams, man bija 2.0d fl motors, cipots , gaaja ļoti labi un gāja uz gaisu
cips dīzeļiem ir jūtams, man bija 2.0d fl motors, cipots , gaaja ļoti labi un gāja uz gaisu
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Klokene lust visiem 2.0d del vibrācijām kuras rodas kad iepiš kapeiku un brauc ar beigtiem demferiem, 101 reizi izrunāta tēma, bet joprojām mitologiski stāsti.
fl mazak ta ir noverota problema.
Jaunas BMW OEM un cita ražotāja detaļas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Auto sporta lietas,kartera magnētiskās skrūves,stūres(OMP),Koiloverus(TA-Technix,FK, HSD, BC),hidro rocenes,K&n filtrus,quick release stūrēm(Sparco),u.c.
Labas cenas.
Nu man ir pilnīgi pretēja pieredze. Jo FL ir šķidrāki spararati un demferi.
2us pfl dzīvē esm saticis ar salauztam klokjenēm , par fl pirmo reiz dzirdu ka vinjiem var plīst
Bet lai labi kalpo traktortehnika
Bet lai labi kalpo traktortehnika
Es gan tieši FL motorus esmu redzējis ar lūzušām kloķenēm, nezinu kāpēc viņas tik trauslas, bet vienam motoram bija tikai 80000km
Vecajiem motoriem gan nav gadījies redzēt tādu slimību, toties redzēts, ka plunžeris augstspiediena sūknim izdilst pie lielāka nobraukuma.
Un kaut arī abi motori vizuāli izskatās līdzīgi, viņiem nav gandrīz nekā kopīga.
Laigan nekad nav licies loģiski savienot vārdus vecs bmw un iepist kapeiku, novēlu, lai izdodas
AF`s varētu grāmatu sadrukāt, kuru liekot tiesības būtu kā obligātā literatūra jāizlasa, daudz mistisku pieņēmumu pagaistu
AF`s varētu grāmatu sadrukāt, kuru liekot tiesības būtu kā obligātā literatūra jāizlasa, daudz mistisku pieņēmumu pagaistu
Man gan tas liekas loģiski, it īpaši jo ir radies iespaids ka lielākā daļa e36 lietotāju ir izteikti kapeikpisēji...Manā gadījumā kapeikas iepisšana izpaudīsies degvielas izmaksās
Par AF’u piekrītu!
Jebkurā gadījumā labošu auto defektus pēc to svarīguma pakāpes. No motoriem neko nesajēdzu un ar motoru kko darīšu tikai tad kad viņš vairs neies uz priekšu. Ja nepieciešamie ieguldījumi attiecībā pret auto vērtību liksies neadekvāti, auto tiks izjaukts daļās.
Man bija tāds motors, jāju vińu ilgi un dikti, pēcāk ar lsd maucu, tad vienā jaukā dienā sitot pa sajūgu man spararatam skrūves norāvās, izlēmu 3.0d ielikt.
Izjaucot to 2.0d motoram bija 350k noskrējiens, klokene bija vesela, šāles labas viss ok, visu pārdevu.
Izjaucot to 2.0d motoram bija 350k noskrējiens, klokene bija vesela, šāles labas viss ok, visu pārdevu.
Uzsniga sniedziņš balts...
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
neliels šmulis