Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 89
- chevron_right
kas būtu vispirms jāpārbauda 325tds kad nopērk? kur var rasties kādi defeki vai kā atrast jau esošus tieši motora ziņā?
Kas praktiski ir labaks ? ->>> BiTurbo vai TwinTurbo ? ja kads var gudri pastastit ludzu dalieties ar zinashanam
Twin turbo ir 2 vienādas turbīna pie motora pieslēgtas abas blakus, uz 6 cyl, piemēram, viena pie 123 cilindra, otra 456.
Šādas sistēmas mīnuss ir turbo lags, jo motoram tās 2 turbīnas jāiegriež, un turbīnu max boost ir tikai noteiktā mazā apgriezienu diapazonā(cik lielas turbīnas uzliek) - no šitā var dabūt lielāku max boostu
Biturbo turbīnas ir saslēgtas secīgi - ir mazāka turbīna, kas savu efektīvo boostu sasniedz pie maziem apgriezieniem un liela turbīna, kas to pašu dara pie lieliem apgriezieniem, tādejādi boosts ir gandrīz visā apgriezienu diapazonā un turbo lags ir niecīgs vai nav vispār. - no šitā max boosts nebūs tik liels, bet būs daudz maz pa visu apgriezienu diapazonu.
mazas turbīnas savu max boostu sasniedz ātrāk, bet tas nav tik liels, savukārt lielām turbīnām vajadzīgs ilgāks laiks, lai tās iegrieztos, kā arī augstāki rpm (lielāks izplūdes gāzu spiediens)
ja kļūdos palabojiet
Šādas sistēmas mīnuss ir turbo lags, jo motoram tās 2 turbīnas jāiegriež, un turbīnu max boost ir tikai noteiktā mazā apgriezienu diapazonā(cik lielas turbīnas uzliek) - no šitā var dabūt lielāku max boostu
Biturbo turbīnas ir saslēgtas secīgi - ir mazāka turbīna, kas savu efektīvo boostu sasniedz pie maziem apgriezieniem un liela turbīna, kas to pašu dara pie lieliem apgriezieniem, tādejādi boosts ir gandrīz visā apgriezienu diapazonā un turbo lags ir niecīgs vai nav vispār. - no šitā max boosts nebūs tik liels, bet būs daudz maz pa visu apgriezienu diapazonu.
mazas turbīnas savu max boostu sasniedz ātrāk, bet tas nav tik liels, savukārt lielām turbīnām vajadzīgs ilgāks laiks, lai tās iegrieztos, kā arī augstāki rpm (lielāks izplūdes gāzu spiediens)
ja kļūdos palabojiet
ok - >>> piemeram 2.5 tds'am uzstādi standarta turbīnu vēlnienu uz 123 un 456 twinsseeingman » 04 Sep 2012, 09:10
Twin turbo ir 2 vienādas turbīna pie motora pieslēgtas abas blakus, uz 6 cyl, piemēram, viena pie 123 cilindra, otra 456.
Šādas sistēmas mīnuss ir turbo lags, jo motoram tās 2 turbīnas jāiegriež, un turbīnu max boost ir tikai noteiktā mazā apgriezienu diapazonā(cik lielas turbīnas uzliek) - no šitā var dabūt lielāku max boostu
Biturbo turbīnas ir saslēgtas secīgi - ir mazāka turbīna, kas savu efektīvo boostu sasniedz pie maziem apgriezieniem un liela turbīna, kas to pašu dara pie lieliem apgriezieniem, tādejādi boosts ir gandrīz visā apgriezienu diapazonā un turbo lags ir niecīgs vai nav vispār. - no šitā max boosts nebūs tik liels, bet būs daudz maz pa visu apgriezienu diapazonu.
mazas turbīnas savu max boostu sasniedz ātrāk, bet tas nav tik liels, savukārt lielām turbīnām vajadzīgs ilgāks laiks, lai tās iegrieztos, kā arī augstāki rpm (lielāks izplūdes gāzu spiediens)
ja kļūdos palabojiet
viņas grieztu tak abas pie 2k abarotiem cik liels guvums būtu ar šādu apgreidu diezgan lētu + čipošana
'un itkā varetu spraslas regulet ,lai vairāk smidzina laikam ar paplāksnēm vai kka tā ,bet to jānoskaidro.
grieze pamainītos pamatīgi ?
pa to turbo lagu īsti nesaprotu ja turbina sāk griezt tad griž vai tā nav ?!
Vai driftam tomēr labāks ir BiTurbo ?!?!
No sākuma padomā cik daudz izplūdes gāzes izplūst no 6 cilindriem un cik daudz no 3, tad, ja standarta turbīnai efektīvais spiediens parādās pie 2k, tad pie tā paša motora pieliekot 2 tādas, cik efektīvi tās iegriezīsies?
Par turbo lagu meklē internetā zb skaidrot
Par turbo lagu meklē internetā zb skaidrot
ok , nestreso talak pac meiginasu noskaidrot visu paladies
Sveiki, gribu pajautat vai pats var noregulet elektronisko aukstspiediena sukni,ja var ta ka to izdarit. bmw 1997g 325 tds
nevar, brauc uz servisu.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
man pēc otrās reizes dzeks regulēja uz dzirdi,un tad sledza kompi klāt,pārbaudīja un bij ok! Cik zinu tad vinš tikai0tā regulē.
Rapakivi rakstīja:Nierēm rāmis izskatās kā uzkačāts ar botoksu.
Mums te Talsos un Talsu rajona,nav kas noregule bmw modeļiem,citam markam mierigi var noregulet.Ja kads varetu pastastit ar ko sakt un ko vajag,butu baigi labi.
atkarībā ko grib regulēt ? priekš statiskās regulēšanas ir nepieciešams specifisks mikrometrs, bet padevi regulē ar sūkņa aukšdaļas mikroskopisku stumdīšanu šurpu turpu. ar datoru skatās dzīvos datus un vajadz gadījumā piekoriģē. īsumā viss.Buls rakstīja:Mums te Talsos un Talsu rajona,nav kas noregule bmw modeļiem,citam markam mierigi var noregulet.Ja kads varetu pastastit ar ko sakt un ko vajag,butu baigi labi.
Rons rakstīja:taada vienkaarshi nav.runcis rakstīja:Kads varetu sniegt atbildi uz sekojosu jautajumu-kur tds`am atrodas kartera ventilacijas filtrs?
Ir gan, noskrūvē vārstu vāku, apgriez otrādi un iekšpusē ir pieskrūvēts bleķītis zem kura ir metāla filtrs izskatās pēc švammes. Vismaz 318tds tā ir.
Vai varat ludzu ieteikt labako vadības bloku (kods un firma) :) 325tds motoram?
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Kadam ir jabut degvielas paterinam 325tds ar automatisko karbu?
Kā brauc. Bet apm. 7-8L.
Kas var but par iemeslu lielam degvielas paterinam? ap 13 litri uz 100km
iespējams ka pie vainas zonde.
man liekas ka zonde nav TDSam
Lieta tāda un apstākļi sekojosi........
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
Ir 2,5 tds m51, izcelts no auto un ir cēla doma viņu palaist tapat uz galda.
kompis pieslēgts, kvēlsveču relejs pieslēgts, gāzes slēdzis pieslēgsts. slāpēšanas vārstiņš strādā.
problēma ir tāda ka startējot nenostrāda augstspiediena sūkņa adata un nedod uz sprauslam degvielu
nav variantu kur varētu būt problēma...................
varbūt kāds ir slēdzis klāt tādā veidā motoru un var padalīties ar kādu elektroshēmu.
visa masīnas pravotka man nav!
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
Taisnība zondes navVanjok rakstīja:man liekas ka zonde nav TDSam
iespejams ka gaisa filtrs ir pilnigi aizdirsts,
iespejams ka augstspiediena suknis ir izregulejies - bet to varetu just jo tad masina iet vainu labi vai ahujennna sudigi.
dizelim jau degvielas paterinu var regulet ar aukstspiediena sukni :
elektriskajam suknim padauzot galvu par nepilnu milimetru uz prieksu vai atpakal.
manualajam suknim ir tada skruve sana ko var grozit un mainit degvielas daudzumu ko lej uz sprauslām.
tacu janem vera ka mainot degvielas daudzumu mainas ari dzineja jauda
Sieviete ir sieviete. Organisms sarežģīts, mehānisms nav kontrolējams, rīcība - neparedzama.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 89
- chevron_right