Viss par Dīzeļiem
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 89
- chevron_right
Sveiki visiem,meitas dīzelim braucot pēkšni parādījās troksnis dzinēja augšdaļā, visticamāk kas lūza,ko varat ieteikt remontēt vai likt citu motoru?
Lai varētu ieteikt pareizo risinājumu, vajadzētu meitas fotoJānis rakstīja:Sveiki visiem,meitas dīzelim braucot pēkšni parādījās troksnis dzinēja augšdaļā, visticamāk kas lūza,ko varat ieteikt remontēt vai likt citu motoru?
Bet ja nopietni- dzelzis šrotā maksā ap100 eur.
Tā jau laikam ir, kā jāmeklē cits motors. Varbūt ir kādi minējumi,kas varēja nolūst...
m51 tds 96 gada manuals , ar lielaku padevi (izgazejot rmp pie 1k bisku uzkaras un leni nokrit lidz 720) neitralaja leni ripojot , mašinu purina bisku , sajuta tada itka motors aizritos tiklidz apstajes viss ir ok , ar mazaku padevi ( izgazejot rmp nokrit uzreiz bez kavejuma lidz 720 ) tadu situaciju neesu noverojis , tikaj tad rij bisku padaudz (kadi 10-11l videjais) abos variantos apgriezieni nepeld un motors strada smuki , atstatu lielaku padevi bet besi ka neitralaja ripojot pie luksaforiem auto citreiz purina kas varetu but pa vainu ? auto lec no pus apgrieziena praktiski , gan silts gan auksts - cik noprotu plunžers nav pie vainas , smadzenes ir čipotas , problema sakas kadu lajku pec galvas parlasišanas , vienigajs kas nak prata - aizdedze nav vieta
par lielu doza, tapēc arī purinās..
noliec pareizu dozu un visam jābūt labi! Es šobrīd braucu ar tādu kuram purinās dzinējs, jo vajag kvēpu lai sapūstu turbo.
noliec pareizu dozu un visam jābūt labi! Es šobrīd braucu ar tādu kuram purinās dzinējs, jo vajag kvēpu lai sapūstu turbo.
Bez kvēpa nav spēka....
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
Diskumeistars.com
Plauktu pulēšana, disku krāsošana.
Metināšana un valcēšana.
<26145354>
tas ka doza pa lielu - tacu nav slikti , un cik zinu rmp ir bisku jauzkavejas pie 1k rmp kad izgaze , bet man nepurinas tikaj tad kad rmp bez kavešanas krit uz 720
Čomam tds omegai nesen bij gadijums,kaut kāds troksnis braucot un gatavs,nelec,griež bet nelec,vārsts ar virzuli satikās.Jānis rakstīja:Tā jau laikam ir, kā jāmeklē cits motors. Varbūt ir kādi minējumi,kas varēja nolūst...
Joprojām interesē!KeX rakstīja:Ko var sakombinēt priekš 2,5tds sajūgam?
Lai tur lielāku jaudu.. Kādu disku iestumt un ko ar ķoci?
Sveiks, problēma tāda, ka nopirku bmw un ir problēmas ar sūkni,arī apgriezieni staigā utt pirms pirkt citu sūkni, gribas šo pašu pamēģināt saregulēt, jo lec gan silts gan auksts, tik apgriezieni staigā un slāpst nost..
kā regulējas aizdedze, ar pulksteni var? kā degvielas padeve? un varbūt var pastāstīt par sūkņa augšas pasišanu? jo aizdomas, ka ir pabīdīts..
kā regulējas aizdedze, ar pulksteni var? kā degvielas padeve? un varbūt var pastāstīt par sūkņa augšas pasišanu? jo aizdomas, ka ir pabīdīts..
vismaz butu uzrakstijis kas pa motoru , m51 suknim galva dauzas uz radiatora pusi(mazak) vaj salona pusi(vairak) padeve/doza , aizdedze cik zinu regulejas griežot sukti uz vienu vai otru pusi (labo vai kreiso sparnu , vaj hz ka paskaidrot) bet ka dabut pareizu stavokli nezinu , vel nebija vajadzibaHalava rakstīja:Sveiks, problēma tāda, ka nopirku bmw un ir problēmas ar sūkni,arī apgriezieni staigā utt pirms pirkt citu sūkni, gribas šo pašu pamēģināt saregulēt, jo lec gan silts gan auksts, tik apgriezieni staigā un slāpst nost..
kā regulējas aizdedze, ar pulksteni var? kā degvielas padeve? un varbūt var pastāstīt par sūkņa augšas pasišanu? jo aizdomas, ka ir pabīdīts..
Paldies par atbildi, kļuva skaidrāks
dzinējs bij 2.5 tds 94 gada
Ir jāatlaiž vaļā 4x skrūves ar zvaigzniti un tad uz čuju sitam?
Ja slāpst nost tad ir par maz degvielas vaine? vai dīzelis arī var pārlieties?
dzinējs bij 2.5 tds 94 gada
Ir jāatlaiž vaļā 4x skrūves ar zvaigzniti un tad uz čuju sitam?
Ja slāpst nost tad ir par maz degvielas vaine? vai dīzelis arī var pārlieties?
atlaid 4skruves (oem iet 3 zvaigznites un 1 sekretka) tad uz rucošu dzineju dauzi turpu surpu , cik zinu izgazejot lidz 2k rmp , rmp kritot ir jauzkaras kkur uz 1,1krmp un tad leni janokrit lidz ~750 , ja krit uzreiz un pat zemak par 700 tad pa mazu padeve , ja padeve bus pa lielu , tad purinasies tev dzinejsHalava rakstīja:Paldies par atbildi, kļuva skaidrāks
dzinējs bij 2.5 tds 94 gada
Ir jāatlaiž vaļā 4x skrūves ar zvaigzniti un tad uz čuju sitam?
Ja slāpst nost tad ir par maz degvielas vaine? vai dīzelis arī var pārlieties?
Paldies andrjuha371
Viss sanāca un iet!
Viss sanāca un iet!
Vispār tā padeve sūknim un aizdedze ir nevis "uz ausi" jāregulē, bet pie kompja jāslēdz, lai var redzēt, cik kas ir.
Ja zin sūkņa uzbūvi un kas notiek, bīdot tam galvu, tad arī ir sapratne, kāpēc tas nav jādara uz ausi.
Ja zin sūkņa uzbūvi un kas notiek, bīdot tam galvu, tad arī ir sapratne, kāpēc tas nav jādara uz ausi.
tu pamegini tagad iedzit tds kadam uz kompi , nesaku ka mans ir top zustan un varbut pat tuvu tam nav , bet jebkurš izdzirdot vardu tds uzreiz izdoma atrunas , jo mums tacu visi dizelisti ir kapejku piseji un visi tds nopisti lidz nepratamseeingman rakstīja:Vispār tā padeve sūknim un aizdedze ir nevis "uz ausi" jāregulē, bet pie kompja jāslēdz, lai var redzēt, cik kas ir.
Ja zin sūkņa uzbūvi un kas notiek, bīdot tam galvu, tad arī ir sapratne, kāpēc tas nav jādara uz ausi.
A es regulēju uz dzirdi, jo man neizdevās savu auto piejūgt kompim. Vai nu vadā bija vaina, vai arī programmatūru ne līdz galam pareizi biju salicis..
ir cilvēki, kas specializējas uz dīzeļdzinēju remontu, pats personīgi vienu tādu zinu, viņam poh tds vai sdi
un tāpēc, ka kāds izdomā neslēgt tdsu pie kompja, ir jāregulē uz ausi, lai pēc tam jājās un neiet tas auto, lai heiteri varētu vēl ieņirgt?
Pats vienu brīdi dabūju braukāt ar 4 sīpolriņķu mašīnu ar 2.5tdi, cik zināju, agrāk tas auto gāja tīri labi, kad nonāca manā ipašumā - bija visai kūtrs. Aizbraucu pie tā paša dīzelista, lai paskatās, kas tur ir, šis arī pateica, kas tur ir - sūknim galva uz čuju regulēta, saregulēja kā vajag un parādīja man kā izskatās tādam sūknim kiškas un kāpēc nevajag uz čuju regulēt.
protams, pēc normālas saregulēšanas sīpolriņķis lidoja
un tāpēc, ka kāds izdomā neslēgt tdsu pie kompja, ir jāregulē uz ausi, lai pēc tam jājās un neiet tas auto, lai heiteri varētu vēl ieņirgt?
Pats vienu brīdi dabūju braukāt ar 4 sīpolriņķu mašīnu ar 2.5tdi, cik zināju, agrāk tas auto gāja tīri labi, kad nonāca manā ipašumā - bija visai kūtrs. Aizbraucu pie tā paša dīzelista, lai paskatās, kas tur ir, šis arī pateica, kas tur ir - sūknim galva uz čuju regulēta, saregulēja kā vajag un parādīja man kā izskatās tādam sūknim kiškas un kāpēc nevajag uz čuju regulēt.
protams, pēc normālas saregulēšanas sīpolriņķis lidoja
Man laikam paveicās. Pēc sūkņa maiņas mans turbodieselwāgens brauca un ēda tāpat kā pirms sūkņa maiņas.
ja pieslēgtu pie kompja iespējams dabūtu vēl labāk
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 89
- chevron_right