dažādas dzineja problēmas & Jautājumi
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 350
- chevron_right
Atakal par brīvgaitas regulatoru.
Jautājums, vai tam vārstam jābūt ar šādu spraugu?
Šodien noņēmu, papūtu. Gaiss iet cauri, kad vārstu pabīda, lai nav redzama sprauga, gaiss faktiski neiet cauri, kad attaisa vārstu, gaiss iet labi cauri, lai gan šām mahinācijām lielas jēgas nav, jo cik noprotu, gaisa blūsmu tā pat regulē iekšā esošais elektromagnēts, kas bīda šo vārstu padodot attiecīgu spriegumu.
Interesentākāis, ka pēc šīs, faktiski nekam nederīgās darbības, neslāpa kā pielaidu.
Es gan neesmu tik optimisks, jo zinu, ka drīz atkal slāps.
Tas pats bija, kad nomainīju gaisa filtru, pirmās 6 reizes pielaižot, gāja smuki, pēc tam atkal nekā.
Nomainot sveces, nekādu izmaiņu.
Lai būtu skaidra bilde, stāsts ir tāds, ka pielaižot autiņu, viņš grib slāpt, nākas piepalīdzēt uzdodot gāzi.
Kad esmu pabraucis gabaliņu, nu kādu kilometru, neslāpst.
Slāpšana notiek tikai brīdī kad pielaiž.
Vēl viens fakts, kas situāciju sarežģī, ir uzstādīta gāzes iekārta, otrās paaudzes, kas gāzi dot iekšā caur gaisa sistēmu, pirms gaisa masas mērītāja.
Kad pārslēdzas pie attiecīgajiem apgriezieniem uz gāzi, viss kārtībā, problēma novērojama tikai ar benzīnu.
Lai gan pēdējā laikā arī uz gāzes, tikko pielaižot, apgriezieni ir nedaudz par zemu.
Aizdomas man krīt uz gaisa masas mērītāju, vai arī uz brīvgaitas regulatoru.
Jautājums, vai tam vārstam jābūt ar šādu spraugu?
Šodien noņēmu, papūtu. Gaiss iet cauri, kad vārstu pabīda, lai nav redzama sprauga, gaiss faktiski neiet cauri, kad attaisa vārstu, gaiss iet labi cauri, lai gan šām mahinācijām lielas jēgas nav, jo cik noprotu, gaisa blūsmu tā pat regulē iekšā esošais elektromagnēts, kas bīda šo vārstu padodot attiecīgu spriegumu.
Interesentākāis, ka pēc šīs, faktiski nekam nederīgās darbības, neslāpa kā pielaidu.
Es gan neesmu tik optimisks, jo zinu, ka drīz atkal slāps.
Tas pats bija, kad nomainīju gaisa filtru, pirmās 6 reizes pielaižot, gāja smuki, pēc tam atkal nekā.
Nomainot sveces, nekādu izmaiņu.
Lai būtu skaidra bilde, stāsts ir tāds, ka pielaižot autiņu, viņš grib slāpt, nākas piepalīdzēt uzdodot gāzi.
Kad esmu pabraucis gabaliņu, nu kādu kilometru, neslāpst.
Slāpšana notiek tikai brīdī kad pielaiž.
Vēl viens fakts, kas situāciju sarežģī, ir uzstādīta gāzes iekārta, otrās paaudzes, kas gāzi dot iekšā caur gaisa sistēmu, pirms gaisa masas mērītāja.
Kad pārslēdzas pie attiecīgajiem apgriezieniem uz gāzi, viss kārtībā, problēma novērojama tikai ar benzīnu.
Lai gan pēdējā laikā arī uz gāzes, tikko pielaižot, apgriezieni ir nedaudz par zemu.
Aizdomas man krīt uz gaisa masas mērītāju, vai arī uz brīvgaitas regulatoru.
Agris rakstīja:atvieno ruucosham gaisa masas mērītāju, un pasaki vai kautkas mainījās.Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
otrs variants- aizbraukt pie normāla diagnostiķa, kas sataisīt to lai var pieslēgties pie kompja.
bet tā augstaak kautkur jau minēts kas var būt pie vainas!
aukstam motoram nekas nemainījās atvienojot gaisa masas mērītāju, pirms gaisa mērītāja izpūšanas ar carb cleaner, tukšgaitā motors mazliet raustījās (apgriezieni nav nekad peldējuši) un atvienojot gaisa mērītāju palika mierīgs, bet tagad atvienojot gaisa mērītāju nekas nemainās. īsti neatrodu augstāk par šo problēmu
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
ja jau vairs nekas nemainaas, tad jau esi sabeidzis gaisa masas meeriitaaju otrs peec iepriekshmineetaa raksturojuma, liekas ka kautkur gaisu piesuuc daudz. esi paarbaudiijis gaisa trubas?
kaa domaa kaa juutas gaisa masas meeriitajas kad vinjam gaaž virsuu gaazi?evaness2 rakstīja:Atakal par brīvgaitas regulatoru.
Jautājums, vai tam vārstam jābūt ar šādu spraugu?
Šodien noņēmu, papūtu. Gaiss iet cauri, kad vārstu pabīda, lai nav redzama sprauga, gaiss faktiski neiet cauri, kad attaisa vārstu, gaiss iet labi cauri, lai gan šām mahinācijām lielas jēgas nav, jo cik noprotu, gaisa blūsmu tā pat regulē iekšā esošais elektromagnēts, kas bīda šo vārstu padodot attiecīgu spriegumu.
Interesentākāis, ka pēc šīs, faktiski nekam nederīgās darbības, neslāpa kā pielaidu.
Es gan neesmu tik optimisks, jo zinu, ka drīz atkal slāps.
Tas pats bija, kad nomainīju gaisa filtru, pirmās 6 reizes pielaižot, gāja smuki, pēc tam atkal nekā.
Nomainot sveces, nekādu izmaiņu.
Lai būtu skaidra bilde, stāsts ir tāds, ka pielaižot autiņu, viņš grib slāpt, nākas piepalīdzēt uzdodot gāzi.
Kad esmu pabraucis gabaliņu, nu kādu kilometru, neslāpst.
Slāpšana notiek tikai brīdī kad pielaiž.
Vēl viens fakts, kas situāciju sarežģī, ir uzstādīta gāzes iekārta, otrās paaudzes, kas gāzi dot iekšā caur gaisa sistēmu, pirms gaisa masas mērītāja.
Kad pārslēdzas pie attiecīgajiem apgriezieniem uz gāzi, viss kārtībā, problēma novērojama tikai ar benzīnu.
Lai gan pēdējā laikā arī uz gāzes, tikko pielaižot, apgriezieni ir nedaudz par zemu.
Aizdomas man krīt uz gaisa masas mērītāju, vai arī uz brīvgaitas regulatoru.
Iespējams nekā, viņam vienkārši ir jābveras vaļā.
Gāzi jau neturu nospiestu brīdī kad pielaižu, bet kad pielaižu un un tad mierīgi līdz 1300 apgriezieniem.
Gāzi jau neturu nospiestu brīdī kad pielaižu, bet kad pielaižu un un tad mierīgi līdz 1300 apgriezieniem.
kursh ir sajuga darba cilindrits, tas kas pie sajuga , vai tas kas pie sajuga pedalja ?
bouncin' with 68' chevy
Darba ir pie kārbas.
Galvenais pie pedāļa.
Galvenais pie pedāļa.
izklausas pec mitruma sveču šahtās,beigtas pīpītes,vai arī tā pati gaisa masa..Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
Paldies Agris un Kobreti par palīdzību, vismaz kautkas no kā sākt skatīties, par gaisa piesūkšanu nav ne jausmas jo pirms mēneša tika iegādāts pirmais BMW vispār, taka motortelpa šim vel tumša bilde, + vel atrodos Madonā komandējumā bez neviena instrumenta un nojausmas ko un kā te var un nevar
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
serviss tak noteikti kads ir Madona,ja pasam melna bilde no bmw...
Diemžēl neesmu tik turīgs lai ar šādu (daudz iespējamu) vainu pa servisiem brauktu, + gribas pašam kautko saprast un mēģināt darīt lietas labā, jo šeit no čaļiem kautkādu info var smelties un vismaz mēģināt darīt pats, jo vispirms pats, un ja galīgi nevar tad uz servisu
Who you choose, to be around you, It's to know WHO YOU ARE!!!
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
https://www.facebook.com/widesteeliesLV
100% serviss uzreiz būs daudz lētāk. Ja pašam nav poņas/aprīkojuma tad pie dzinēja kaitēm labāk nelien, a to beigās var izrādīties defektaina kartera ventilācijas sistēma un līdz tam būsi nomainījis pusi no auto vadības.
m50/m52/m54 un n42/n46 timing tūļu noma
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
Ms41/ms42/ms43 ews atslēgšana.
un kursh no tiem abiem cilindrisiem varetu but vainigs , kad pedalis ir ka lupata iegrimst tik viegli ieksha , un biezhi ar paliek un ar laiku atlec , un sajugam tik sakjere pie pasha pedalja gajiena gala , parejais gajiens lupata , agresivi braucot vispar pedali nedabusi atpakal paliek izspiestsdvp rakstīja:kursh ir sajuga darba cilindrits, tas kas pie sajuga , vai tas kas pie sajuga pedalja ?
bouncin' with 68' chevy
sveiki tatad sodien paradijas tada divaina skana es pat nezinu no ka bet braucot ar maziem apgriezieniem ir tada elektroniska skana taka butu elektro motors piebraucu pie viena meistara sis saka ka karbai kaut kads gultnis bet man liekas ka skana nak no motora. Kads zinatajs var ko ieteikt?
stures pastiprinatajs parasti taisa trolejbusam lidzigu skanju apskaties liimeni..
ne tur naw. man biskin stures reika sulo tur eljas ir daudz. pec 3 atruma to skanu vairs nedzird un virs 4 apgriezieniem ari nedzird.
Man arī šķiet, ka kārbai kāds gultnis gaudo. Man, piemēram, otrais ātrums gaudo, sākums, arī pie lielākiem vairs negaudo.
nu ja sodien- pareizak sakot nesen atbraucu no viena itka bmw specialista kurs nemas jau daudz gadus ar bmw vins teica karba pedejais gultnis gaudo! taka jega taisit naw tikai mainit karbu. uz cesu pasakumu jaripo ar 3 atrumu tikai!
evaness2 rakstīja:Atakal par brīvgaitas regulatoru.
Jautājums, vai tam vārstam jābūt ar šādu spraugu?
Šodien noņēmu, papūtu. Gaiss iet cauri, kad vārstu pabīda, lai nav redzama sprauga, gaiss faktiski neiet cauri, kad attaisa vārstu, gaiss iet labi cauri, lai gan šām mahinācijām lielas jēgas nav, jo cik noprotu, gaisa blūsmu tā pat regulē iekšā esošais elektromagnēts, kas bīda šo vārstu padodot attiecīgu spriegumu.
Interesentākāis, ka pēc šīs, faktiski nekam nederīgās darbības, neslāpa kā pielaidu.
Es gan neesmu tik optimisks, jo zinu, ka drīz atkal slāps.
Tas pats bija, kad nomainīju gaisa filtru, pirmās 6 reizes pielaižot, gāja smuki, pēc tam atkal nekā.
Nomainot sveces, nekādu izmaiņu.
Lai būtu skaidra bilde, stāsts ir tāds, ka pielaižot autiņu, viņš grib slāpt, nākas piepalīdzēt uzdodot gāzi.
Kad esmu pabraucis gabaliņu, nu kādu kilometru, neslāpst.
Slāpšana notiek tikai brīdī kad pielaiž.
Vēl viens fakts, kas situāciju sarežģī, ir uzstādīta gāzes iekārta, otrās paaudzes, kas gāzi dot iekšā caur gaisa sistēmu, pirms gaisa masas mērītāja.
Kad pārslēdzas pie attiecīgajiem apgriezieniem uz gāzi, viss kārtībā, problēma novērojama tikai ar benzīnu.
Lai gan pēdējā laikā arī uz gāzes, tikko pielaižot, apgriezieni ir nedaudz par zemu.
Aizdomas man krīt uz gaisa masas mērītāju, vai arī uz brīvgaitas regulatoru.
Tātad, brīvgaitas regulators nav vainīgs. Tai spraugai tādai ir jābūt.
Ieliku citu, problēma nemainās.
ja motors būtu m52, tad es teiktu, ka viennozīmīgi piesūc gaisu un ļoti iespējams caur kartera ventilāciju, bet tā kā esmu redzējis m50b25 motoru, kuram kartera vntilācijas trubas prosta mētājās motortelpā un sūca gaisu, timēr motors darbojās normāli, līdz ko tās aiztaisīja ,tā sāka raustīties tad es liktu uz MAFuKobreti rakstīja:izklausas pec mitruma sveču šahtās,beigtas pīpītes,vai arī tā pati gaisa masa..Uldis rakstīja:m50b25 lieta tāda ka pie zemiem apgriezieniem braucot, motors raustās, citreiz neraustās, sajūta ka svečvadi sistu cauri vai gaisa mērītājs aizrītos, pie lieliem apgriezieniem nav problēmu, vienīgi liekas ka jauda nav par visiem 100%. diagnostiku mēģināju pie diviem kompjiem pieslēgt, bet neiznāca jo laikam auto niķīgs, sveces tikko mainītas, gaisa mērītājs kārtīgi izpūsts ar carb cleaner. varbūt kādas idejas ko skatīties? un vai ir iespējas pārbaudīt indukcenes, varbūt kāda pusnomirusi.
Un auto nav niķīgs, tas slēdzējs pie kompja draņķigs, cik neesmu redzējis afigennos diagnostus, kas māk tikai kļūdu kodus nolasīt, un kad motors raustas gļukojoša mafa vai gaisa piesūkšanas dēļ, tad rokas plāta un saka ka pēc kompja viss ir kārtībā.
Īsāk sakot brauc pie Drivera un zināsi točna, kas par problēmu tev tur ir.
Pats vari mēģināt aizņemties kaut kur MAFu un pamēģināt.
-
find_in_page
- chevron_left
- 1
- …
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- …
- 350
- chevron_right