m52b28 uzlabošana
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 24
- chevron_right
Kads reali ir uzlicis zirnekli un samerijis jaudu pirms un pec?
BMW
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
1991. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan
1992. 1.8 sedan gaze
1991. 2.0 sedan non vanoss
1992. 2.5 coupe non vanoss
1993. 2.0 coupe vanoss
1994 2.5 sedan TDS
1993 2.0 sedan vanoss
... sajuka jau skaits kkas pari 30 zurkam.
Šis visiem interesēbestbmw rakstīja:Kads reali ir uzlicis zirnekli un samerijis jaudu pirms un pec?
Ja tas butu interesanti zinat ka tur irRiks* rakstīja:Šis visiem interesēbestbmw rakstīja:Kads reali ir uzlicis zirnekli un samerijis jaudu pirms un pec?
250e ari naudina
Cīnījas Pēteris garāžā ar atmo žurku, meklēja spoorta M detaļas,rēķināja ieplūdes,izplūdes,sadaleņu grādus,vīlēja un slīpēja,iztērēja diezgan daudz laika,naudas un nervu,bet kautko arī iemācījas par motora darbībies principiem,un pat ieguva savai žurciņai manāmi labāku ieskrējienu. Turpat netālu blakus garāžā Vasja bij tupa piemetis žurciņai lētu ķīnas gliemezīti.... Netīšām šie satikās blakus uz ielas un Pēterītis palika ostot dūmus
es pareizi saprotu, ka pēc sadaleņu maiņas tukšgaita vairs nav normāla?????
@bubucis
Kvalitātīvs "pētera" atmosfērnieks brauks garām vasjas bezbudžeta gliemezim.
Ja budžets 3,5k + tad cita runa, bet ne jau pa 1k uzbūvēt turbo......
Un tam klāt vajadzētu likt resursu, ne jau vasja nobrauks 10k km ar bezbudžeta turbo, kamēr pēteris mazajās laidīs vismaz 50k km
Nu tas tā
p.s salīdzinājums ir starp b30 strokeru un Bxx turbo budžeta varintā 1,5k Eur
Kvalitātīvs "pētera" atmosfērnieks brauks garām vasjas bezbudžeta gliemezim.
Ja budžets 3,5k + tad cita runa, bet ne jau pa 1k uzbūvēt turbo......
Un tam klāt vajadzētu likt resursu, ne jau vasja nobrauks 10k km ar bezbudžeta turbo, kamēr pēteris mazajās laidīs vismaz 50k km
Nu tas tā
p.s salīdzinājums ir starp b30 strokeru un Bxx turbo budžeta varintā 1,5k Eur
Priekš M52TUB28 ieplūdnieks der tikai no b30? Vai viņi ir identiski?
Viņi nepavisam nav vienādi. M54b25 arī der, bet b30 ir labāks.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Plug'n'play jeb vajag modificēt?Jānis.P rakstīja:Viņi nepavisam nav vienādi. M54b25 arī der, bet b30 ir labāks.
DISA citādāka & drosele neder, ir iespējams nopirkt pārejas flančus.
Pārējais der.
Pārējais der.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kas ir "DISA"? Var uzlikt ar visu b30 droseli?Jānis.P rakstīja:DISA citādāka & drosele neder, ir iespējams nopirkt pārejas flančus.
Pārējais der.
Vai arī flancis vajazīgs jo neder b30 drosele?
https://www.google.lv/search?q=bmw+DISA ... m-zHcYM%3A
Var uzlikt ar visu droseli ja liek arī visu vadību no M54.
Un tavs pēdējais jautājums doesnt even make sense.
Var uzlikt ar visu droseli ja liek arī visu vadību no M54.
Un tavs pēdējais jautājums doesnt even make sense.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Es mazliet sapisos, bet tagad visu sapratu!Jānis.P rakstīja:https://www.google.lv/search?q=bmw+DISA ... m-zHcYM%3A
Var uzlikt ar visu droseli ja liek arī visu vadību no M54.
Un tavs pēdējais jautājums doesnt even make sense.
Stock dzinējam M52 izplūdes kolektori aizstāti ar Ta Techniks zirnekli (pārējā izplūde var teikt stock b28, tik katalizatori aizstāti ar rezonatoriem), uz dirsas stenda atšķirība nulle, domāju, ka uz stenda būtu labi ja 3zs. Uz stock bīdekļa noteikti nav vērts tērēties, to naudu lietderīgāk investēt nomainot pussprāgušos 20gadīgos vadības devējus.Riks* rakstīja:Šis visiem interesēbestbmw rakstīja:Kads reali ir uzlicis zirnekli un samerijis jaudu pirms un pec?
Vārdu sakot kamēr nav tikko pārlasīt strokers, kur izplūde jau ierobežo/kropļo līkni, tikmēr nav vērts
Sent from my MotoG3 using Tapatalk
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ar uber alles izplūdi visā garumā var mēģināt dabūt pat 15 whp klāt. TA zirneklis noteikti nav tas variants.
Neaizmirsīsim, ka izplūde ir pats pēdējais visā uzlabojumu sarakstā, ja tur plāno ko nopietnu.
Neaizmirsīsim, ka izplūde ir pats pēdējais visā uzlabojumu sarakstā, ja tur plāno ko nopietnu.
TURBO un izplūde ārā pa kapotu. #traktorstyle easy. Ietaupās nauda arfunkyasshit rakstīja:Ar uber alles izplūdi visā garumā var mēģināt dabūt pat 15 whp klāt. TA zirneklis noteikti nav tas variants.
Neaizmirsīsim, ka izplūde ir pats pēdējais visā uzlabojumu sarakstā, ja tur plāno ko nopietnu.
Being second is being the first of the losers. /Senna/
Kas ir uber alles? Ar izpludi ir tada figna, ka citreiz izpludei, kur viss ir aprekinats, izmainot randoma kadu huinu, var peksni dabut vairak jaudas...
S50 kolektoru ari visi slave ka baigo apgreidu - tadu uzliekot dirsometrs vismaz kaut ko parada?
Man, piemeram, nepqtik vina uzbuve tas, ka kanalu ieejas ir sausmigi platas, kas pec tam saiet saoidzinosi 2x tievaka trubina. Uzliekot to uz standarta galvas sanak nesmuks paplasinajums...
S50 kolektoru ari visi slave ka baigo apgreidu - tadu uzliekot dirsometrs vismaz kaut ko parada?
Man, piemeram, nepqtik vina uzbuve tas, ka kanalu ieejas ir sausmigi platas, kas pec tam saiet saoidzinosi 2x tievaka trubina. Uzliekot to uz standarta galvas sanak nesmuks paplasinajums...
Tur jau tas nepatīkamais, ka tu aptuveni aprēķini. Pārējais dyno un eksperimenti.
Es pat nespēju iedomāties, kādu darba pieredzi un zināšanas vajag, lai pēc dyno līknes, ko tu ieraugi, saprastu, kuru daļu izpļūdē mainīt un uz kuru pusi, vai pa kādiem izmēriem, lai dabūtu vēlamo rezultātu. Kocmocc.
Es pat nespēju iedomāties, kādu darba pieredzi un zināšanas vajag, lai pēc dyno līknes, ko tu ieraugi, saprastu, kuru daļu izpļūdē mainīt un uz kuru pusi, vai pa kādiem izmēriem, lai dabūtu vēlamo rezultātu. Kocmocc.
Rocketscience
kā saka vajag paņemt biš āmuru un piekoriģēt kolekotrufunkyasshit rakstīja:Tur jau tas nepatīkamais, ka tu aptuveni aprēķini. Pārējais dyno un eksperimenti.
Es pat nespēju iedomāties, kādu darba pieredzi un zināšanas vajag, lai pēc dyno līknes, ko tu ieraugi, saprastu, kuru daļu izpļūdē mainīt un uz kuru pusi, vai pa kādiem izmēriem, lai dabūtu vēlamo rezultātu. Kocmocc.
https://www.youtube.com/watch?v=azPKIjxmmdU
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 24
- chevron_right