Strokeri
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 18
- chevron_right
korekti, m50b25tu Bosch 413 vadiba..
Man m50b25tu bija 413 vadība, arī ar standarta kompi viss gāja, tik pa retam liesmas pa izputēju izšāva,
Rūc ka 1.6 sprāgst ka 2.8:D
m50b25tu jau standarta nak 413 vadiba..orangeman rakstīja:Man m50b25tu bija 413 vadība, arī ar standarta kompi viss gāja, tik pa retam liesmas pa izputēju izšāva,
Es vairs neko nesaprotu Ok, M54 swaps būtu lētāk par strokeri, bet tāpat diezgan dārgi. Strokeris izmaksātu pa kādu paku dārgāk, taču tas motors beigu beigās ir bez maz vai nullīte, kamēr tas M54 var izbeigties jebkurā mirklī. Ej nu saproti tagad....
Nezinu kā ir lētāk bet labāk tocna ir m54b30 jaunaks precīzāks motors saliec un brauc
Bet pats pagajuso nedelj iecēlu m50b25tu un tapēc ziemu nobrauksu un taps strokeris ar 2,8 kloķeni vai 3,0dīzeļa kloķeni
Un m44b19 virzuliem
Bet pats pagajuso nedelj iecēlu m50b25tu un tapēc ziemu nobrauksu un taps strokeris ar 2,8 kloķeni vai 3,0dīzeļa kloķeni
Un m44b19 virzuliem
Aha, tik kad pērciet savus m54 no šķilteņiem pajautājiet pārdevējam vai autiņam pēdējā laikā bremzes nebija tādas dīvainas...
Savādāk galvas blīvi var nākties mainīt
Es nopietni.
Un ja man vajadzētu vēlreiz izšķirties par strokeri vai m54, visos gadījumos tas būtu strokeris (bez kaut kāda noteikta pamatojuma, ka labāk iet utt.,), bet visdrīzākais s50
Savādāk galvas blīvi var nākties mainīt
Es nopietni.
Un ja man vajadzētu vēlreiz izšķirties par strokeri vai m54, visos gadījumos tas būtu strokeris (bez kaut kāda noteikta pamatojuma, ka labāk iet utt.,), bet visdrīzākais s50
It's all about the win
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
bmwparadise - lietotas BMW rezerves daļas no Vācijas, par kosmosa cenām
Pēdējos trīs gadus lietoju gan m52tu, gan m54. Nevaru teikt nevienu sliktu vārdu. Ja arī izbeidzas, pērc citu un liec iekšā, gāz tālāk.
Kā jau vienmēr - viedokļi atškiras. No vienas puses, sapiķo pusotru paku, iemet M52TU vai M54 un gāz, bet esi gatavs jebkurā mirklī vēl vienu paku atlocīt par nākošo motoru (kā tas ir gadījumā ar jebkuru swapu). No otras puses, sapiķo divarpus pakas, uzbūvē strokeri, pārlasi visu un brauc vēl gadus 5-10 īpaši neiespringstot.
Tie dzineji jau nav tadi suudi, ka tag saki, no sakuma izdoma kadiem merkiem Tev tas dzinejs, tad ari sapratisi, buiuveet, vai vnk likt M54 M52tu..
Es nesaku, ka tie dzinēji ir sūdi, bet jebkurš nopirkts dzinējs ir kaķis maisā. Ar viņu nogāzt vēl gadus 10 nomainot dažus sīkumus, vai tik pat labi pēc 2 mēnešiem swapot atkal citu iekšā. Strokeris tomēr ir nullīte, vairāk vai mazāk, un ja nav iepista kapeika viņu būvējot, tad viņš arī ies ilgi, var teikt ar garantiju.Gunchs rakstīja:Tie dzineji jau nav tadi suudi, ka tag saki, no sakuma izdoma kadiem merkiem Tev tas dzinejs, tad ari sapratisi, buiuveet, vai vnk likt M54 M52tu..
Mērķis noteikti nav max. hp un trase, drīzāk vairāk zirdziņi ikdienai, kuri pēc iespējas ilgāk neaizbēgs.
Ja ikdienai, tad 101% 52tu vai m54, gan finanseali, gan laika zinja busi ieguvejs. Protams ta ir laimes spele, bet neviens Tev neliek pirkt dzineju, kuru neesi dziredejis, redzejis darbiba.
80% dzinejus esmu tirgojis tikai pec tam, ka klients ir dzirdejis, taustijis, vai kompresiju merijis. No pieredzes, ar R6 dzinejiem parasti problem nav bijis, ko nevar teikt par parejiem..
80% dzinejus esmu tirgojis tikai pec tam, ka klients ir dzirdejis, taustijis, vai kompresiju merijis. No pieredzes, ar R6 dzinejiem parasti problem nav bijis, ko nevar teikt par parejiem..
Protams, ja laiks un finanses nav skerslis un patik skruvet, tad jau protams strokeris, bet par to jau ir cits stasts..
m52tu/m54 strokeris?
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Kas tas par briesmoni?Jānis.P rakstīja:m52tu/m54 strokeris?
N53 bezvanos
a kāpēc ne ?Inferno rakstīja:Kas tas par briesmoni?Jānis.P rakstīja:m52tu/m54 strokeris?
Sākiet labāk N sēriju swapot. Es vēl aizviem gaidu kādu 3.0 bi-turbo ieswapotu no 335i.
A kāds prikols:D vienīgi var salikt tub28 blokā jo gandrīz vienāds kā 3.0 tik loti jāapvīlē zemāks, lai cr ir pieńemams. Galva vienāda, iekšas no 3.0 kā no 3.0 :) , tikai ja variants iekērts 3.0i ar sapistu bloku.Sancix rakstīja:a kāpēc ne ?Inferno rakstīja:Kas tas par briesmoni?Jānis.P rakstīja:m52tu/m54 strokeris?
Jo lielāka diametra virzułus tur neuzlikt, łoti plānas gilzas
Vienīgi ja taisam turbo, tad labs variants, pańemam m54b30 iekšas un ieliekam tub28 blokā, cR zem 10 un zjboks, var pūst
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- …
- 18
- chevron_right