Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 89
- chevron_right
Jā, ja GMM ir beigts tad uz laiku labāk atvienot, bet tas auto pilnībā bez tā ies sliktak un ēdīs vairāk nekā ar labi strādājoso GMM Kā jebkurš autoBērziņ Jānis rakstīja:Ja nobrūk gaisa masas mērītājs, tad tiešām labāk vispār to atvienot, vismaz kkāda jauda atpakaļ parādas, vienīgi vairāk dūmo. Bet vai atvienojot labu mērītāju ies labāk, to gan nezinu.
Tas tā, no pieredzes.
Tā ierīce nav tā pat vien tur smukumam, atcerieties to
zinu kad m51 padevej jabut bisku lielakaj , tad viņš edis mazak , bija uzdauzits ta kad rija 8,8l/100km (videjais) , tad uzdauziju bisku mazak , saka rit 11.5l/100km , uzdauziju lielaku padevi , tukšgauita motors strada vienmerigi , apgriezieni nepeld un izgazejot rmp pie 1k aizkavejas un tad leni smuki nokrit lidz 700rmp , pateriņš manuprat ari samazinajas (izbraukšu kadus paris simtus tad pateikšu ) tikaj viena problema , braucot pa pagalmu otraja roba nespiežot gazi , motors raustas ta it ka aizritos , iedod gazi virs 1.3k rmp un viss ok , tukšgaita tadas problemas nav , kadi varetu but varianti ?
tikai nez kāpēc citiem tdsiem jau stocā nav mafs?ko? tdsam ir tā jo vairāk visu ko atvieno,jo iet labāk
Manējam vienreiz vadi bija nosviluši viņam. Nenormāli gauss palika
Paradiet bilde kur tdsam ir gmm ??? Vai es stulbs vai kaa savam nekad nesu tadu redzejis
Jautājums tāds, esmu nolēmis pirkt bmw e36 2.5tds, bet noskatīts ir 1994.gada auto un saimnieks īsti nezin tas ir tds vai td, apsolīja rit atsūtīt bildes no motortelpas. vai vizuāli var atšķirt kurs ir td un kurs tds? td laikam nebija interkulera ja?
Un ja salīdzina šos te divus eksemplārus no ss.lv, abiem ir rakstīts ka tds, bet ieplūdes truba iet katram savadāk...
Vel jautājums par tds, ko vel vajadzētu ņemt vēra?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... cljgp.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... adbgc.html
P.S Šie abi auto ir tikai piemēram, nedomāju nevienu no viņiem ņemt
Un ja salīdzina šos te divus eksemplārus no ss.lv, abiem ir rakstīts ka tds, bet ieplūdes truba iet katram savadāk...
Vel jautājums par tds, ko vel vajadzētu ņemt vēra?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... cljgp.html
un
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... adbgc.html
P.S Šie abi auto ir tikai piemēram, nedomāju nevienu no viņiem ņemt
Tas ar to ļoti "smuko" motortelpu ir bez interkūlera, truba no turbīnas iet pa taisno uz ieplūdes kolektoru. Vājās vietas varētu būt augstspiediena sūknis, īpaši tie kuriem atplūde nāk uz augšu. Problēmas vēl var sagādāt elektriskā sprausla, bet tā nebūtu liela bēda.
Varbūt kāds var vēl ko papildināt, bet neliekās ka tur diži daudz kam noplīst. Ja sūknis ok un motors nav sadilis, tad tikai jāgāzē.
Un jā, tds ir ar interkūleri, bet td, bez.
Varbūt kāds var vēl ko papildināt, bet neliekās ka tur diži daudz kam noplīst. Ja sūknis ok un motors nav sadilis, tad tikai jāgāzē.
Un jā, tds ir ar interkūleri, bet td, bez.
quattro ist für sissies
Skaidrs, liels paldies par skaidri saprotamo atbildi
Prieks, ka jauniņajiem atbild kāds arī normāli nevis uz.irš
bet varbūt kāds zin, visiem tds atplūde nenāk vienādi uz sanu vaine? vecākajiem tds nāca atplūde ari uz augšu, bet tas tāpat bija tds sūknis nevis td?
Prieks, ka jauniņajiem atbild kāds arī normāli nevis uz.irš
bet varbūt kāds zin, visiem tds atplūde nenāk vienādi uz sanu vaine? vecākajiem tds nāca atplūde ari uz augšu, bet tas tāpat bija tds sūknis nevis td?
Tds pasē rakstīti 105 kw bet td laikam tikai 88kw
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Halava rakstīja:Skaidrs, liels paldies par skaidri saprotamo atbildi
Prieks, ka jauniņajiem atbild kāds arī normāli nevis uz.irš
bet varbūt kāds zin, visiem tds atplūde nenāk vienādi uz sanu vaine? vecākajiem tds nāca atplūde ari uz augšu, bet tas tāpat bija tds sūknis nevis td?
ir divu veidu sūkņi ar veco un jauno sūkņa galvu,vecajam abratka no augšas,jaunajai galvai abratka no gala!
tev pareizi teica ja truba uz ieplūdes kolektoru nāk no apakšas,tātad TDS :)
būtībā ar neko td neatšķiras no TDS nav tikai IC(kurš uz tdsa principā nav vajadzīgs ) un vadībā!
td stocā ir turbo spiediens nedaudz mazāks par 0.2 bāriem,to var labot:)kkā tā:)
p.s labāk nevakag tev tdsu tie laiki ir pagājuši,ēd spaini un ne sūda nebrauc :( nu ok saregulēts kosmosā,kko biki brauc!bet nu vai tas ir vajadzīs?es tdsu pirktu tikai ar vienu nosacījumu,ja būtu jauns sūknis jā protams tas dārgi nemaksā restaurēt,vai likt viņu citu,bet nu vai to vajag?
tds 1.1barKalnux rakstīja:Cik stock tds ir turbīnas spiediens?
td 0.9
1.8tds m41 1.05
Pāris jautājumi par 2,5tds:
1. Kādas pazīmes ir beigtam kloķvārpstas stāvokļa devējam?
2. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals iespraužas zem ieplūdes?
3. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals sākas no bildē apvilktās detaļas (spiediena devējs???)?
1. Kādas pazīmes ir beigtam kloķvārpstas stāvokļa devējam?
2. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals iespraužas zem ieplūdes?
3. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals sākas no bildē apvilktās detaļas (spiediena devējs???)?
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
ja nemaldos tad ta šļauciņa ari iet no iepludes kolektora uz spiediena devejuSkudraa rakstīja:Pāris jautājumi par 2,5tds:
1. Kādas pazīmes ir beigtam kloķvārpstas stāvokļa devējam?
2. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals iespraužas zem ieplūdes?
3. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals sākas no bildē apvilktās detaļas (spiediena devējs???)?
pareizi trubinja no kolektora apakšas iet uz mapu :)andrjuha37 rakstīja:ja nemaldos tad ta šļauciņa ari iet no iepludes kolektora uz spiediena devejuSkudraa rakstīja:Pāris jautājumi par 2,5tds:
1. Kādas pazīmes ir beigtam kloķvārpstas stāvokļa devējam?
2. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals iespraužas zem ieplūdes?
3. Uz kurieni būtu jāaiziet šļauciņai, kam viens gals sākas no bildē apvilktās detaļas (spiediena devējs???)?
Kādas pazīmes ir beigtam kloķvārpstas stāvokļa devējam?Šis noteikti nepiekā nebūs vainīgs :)
Sveiki dīzelisti. Var kāds izstāstīt kur atrodas kvēlsveču relejs?
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Sent from my SM-G925F using Tapatalk
Virs vadības bloka, uz klipsi turās.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kur meklēt problēmu visu mīlētājā 2,5tds dzinējā, ja, mēģinot auto iedarbināt, kad ir silts dzinējs, pēc pāris sekunžu griezšanas iedegās sprauslu lampiņa instrumentu panelī un iedarbināt nav iespējams. Tiklīdz motors atdziest un startējot iedegas kvēlsveču lampiņa, tā iedarbināt var.
ps. bilde atrasta interneta plašumos.
ps. bilde atrasta interneta plašumos.
Jums nav vajadzīgās atļaujas lai apskatītu šo pielikumu.
Tā smidzinātāju lampiņa pahodu iedegas veinmēr kad ieslēdz aizdedzi un nodziest kad pielec, bet neesmu 100% pārliecināts.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 89
- chevron_right