dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 350
- chevron_right
nē.
Nomēri sūknim ražību - atvieno abratkas trubiņu un ieliec mērtraukā, piešķil dzinēju un uzņem laiku - 30sec vajadzētu būt >1l, ja ir zem 0.7 tad mainam sūkni, filtru.
Nomēri sūknim ražību - atvieno abratkas trubiņu un ieliec mērtraukā, piešķil dzinēju un uzņem laiku - 30sec vajadzētu būt >1l, ja ir zem 0.7 tad mainam sūkni, filtru.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
labi, meginasu kko darit lietas laba.
Beidzot murgs ir beidzies.
Izradas ka vainiiga bija zonde.
Izradas ka vainiiga bija zonde.
toč pilnīgs murgs lai dēļ zondes ietu uz X podiem
Tur jau ta lieta ka visi teica ka ta nevar but zonde itseviski pec tiem savieniem gaisinieka.
Bet aizdzenot uz diagnostiku paradija kludu tikai zonde-to ari uzreiz nomainiju un rezultats super.
Bet aizdzenot uz diagnostiku paradija kludu tikai zonde-to ari uzreiz nomainiju un rezultats super.
Varbūt kāds var pateikt kur varētu būt aptuvenā kaite šādai lieta!
Tad nu tā iedarbinot motoru ( kamēr viņs ir auksts ) nedodot gāzi viņš pats noslāpst!
Man saka ka pie vainas varētu būt gaisas masas mērītājs! Ko jūs domājat? Vai mājas apstākļos es pats varu to noteikt?
Varbūt varat ieteikt kādu labu diagnostikas centru?
Tad nu tā iedarbinot motoru ( kamēr viņs ir auksts ) nedodot gāzi viņš pats noslāpst!
Man saka ka pie vainas varētu būt gaisas masas mērītājs! Ko jūs domājat? Vai mājas apstākļos es pats varu to noteikt?
Varbūt varat ieteikt kādu labu diagnostikas centru?
apskaties brīvgaitas regulātoru! atiecīgi no tilpuma atrodās vainu pie ieplūdes kolektora vai zem noņem apksaties vai ieslēdzot aizdedzi viņs virinās
Aizmirsu piebilst
šāda pat situācija ir braucot ar aukstu motoru, bet kad ir uzsilis līdz normālai darba temperatūrai,
tad nekādas vainas
Kobreti paldies par padomu, kad izdarīšu došu ziņu par rezultātiem!
Jautājums par diagnostiku joprojām aktuāls
šāda pat situācija ir braucot ar aukstu motoru, bet kad ir uzsilis līdz normālai darba temperatūrai,
tad nekādas vainas
Kobreti paldies par padomu, kad izdarīšu došu ziņu par rezultātiem!
Jautājums par diagnostiku joprojām aktuāls
diagnostika- abi vienlīdz labi.
uldisa - http://www.bavariancar.lv/forum/member.php?u=54
driver - http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Driver
P.S pamēģini atslēgt gaisa masas mērītāju, ja kautkas mainaas tad jau viņš iet.
tikpat labi kautks cits var buut beigts...
uldisa - http://www.bavariancar.lv/forum/member.php?u=54
driver - http://www.bmwpower.lv/user.php?u=Driver
P.S pamēģini atslēgt gaisa masas mērītāju, ja kautkas mainaas tad jau viņš iet.
tikpat labi kautks cits var buut beigts...
Tad nu tā atslēdzu gaisa masas mērītāju -rezultāts - vienu brīdi gan apgriezieni nokritās līdz kritiskajam līmenim, pec tam atpakaļ uz normālu, bet vismaz vairs neslāpa nost!
Agri paldies par ieteikumiem
Agri paldies par ieteikumiem
Tajā momentā dzinējs sāka strādāt avārijas režīmā pēc noteiktām vertībām.
Aizbrauc pie Uldisa vai driver'a uz diagnostiku un noskaidro pa visiem 100, kas pie vainas
Aizbrauc pie Uldisa vai driver'a uz diagnostiku un noskaidro pa visiem 100, kas pie vainas
Teikšu to pašu, ko citi - Uldisa vai Driver - izvēlies pats, kurš tev labāk patīk un brauc ciemos
Paldies jums!
Tad nu būs jāmēgina dabūt rokā kāds no tiem spečukiem
Tad nu būs jāmēgina dabūt rokā kāds no tiem spečukiem
Kas no elektronikas dzinejam, varetu cakaretties reizem ka zusilst iet 5 stobri aukstam nekas,, aizdomas par spolem ta varetu but,, vnk viss parejais ir nomainits..
e36
Kas pa dzinēju? Bet ir domas par kloķenes devēju. Vajag aizšaut uz diagnostiku, tad manīs. Ja viss tur būs tīrs, tad jāskatās lietas, kuras diagnostika neķer.
Klokenes devejs mainits pirms kadiem 4000km,, protams ke ne orginalais., vrbut tur ari ta problema.., ta motors ruc ka pulkstenis,, nekas vinam nevar but ka elektronika.. .. tas pasakums paradijas izbraucot lielos lietos, tad pat palaist ilgi vajadzeja tgd reizem 100km bez problemam nobraucu,, reizem pec 10 mit jau kkads 2,3 audi ruciens,, gadriz kaatru meenesi pa diagnostiku, sogad kka daciki un zondes iet zvera...
dzinejs m52
dzinejs m52
e36
apskati gan dzinēja, gan spoļu masas vadus.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Sveiki.
Lieta tada, pirms neilga laika nojuka bendzina pumpis, to apmainija, bet neleca, ieliku drosinataju citu, jo tas bija tads uz " ? " . dabuju pie dzivibas, bet jauda nekada. ta ar 2 atrumu aizvilkos majas. Lieta tada, kad nerubi atplude un lidz ar to neparpumpe no bakas kreisas puses uz labo(kur atrodas suknis), doma tada, kad smace nost. kad palaizu un dodu virsu, melni dumi, jauda nav un smok. ja lenam kapina tad vel kaut cik var uzdzit, ik pa laikam ari aiziet. Neesmu eksperts, bet vainu varetu but saistita ar bendzina padevi, jo neatplust liekais bendzins un smace nost bembiti.
Lieta tada, pirms neilga laika nojuka bendzina pumpis, to apmainija, bet neleca, ieliku drosinataju citu, jo tas bija tads uz " ? " . dabuju pie dzivibas, bet jauda nekada. ta ar 2 atrumu aizvilkos majas. Lieta tada, kad nerubi atplude un lidz ar to neparpumpe no bakas kreisas puses uz labo(kur atrodas suknis), doma tada, kad smace nost. kad palaizu un dodu virsu, melni dumi, jauda nav un smok. ja lenam kapina tad vel kaut cik var uzdzit, ik pa laikam ari aiziet. Neesmu eksperts, bet vainu varetu but saistita ar bendzina padevi, jo neatplust liekais bendzins un smace nost bembiti.
turn around and keep walking
degvielas sukni jaunu vai lieltotu ???
Lietots. Bet sance nepaguris, bet nevar darbinat, jo tikko nonemu trubu no sameja un baigo spiedienu sadzinis ir, nokausu vinu, jo nedarbojas atpludes varsts. pateica, kad kompis un viss, neko bez vina nevar pateikt. zondi ar biju nonemis nekadas izmainas nebija. uzliku savilceju trubai pie filtra(jaunu uzliku filtru) un viss bembis miera, jo pirms tam kad nebija, vins vismaz kkadu dalu bendzina spiediena rezultata izspieda.
turn around and keep walking
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 350
- chevron_right