dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 350
- chevron_right
Man ir 4 cilindru motors pa lielam ap motoru viss bija sauss nu vismaz tik cik var redzēt atverot haubi un apskatoties apkārt.Kobreti rakstīja:ja nevari uzdzīt apgriezienu,skaties vai nav tas pats GMM saliets štekeris ar ūdeni,vai vispār kur pravodkas kaste nepled ūdenī! un kāds motors tev 6cil?Dziii rakstīja:Kur varētu būt problēma kad pēc mašīnas mazgāšanas viņa sāk raustīties, apgriezieni lēkā benzīna patērīnu rāda visu laiku vienu un to pašu, uz maziem apgriezieniem vispar noslāpst? Pāris km pec mazgāšanas pabraucu un tad vispar pat gāzi nevarēja uzdot visu laiku stavēja 1.5 štukas apgriezieni. itka nostāvēja paris stundas un atkal vis kārtībā. reāli pa lietu braucot vai mājas mazgājot tādu problēmu nav.
es arī neticēju,bet pašan nomira GMM un vispār nevarēja apgriezienus dabū virsū. pirmo riezi kaut kas šitās notika,nezinu vai tur kompis īsajā sāka iet vai kas,bet brīvgaitā strādā,spied pedāli kaut grīdā,šauj,rīstās šauj kolektorā,bet apgriezieni kā stāv 1t tā stāv.
Tagad tev vispār strādā viņa? Tu motoru arī mazgāji? Vai apakšu? Skatoties no šiem,faktoriem var būt ļoti liela iespēja kad kādā no štekereim ir ūdens.. Ja mazgāji apakšu tad zonde,ja motoru tad GMM,kloķene,ja M40 motors,tad inducenei kontakts! Vien varinats ir kad tur ir ūdens un iet īsajā,lai gan ūdens šitādā karstumā būtu ižuvis,vai arī ūdens ir salaids īsaja un tur ir nodedzis vai nu viss vai arī komponente.
Ja spied līdz ierobežotājām tad normāli,ja nē tad nav normāli! Bet pārsvarā daudziem bmw jau ir minimāls zilīts pie lieliem apgriezieniem. Pesonīgi man pašam reizēm ir teikuši,kad kārtīgi stiepjot,kad parslēdzos izsit melnus dūmus.Resnais rakstīja:Tātad dabūju mašīnu, bija dažas dienas stāvējusi, atbrauca paziņa un paprasīja izbraukt, protams iedevu un šis iedeva ritīgi grīdā, izsita zilus dūmus, takā šis pirmais auto uzjautāju sencim par zilajiem dūmiem šis saka, kad motors jau uz beigām varētu iet, vai izdilis šis tas, forumā lasīju, kad tā citreiz ir un nekas nav beigts, tad nu gribētu zināt kas īsti ir ar tiem zilajiem dūmiem.
Nū es izbraucu otŗā dienā līkumu viss bija kārtibā. Motoru nemazgāju, Par apakšu hvz. iespējams noskaloja ar kautkādu spiedienu. un pa lielam tā ir kad izžūst un iet.Kobreti rakstīja:Tagad tev vispār strādā viņa? Tu motoru arī mazgāji? Vai apakšu? Skatoties no šiem,faktoriem var būt ļoti liela iespēja kad kādā no štekereim ir ūdens.. Ja mazgāji apakšu tad zonde,ja motoru tad GMM,kloķene,ja M40 motors,tad inducenei kontakts! Vien varinats ir kad tur ir ūdens un iet īsajā,lai gan ūdens šitādā karstumā būtu ižuvis,vai arī ūdens ir salaids īsaja un tur ir nodedzis vai nu viss vai arī komponente.
kur nopirkt jaunu radiatoru priekš E36 ? kamēr biju veikalā šodien viens draņķis sačakarēja manējo.
melni dūmi kārtīgi spiežot vēl būtu + - ok, tas nozīmē, ka ir trekns maisījums(nepietiek gaisa, lai sadedzinātu perfekti visu degvielu)Kobreti rakstīja:Ja spied līdz ierobežotājām tad normāli,ja nē tad nav normāli! Bet pārsvarā daudziem bmw jau ir minimāls zilīts pie lieliem apgriezieniem. Pesonīgi man pašam reizēm ir teikuši,kad kārtīgi stiepjot,kad parslēdzos izsit melnus dūmus.Resnais rakstīja:Tātad dabūju mašīnu, bija dažas dienas stāvējusi, atbrauca paziņa un paprasīja izbraukt, protams iedevu un šis iedeva ritīgi grīdā, izsita zilus dūmus, takā šis pirmais auto uzjautāju sencim par zilajiem dūmiem šis saka, kad motors jau uz beigām varētu iet, vai izdilis šis tas, forumā lasīju, kad tā citreiz ir un nekas nav beigts, tad nu gribētu zināt kas īsti ir ar tiem zilajiem dūmiem.
zili dūmi jau liecina par eļļas ņammāšanu
varbūt var kāds palīdzēt mans e28 kadu laiku tika nekustināts tagad izbraucu viss ok bet nākamajā dienā negribēja lekt nav dzirksteles kad aizdedze ieslēgta un kad darbina ar starteri uz spoli toks pienāk bet nesit dzirksteli, spoli izmēģināju uz cita auto viss ok, kad ievilku savējo jā viss ok uzreiz rūc auksts tāpat neleca ar starteri, bet silts gan uzreiz pielec kad atkal atdzisa dzinējs atkal nekā kas varētu būt par problēmu
pareiziseeingman rakstīja:melni dūmi kārtīgi spiežot vēl būtu + - ok, tas nozīmē, ka ir trekns maisījums(nepietiek gaisa, lai sadedzinātu perfekti visu degvielu)Kobreti rakstīja:Ja spied līdz ierobežotājām tad normāli,ja nē tad nav normāli! Bet pārsvarā daudziem bmw jau ir minimāls zilīts pie lieliem apgriezieniem. Pesonīgi man pašam reizēm ir teikuši,kad kārtīgi stiepjot,kad parslēdzos izsit melnus dūmus.Resnais rakstīja:Tātad dabūju mašīnu, bija dažas dienas stāvējusi, atbrauca paziņa un paprasīja izbraukt, protams iedevu un šis iedeva ritīgi grīdā, izsita zilus dūmus, takā šis pirmais auto uzjautāju sencim par zilajiem dūmiem šis saka, kad motors jau uz beigām varētu iet, vai izdilis šis tas, forumā lasīju, kad tā citreiz ir un nekas nav beigts, tad nu gribētu zināt kas īsti ir ar tiem zilajiem dūmiem.
zili dūmi jau liecina par eļļas ņammāšanu
Sandi ko Tu pīpē,tak neko neavar saprast kad nav tās dzirskteles? un kāds vispar viņam tas motors ir e28 ?sandis25 rakstīja:varbūt var kāds palīdzēt mans e28 kadu laiku tika nekustināts tagad izbraucu viss ok bet nākamajā dienā negribēja lekt nav dzirksteles kad aizdedze ieslēgta un kad darbina ar starteri uz spoli toks pienāk bet nesit dzirksteli, spoli izmēģināju uz cita auto viss ok, kad ievilku savējo jā viss ok uzreiz rūc auksts tāpat neleca ar starteri, bet silts gan uzreiz pielec kad atkal atdzisa dzinējs atkal nekā kas varētu būt par problēmu
manam e28 dzinējs vecais 2,5E 12v parasta aizdedze,Tātad nesit dzirksteli kada startē un dzinējs ir auksts(kā ieprieš tekstā minēts) spriegums 12 v uz spoli pienāk bet dzirksteles nav, uz cita auto strādā kad mans auto silts tad ar varu palaist ar starteri tātad tad dzirkstele ir. Vai tas ir kāds devējs kas man atsakās strādāt vai kā?Kobreti rakstīja:Sandi ko Tu pīpē,tak neko neavar saprast kad nav tās dzirskteles? un kāds vispar viņam tas motors ir e28 ?sandis25 rakstīja:varbūt var kāds palīdzēt mans e28 kadu laiku tika nekustināts tagad izbraucu viss ok bet nākamajā dienā negribēja lekt nav dzirksteles kad aizdedze ieslēgta un kad darbina ar starteri uz spoli toks pienāk bet nesit dzirksteli, spoli izmēģināju uz cita auto viss ok, kad ievilku savējo jā viss ok uzreiz rūc auksts tāpat neleca ar starteri, bet silts gan uzreiz pielec kad atkal atdzisa dzinējs atkal nekā kas varētu būt par problēmu
kā tu zini ka dzirksteles nav? pirkstu svečvadā paturēji un tad pagriezi ar starteri?
labi labi, izskrūvē sveci, pieliec pie motora bloka un palūdz lai kāds pagriež starteri un skaties.
labi labi, izskrūvē sveci, pieliec pie motora bloka un palūdz lai kāds pagriež starteri un skaties.
Kads ir pircis 328 lambdu kadreiz!? Cik aptuveni maksaa!?
P.S. Es biju rekjinajies ka vinjas maksaa vifeeji ap 40ls, bet kad veicii pateica 80ls tad bishku parsteigts biju!!
P.S. Es biju rekjinajies ka vinjas maksaa vifeeji ap 40ls, bet kad veicii pateica 80ls tad bishku parsteigts biju!!
varbut mulkigs jautajums , bet nu mazums
m52 dzienjs , starterim var nomainit bendiksu nenemot starteri nost, nu taka caur otru galu kishkas iznemt utt, nezinu ka izskaidrot to savadak :P
m52 dzienjs , starterim var nomainit bendiksu nenemot starteri nost, nu taka caur otru galu kishkas iznemt utt, nezinu ka izskaidrot to savadak :P
bouncin' with 68' chevy
normāla cena.Seeya rakstīja:Kads ir pircis 328 lambdu kadreiz!? Cik aptuveni maksaa!?
P.S. Es biju rekjinajies ka vinjas maksaa vifeeji ap 40ls, bet kad veicii pateica 80ls tad bishku parsteigts biju!!
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
vispaar tu uzdod jautājumu, vai tikai pastāsti :D bet ticamāk ka nevar tā kā tu domādvp rakstīja:varbut mulkigs jautajums , bet nu mazums
m52 dzienjs , starterim var nomainit bendiksu nenemot starteri nost, nu taka caur otru galu kishkas iznemt utt, nezinu ka izskaidrot to savadak :P
lieta tada
nesen pamaniju vai pareizak sadzirdeju kad gaisu suc garam kkur zem iepludes kolktora neaceros ta bij vai ne
ir jabut ta ?
benzina paterins ar pieaudzis
nesen pamaniju vai pareizak sadzirdeju kad gaisu suc garam kkur zem iepludes kolktora neaceros ta bij vai ne
ir jabut ta ?
benzina paterins ar pieaudzis
uzdodu jautajumuAgris rakstīja:vispaar tu uzdod jautājumu, vai tikai pastāsti :D bet ticamāk ka nevar tā kā tu domādvp rakstīja:varbut mulkigs jautajums , bet nu mazums
m52 dzienjs , starterim var nomainit bendiksu nenemot starteri nost, nu taka caur otru galu kishkas iznemt utt, nezinu ka izskaidrot to savadak :P
vnk izardiju visu iepludi , nevelos domat ka saliksu atpakal vsp vinnu , bet tamn startera skruvem nereali tikt klat , pienemsim nav iespejams , un domaju vai caur otra startera pusi ,kas nestiprinas pie karbas var atjaukt un iznemt tas kishkas utt , vnk neesmu saskaaries ar to , un es bravulis biju iedomajies kad es to speshu izdarit nomainit bendiksu , bet nefiga , tomer ir ko darit
bouncin' with 68' chevy
Bendikss bija pirmais ko mainīju savam auto, un pirmais manā dzīvē ko vispār remontēju kādam autiņam. Nebija nekādu problēmu. 6h un viss bija samainīts. Pie skrūvēm ir čakars tikt, bet nav neiespējami. Protams, esot vieglāk no kārbas puses tur visu atskrūvēt, bet es to visu darīju bez bedres/pacēlāja.
jautajums , kada veida tu tiki tur klat lab vienai itka varetu tikt , bet ar kadiem instrumentiem ? un kad jauci starteri jaucas vinsh no tagala kur vinsh nav piestiprinats , vnk domaju vrbt var izjaukt nenoskruvejot starteri :P jo man bedres ar nav
bouncin' with 68' chevy
Abām tiku klāt normāli ar parastiem instrumentiem, vnk ilgi jāčakarējas, kamēr lēni atskrūvē. Grūtāk bija uzlikt viņu atpakaļ un dabūt skrūves klāt.
Hm, tā diez vai izdosies.
Hm, tā diez vai izdosies.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- …
- 350
- chevron_right