dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 350
- chevron_right
motors izdilis, kompresijas nau, tapec ari neietendorphine rakstīja:Sveiki, mani satrauc tāda lieta manam dzinejam m42b18 is galīgi nav jaudas, pec dokumentacijas 140zs, pie luksofora nevaru ātri startet, rāviens kā tāds nav jūtams,vakar uz 4 atrumu iespiedu pedāli grīdā, vispār nekas nebij jūtams, ne raviena , nekā. datora diagnostika nekādas kļūdas nerada, gaisa massas mērītājs ir ok, gofru jaunu mainīju, ko vel varetu parbaudīt varbūt kadam bija šāda problēma. Help. nu nezinu ar citām e36 neesmu braukājis, varbūt tā tam jabūt
bet nu manā ispratnē 140zs ir jābrauc vismaz normali.
Paldies.
...
nu laabir laabir
gauss tev vins varbut liekas jo is nekad nau bijusi nekada rakjete, mok teu pasam nezinot sajugs pieslid lidz, varbut taus auto smok nost jo filtrs ir aizcementejies no visadiem mesliem. reali jau vairakas lietas var buut, katra zinja tas nebus taa- atskruve to un ies. panem salidzini ar kadu citu tadu pasu modeli, youtubee neskaties, jo tur reti kurs video atbilst aprakstam (par stock auto iet runa)
nomaini filtrus gaisa/degvielas, kad sveces mainitas? pameri kompresiju, papeti kaa vinja kaapjas, ja pirmaja griezienaa ir zems radijums un tad straujsh kapums nakoshajos griezienos, nozimetu izdilushus gredzenus, (tadaa gadijumaa auto ari dedzinatu elju ko uzraditu atgazu testaa)
zems radijums pirmajaa griezienaa kurs ipasi daudz nepalielinas nakosajos, jau nozimee izdegusus/apaugusus ar uzdegumu, vaarstus, vai galvas blive, bet taa jau talak ir ar citiem simptomiem ari. nu taa viela pardomam
gauss tev vins varbut liekas jo is nekad nau bijusi nekada rakjete, mok teu pasam nezinot sajugs pieslid lidz, varbut taus auto smok nost jo filtrs ir aizcementejies no visadiem mesliem. reali jau vairakas lietas var buut, katra zinja tas nebus taa- atskruve to un ies. panem salidzini ar kadu citu tadu pasu modeli, youtubee neskaties, jo tur reti kurs video atbilst aprakstam (par stock auto iet runa)
nomaini filtrus gaisa/degvielas, kad sveces mainitas? pameri kompresiju, papeti kaa vinja kaapjas, ja pirmaja griezienaa ir zems radijums un tad straujsh kapums nakoshajos griezienos, nozimetu izdilushus gredzenus, (tadaa gadijumaa auto ari dedzinatu elju ko uzraditu atgazu testaa)
zems radijums pirmajaa griezienaa kurs ipasi daudz nepalielinas nakosajos, jau nozimee izdegusus/apaugusus ar uzdegumu, vaarstus, vai galvas blive, bet taa jau talak ir ar citiem simptomiem ari. nu taa viela pardomam
...
paldies,butu forshi salidzināt ar citu 318is, jo īsti nezinu ka labam is jaiet :) ja tā arī jāiet tad skatitos jau uz 2.3 vai 2.5 motoru.
Sveiki!
Braukajos ar 97 gada e36 2.5tds un ir viena maza problemina kas liek par sevi manit vairak un vairak! Bendex lec ara, kad no rita darbina nau problema, bet ja biezak jadarbina isaa laika perioda vins lec ara loti daudz! Dazreiz nakas startet pat 10 reizes!
Ko jus zinat par sho problemu? Vai ta ir kaa slimiba sim modelim? Ko darit labak mainit tikkai bendex vai visu starteri?? No kurienes izdevigak pirkt?
Paldies
Braukajos ar 97 gada e36 2.5tds un ir viena maza problemina kas liek par sevi manit vairak un vairak! Bendex lec ara, kad no rita darbina nau problema, bet ja biezak jadarbina isaa laika perioda vins lec ara loti daudz! Dazreiz nakas startet pat 10 reizes!
Ko jus zinat par sho problemu? Vai ta ir kaa slimiba sim modelim? Ko darit labak mainit tikkai bendex vai visu starteri?? No kurienes izdevigak pirkt?
Paldies
Kaut kas briest!
vienk maini bendiksu
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
šķiet ka nepareizi formulēji savu jautājumu. vai es nepareizi sapratu.
tad kad neiet, tu startē un startē bet šis tik uz vietas griež? tas nozīmē, ka viņs nelec ārā, nevis Lec
tādā gadījumā uz servisu vai pats- jānoņem starters un jāmaina beigtās detaļas. jo saprast kādu detaļu pirkt, var tkai noņemot un nolasot kodu.
izdevīgāk mainīt uz jaunām detaļām, ar lietotiem starteriem var tas pats atkārtoties, piem pēc mēneša utt..
tad kad neiet, tu startē un startē bet šis tik uz vietas griež? tas nozīmē, ka viņs nelec ārā, nevis Lec
tādā gadījumā uz servisu vai pats- jānoņem starters un jāmaina beigtās detaļas. jo saprast kādu detaļu pirkt, var tkai noņemot un nolasot kodu.
izdevīgāk mainīt uz jaunām detaļām, ar lietotiem starteriem var tas pats atkārtoties, piem pēc mēneša utt..
Cau un atkal man ir jautajums!
Sodien apstiprinajas ilgi paredzetais! Manam 2.5tds 97' baigi garso elja! Nobraucu 2500km un ella uz minimala! Runaju ar cilvekiem vini saka, ka ir iespeja ielit kautkadu skiidumu cilindros, noturet 24h un tad mainit ellu, tas noversiisot daleju riisanu! Pilniigi nenoversis, bet nu mazak riis!
Kaads ir saskaries ar so problemu, ko labak darit, vai ir verts darit?
Liels paldies
Sodien apstiprinajas ilgi paredzetais! Manam 2.5tds 97' baigi garso elja! Nobraucu 2500km un ella uz minimala! Runaju ar cilvekiem vini saka, ka ir iespeja ielit kautkadu skiidumu cilindros, noturet 24h un tad mainit ellu, tas noversiisot daleju riisanu! Pilniigi nenoversis, bet nu mazak riis!
Kaads ir saskaries ar so problemu, ko labak darit, vai ir verts darit?
Liels paldies
Kaut kas briest!
nedomāju, ka tev palīdzēs kaut kāda piedeva samazināt kaut vai tik ļoti, lai šupā nedaudz līmenis būtu augstāks!
Tu saki, ja tev norij teju 5l (vai cik tur TDS lejat) uz 2500km! ?
Subjektīvi!
Tu saki, ja tev norij teju 5l (vai cik tur TDS lejat) uz 2500km! ?
Subjektīvi!
Kas varētu būt pie vainas? m50b25, viens cilindrs pie maziem apgriezieniem nedarbojas, bet pie lieliem (4+) viss ok, bet nevaru visu laiku noturēt virs 4k . Sveces tika ieliktas jaunas, spole un inžektors tika mainīti (lietoti gan, bet izmēģināti vairāki, lai izslēgtu iespēju, ka mainītie ir beigti), bet simptomi paliek tie paši. Sākumā vienā brīdī pēc degvielas reikas kustināšanas, aizgāja, bet pēc kādas 0,5h atkal tie paši simptomi. Izskrūvējot jau jauno sveci attiecīgajā cilindrā, tā jau ir palikusi nedaudz melna. Ko ieteiksiet darīt?
normaali tev paarlej ar degvielu... tik nesaki ka citas nepaliek tik melnas
nu kad mainiju ieleja gandriiz liidz maksimumam, tagad pec 2500km +/- ir uz minimuma! Ko dariit butu labak?erda rakstīja:nedomāju, ka tev palīdzēs kaut kāda piedeva samazināt kaut vai tik ļoti, lai šupā nedaudz līmenis būtu augstāks!
Tu saki, ja tev norij teju 5l (vai cik tur TDS lejat) uz 2500km! ?
Subjektīvi!
Kaut kas briest!
nē, pārējās 100% strādā - kādas jaunas un tīras ieliku, tādas pašas tīras arī paliek! Kad mainīju, tad tieši tajā nestrādājošā cilindrā tā svece bija jau riktīgi melna, bet pārējās bija normālas. Tur jau tā lieta, ka hz kas tur irAgris rakstīja:normaali tev paarlej ar degvielu... tik nesaki ka citas nepaliek tik melnas
kompresija vāja, vai vadības bloka draiveris puskauts. (tas pie nosacījuma, ka visam pārējam ir jau pāriets pāri).
palīdzēs ja liesi pareizos sķidrumus,kuri maksās daudz! Nezinu kadas tur tehanloģijas,bet palīdz palielina kopresiju benzīnam.. Par dizeli nepateikšu. Pricips uz kaut kādam "vara" skaidām,kuras uzdeg uz gredzeniem sienām utt., palielinot parametrus.>bandiT< rakstīja:nu kad mainiju ieleja gandriiz liidz maksimumam, tagad pec 2500km +/- ir uz minimuma! Ko dariit butu labak?erda rakstīja:nedomāju, ka tev palīdzēs kaut kāda piedeva samazināt kaut vai tik ļoti, lai šupā nedaudz līmenis būtu augstāks!
Tu saki, ja tev norij teju 5l (vai cik tur TDS lejat) uz 2500km! ?
Subjektīvi!
EDIT: + apskaties vai te tā ēļļa negāžās pa visiem vakiem arā.
Rons rakstīja:kompresija vāja, vai vadības bloka draiveris puskauts. (tas pie nosacījuma, ka visam pārējam ir jau pāriets pāri).
cik nu "viss pārējais"..ir mainītas sprauslas, spoles un sveces. Kompresija gan nav mērīta. Bet tas, ka pie augstajiem apgriezieniem viss strādā kā vajag, var būt kompresijas vaina? Varbūt drīzāk vadības bloks gļuko...to var kaut kā parbaudīt?
1.svece brāķisixo rakstīja:nē, pārējās 100% strādā - kādas jaunas un tīras ieliku, tādas pašas tīras arī paliek! Kad mainīju, tad tieši tajā nestrādājošā cilindrā tā svece bija jau riktīgi melna, bet pārējās bija normālas. Tur jau tā lieta, ka hz kas tur irAgris rakstīja:normaali tev paarlej ar degvielu... tik nesaki ka citas nepaliek tik melnas
2.pārbaudi pretestības pīpitēm
3.nomēri spoles
4.sprauslas defekts,var ieķīlējusi vaļā! Pārlejas viens pods pie tukšgaitas. Ja reiz saki,ka kustinot reiku kaut kas mainijās,TAD pārbaudi spaurslām kontaktus vai nu nav mistiski zaļais iemeties!
5.pasit ar skrūvgriezni pa tā poda sprauslu kura gļuko.
Zilīts nav,vai balti dūmi?
Nuuu vins man ko liidziigu stastija! Tagad runaju ar draugu vins saka, ka vairak izskatas pec turbines, jo nenormali daudz eed un duumi balti! Un kad ber virsu dumu nau, protams pie lieliem abarotiem naak melni, bet tas normali!
Kaut kas briest!
sveiki,
it kā skatījos cauri lapām neatradu savu defektu.
Tpc gribu pakoncultēties ar zinošākiem cilvēkiem.
dzinējs 1,8is 92.gada
pārlikts motors, pirms tam bija tāds pats. Sākumā viss bija ok.
Ir tāda vaina: braucot mierīgi, lēni uzsākot un braucot ar maziem apgriezieniem viss itkā iet, bet gan mazliet uzber virsū, pēc kāda laika sāk tā kā bremzēties un rīstīties, dažreiz sajūta tāda it kā pats spiestu lēnām bremzes. Spiežot akselatora pedāli vēl vairāk, viss atkal aiziet. Bet iet kamēr spiež virsū. Defets atkātojas ļoti bieži, parasti pēc mazliet lielākas slodzes. braucot pa pilsētu dažreiz liekas ka būtu pārlējies un šauda.
nomainīju sveču vadus, sveces, degvielas filtru.
uzliku citus (lietotus) zondi. zonde pārbaudīta ir ejoša.
gaisa masas mērītāju, vienu spoli.
jau apnīk visu mainīt
pats šonedēļ taisos mainīt vēl sprauslas ar reiku, pats vēl domāju vai tik tas nevarētu būt degvielas sūknis?
paldies jau iepriekšs.
it kā skatījos cauri lapām neatradu savu defektu.
Tpc gribu pakoncultēties ar zinošākiem cilvēkiem.
dzinējs 1,8is 92.gada
pārlikts motors, pirms tam bija tāds pats. Sākumā viss bija ok.
Ir tāda vaina: braucot mierīgi, lēni uzsākot un braucot ar maziem apgriezieniem viss itkā iet, bet gan mazliet uzber virsū, pēc kāda laika sāk tā kā bremzēties un rīstīties, dažreiz sajūta tāda it kā pats spiestu lēnām bremzes. Spiežot akselatora pedāli vēl vairāk, viss atkal aiziet. Bet iet kamēr spiež virsū. Defets atkātojas ļoti bieži, parasti pēc mazliet lielākas slodzes. braucot pa pilsētu dažreiz liekas ka būtu pārlējies un šauda.
nomainīju sveču vadus, sveces, degvielas filtru.
uzliku citus (lietotus) zondi. zonde pārbaudīta ir ejoša.
gaisa masas mērītāju, vienu spoli.
jau apnīk visu mainīt
pats šonedēļ taisos mainīt vēl sprauslas ar reiku, pats vēl domāju vai tik tas nevarētu būt degvielas sūknis?
paldies jau iepriekšs.
nu es nezinu cik daudz turbīnai tad ir jāēd un jādūmo lai tā eļļu noēstu,tur visu laiku ir jābūt mega dūmiem tad.>bandiT< rakstīja:Nuuu vins man ko liidziigu stastija! Tagad runaju ar draugu vins saka, ka vairak izskatas pec turbines, jo nenormali daudz eed un duumi balti! Un kad ber virsu dumu nau, protams pie lieliem abarotiem naak melni, bet tas normali!
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- …
- 350
- chevron_right