Dzinēja maiņa - swap dažādi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 107
- chevron_right
Ja nav bijis swaps iepriekš, tad pēc gada var pateikt kas tev pa motoru un ari pec izskata, ieraksti taču google.lvPacan4iks rakstīja:Sveiki, man bus 2 jautajumi viena
Tatad 1. Man ir 1.8is ta4u gribeju zinat kur var apskeatities kodu, jo nevaru saprast vai man ir m42b18 vai m44b19.
Un 2. Man ir doma mainit so motoru uz 2litrigo, jo ir noplisis. Ta4u kadu 2.0 ir labak un letak likt ieksa un ko vajadzetu papildus mainit?
Tas 2.0 ir lēts, taču neiesaku, vai nu paliec pie sava 1.8is vai ja liec tad liec vsmaz m50b25 vai m52b25
Cik maksā izprogramēšana, neesi lietas kursā?dogMa rakstīja:Vai, nu, visu komplektu (ECU, EWS, čips) vai dodies izprogrammēt to EWS no ECU.
Neesmu gan.
Jau skatijos... man vini abi vienadi izskatas, bet laikam atradu vienu nelielu atskiribu... tad man ir m42b18.Lācis rakstīja:Ja nav bijis swaps iepriekš, tad pēc gada var pateikt kas tev pa motoru un ari pec izskata, ieraksti taču google.lvPacan4iks rakstīja:Sveiki, man bus 2 jautajumi viena
Tatad 1. Man ir 1.8is ta4u gribeju zinat kur var apskeatities kodu, jo nevaru saprast vai man ir m42b18 vai m44b19.
Un 2. Man ir doma mainit so motoru uz 2litrigo, jo ir noplisis. Ta4u kadu 2.0 ir labak un letak likt ieksa un ko vajadzetu papildus mainit?
Tas 2.0 ir lēts, taču neiesaku, vai nu paliec pie sava 1.8is vai ja liec tad liec vsmaz m50b25 vai m52b25
Ar 2.0 biagi jauda neatskiras? vnk man 1.8is biku jaudigags prasas.
Un cik tad varetu uzmaksat m50b25 vai m52b25 ar visu darbu un visu parejo nepieciesamokas jamaina?
nu is`am ir 103kW, tad 2litram bija 110kW un ņūtoni ar tikai par kādiem 15 atšķiras
Sveiki. Gribētu uzzināt vai m52b25 var uzlikt motora pravotku no m52b20? 2.5 kompis ir, bet nau vadu uz motora.
vajadzētu varēt.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
visi štekeri sanāk ka ir tādi paši ja?
Man ir 95.g. 2.0 bet gribu likt iekšā 2.5 no 96.g. Kas vēl jāmaina? Tas ews arī jāņem no 2.5?
Man ir 95.g. 2.0 bet gribu likt iekšā 2.5 no 96.g. Kas vēl jāmaina? Tas ews arī jāņem no 2.5?
jā
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
a kam tas ews vispār vajadzīgs, varbūt viņu var kautkā atvienot?
Izlasi ši topika pēdējās 10 lapas vismaz, tas jau ir vismaz kādas 3 reizes aprunāts.
M52(MS41, MS41.x), M52tu(MS42), M54(MS43), S54(MSS54), N54(MSD80, MSD81), Stanalone(VEMS, Ecumaster, Maxxecu, Link, etc) regulēšana, EWS delete, etc, M52 & M52TU & M54, etc swap vadu savienoša - PM.
Instagram
Nu jā tas takā būtu skaidrs. Bet man nekas cits vēl nau jāpiepērk klāt? Jo man ir manuālā kārba bet tam 2.5 bija automāts
Tici man, tas 2.0 ir pa svaku turklat rij jutami vairak ka 1.8 is. Pirms swapo drizak pamegini uzlikt reduktoru ar attiecibu ap 3.73 vai 3.93 (orginali 3.45) ja gribi paskeretnedaudz tad sakumanm pietiks. + uzliec uz r15 mazaka profila riepu un ieput bik vairakgaisa. Ja gribi ikdienai tad va nu samierinies vai liec 2.5 . Bet pirms liec parbaudi vai gaisa filtrs nav aizdirsies, kada kompresija un sveces nomaini. Varbut saks labak iet.Pacan4iks rakstīja:Jau skatijos... man vini abi vienadi izskatas, bet laikam atradu vienu nelielu atskiribu... tad man ir m42b18.Lācis rakstīja:Ja nav bijis swaps iepriekš, tad pēc gada var pateikt kas tev pa motoru un ari pec izskata, ieraksti taču google.lvPacan4iks rakstīja:Sveiki, man bus 2 jautajumi viena
Tatad 1. Man ir 1.8is ta4u gribeju zinat kur var apskeatities kodu, jo nevaru saprast vai man ir m42b18 vai m44b19.
Un 2. Man ir doma mainit so motoru uz 2litrigo, jo ir noplisis. Ta4u kadu 2.0 ir labak un letak likt ieksa un ko vajadzetu papildus mainit?
Tas 2.0 ir lēts, taču neiesaku, vai nu paliec pie sava 1.8is vai ja liec tad liec vsmaz m50b25 vai m52b25
Ar 2.0 biagi jauda neatskiras? vnk man 1.8is biku jaudigags prasas.
Un cik tad varetu uzmaksat m50b25 vai m52b25 ar visu darbu un visu parejo nepieciesamokas jamaina?
Ja negribi cakareties ar ews tad liedz m50b25. Atkarigs cik kvalitativu swap gribi. Vai gribi pa leto - nemainoi reduktoru , termstatu, sveces un visadus sikumus ko butu labi manit tad jau nebus dargi.
Ja tikai pravodku maini, tad tikai pravodka vajadzīga. Ja maini arī ECU, tad tikai EWS un čips vajadzīgs vēl klāt. Iespējams, ka zondes štekeri nepasēs, bet pieliekot izdoma, piegraizot zondes štekeri, varēsi saspraust.Juniors rakstīja:visi štekeri sanāk ka ir tādi paši ja?
Man ir 95.g. 2.0 bet gribu likt iekšā 2.5 no 96.g. Kas vēl jāmaina? Tas ews arī jāņem no 2.5?
Pasaki precīzāk, ko gribi mainīt.
gribu ņemt ārā m52b20 jo motorā kautkas sabira. man piedāvā m52b25 no automāta, viss ir izņemot motora vadus. iedomājos ka varbūt lai nebūtu jāmeklē visi vadi varu uzlikt no 2.0, bet nezinu vai viss derēs.
sajūgu arī var atstāt no 2.0?
labāk ar zondēm tā nedarīt (ja vien negrib sačakarēt dzinēja darbību)dogMa rakstīja:Ja tikai pravodku maini, tad tikai pravodka vajadzīga. Ja maini arī ECU, tad tikai EWS un čips vajadzīgs vēl klāt. Iespējams, ka zondes štekeri nepasēs, bet pieliekot izdoma, piegraizot zondes štekeri, varēsi saspraust.Juniors rakstīja:visi štekeri sanāk ka ir tādi paši ja?
Man ir 95.g. 2.0 bet gribu likt iekšā 2.5 no 96.g. Kas vēl jāmaina? Tas ews arī jāņem no 2.5?
Pasaki precīzāk, ko gribi mainīt.
pirms 09.95 (dzeltena blīvgumija štekerim) zonde strādā 5 - 0v (5v - liess, 0v trekns)
pēc 09.95 (zaļa blīvgumija) 0-5v (0 liess, 5 trekns)
Ja swapa ietvaros maina arī ecu uz "jauno", tad arī mainam zondes.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ienācās 93 gada 318 ar motora defektu. Šo dzinēju rausim ārā un liksim m50b20 vanosu arī laikam no 93 gada būra. Zinu, ka vēl, papildus ir jāmaina priekšējais stabilizatora stienis un instrumentu panelis. Kas vēl tur atšķiras, kā ir ar kārbas un 1.8 kulises saderību, jo kārba ies iekšā no 2.0 dzinēja.
neko daudz no tiem skaitļiem nesaprotu:-|
sanāk ka tās zondes jāliek no 2.5 ja?
sanāk ka tās zondes jāliek no 2.5 ja?
Protams! Tā var darīt tikai tad, ja vadība ir no viena, bet pravodka no otra tipa dzinēja.he9600 rakstīja:labāk ar zondēm tā nedarīt (ja vien negrib sačakarēt dzinēja darbību)dogMa rakstīja:Ja tikai pravodku maini, tad tikai pravodka vajadzīga. Ja maini arī ECU, tad tikai EWS un čips vajadzīgs vēl klāt. Iespējams, ka zondes štekeri nepasēs, bet pieliekot izdoma, piegraizot zondes štekeri, varēsi saspraust.Juniors rakstīja:visi štekeri sanāk ka ir tādi paši ja?
Man ir 95.g. 2.0 bet gribu likt iekšā 2.5 no 96.g. Kas vēl jāmaina? Tas ews arī jāņem no 2.5?
Pasaki precīzāk, ko gribi mainīt.
pirms 09.95 (dzeltena blīvgumija štekerim) zonde strādā 5 - 0v (5v - liess, 0v trekns)
pēc 09.95 (zaļa blīvgumija) 0-5v (0 liess, 5 trekns)
Ja swapa ietvaros maina arī ecu uz "jauno", tad arī mainam zondes.
Tāpēc prasu precīzāk, ko grib likt no viena un atstāt no otra.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- …
- 107
- chevron_right