M52 B25
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 13
- chevron_right
he9600 rakstīja:nebraucat auzās.
m52b25/m52b28/m50b25TU galvas ir pilnīgi identiskas.
īsti neiebraucu, gribi apgalvot pretējo?
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
sorry par stulbu jautajumu bet vai ir verts mainit m52b20 uz m52b25? un vai ir jega reduktorus ari mainit?
Pēdējais labojis aivis328 - 09 Dec 2013, 00:25, kopā labots 1 reizi.
Instagram INDIGAIS
m52b20 uz m52b20?
Reduktoru ir jega mainit , skatoties ko tu gribi , labaku celienu(bet mazaku max atrumu un 3k apg.pie 100km/h) vai lielaku max atrumu(bet lenaku celienu un 2.2k pie 100km/h)
Reduktoru ir jega mainit , skatoties ko tu gribi , labaku celienu(bet mazaku max atrumu un 3k apg.pie 100km/h) vai lielaku max atrumu(bet lenaku celienu un 2.2k pie 100km/h)
M52B20 nomainot uz M52B25 iegusi +20ZS un +55N/M griezi. Efekts bus minimali jutams.aivis328 rakstīja:sorry par stulbu jautajumu bet vai ir verts mainit m52b20 uz m52b25? un vai ir jega reduktorus ari mainit?
Labakais variants ja finanses atlauj ielikt M52TUB28(DV).
minimāli jūtams? ne nu ok 55nm ir huiņa, citam pasātam tā ir max jauda
kapec lai cinitos un liktu m52b28tu? m52tu dzineji ir tuvaki m54 nekaa m52, es nemaz nesaprotu kapec vinji vispar saucas m52kvert rakstīja:M52B20 nomainot uz M52B25 iegusi +20ZS un +55N/M griezi. Efekts bus minimali jutams.aivis328 rakstīja:sorry par stulbu jautajumu bet vai ir verts mainit m52b20 uz m52b25? un vai ir jega reduktorus ari mainit?
Labakais variants ja finanses atlauj ielikt M52TUB28(DV).
...
man tiessi ir tagad viens e39 ar m52tub28 bet automats
cik reali vinju ir ielikt iekss e36 ja iekssa tagad ir m52b20?
cik reali vinju ir ielikt iekss e36 ja iekssa tagad ir m52b20?
Instagram INDIGAIS
M52 aluminija bloki ar nikosilu, lidz 1998, pectam jau bez nikosila , vieglaki , 1998 gada paradijas ar double vanos.Armando rakstīja:kapec lai cinitos un liktu m52b28tu? m52tu dzineji ir tuvaki m54 nekaa m52, es nemaz nesaprotu kapec vinji vispar saucas m52kvert rakstīja:M52B20 nomainot uz M52B25 iegusi +20ZS un +55N/M griezi. Efekts bus minimali jutams.aivis328 rakstīja:sorry par stulbu jautajumu bet vai ir verts mainit m52b20 uz m52b25? un vai ir jega reduktorus ari mainit?
Labakais variants ja finanses atlauj ielikt M52TUB28(DV).
M54 ielikt problemas jau nav , bet saslegt elektroniku tas ir kkas... M52TUB28 ir daudz vieglak
kas tiessi vajadzigs lai ielikt m52btu28 m52b20 vieta? karba deres no m52b20?
Instagram INDIGAIS
Cik atcros karba neder. M52B20 bija laikam getrags b28 naca zf.
Lai nomainitu ir jamaina viss. Ari DME, EWS ,atslega.
+ Ieteicams vel uzlikt isaku reduktoru lai nebutu pectam 3k+ apg pie 100km/h
Lai nomainitu ir jamaina viss. Ari DME, EWS ,atslega.
+ Ieteicams vel uzlikt isaku reduktoru lai nebutu pectam 3k+ apg pie 100km/h
Nu bet tu to griezi sajutisi labi ka sakot 4k/apg/min. Uz TUB28 + 90 njutnus (salidzinot ar b20) jau var just no zemakiem arpg.seeingman rakstīja:minimāli jūtams? ne nu ok 55nm ir huiņa, citam pasātam tā ir max jauda
vienk uzskatu ka nau jegas likt m52tu. izpludes manifoldi vinjiem ar kaukadas kakas uztaisiti. vai nu liek m52b28 vai jau iet talak uz m54, bet nu ja seit cilvekam jau ir tads dzinejs tad lai liek. vienk sarezgitakkvert rakstīja: M52 aluminija bloki ar nikosilu, lidz 1998, pectam jau bez nikosila , vieglaki , 1998 gada paradijas ar double vanos.
M54 ielikt problemas jau nav , bet saslegt elektroniku tas ir kkas... M52TUB28 ir daudz vieglak
Aivi- liekas ka pravodka bus jameklee no e46, karteris ari nederes, tur varbut tavs esosais deres,
karbai vajadzetu deret. liekas ka m52dzinejam parejot uz m52tu, vinji nepartaisija karbas skruvju caurumus. tas nekas ka tev sobrid ir getrag, vina savaa starpaa ar zf kasti ir mainama. vismaz nebus jameklee parejas daljas kas naak pec zf kastes. kad nobirs tad nomainisi
visa aizmugure var palikt taa pati, ja negribi tad tev jasak meklet no 328 e36.
ir citi forumi kur cilveki saka ka e36 spido neiet kopaa ar m52tu dzineju, respektivi rpm neiet vairak kaa 3.5k rpm
un rezultataa vajag stellet spido no e46.
vispar par so konklreti pajautaa lietotajam sancix. vins tiko ielika sev m54b30, kas beigu beigas ir tas pats kaa m52b28tu pec izmeriem uc sikumiem
Pēdējais labojis Armando - 09 Dec 2013, 02:26, kopā labots 1 reizi.
...
Ne nu bet protams ja salidzinat m52tub28 un m54b30 , m54b30 noteikti ir paraks.
Japrasa kadam kurs to ir darijis (ja nepakaras vados ) cik nervu aizgaja tikkai uz elektroniku.
Japrasa kadam kurs to ir darijis (ja nepakaras vados ) cik nervu aizgaja tikkai uz elektroniku.
nerunaju par m54b30kvert rakstīja:Ne nu bet protams ja salidzinat m52tub28 un m54b30 , m54b30 noteikti ir paraks.
Japrasa kadam kurs to ir darijis (ja nepakaras vados ) cik nervu aizgaja tikkai uz elektroniku.
ielikt m52bxxTU ir tas pats kas ielikt m54bxx, kuriem ir labaka vadiba, bet ielikt m52b28 no jau ir splaviens juuraa, cilvekam kas nepavada visu un katru dienu pushot stabuli.
...
Nu bet cilveks grib kko jaudigaku par m52b20 , pec tada pat m52b28 bus rakete, vieglak/letak neka m54. Ja runa ir par to cik daudziem ir b28 swaps , ta mes varam tikt lidz V8 dzinejiem ko jau tur.Armando rakstīja:nerunaju par m54b30kvert rakstīja:Ne nu bet protams ja salidzinat m52tub28 un m54b30 , m54b30 noteikti ir paraks.
Japrasa kadam kurs to ir darijis (ja nepakaras vados ) cik nervu aizgaja tikkai uz elektroniku.
ielikt m52bxxTU ir tas pats kas ielikt m54bxx, kuriem ir labaka vadiba, bet ielikt m52b28 no jau ir splaviens juuraa, cilvekam kas nepavada visu un katru dienu pushot stabuli.
nu to jau es saku, ielikt parasto b28 butu daudz daudz vieglak un jedzigak nekaa likt 2.8l DV, jo tadaa gadijumaa labak pikrat bik klat un likt m54
...
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 13
- chevron_right