Liels degvielas patērīņš
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right
Bet vai tad M50 tāds ir? Man jau liekas, ka arī M50 viss notiek čerez motora temp.
jap, ir! skruvejas apaksa iepludes manifolda!
ir ari tadi kuriem vins nak blakus taurenisa sensoram ( bet tas laikam ka m52,isti nezinu)
ir ari tadi kuriem vins nak blakus taurenisa sensoram ( bet tas laikam ka m52,isti nezinu)
...
neticu ka kaadam datus lasa no aaras deveeja, cik zinu tad dzineejaa naak 2 deveeji vismaz m50 viens uz paneli otrs uz kompi, skiet m52 vairs bija tikai viens kopeejs( varbuut).
armands otrs temp deveejs bija spoguljiem un smidzinaashanas sprauslaam..
armands otrs temp deveejs bija spoguljiem un smidzinaashanas sprauslaam..
ir, ir m50 gaisa temp devējs un atrodas tas kā jau minēts iepl kolektorā.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
kaads murgs! reaali jo vairaak gribi zinaat jo daargaak maksaa satasiit...
Te runa iet ka iespējams degvielas patēriņš palielināts jo tempretūras devējs nomiris un uzrāda visu laiku baigi auksto laiku . Tad nu jautājums vai m50b25 dzinējs varētu ietekmēties no āra temperatūras rādījumiem ? jo reāli bija ka vasarā (siltajā laikā) pa šoseju bija 8 uz simtu tagad ziemā pa šoseju ir 10 uz simtu. zonde(bosch ~50Ls) + sveces mainītas pirms pusgada
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
Nav man giga-mega patēriņš, bet domāju, ka jautajums te iederēsies:
Cik liela iespeja ir, ka M52 dzinējam viena zonde ik pa laikam izslēdzas un ieslēdzas, tādējādi radot jaudas zudumus un bliežot par daudz degvielas iekšā? Ļoti burbuļo izpūtējā, kad atmet gāzi, kā arī lēkā momentālais patēriņš, pat tad, ja brauc konstanti uz vienu ātrumu ar vienādi nospiestu gāzi. Tāpat var manīt jaudas zudumu ik pa brīdim, citreiz iet lopā (cik nu 2.0 var iet lopā ) citreiz galīgi neiet, vislabāk jūt ar 3 robu braucot
Cik liela iespeja ir, ka M52 dzinējam viena zonde ik pa laikam izslēdzas un ieslēdzas, tādējādi radot jaudas zudumus un bliežot par daudz degvielas iekšā? Ļoti burbuļo izpūtējā, kad atmet gāzi, kā arī lēkā momentālais patēriņš, pat tad, ja brauc konstanti uz vienu ātrumu ar vienādi nospiestu gāzi. Tāpat var manīt jaudas zudumu ik pa brīdim, citreiz iet lopā (cik nu 2.0 var iet lopā ) citreiz galīgi neiet, vislabāk jūt ar 3 robu braucot
Liela iespēja, ka zonde čakarē tev to "spēli" :)
Paldies par aizdomu apstirpināujumu, nākammēnes, kad plānots mainīt dzinēju, janomaina arī zonde, savādāk čakarēs arī todogMa rakstīja:Liela iespēja, ka zonde čakarē tev to "spēli" :)
Skaties tik, ka diagnostika neizmaksā lētāk, kā mainīt zondi uzreiz. Ja sanāk, labāk no sākuma pieslēdz pie kompja :)
Vai varētu tā būt, ka M52B25 dzinējam beigts āra temperatūras devējs (OBC rāda -37C) atstāj iespaidu uz patēriņu?
Nē. Dzinējam ir savs temp. devējs ieplūdes kolektorā.
ietekmēties var, bet neticās. pirmais diagnostika ja tur viss ok, tad var taalaak kautko domaat.Uldis rakstīja:Te runa iet ka iespējams degvielas patēriņš palielināts jo tempretūras devējs nomiris un uzrāda visu laiku baigi auksto laiku . Tad nu jautājums vai m50b25 dzinējs varētu ietekmēties no āra temperatūras rādījumiem ? jo reāli bija ka vasarā (siltajā laikā) pa šoseju bija 8 uz simtu tagad ziemā pa šoseju ir 10 uz simtu. zonde(bosch ~50Ls) + sveces mainītas pirms pusgada
jo pašam tā ir gadījies ka pa štrāsi rāda 10 l. bet problēmas var būt visdažādākās.
manas smadzenes saka, ka tā nevar būt ka zonde ieslēdzas izslēdzas. 4akarēt tevi viņa var tikai tad ja uzrāda pareizas/nepareizas vērtības.Kon4a rakstīja:Nav man giga-mega patēriņš, bet domāju, ka jautajums te iederēsies:
Cik liela iespeja ir, ka M52 dzinējam viena zonde ik pa laikam izslēdzas un ieslēdzas, tādējādi radot jaudas zudumus un bliežot par daudz degvielas iekšā? Ļoti burbuļo izpūtējā, kad atmet gāzi, kā arī lēkā momentālais patēriņš, pat tad, ja brauc konstanti uz vienu ātrumu ar vienādi nospiestu gāzi. Tāpat var manīt jaudas zudumu ik pa brīdim, citreiz iet lopā (cik nu 2.0 var iet lopā ) citreiz galīgi neiet, vislabāk jūt ar 3 robu braucot
bet zonde varbūt ir tik beigta, ka nespēj uzrādīt šī momenta vērtību, reāli strādā ar aizkavi un grūž nepareiza degmaisījuma datus.
Pagāšvasar tika slēgts pie kompja, teica, ka viena zonde gļukojot, t.i., tad ir, tad nav, drošvien tpc, ka eļļā mirkadogMa rakstīja:Skaties tik, ka diagnostika neizmaksā lētāk, kā mainīt zondi uzreiz. Ja sanāk, labāk no sākuma pieslēdz pie kompja :)
Vel kompis pateica, ka Vanos pie 2,8k ieķīlē un pie 4-4,5k atlaiž, tas izskaidro aikavēto "otro elpu"
323 pikapam šajā laika pa pilsetu 15l+ ir normāli vai jamekle problēma?(automāts)
Lai gan automāts un tikai pilsēta, bet domāju, ka kkas tur nav normāli, diez vai visu laiku brauc sporta režīmā, ka varētu būt tāds patēriņš.
Man 323i sedanam ar manuālo kārbu tagad ir aptuveni 14,8 pilsētā. Domāju, ka tas ir normāli, ņemot vērā to, ka man ir pasmagāka kāja brīžiem, padaudz braukāju īsus gabalus (aptuveni 7 km) un pa visiem ceļiem netālu no mājām ir jābrauc ar 1. ātrumu, ko viss ir izdangāts un šūpo kā zem promilēm
uteo, ja nav noslēpums, cik tev ir vidējais?
Varētu pamēģināt atslēgt lambdas un pabraukt..
Varētu pamēģināt atslēgt lambdas un pabraukt..
Man ir 60 šoseja, 40 pilsēta - vidējais kompī 8,4. Pēc nobrauktajiem km un ielietās degvielas arī tas pats sanāk 35ls = 410km.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- chevron_right